תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
שלום! יש לי בעיה קטנה במחשב... זה התחיל בזה שניסיתי להתקין משחק כלשהו ואחרי שהסרתי אותו נשאר על הדסקטופ סמל שלו. עכשיו שניסיתי להוריד אותו הוא לא נמחק. ניסיתי להפעיל אדאוור אולי זה יעזור וגם זה לא מחק אותו. מה אני יכול לעשות? בינתיים זה רק מפריע לי וויזיואלית(כתבתי נכון?!)אבל אני לא יודע מה זה יכול לעשות למערכת וגם אם לא יפריע למערכת אני בכל זאת רוצה להוריד את הסמל הזה. תודה לעוזרים!
-
- 9 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שיניתי הגדרות במיול שאני רגיל להשתמש איתו ומשתמש איתו מתמיד בכל אופן המחשב התחיל להיתקע שומעים מוזיקה ופתאום צליל שיכל להרוג ... ואז נתקע עד שאז ... עושים ..ריסט .. בכל החזרתי להגדרות שהיו וזה עדין עושה את זה שאני מפעיל את המיול ככה המחשב פועל איתו 10 5 דקות וזה קורה
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אני לא מצליח למצוא קודקים לווינדוס 98 למישהו יש נסיון או ידע בנושא?
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אני משתמש בJAVA 1.5.0_3 ובאזוראוס מה אני עושה עם הבעיה הנ"ל?
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
יש לי סבבה לייט מי שמכיר שזה כמו קאזה רק אחת מהגרסאות הקימות של קאזה. בכל מקרה שאני לוחץ על האיקון לפתוח נפתח לי חלון כמו בתמונה. לפי מה שהבנתי זה קשור ברג'סטרי אז בקשתי היא רק מי שיודע מה לעשות שיהיה בטוח כי רג'סטרי זה לא משחק. תודה מראש. [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
משהו יודע ? אם כן תוכלו לעזור לי ? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
כשאני מעביר ל-Full Screen המסך מראה לי Out Of Range. הרזולוצייה שלי זה 1280X1024 אם זה מועיל במשהו (מסך 19") בתודה מראש
-
- 4 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אני צריך שמות ספרים. הטובים בתחום. אני אשמח לעזרה בנושא.
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
:'( לעזאזל....400 אנשים היו לי שם...סעמק אחרי שבועיים שלא היה לי מחשב מישהו החליט לקחת לי דווקא את הססמא מהאייסי שלי.. מישהו יודע איך אפשר לקחת את האייסי שלי בחזרה? רק להחזיר אליי את כל האנשים האלו זה כאילו לעשות בצפר עוד פעם... ]=
-
- 7 תגובות
- 660 צפיות
-
-
יש מספר תוכנות שאני בודק דרך קבע באתר הרשמי שלהם כל שבוע - שבועיים, כדי לראות אם יצא עדכון בין השאר : - Winamp - HijackThis - DVDDecrypter - DVDShrink - Skype - Firefox וכו'.... פעם באתר Techno.co.il ( לפני שהוא שבק חיים ועדכונים ), היה כל שבוע מעיין "מצעד" של כל הגירסאות החדשות של תוכנות שיצאו באותו שבוע ( בין אם חינמיות ובין אם לא - אבל בעיקר החינמיות ) אבל עכשיו שהאתר ההוא מת, אין עוד אתר עם עדכונים כאלה מרוכזים, ואני נאלץ להיכנס לכל האתרים לבדוק. יש מקום שמרכז את זה ?
-
- 5 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אני צריך תוכנת אנטיוירוס שלא תהיה כבדה(שלא תיקח הרבה זיכרון...) ושתהיה טובה... בהתחלה היה לי את הנורטון אבל זה סתם סרט... כי יש לי 128 ראם ורבע שעה רק עד שהנורטון עלה... אחרי זה היה לי את הנוד32 אבל זה לא מצא לי אף וירוס(אחרי חודש מחקתי והתקנתי שוב נורטון וזה מצא וירוסים.) קיצר על מה אתם ממליצים?
