עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by edoson,

    מכירים? ניסיתי דרך RUN-MSCONFIG וזה לא ממש עזר... רעיונות?

    • 3 תגובות
    • 768 צפיות
  2. אני צריך שתפנו אותי למקום שנרשמים לתוכנה לא מאיפה להוריד קראק אלה יש לי קוד אמיתי איפה להכניס אותו ?

    • 3 תגובות
    • 628 צפיות
  3. המחשב החדש שלי פועל לאט ואני מנסה להבין איפה הבעיה... אני רק רוצה להוציא את ההארדיסק מכלל אפשרות לצוואר הבקבוק שיש לי במחשב... עשיתי BOOT על MHDD ואין לי מושג מה רושמים ואיך מפעילים את הבדיקה... מפחד בטעות לפרמט את ההארדיסק... מישהו יכול לעזור? תודה

    • 0 תגובות
    • 468 צפיות
  4. שלום אני זוכר שהיה דבר כזה אם אתה לא נמצא ליד המחשב אז אתה יכול להפנות הודעות שמגיעות לאסייקיו לפלאפון שלך מישהו יודע איך עושים את זה ? תודה

    • 1 תגובה
    • 677 צפיות
  5. Started by guy94,

    אני רוצה לדעת איך עושים סימן של שורש...?! ???

    • 2 תגובות
    • 9.6k צפיות
  6. Started by shark,

    מישהו יודע איך פותחים קובץ ISO ? :AR15:

    • 10 תגובות
    • 5k צפיות
  7. וואי זה היה לפני מלא זמן !!! עוד שידעתי כל מיני פקודות בווינדוס XP שרושמים בדוס בכל אופן חסמתי גישה לתיקיה עם איזו פקודה בדוס שמכניסים עם סיסמא וכ'ו קיצר חסמתי גישה התיקיה ננעלה ולא היה אפשר להיכנס אליה מאז, בלי סיסמא עם סיסמא הגישה חסומה למשתמש ! ( היא ריקה זה לא כזה משנה אבל בכל זאת ) מי שעשה MCSE בטוח יודע את זה ... בדוק! וגם מי שלא (כמוני וסתם מתעניין בווינדוס כמובן ) קיצר אם למישהו יש מושג תודה...

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  8. מישהו יודע איפה אפשר להוריד את Live! ware 3 ל XP?

    • 0 תגובות
    • 745 צפיות
  9. בניתי תוכנה קטנה שיודעת ליצור פסיפס מתמונות שנותנים לה (דוגמאות לתמונות שיצרתי בעזרתה אפשר למצוא כאן: http://48.tapuz.co.il/albums/publicAlbum.asp?a=554291&u=950959&ao=1 כדי לעשות את הפסיפס יותר יפה אני צריך להשתמש במאגר תמונות גדול. ניסיתי למצוא מאגרים כאלו חופשיים ולא מצאתי. מישהו כאן במקרה מכיר מאגר כזה?

    • 1 תגובה
    • 994 צפיות
  10. אני רוצה לערוך אותו כמו ב xp

  11. לי אין מושג....

    • 0 תגובות
    • 766 צפיות
  12. אני צריך להתקין J2E אבל אין ברירה חייבים לאתחל את הדפדפן לאחר ההתקנה,זה כבר עלה לי שני ריסטורים...

    • 0 תגובות
    • 473 צפיות
  13. 4830 ליתר דיוק... כי באתר הם לא מזכירים את הסדרה הזאת...

    • 0 תגובות
    • 457 צפיות
  14. ודרך אגב אני חייב לפרוץ רק עם אישור מהמשתמש שאליו אני רוצה לפרוץ ??????????????

    • 4 תגובות
    • 891 צפיות
  15. אודה לכם, אם תענו בהקדם...... ערן.

    • 2 תגובות
    • 968 צפיות
  16. מישהו יודע אפיה למצוא את התוספת לWIN98 שמאפשרת להשתמש ב DISK ON KEY? אני יודע שזו מערכת הפעלה ישנה מאוד זה לא בשביל אלא בשביל חבר אני לא בטוח שדבר כזה קיים אולי יש לכל דבר מסוים דרבייר תודה

    • 3 תגובות
    • 566 צפיות
  17. איזה תוכנה זו שאתם משתמשים להעתיק תמונות מהמחשב שלכם על מנת להביא דוגמאות בתוכנות כמו c.p.u -z או nvidia או rivatuner?

    • 7 תגובות
    • 744 צפיות
  18. כלומר, אם עשיתי גרף עמודות והעברתי את הנתונים לשקפית פאוור פוינט. כעת, כאשר אצגי את המצגתאני רוצה שבמקום שכל השקופית תעלה במכה אחת, כל עמודה "תטפס" לאט לאט עד שתיעצר לפי הנתונים.

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  19. בתודה מראש

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. אני יודע שיש איזה תסוף שעושה שהיה אפשר לשמור סיסמאות באתרים כמו נענע לדוגמא שבדר"כ אי אפשר.. תודה :]

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  21. הצלחתי לשחזר את כולם אך הרבה באיכות כ"כ גרועה שלא ניתן לצפות בהם- גם לא על ידי VLC. יש מושג מה עושים במצב כזה? תודה! שינתי את התגובה האחרונה לכותרת כי זה הכי עדכני...

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. נניח שיש לי תיקייה מסויימת המכילה כל מיני קבצים שאני רוצה לחסום את הגישה אליהם ע"י נעילת התיקייה עם סיסמא, כך שרק אני אוכל לצפות בקבצים ולנעול את התיקייה. אני רוצה סיסמא שתשמור על התכנים. מישהו יודע איך לעשות זאת? תודה

    • 1 תגובה
    • 581 צפיות
  23. אני מנסה להוריד את המשחקים ש NVIDIA ו STEAM נתנו בחינם והמהירות ממש נוראים (לא עוברת את ה 20K) יש דרך לסדר את זה או שזה תמיד ככה?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים