תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
עד אתמול מיד אחרי שורת החיפוש הופיעו הלחצנים שהוספתי. פתאום הסדר השתנה ומיד לאחר שורת החיפוש מופיעים לחצני השירות כגון הכוכב להוספת סימניות,לחצן הדגשה, אפשרויות ורק אחר כך יש את הקיצורים שהוספתי. זה מעצבן כי סידרתי אותם באופן כזה שהם יופיעו על המסך, ועכשיו הם מסתתרים בצד שמאל וצריך ללחוץ על החיצים הקטנים כדי שהם יתגלו ואפשר יהיה ללחוץ עליהם. יודעים משהו? :-\ [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
http://gparted.sourceforge.net/ למי שלא מכיר זה LIVE CD\DOK והוא משמש לניהול מחיצות ההרדיסקים ממש כמו פרטישן מגיק לפני כמה ימים שיניתי איתה את מחיצת הויסטה , וכמובן שהויינדוס לא עלה אז עשיתי REPAIR והכל טוב ויפה . אני רוצה עכשיו לשנות מחיצה של ווינדוס XP , לפי דעתכם אחרי השינוי ה REPAIR של XP יתקן הכל כמו שהיה לי עם הויסטה ?
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
הכותרת ממש לא מובנת אני יודע.. אני רוצה לשנות מידע מסויים (לדוגמא אלבום, או סגנון), של כמות גדולה של קבצי MP3 במכה... יש את האפשרות הזאת בתוך המדיה פלייר10, אבל היא אף פעם לא עובדת כמו שצריך... אני צריך תוכנה כמה שיותר קלילה וכמה שיותר מוצלחת. תודה (:
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שבעזרתה אני יוכל להשתמש בגיימפאד האלחוטי של הxbox כשלט למחשב. אני צריך לבצע פעולות דיי בסיסיות ולא להחליף לגמרי את העכבר (play pause stop במדייה פלייר). מישהו מכיר תוכנה כזאת ?
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
יש אפשרות שהשיחות הפתוחות שמופיעות בשורת התחל.. שיופיע שם רק הכינוי של הבנאדם בלי כל הכתובת?
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
-
אני צריך אימיול נורמלי ולא אחד שמוריד בבתים, אם יש לכם המלצות אז בבקשה פרסמו פה את הלינק..
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
-
שלום, אני עושה בימים אלה עבודה ב-word של office 2007 ואני רוצה לדעת איך אני שומר את ההגדרות של הוורד כלומר גודל כתבן התחלתי, סדר אותיות התחלתי.... כלומר איך אני שומר שההגדרות יהפוכו לברירת מחדל מבלי שכל פעם אני אצטרך לשנות הגדרות מתי שאני מתחיל את הוורד שלא תחשבו שהתכוונתי איך אני שומר מסמך. תודה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה בתוכנה "Panasonic MPEG Encoder", שכשאני מתחיל לקודד סרט, לאחר קידוד של 24MB (כאשר הקובץ החדש מגיע לגודל הנ"ל), התוכנה רושמת את ההודעה הבאה: Video Data Rate or VBV Buffer Size Is Too Small והקידוד נפסק. למישהו יש מושג מה הבעייה ואיך אפשר לפתור אותה?
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה ליצירת וצריבת קובץ image לDOK. בעיקרון, אני מחפש משהו בסגנון של usb-imagewriter של לינוקס, עבור Windows, שיודע גם ליצור קובץ image וגם לצרוב קובץ image. מישהו מכיר משהו כזה? :
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
גם אם אני עושה REFRESH הוא עדיין לא נותן לי את הדף העדכני. איך אני פותר את זה ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
יש לי כמה תוכנות בזון אלארם שנתתי להם גישה חופשית לאינטרנט ולהתנהג כסרבר כי חשבתי שהם חלק מחבילת הווינדווס. כדי להיות בטוח ורגוע אני מעדיף לשאול אתכם. התוכנות הם: Application Laayer Gateway Service Generic Host Process for Win32 Services ואחד שקיבל רק גישה לאינטרנט: Spooler SubSystem App התוכנות האלו ביקשו גישה ישר לאחר התקנת הפירוול ולכן קיבלו אישור ממני. מקווה שתבדקו ותוכלו לאמר לי מה זה כל אחת מהתוכנות והאם היא ראויה לגישה לאינטרנט ו/או להתנהג כסרבר.
