תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
(פעם אחת ולתמיד...לקראת הגעת הצורב החדש...) הבנתי שזו תוכנת צריבה, אבל מה רע ב-Nero? במה התוכנה הזו מתייחדת?
-
- 5 תגובות
- 2k צפיות
-
-
:-*
-
- 2 תגובות
- 635 צפיות
-
-
יש לי שתי קבצים mdf ו- mds מישהו יכול להגיד לי איך צורבים אותם??? יכול להיות שזה כמו bin ו- cue??? כי הקובץ mdf הוא איזה 3 ג'יגה וה- mds הוא כולה כמה מגה
-
- 7 תגובות
- 723 צפיות
-
-
מישהו יכול להגיד לי איך מקודדים סרט לSVCD ??? אפשר אולי גם מדריך?
-
- 4 תגובות
- 908 צפיות
-
-
מה לכל הרוחות עושים איתו? אני פותח אותו ולא יודע מה קורה אין אפשרות להירשם וגם אם אני רשום אין שום דבר וה-Cache שלו כל הזמן מתרוקן..... מישהו יכול להסביר ?
-
- 1 תגובה
- 895 צפיות
-
-
תודה והאם היא מוחקת קבצים?
-
- 3 תגובות
- 561 צפיות
-
-
יש לי במחשב 40GB ואני רוצה להוציא מהם 10GB לעוד כונן אחר לדוגמא F איך אני עושה זאת ע"י התוכנה Norton Partition Magic? ..:::תודה ענקית מראש !!:::.. --------------------------------------------------------------------------------------------------------- דחוף וחשוב רצח !!! כי אני חייב לעשות פירמוט בגלל כול מיני וירוסים ואני רוצה לשים את כול הדברים החשובים בכונן החדש ולפרמט רק את C. וגם עוד כמה ימים נגמר לי הANTI VIRUS של השנה !!! בקיצור זה רצח !!!!!! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
- 5 תגובות
- 786 צפיות
-
-
איך משתמשים בביטורנט?!?!?! מה כבר רציתי?! להוריד שיר!? אני לא מבין איך אני לא מצליח להשתלט על זה... הורדתי את התוכנה מהאתר שלהם, אבל אני ממש לא מבין איך מורידים קבצים. תודה!
-
- 4 תגובות
- 693 צפיות
-
-
virtualdub? שיחקתי הרבה עם התוכנה אבל לא מצאתי אופציה כזאת מישהו יכול לעזור לי? תודה
-
- 1 תגובה
- 818 צפיות
-
-
1 אני צריך לדעת איך אני מכניס פונק' ומקבל את הגרף שלה (אפשר גם קיצון ואסימפטוטות ?ואם כן אז איך) 2 איך אני מחשב גבולות
-
- 2 תגובות
- 656 צפיות
-
-
הבנתי שזו תוכנה שנותנת חיים למיילים בתוספת של כל מיני אנימציות וכו'... השאלה שלי היא כזאת: לי יש מייל בנענע, וסינכרנתי אותו עם האאוטלוק של המחשב, האם עדיין אני יכול להלביש את התוכנה על האאוטלוק ולהינות מכל האפשרויות או שני צריך לבטל את הסינכרון ואז להתקין את התוכנה, אבל זה אומר שלא אוכל להשתמש יותר גם באאוטלוק? תודה.
-
- 4 תגובות
- 668 צפיות
-
-
התחילת השבוע שעבר האי מיול שלי שהעביר קבצים במהירות סבירה עובד לאט לאט למה? מה אני יכול לעשות? תודה
-
- 0 תגובות
- 502 צפיות
-
-
אני לא מבין מה עושים עם התוכנה הזו, איך מכניסים SERVERים, איך אני עושה חיפוש בכלל בבקשה תעזרו לי
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך מישהו שיסביר לי את היתרונות והחסרונות של התוכנה והאם היא מהירה בדרך כלל, וכמה זמן לוקח לה להתחיל להוריד וכו'....
-
- 3 תגובות
- 606 צפיות
-
-
מה היא עושה בעצם??? שולחת פקסים ללא פקס? יש לה אולי מדריך?
-
- 1 תגובה
- 671 צפיות
-
-
הייתי רוצה לשים גאדג'ט של RSS בסיידבאר .. לראות עדכונים של כמה אתרים ניסיתי להוריד כל מיני דברים לא ממש הלך לי .. אם מישהו יכול להסביר קצת מה להוריד ואיך עושים את זה?
-
- 3 תגובות
- 795 צפיות
-
-
בתמונה המצ"ב צולם ארור שכל פעם כשאני מפעיל את hwzone עולה לי.... יש לי אקספלורר 6.... plz help!!!
-
- 4 תגובות
- 684 צפיות
-
-
כנאמר למעלה!
-
- 20 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
מישהו יכול להעלות את הקבצים flashplayer.xpt NPSWF32.dll בבקשה[br]פורסם בתאריך: 4.05.2009 בשעה 04:47:18 לא משנה נמצא האבדה, מסתבר שהם נמצאים בתוך הארכיב הבא:http://fpdownload.macromedia.com/get/flashplayer/xpi/current/flashplayer-win.xpi אם מישהו משתמש ב FF PORTABLE ויצתרך את נגן ה FLASH אז הוא צריך לעשות EXTRACT ל2 הקבצים הנ"ל לתקיית ה PLUGINS שלו. אפשר לנעול.
-
- 0 תגובות
- 765 צפיות
-
-
(בטח יש אותו למי שיש גוגל ארט') תודה מראשש
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
-
תגידו לי מה הכי טובה עם הרבה מבחר..
-
- 0 תגובות
- 528 צפיות
-
-
זה בא בTAR ובתוכו זה קובץ img. איך לצרוב את זה, ואיך אפשר אם רוצים להוסיף לדיסק כתוביות?
-
- 8 תגובות
- 957 צפיות
-
-
-
מישהו יכול למצוא לי קישור לתוכנה איחולון 2?? בתודה מנור
-
- 4 תגובות
- 933 צפיות
-


