עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. עד אתמול מיד אחרי שורת החיפוש הופיעו הלחצנים שהוספתי. פתאום הסדר השתנה ומיד לאחר שורת החיפוש מופיעים לחצני השירות כגון הכוכב להוספת סימניות,לחצן הדגשה, אפשרויות ורק אחר כך יש את הקיצורים שהוספתי. זה מעצבן כי סידרתי אותם באופן כזה שהם יופיעו על המסך, ועכשיו הם מסתתרים בצד שמאל וצריך ללחוץ על החיצים הקטנים כדי שהם יתגלו ואפשר יהיה ללחוץ עליהם. יודעים משהו? :-\ [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 659 צפיות
  2. Started by Yehudaa,

    http://gparted.sourceforge.net/ למי שלא מכיר זה LIVE CD\DOK והוא משמש לניהול מחיצות ההרדיסקים ממש כמו פרטישן מגיק לפני כמה ימים שיניתי איתה את מחיצת הויסטה , וכמובן שהויינדוס לא עלה אז עשיתי REPAIR והכל טוב ויפה . אני רוצה עכשיו לשנות מחיצה של ווינדוס XP , לפי דעתכם אחרי השינוי ה REPAIR של XP יתקן הכל כמו שהיה לי עם הויסטה ?

    • 4 תגובות
    • 659 צפיות
  3. הכותרת ממש לא מובנת אני יודע.. אני רוצה לשנות מידע מסויים (לדוגמא אלבום, או סגנון), של כמות גדולה של קבצי MP3 במכה... יש את האפשרות הזאת בתוך המדיה פלייר10, אבל היא אף פעם לא עובדת כמו שצריך... אני צריך תוכנה כמה שיותר קלילה וכמה שיותר מוצלחת. תודה (:

    • 2 תגובות
    • 659 צפיות
  4. אני מחפש תוכנה שבעזרתה אני יוכל להשתמש בגיימפאד האלחוטי של הxbox כשלט למחשב. אני צריך לבצע פעולות דיי בסיסיות ולא להחליף לגמרי את העכבר (play pause stop במדייה פלייר). מישהו מכיר תוכנה כזאת ?

    • 0 תגובות
    • 659 צפיות
  5. Started by thebenjamin,

    יש אפשרות שהשיחות הפתוחות שמופיעות בשורת התחל.. שיופיע שם רק הכינוי של הבנאדם בלי כל הכתובת?

    • 4 תגובות
    • 659 צפיות
  6. Started by STRENGTH,

    אני רוצה לצרוב אותו יש איזו דרך?

    • 1 תגובה
    • 659 צפיות
  7. Started by slim_shady,

    אני צריך אימיול נורמלי ולא אחד שמוריד בבתים, אם יש לכם המלצות אז בבקשה פרסמו פה את הלינק..

    • 4 תגובות
    • 659 צפיות
  8. Started by slimroi,

    יש למישהו המלצות? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 659 צפיות
  9. Started by kfirlion,

    שלום, אני עושה בימים אלה עבודה ב-word של office 2007 ואני רוצה לדעת איך אני שומר את ההגדרות של הוורד כלומר גודל כתבן התחלתי, סדר אותיות התחלתי.... כלומר איך אני שומר שההגדרות יהפוכו לברירת מחדל מבלי שכל פעם אני אצטרך לשנות הגדרות מתי שאני מתחיל את הוורד שלא תחשבו שהתכוונתי איך אני שומר מסמך. תודה לעוזרים!

    • 1 תגובה
    • 659 צפיות
  10. Started by smalery,

    שלום לכולם, יש לי בעיה בתוכנה "Panasonic MPEG Encoder", שכשאני מתחיל לקודד סרט, לאחר קידוד של 24MB (כאשר הקובץ החדש מגיע לגודל הנ"ל), התוכנה רושמת את ההודעה הבאה: Video Data Rate or VBV Buffer Size Is Too Small והקידוד נפסק. למישהו יש מושג מה הבעייה ואיך אפשר לפתור אותה?

    • 1 תגובה
    • 659 צפיות
  11. אני מחפש תוכנה ליצירת וצריבת קובץ image לDOK. בעיקרון, אני מחפש משהו בסגנון של usb-imagewriter של לינוקס, עבור Windows, שיודע גם ליצור קובץ image וגם לצרוב קובץ image. מישהו מכיר משהו כזה? :

    • 0 תגובות
    • 659 צפיות
  12. גם אם אני עושה REFRESH הוא עדיין לא נותן לי את הדף העדכני. איך אני פותר את זה ? תודה.

  13. יש לי כמה תוכנות בזון אלארם שנתתי להם גישה חופשית לאינטרנט ולהתנהג כסרבר כי חשבתי שהם חלק מחבילת הווינדווס. כדי להיות בטוח ורגוע אני מעדיף לשאול אתכם. התוכנות הם: Application Laayer Gateway Service Generic Host Process for Win32 Services ואחד שקיבל רק גישה לאינטרנט: Spooler SubSystem App התוכנות האלו ביקשו גישה ישר לאחר התקנת הפירוול ולכן קיבלו אישור ממני. מקווה שתבדקו ותוכלו לאמר לי מה זה כל אחת מהתוכנות והאם היא ראויה לגישה לאינטרנט ו/או להתנהג כסרבר.

