עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. ניסיתי להוציא מקובץ RAR קובץ שגודלו כ-4.6GB והוא לא נותן לי ורושם לי שאני צריך NTFS. האם אפשר להשתמש ב-FAT32 כדי להשתמש בקובץ?

    • 5 תגובות
    • 658 צפיות
  2. שלום לכולם! יש לי את המדפסת : Epson Stylus cx5900 dx6000 המדפסת הגיעה עם דרייברים ותוכנות מאוד שימושיות... Epson Creativity Suite הבעייה היא שזרקתי את הדיסק והשארתי קובץ IMAGE בהארד דיסק... עשיתי לאחרונה פורמט וגיליתי שהקובץ IMAGE נדפק משום מה ואין לי איך להתקין את כל החבילה. את הדרייברים כמובן הורדתי מעודכנים מהאתר של EPSON אבל את החבילה אני לא מוצא בשום מקום... :s05: יש לי בקשה ענקית... אם למישהו יש את אותה המדפסת בבקשה אם הוא יכול להעתיק את הIMAGE שלו ולהעלות אותה... ובמקרה הכי נוח אולי מישהו יודע איך אני יכול להוריד את החבילה... ו... אם אני יתקשר לחברה בישראל, או ילך לחנות, או מרכז תמיכה האם אני יוכל לקבל את הדיסק?!?.... תודה רבה לכל העוזרים... הנ…

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  3. Started by מאור247,

    רציתי לדעת אם אפשר לשדרג ע"י דרייבר מ usb 1.0 ל usb 2.0??

    • 2 תגובות
    • 658 צפיות
  4. Started by ik_86,

    לחצתי ברשימת קשר איפשהו על DOCK RIGHT משהו כזה ומאז אני לא יכול לראות את הרשימה אין לי משוג איפה היא נעלמה לא מצליח לראות אותה למישהו יש מושג מה אפשר לעשות?

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  5. Started by FeedMe,

    אהלן.. בקשה בכותרת לדעתי הסירו אותם מהאתר הרשמי ={ לא מצאתי אותם שם.. תודה לכל מי שיעזור

    • 3 תגובות
    • 658 צפיות
  6. נגיד צילמתי סרט העברתי אותו למחשב מקובץ ב Divx ועכשיו אני רוצה לצרוב אותו על DVD האם יש תוכנה איכותית ונוחה שאפשר להוריד ( חוקית כמובן ) להפיכה ואז צריבה. תודה לכל העונים , זה דיי דחוף אני מכין מתנה ליום הולדת.

    • 2 תגובות
    • 658 צפיות
  7. Started by urich,

    לאן נעלמה התוכנה הנפלאה היא לא הייתה כבדה היו לה סקינים נהדרים וגודל גדול וברור בניגוד לןןינאמפ כבר שנתיים שלא רואים גרסה חדשה והתוכנה נתקעה בפיתוח גרסה 2 כש1.96 הגיעה לשלמות ממש

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  8. Started by free fraek,

    אני מחפש תוכנה שתיצור לי סרטים טוב יותר מהmovie maker כי הסרטים שהוא יוצר מלאים בתקיעות וכאלה ועוד משהו.. עדיף שאני אוכל לבחור את סוג הקובץ שבו הוא ישמור

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  9. אוקי אז ככה, עד לא מזמן השתמשתי בנורטון 2006 עד שהוא החליט לאכול סרט ולהגיד לי שהActivision שלי נדפק בלה בלה בלה רוצה חידוש אי אפשר קיצר סרט. עכשיו אני מחפש פיירואל שיעשה את העבודה כמו שצריך, שיהיה נוח וקל על המחשב (לא כמו הנורטון..) והכי חשוב, שיחסום את כל הקקמייקה מהאינטרנט - כל הפרסומות הקופצות, כל הבאנרים ואת כל הג'אנק והטרויינים תוכנות ריגול והכל, אני מתחזק את המחשב באופן קבוע ע"י: tune up 2006 spyware doctor ad aware ככה שזה פחות בעיה להפתר מהג'יפה אלה אני מחפש תוכנה שתחסום את כל הזבל לפני שהוא מגיע אל המחשב. תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות
  10. שלום. משום מה ה WMP11 החליט להציג לי את כל הסרטים בשחור לבן. התופעה לא נשנית כשאני מריץ את הקובצים בנגנים אחרים כגון MV2PLAYER או POWERDVD, בנגנים האלו הכל שפיר. ניסיתי לבדוק אולי משהו השתבש ב ENHANCEMENTS של הנגן אך שם הכל מוגדר לפי ה DEFAULT. הסרתי והתקנתי מחדש את המקודדים (FFDSHOW ו MATROSKA) אך הבעייה עדיין קיימת. תמיד אוכל להשתמש בנגן חלופי אם לא אפתור את הבעייה, אך ממש התרגלתי ל WMP11 ובלי שום קשר משגע אותי שיש בעייה מוזרה שאין לה הסבר. יש רעיונות? עידכון - גיליתי כרגע משהו די מוזר. בסרטים בהם יש כתוביות (לא מובנה בסרט אלא קובץ נפרד) ה WMP11 כן מציג תקין. ברגע שאני מוחק את הקובץ כתובית שוב הנגן מנגן שבחור לבן. הזוי, לא?

    • 3 תגובות
    • 658 צפיות
  11. Started by FPSbanana,

    מישהו מכיר תוכנה שיש בבתי ספר שמאפשרת שליטה במחשבים ברשת??

    • 1 תגובה
    • 658 צפיות
  12. Started by thedag,

    יש לי דיסק קשיח של Maxtor שאני רוצה להוציא ממנו מסמכים ותמונות עכשיו כשאני מפעיל את המחשב אז ההארדיסק נקלט בביוס אבל כשאני מפעיל את המחשב ונכנס ל "מחשב שלי" אני רואה רק את הכונן הראשון ה Maxtor לא רואים אותו שם עכשיו ניסיתי תוכנת שיחזור מידע וזה עושה כל רגע שגיאה כאילו הסקטור פגום ואני ממש חייב להוציא מההארדיסק הזה קבצים מה לעשות?? תודה.

    • 1 תגובה
    • 658 צפיות
  13. Started by אלון פ,

    שלום לכולם, משום מה, פתאום אין לי קול באנטרנט.. הדבר היחיד שעשיתי עם המחשב בזמן האחרון זה חיברתי אליו מסך חדש. אין קול באטרים כמו יוטיוב, ואפילו בהופ שאחותי משחקת. יש למישהוא רעיון למה זה?

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות
  14. תוכנת DateOnTray עולה אצלי עם העלאת המערכת. משום מה לפעמים הסמלון שלה(שמראה התאריך) לא מופיע בסרגל למטה בצד ימין ליד הסמלון של תוכנת AVG, למרות שאני רואה אותה קיימת בפרוססים במנהל יישומים. כשזה קורה אני מעיף אותה ומעלה אותה ואז הכל בסדר... בעבר התקנתי אותה מחדש, לא עזר. בהעלאה עולה אצלי מלבד הנ"ל, האאוט-לוק אקספרס. מערכת xp/sp2. תודה!

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  15. היי...כל סרט או כל סירטון שאני מוריד או רואה באתר של ספורט זה תוקע לי את המחשב, זה תוקע לי את המחשב ,מה זה אומר חסר לי משהו ? כל סרט שאני שם במחשב או סירטו שאני מוריד או סירטון שאני רואה באתרים זה פשוט תוקע לי את המחשב .. אני ננכס ל youtube מפעיל סירטון וזה תוקע לי את המחשב ...גם סרטי דיוידי במחשב ,כל מה שקשור לוידאו מה אני יכול לעשות מה יכולה להיות הבעיה ויש לי k lite codec pack מה אני עושה ??? מה הבעיה בכלל?? והאם זה קשור ללוח אם אולי בחיבורים?!

