תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום איך עושים זאת באקספלורר 6 - קובעים שהוא יהיה ברירת המחדל? איך קובעים שהפיירפוקס יהיה ברירת המחדל תודה ערן
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה מרגיזה מאוד, FF לא מצליח לשלוח אימליים. האם יש לזה פתרון? כי כל פעם שאני רוצה לשלוח משהו אני נעזר ב IE. תודה
-
יש איזה תוכנה שתראה לי מה מהירות ההורדה שלי\והעלה...
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
אהלן....איכשהוא נמחק לי הווינדוס INSTALLER אין לי מושג איך אבל אני צריך אותו מחדש.. מישהו יודע איך אני יכול להתקין אותו מחדש???
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
-
-
נמאס לי להתקין כל פעם מחדש את תוכנת ACROBAT ששוקלת שני טון רק בשביל לקרוא קבצי PDF. מישהו יכול בבקשה להמקלה יותר שעושה את העבודה ביעילות ? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שיניתי את הגדרות הבהירות בCATALYST CONTORL CENTER אבל כל פעם שאני מפעיל את המחשב מחדש ההגדרות "נשכחות" עד שאני נכנס לCCC ואז הן חוזרות לבד. יש לציין שהCCC נטען עם עליית הWINDOWS אוטומטית ורק כשאני נכנס לתוכו ההגדרות חוזרות.
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
מה לעשות כדי לבטל את הסריקה של הדואר יוצא (בלבד) ?
-
- 10 תגובות
- 658 צפיות
-
-
המיקלדת שלי יצאה מכלל פעולה ואני חושב זה אזה וירוס או משו אםמישו מכיר דרך לבדוק מה זה אז תעזרו לי תודה
-
- 5 תגובות
- 658 צפיות
-
-
היה לי ,לפני הפירמוט סרגל כלים ב-WINDOWS שאפשר לי לשמור אתרים ולדלג בינהם.אלו היו חלוניות כאלה שהייתי מדלג מאתר לאתר . בדומה למה שיש ב-FIREFOX. מכירים?
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
איך אפשר שהMozilla Thunderbird יתריע לי כל פעם שאני אקבל אימייל בזמן אמת? תודה
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום לכולם כבר כמה ימים אני חווה בעייה זו. יש לי לוגו של SLI עם קוו הנמתח בצד השמאלי של התמונה: לא ניתן גם לצלם את זה אז לכן ציירתי את זה לפי הזיכרון המוכשר שלי ( ) זה קורה בכל משחק, ולא רק במשחק אחד. מחקתי כבר את NTUNE. איך אני נפתר מזה?!
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
היי המצלמה בנייד לא עובדת למרות שניסיתי 2 דרייברים באתר של acer אחד של ביסון ואחד לוגיטק בשנייהם המחשב אומר שמצלמה לא מותקנת תודה
-
- 0 תגובות
- 658 צפיות
-
-
האם זה וירוס חדש או תולעת? מישהו מכיר את השם של הוירוס? נראה שיש מתקפה ובטח הרבה נופלים בפח.
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
-
-
אם תוכלו לעזור לי כוננן זה עושה בעיה כאשר אני מכניס דיסק הוא עושה את הסימן של דיסק עם העכבר אבל הוא אומר לי שאין דיסק
-
- 0 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום רב, בהמלצת הפורום, אני משתמש בתוכנה SPYBOT כבר למעלה משנה. פעם בשבוע אני מקפיד לבצע עדכונים וסריקה למציאת בעיות. במשך כל התקופה הזו, משך זמן הסריקה היה לפחות חצי שעה. לעומת זאת בזמן האחרון, התוכנה מסיימת את הסריקה תוך 2 דקות, אולי אפילו פחות. מה יכולה להיות הסיבה לכך? האם משהו השתבש? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
היי. היה לי דיסק עם איזה דרייבר,שרציתי לגבות אותו,אך במקום לצרוב אותו כ IMAGE,העתקתי את תוכן הדיסק לתיקיה במחשב. בינתיים הדיסק אבד,האם יש דרך לשחזר אותו? ניסיתי לצרוב על דיסק את תוכן התיקיה כ- DATA אך זה לא פותח לי את התפריט כמו הדרייבר המקורי. אגב,תוכנת הצריבה שלי היא NERO 6.
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
^^ ואני לא מצליח לשחזר אותה. ז"א יש לי את כול הסימניות תחת "סימניות" בתפריט אבל אני לא יכול לשים אותם בשורה...
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
-
-
אוקיי , כבר איזה שבוע שיש לי LOWID באימיול , זה אף פעם לא קרה לי , ניסיתי לפתוח את הפורטים הנחוצים , ביטלתי את הפיירוול , אבל שום דבר לא עוזר , מישהו מוכן לתת לי עוד משהו לנסות , אני כבר אובד עיצות...
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
שלום! אני משתמש בתוכנה ++DC כבר לא מעט זמן, לאחרונה התוכנה עושה קצת בעיות, אני לא יכול לחפש כאשר אני במוד אקטיבי. מישהו יודע למה זה? ואיך אני יכול לפתור את זה ? אני יודע שזה קשור איכשהו לפרוטוקל UPD תודה!
-
- 0 תגובות
- 658 צפיות
-
-
נתחיל ככה, יש לי אינטרנט בכבלים, יש לי מקרופון ויש לי רמקולים. מה שאני צריך זאת תוכנה ש"תחייג" מהמחשב למספר בזק (או כל מספר אחד) ותדמה את השימוש בטלפון. אני צריך תוכנה שממש אפשר לבצע כזה דבר ממנה ולא תוכנה שצריכה שבצד השני יהיה מחשב מחובר לאותה תוכנה. זכור לי שקראתי על כזאת תוכנה, אבל אף פעם לא מצאתי את השם. אז מודה מראש לכל העוזרים.
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
קניתי את המחש הנהל עם ויסטה אבל לא היסתדרתי איתה אז עשיתי פירמוט והתקנתי xp אני מחפש דרייברים לכרטיס רשת אלחוטי ועוד כמה התקנים שלא שהxp לא זיהתה אותם איפה אני יכול להשיג את הדרייברים הנה"ל בתודה רבה ניסים
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
הייייייייייייייי ZA תוקע לי ת'מחשב בגלל הBT והמיול אז אני רוצה להחליף אותו ואל תגידו לי כבר דויין כי עשיתי חיפוש והתוצאות הנורמליות היחידות הם מ 2003 ומאז דברים השתנו הקיצר אני צריך המלצה בתודה עידו
-
- 5 תגובות
- 658 צפיות
-
-
היי.. יש לי WIN XP.. אני לא יכול לשנות את הרקע.. משום מה זה נעול לי מה עושים?
-
- 4 תגובות
- 658 צפיות
-
-
קניתי מצלמת אינטרנט וכשאני מדברת שיחת וידאו עם קול לא שומעים אותי ולא רואים אותי המקרופון מכוון לפול עוצמה, אני רואה את עצמי במצלמה ואת מי שאני מדברת איתו אבל לא אותי מה לעשות? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 658 צפיות
-
-
ניסיתי כבר לא מעט PLUGINS באתר של WINAMP להתאמה לSURROUND או ליותר מ2 רמקולים ולא מצאתי משהו באמת טוב מה אתם אומרים?
-
- 0 תגובות
- 658 צפיות
-