    • 1 תגובה
    • 659 צפיות
  14. Started by lordgod,

    מה אתם אומרים ? (על מה שיש לי כבר בחתימה) יש משהו שכדאי לשנות או לשפר ? ועשיתי אותו דבר עם מסגרת עבה יותר :

    • 0 תגובות
    • 659 צפיות
  15. Started by israelnba,

    קורה לי משהו מוזר: כאשר אני עורך שיחות עם עוד משתמש אחד הכל מצויין ואני לא חווה שום תקלות. אבל כאשר השיחה לפחות משולשת... כלומר אני ולפחות עוד שנים אז לאחר כדקה או שתיים אני אעזוב את השיחה... לא אתנתק מהשירות אלא רק אעזוב את השיחה. הערות טכניות: *התקלה מתרחשת בשני מחשבים שונים על אותה רשת אלחוטית ושניהם אחרי פרמוט, אחד עם ויסטה והשני עם XP. *אני משתמש כרגע בגרסה העדכנית ביותר (8.5) וזה קרה גם בגרסא הקודמת *אני חושב... וכמעט בטוח שהכל החל כשהתחלתי לגלוש ברשת אלחוטית, אני כמעט בטוח שעם המודם זה לא היה קורה. *כמו שציינתי אני לא חווה שום בעיות בשירות... אין ניתוקים, ואין בעיה בהעברת קבצים. *עשיתי port forwarding לפורטים הבאים(וגם זה לא עזר): 1863-1863 5190-5190 6891-6900 690…

    • 2 תגובות
    • 659 צפיות
  16. Started by overload,

    איך אני מוחק את הDX9.B מהמחשב?

    • 1 תגובה
    • 659 צפיות
  17. היי חברה!! אני מעוניין לחבר את הוידאו למחשב על מנת להעביר חומר מקלטות וידאו ישנות ולצרוב אותם על דיסק בפורמט AVI. איך אני מחבר את הוידאו למחשב? האם אני צריך כרטיס עריכת וידאו (ואיזה מומלץ)? ובאיזה תוכנה אני משתמש... תודה רבה רבה רבה!!!

    • 1 תגובה
    • 658 צפיות
  18. הייתה לי הורדה באזוראוס ואחרי שעשיתי שחזור מערכת ההורדה נעלמה זה ממש מבאס כי אני לא רוצה לאבד את ההורדה הזאת בגלל שזה היה כבר 6 מתוך 8 ג'יגה. יש למישהו פתרון לבעיה?

    • 3 תגובות
    • 658 צפיות
  19. שלום רב, לאחרונה שמתי לב כי דפי אינטרנט מסויימים נכנסים לי לרשימת מועדפים לבד. ניסיתי לסרוק נגד רגולות עם SpyBOT ו-Ad-Aware, ניסיתי גם להתקין Microsoft AntiSpyware, עדיין לא עוזר. אני לא חושב שזה מדובר ברגולות מכיוון שזה קרה לי באתרים בעלי מעמד, מוכרים. אני משתמש בדפדפן IE 6 . אשמח לקבל תשובות, תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 658 צפיות
  20. Started by shmoolm,

    אז זה מתחיל ככה.... כשאני מנסה להיכנס לאתר gamer.. אני מקבל הודעה כזאת Err: Object expected Url:http://www.gamer.co.il/gamer2/php/?skin=0 Line:12 עכשיו זה קורה משהו כמו 3 פעמים ואז נכנס לאתר.. הבעיה היא כשאני כבר באתר לא משנה לאן אני נכנס משם ... אני כאילו מגיע לדף ריק! לא רואה שום תוכן באף מקום, לא בפורומים ולא בכתבות בקיצור בכלום... הבעיה קוראת רק באתר הזה . מישהו יודע מה לעשות?

    • 6 תגובות
    • 658 צפיות
  21. Started by elad-k1,

    שלום.. אני צריך תדרייבר של הכרטיס מסך הזה בבקשה geforce 6200 agp 256 mb inno 3d תודה

    • 3 תגובות
    • 658 צפיות
  22. ושזה יהיה באופן אוטומטי?

    • 5 תגובות
    • 658 צפיות
  23. Started by agapi51,

    שלום רב אני משתמשת בתוכנת Outlook Express גירסה 6 אינני מצליחה לקבל מיילים (מצליחה לשלוח בלבד). הודעת השגיאה שמתקבלת אצל הנימענים שלי: This report relates to a message you sent with the following header fields: Your message cannot be delivered to the following recipients: Reason: Over quota כיצד אוכל לטפל בבעיה זו? בתודה מראש א.א.

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות
  24. תודה.

    • 3 תגובות
    • 658 צפיות
  25. לפי מה שהבנתי זה אפשרי, השאלה רק איך? משהו בסגנון אימג' אוניברסלי שכזה.. תודה ;D

דיונים חדשים בפורומים