    • 1 תגובה
    • 658 צפיות
  16. חבר שלי המליץ לי על המוד הזה, אני אישית לא מאמין במודים ובכל השטויות האלה תמיד אמרתי שה-emule project הכי טוב. אבל האמת היא שכל קובץ שהתחלנו להוריד ביחד, הוא התחיל להוריד לפני, המהירות היתה יותר גבוהה וסיים כמובן הרבה יותר מהר ממני את ההורדה. חשוב לציין ששנינו באותו הסרבר, אותה ספקית, ולי יש חבילת גלישה כמעט כפולה משלו, ככה שמבחינת יכולות אצלי היה אמור לרדת יותר מהר... בכל אופן חזרה לנושא, האם המוד הזה מוכר? מישהו כבר ניסה? האם הוא באמת כזה טוב? האם הוא בכלל בטוח?! תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות
  17. Started by assaf990,

    מה המשמעות שלו? תודה

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  18. Started by assaf990,

    איך עושים חוק כזה: הודעות מ יוסי, חיים או הודעות שמכילות את המילה "עבודה" (ממשתמש כלשהו!) העבר לתקייה "עבודות" אני לא יודע איך לעשות OR, אם אני שם וי בתנאים של החוק אז האווטלוק אוטומטים שם and בין התנאים אווטלוק2007

    • 5 תגובות
    • 658 צפיות
  19. Started by interseptor,

    שלום, צילמתי בפלאפון שלי מספר קטעי וידאו (Nokia 6288) שנשמרו בפורמט 3GP (או שזה 3GPP?) ואני רוצה לשנות להם תפורמט על מנת שאני יוכל לערוך אותם בSONY VEGAS... מישהו אולי מכיר תוכנה כלשהיא שיכולה לשנות את הפורמט? 3gp->AVI/WMV/MOV וכו'... תודה.

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  20. איזה שרת אני שמה במקום PWS ב WINDOWS XP אני רוצה לנסות את הASP שלי על המחשב כמו שיכולתי בוינדו 98 היה לי PWS איך אני עושה את זה עם וינדו XP תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 658 צפיות
  21. Started by lipact,

    שלום אני צריך דריברים ללוח אם מסוג asus A7N8X-X אני חיפשתי כמעט שעה ולא מצאתי אני צריך בעיקרון של . אינטרנט סאונד ועם יש של כל השאר אשמח לקבל :]

    • 3 תגובות
    • 658 צפיות
  22. אני מעוניין בתוכנה ITUNES בקטגורית ITUNES STORE לקנות איזה משחקון... עכשיו אין שלא ניסיתי אם זה PAYPAL או כרטיס אשראי התוכנה תמיד נותנת לי הודעה שהמדינה של הכרטיס למדינה שבחנות לא תואמות.... והקטע שאי אפשר לשנות את המדינה לישראל כי היא פשוט לא ברשימה זה נכון?אף אחד קנה משהו בITUNES לאייפוד שלו?

    • 6 תגובות
    • 658 צפיות
  23. Started by rollita,

    לפני מס' דקות הופיע לי הסמן של עידכונים זמינים בפיירפוקס. הופיעו לי שני עידכונים, שידרוג לתוסף שאני משתמש בו ועידכון שני קריטי. התקנתי את זה הקריטי, שבמהלך ההתקנה יש לצאת מפיירפוקס והקובץ Firefox Setup 1.0.3 מורד ומותקן. שמתי לב דקות אח"כ להודעה בדבר פריצת אבטחה בפיירפוקס באתר. איך אני מוודא שאני מוגן? הבנתי שלא שוחרר עידכון, מה שרק מעלה בי חשד כי בעידכונים נאמר שיש עידכון אבטחה קריטי.... יש לי אתרים וסיסמאות שאני לא יכול להרשות לעצמי שיגנבו. תודה

    • 3 תגובות
    • 658 צפיות
  24. ממצלמת וידאו שאין לה יציאה דיגיטלית זתומרת מחוברת בעזרת כרטיס טלוויזיה usb. מחפש תוכנה שגם תוכל לקודד את הסרט תוך כדי, כדי שהסרט המיובא לא יתפוס לי 100 גיגה ויחסום לי את הכונן..

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  25. Started by GaLmgnT,

    שלום הורדתי את התוכנה Launchy למי שמכיר, ותוך כדי ששיחקתי עם ההגדרות כנראה שהורדתי את השקיפות של התוכנה ל-0%. אין לי דרך להגיע לאפשרויות ולשנות זאת שוב .. מישהו יכול לעזור? אני נואש ??? תודה

    • 5 תגובות
    • 658 צפיות

דיונים חדשים בפורומים