-
- 1 תגובה
- 659 צפיות
-
-
מה אתם אומרים ? (על מה שיש לי כבר בחתימה) יש משהו שכדאי לשנות או לשפר ? ועשיתי אותו דבר עם מסגרת עבה יותר :
-
- 0 תגובות
- 659 צפיות
-
-
קורה לי משהו מוזר: כאשר אני עורך שיחות עם עוד משתמש אחד הכל מצויין ואני לא חווה שום תקלות. אבל כאשר השיחה לפחות משולשת... כלומר אני ולפחות עוד שנים אז לאחר כדקה או שתיים אני אעזוב את השיחה... לא אתנתק מהשירות אלא רק אעזוב את השיחה. הערות טכניות: *התקלה מתרחשת בשני מחשבים שונים על אותה רשת אלחוטית ושניהם אחרי פרמוט, אחד עם ויסטה והשני עם XP. *אני משתמש כרגע בגרסה העדכנית ביותר (8.5) וזה קרה גם בגרסא הקודמת *אני חושב... וכמעט בטוח שהכל החל כשהתחלתי לגלוש ברשת אלחוטית, אני כמעט בטוח שעם המודם זה לא היה קורה. *כמו שציינתי אני לא חווה שום בעיות בשירות... אין ניתוקים, ואין בעיה בהעברת קבצים. *עשיתי port forwarding לפורטים הבאים(וגם זה לא עזר): 1863-1863 5190-5190 6891-6900 690…
-
- 2 תגובות
- 659 צפיות
-
-
-
היי חברה!! אני מעוניין לחבר את הוידאו למחשב על מנת להעביר חומר מקלטות וידאו ישנות ולצרוב אותם על דיסק בפורמט AVI. איך אני מחבר את הוידאו למחשב? האם אני צריך כרטיס עריכת וידאו (ואיזה מומלץ)? ובאיזה תוכנה אני משתמש... תודה רבה רבה רבה!!!
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
הייתה לי הורדה באזוראוס ואחרי שעשיתי שחזור מערכת ההורדה נעלמה זה ממש מבאס כי אני לא רוצה לאבד את ההורדה הזאת בגלל שזה היה כבר 6 מתוך 8 ג'יגה. יש למישהו פתרון לבעיה?
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום רב, לאחרונה שמתי לב כי דפי אינטרנט מסויימים נכנסים לי לרשימת מועדפים לבד. ניסיתי לסרוק נגד רגולות עם SpyBOT ו-Ad-Aware, ניסיתי גם להתקין Microsoft AntiSpyware, עדיין לא עוזר. אני לא חושב שזה מדובר ברגולות מכיוון שזה קרה לי באתרים בעלי מעמד, מוכרים. אני משתמש בדפדפן IE 6 . אשמח לקבל תשובות, תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 658 צפיות
-
-
אז זה מתחיל ככה.... כשאני מנסה להיכנס לאתר gamer.. אני מקבל הודעה כזאת Err: Object expected Url:http://www.gamer.co.il/gamer2/php/?skin=0 Line:12 עכשיו זה קורה משהו כמו 3 פעמים ואז נכנס לאתר.. הבעיה היא כשאני כבר באתר לא משנה לאן אני נכנס משם ... אני כאילו מגיע לדף ריק! לא רואה שום תוכן באף מקום, לא בפורומים ולא בכתבות בקיצור בכלום... הבעיה קוראת רק באתר הזה . מישהו יודע מה לעשות?
-
- 6 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום.. אני צריך תדרייבר של הכרטיס מסך הזה בבקשה geforce 6200 agp 256 mb inno 3d תודה
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
ושזה יהיה באופן אוטומטי?
-
- 5 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום רב אני משתמשת בתוכנת Outlook Express גירסה 6 אינני מצליחה לקבל מיילים (מצליחה לשלוח בלבד). הודעת השגיאה שמתקבלת אצל הנימענים שלי: This report relates to a message you sent with the following header fields: Your message cannot be delivered to the following recipients: Reason: Over quota כיצד אוכל לטפל בבעיה זו? בתודה מראש א.א.
-
- 4 תגובות
- 658 צפיות
-
-
-
לפי מה שהבנתי זה אפשרי, השאלה רק איך? משהו בסגנון אימג' אוניברסלי שכזה.. תודה ;D
-
- 6 תגובות
- 658 צפיות
-


