תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
קיבלתי במחשב את הוירוס הזה. מנטרל לי את האנטי ווירוס. שיחזור לא נותן לעשות. התקנה חדשה של אנטי ווירוס לא מאפשר. סריקה אונליין של אנטי ווירוס לא נותן. בקיצור נועל כול אפשרות של הסרה . משהוא נתקל בפתרון יצירתי :bash:
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
צהריים טובים, אני לא בטוחה אם ההודעה קשורה בהכרח לפורום הזה אך אנסה בכל מקרה.. העברתי את המחשב קומה, ומאז ההעברה אין סאונד באתרי וידאו קליפים למשל כמו יוטיוב או פליקס, בכל שאר האפליקציות הסאונד קיים ונשמע - גם בקבצי מחשב וגם במשחקי רשת לדוגמא. ניסיתי להכנס לאתרים דרך דפדפנים שונים ולעדכן את הפלאש ללא הועיל. יש רעיונות יצירתיים או שאין מנוס מפירמוט?
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
אני מנסה לעשות EXPORT ל50 ומשהו RSS FEEDS שיש לי באווטלוק 2007 וכשאני לוחץ EXPORT TO OPML זה נותן לי שם רשימה של איזה 4 שמחקתי לפני 100 שנה ומתעלם לחלוטין מכל ה50 שלי כאילו הם לא שם, איפה הם ? איך אני מגבה אותם במצב כזה ? אני יודע שהם שמורים בוודאות באווטלוק כי אין לי שום בעיה לעשות ריסט גם למחשב, להכנס לאווטלוק ולקרוא משם, פשוט הם לא רשומים בגיבוי. מה עושים במצב כזה ?
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
אהלן!! תראו גמרתי להוריד קובץ וסגרתי את התוכנה(BitTornado) עכשיו איך אני יכול להעלות ( to upload) את מה שהורדתיבעזרת BitTornado?
-
- 3 תגובות
- 659 צפיות
-
-
עד אתמול מיד אחרי שורת החיפוש הופיעו הלחצנים שהוספתי. פתאום הסדר השתנה ומיד לאחר שורת החיפוש מופיעים לחצני השירות כגון הכוכב להוספת סימניות,לחצן הדגשה, אפשרויות ורק אחר כך יש את הקיצורים שהוספתי. זה מעצבן כי סידרתי אותם באופן כזה שהם יופיעו על המסך, ועכשיו הם מסתתרים בצד שמאל וצריך ללחוץ על החיצים הקטנים כדי שהם יתגלו ואפשר יהיה ללחוץ עליהם. יודעים משהו? :-\ [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
http://gparted.sourceforge.net/ למי שלא מכיר זה LIVE CD\DOK והוא משמש לניהול מחיצות ההרדיסקים ממש כמו פרטישן מגיק לפני כמה ימים שיניתי איתה את מחיצת הויסטה , וכמובן שהויינדוס לא עלה אז עשיתי REPAIR והכל טוב ויפה . אני רוצה עכשיו לשנות מחיצה של ווינדוס XP , לפי דעתכם אחרי השינוי ה REPAIR של XP יתקן הכל כמו שהיה לי עם הויסטה ?
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
הכותרת ממש לא מובנת אני יודע.. אני רוצה לשנות מידע מסויים (לדוגמא אלבום, או סגנון), של כמות גדולה של קבצי MP3 במכה... יש את האפשרות הזאת בתוך המדיה פלייר10, אבל היא אף פעם לא עובדת כמו שצריך... אני צריך תוכנה כמה שיותר קלילה וכמה שיותר מוצלחת. תודה (:
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שבעזרתה אני יוכל להשתמש בגיימפאד האלחוטי של הxbox כשלט למחשב. אני צריך לבצע פעולות דיי בסיסיות ולא להחליף לגמרי את העכבר (play pause stop במדייה פלייר). מישהו מכיר תוכנה כזאת ?
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
יש אפשרות שהשיחות הפתוחות שמופיעות בשורת התחל.. שיופיע שם רק הכינוי של הבנאדם בלי כל הכתובת?
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
-
אני צריך אימיול נורמלי ולא אחד שמוריד בבתים, אם יש לכם המלצות אז בבקשה פרסמו פה את הלינק..
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
-
שלום, אני עושה בימים אלה עבודה ב-word של office 2007 ואני רוצה לדעת איך אני שומר את ההגדרות של הוורד כלומר גודל כתבן התחלתי, סדר אותיות התחלתי.... כלומר איך אני שומר שההגדרות יהפוכו לברירת מחדל מבלי שכל פעם אני אצטרך לשנות הגדרות מתי שאני מתחיל את הוורד שלא תחשבו שהתכוונתי איך אני שומר מסמך. תודה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה בתוכנה "Panasonic MPEG Encoder", שכשאני מתחיל לקודד סרט, לאחר קידוד של 24MB (כאשר הקובץ החדש מגיע לגודל הנ"ל), התוכנה רושמת את ההודעה הבאה: Video Data Rate or VBV Buffer Size Is Too Small והקידוד נפסק. למישהו יש מושג מה הבעייה ואיך אפשר לפתור אותה?