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
שמעתי שיש אופציה בתוכנה הזו לעשות עריכה של סרט עלמנת לראות אותו בדי וי די. שהנרו עושה את זה אוטומטית במקום להשתמש בכל מיני תוכנות. מישהו יודע איך האופציה הזו נקראת ואיך בדיוק עושים את זה? האם אפשר גם לצרף תרגום?
-
- 5 תגובות
- 660 צפיות
-
-
הורדתי gta5 ורשום לפלייסטישן ואני רוצה להפוך למשחק מחשב משהו מכיר תוכנה כזאת ??? או תוכנה שמפעילה את המשחק. שישלח לי לינק או את התוכנה תודה למי שיעזור
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
משום מה כל הקבצים שהורדתי עם התוכנה נעלמו אבל הם נשארו לי ב-temp folder יש למישהו מושג איך אני מחזיר אותם להורדות??
-
בבקשה אל תגידו לי להריץ חיפוש כי ניסיתי ולא מצאתי כלום... תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
hi to all i stuck at NYC with a big problem i get trj. file name : http//k8l.info/ax/tk58.exe malware name : win32:small-AHY[trj i try all the stiki help but it didnt help thanks
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
למה המשחק הזה : http://www.shockwave.com/gamelanding/redlinerumble3.jsp המשחק עולה אך המקשים לא מגיבים יש לי עוד מחשב עם XP ושם הכל בסדר יש אפשרות שהיה ניתן לשחק עם WIN7
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אמרו לי שהתוכנה תעבוד על מעבדי פנטיום והמעבד שלי לא פנטיום.
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
יש כל כך הרבה תוכנות נגד וירוסים שלא יודעים מה עושה את העבודה ומה סתם ניראה יפה מישו יכול לתת לי פה שם של תוכנה חינמית אפילו שפשוט עושה את העבודה? למערכת ויסטה 64 ביט
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
יש לי 7800GT עם הדריברים 77.77 הורדתי את הדריברים החדשים והוא מקפיץ לי הודעת שגיאה באמצע ההתקנה http://img156.imageshack.us/my.php?image=228bs4.jpg מה יכולה ליהיות בעיה??
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
יש לי morphXT איך אני רואה כמה קרדיט יש לי? תודה
-
- 5 תגובות
- 660 צפיות
-
-
בזמן האחרון, במחשבי החדש (בן כמה חודשים) לעיתים פתאום המחשב מתחיל להתקע לגמרי לכמה שניות ומשתחרר, נתקע.. ומשתחרר וכן הלאה. הסתכלתי במנהל משימות והבחנתי בכך שבכל פעם שהוא נתקע ואחר כך משתחרר, ה-CPU USED מופיע 50 אחוז, ואז בזמן שהמחשב "חופשי" הוא כרגיל 1-0 אחוז. אני לא בטוח בנוגע לוירוס שתקף את המחשב, מכיוון שזה לא בעיה תמידית.. זה פשוט קורה מידי פעם. אחרי הפעלה מחדש של המחשב הבעיה מסתדרת (אך עלולה לחזור שנית). מה לדעתכם הבעיה ומה ניתן לעשות?
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-
-
אני מנקה את ההיסטוריה, מוחק קבצים זמניים וקבצי Cookies, אבל עדיין יש אתרים שמופיעים לי ב Address Bar ויש עדיין סיסמאות, ומילות חיפוש שהמחשב משלים לבד. איך מוחקים?
-
- 0 תגובות
- 660 צפיות
-
-
שלום! אני חדש פה.... התקנתי לפני כמה זמן את איסיקיו 6, ואני לא מרוצה ממנו. לכן התקנתי חזרה את 5.1. אז כשאני מנסה להפעיל אותו הוא רושם לי שקיימת גירסא חדשה ועל מנת להישתמש באיסיקיו אני חייב להשתמש בה. ניסיתי למחוק את שניהם והתקין מחדש רק את 5.1, אך אותה בעיה קפצה שוב לא ניסיתי מחיקה מלאה (שמוחקת גם את ההיסטורי, כי אני רוצה לשמור עליו) יש איזה פיתרון? בתודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 660 צפיות
-