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה ליצירת וצריבת קובץ image לDOK. בעיקרון, אני מחפש משהו בסגנון של usb-imagewriter של לינוקס, עבור Windows, שיודע גם ליצור קובץ image וגם לצרוב קובץ image. מישהו מכיר משהו כזה? :
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
-
גם אם אני עושה REFRESH הוא עדיין לא נותן לי את הדף העדכני. איך אני פותר את זה ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
יש לי כמה תוכנות בזון אלארם שנתתי להם גישה חופשית לאינטרנט ולהתנהג כסרבר כי חשבתי שהם חלק מחבילת הווינדווס. כדי להיות בטוח ורגוע אני מעדיף לשאול אתכם. התוכנות הם: Application Laayer Gateway Service Generic Host Process for Win32 Services ואחד שקיבל רק גישה לאינטרנט: Spooler SubSystem App התוכנות האלו ביקשו גישה ישר לאחר התקנת הפירוול ולכן קיבלו אישור ממני. מקווה שתבדקו ותוכלו לאמר לי מה זה כל אחת מהתוכנות והאם היא ראויה לגישה לאינטרנט ו/או להתנהג כסרבר.
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
מה אתם אומרים ? (על מה שיש לי כבר בחתימה) יש משהו שכדאי לשנות או לשפר ? ועשיתי אותו דבר עם מסגרת עבה יותר :
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
קורה לי משהו מוזר: כאשר אני עורך שיחות עם עוד משתמש אחד הכל מצויין ואני לא חווה שום תקלות. אבל כאשר השיחה לפחות משולשת... כלומר אני ולפחות עוד שנים אז לאחר כדקה או שתיים אני אעזוב את השיחה... לא אתנתק מהשירות אלא רק אעזוב את השיחה. הערות טכניות: *התקלה מתרחשת בשני מחשבים שונים על אותה רשת אלחוטית ושניהם אחרי פרמוט, אחד עם ויסטה והשני עם XP. *אני משתמש כרגע בגרסה העדכנית ביותר (8.5) וזה קרה גם בגרסא הקודמת *אני חושב... וכמעט בטוח שהכל החל כשהתחלתי לגלוש ברשת אלחוטית, אני כמעט בטוח שעם המודם זה לא היה קורה. *כמו שציינתי אני לא חווה שום בעיות בשירות... אין ניתוקים, ואין בעיה בהעברת קבצים. *עשיתי port forwarding לפורטים הבאים(וגם זה לא עזר): 1863-1863 5190-5190 6891-6900 690…
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
-
יש לי אפשרות לרכוש את התוכנות הבאות: McAfee VirusScan 2006 הכולל את McAfee AntiSpyware 2006 ב 84 ש"ח. McAfee Internet security suite 2006 במחיר 120 ש"ח. KasperSky 5.0 ובעתיד לשדרג לגרסה 6.0 ללא תוספת מחיר ב 94 ש"ח. מי מהן מומלצת יותר ? האם יש אחרות טובות יותר ? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 658 צפיות
-
-
היי חברה!! אני מעוניין לחבר את הוידאו למחשב על מנת להעביר חומר מקלטות וידאו ישנות ולצרוב אותם על דיסק בפורמט AVI. איך אני מחבר את הוידאו למחשב? האם אני צריך כרטיס עריכת וידאו (ואיזה מומלץ)? ובאיזה תוכנה אני משתמש... תודה רבה רבה רבה!!!
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
הייתה לי הורדה באזוראוס ואחרי שעשיתי שחזור מערכת ההורדה נעלמה זה ממש מבאס כי אני לא רוצה לאבד את ההורדה הזאת בגלל שזה היה כבר 6 מתוך 8 ג'יגה. יש למישהו פתרון לבעיה?
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום רב, לאחרונה שמתי לב כי דפי אינטרנט מסויימים נכנסים לי לרשימת מועדפים לבד. ניסיתי לסרוק נגד רגולות עם SpyBOT ו-Ad-Aware, ניסיתי גם להתקין Microsoft AntiSpyware, עדיין לא עוזר. אני לא חושב שזה מדובר ברגולות מכיוון שזה קרה לי באתרים בעלי מעמד, מוכרים. אני משתמש בדפדפן IE 6 . אשמח לקבל תשובות, תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 658 צפיות
-


