עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכל חברי הפורום יש לי בעיה מוזרה. כל פעם שהייתי מחבר את המצלמה למחשב (בעזרת כבל USB) הייתי רואה על המחשב את רשימת התמונות שנמצאות על כרטיס הזיכרון שבמצלמה. היום קרה לי משהו מוזר. כאשר חיברתי את המצלמה, תוכנת האנטי וירוס (מקפרסקי, והיא חוקית) הודיעה לי שהיא מצאה וירוס ומחקה אותם. מאותו רגע אני לא יכול לראות את התמונות במצלמה דרך המחשב שלי. אם אני מסתכל על התמונות במצלמה - דרך המצלמה, אני רואה שהתמונות קיימות על כרטיס הזיכרון. איך ניתן לתקן את הבעיה הזו? תודה נראש לכל העונים.

    • 5 תגובות
    • 3.6k צפיות
  2. Started by gkman,

    שלום לכולם לפני כשבוע התקנתי סקייפ וראיתי אפשרות להתקשר אל טלפונים ופלאפונים זה חינם? אם לא למה זה לא מודיע לי שזה עולה כסף או מבקש ממני חשבון בנק או אשראי או משהו תודה לעונים

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. עם איזה פורמט אודיו כדאי לי להשתמש בתוכנת call recorder שתתאים לווינדוס? ואם אפשר לדעת בגדול את ההבדל בניהם...

  4. זה למחשב נייד DELL INSPIRON 8000 ואני צריך לכרטיס מסך: ati MOBILITY 128 AGP 4x חיפשתי בכמה מקורות ולא מצאתי בדיוק דריבר מתאים תודה לעוזרים (:

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות
  5. Started by Kirma,

    עם איזה תוכנה אפשר לצרוב סרט בפורמט MKV ולצרף לו תרגום? (MKV + SRT) כסרט DVD

    • 1 תגובה
    • 769 צפיות
  6. Started by nim901,

    אני כרגע משתמש ב mediainfo שנותנת לי רק קצב העברה ממוצע של הסרט. אני מחפש משהו שגם יתן לי מידע על הpeek שהסרט מגיע אליו, מישהו מכיר תכונה כזו?

    • 0 תגובות
    • 722 צפיות
  7. Started by OverBooking,

    אני רוצה לדעת איך צורבים סרט DVD בנרו. יש לי את הגירסא האחרונה של נרו ויש בה אופציות ל CD וגם ל DVD אופציות היחידות שיש ל DVD הן: copy,data,mp3,wma,digital audio באף אחת מהן את את האופציה של DVD-VIDEO האם מדובר בפלאג אין? אם כן, אשמח לקבל לינק או שם של הפלאג אין. תודה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. הייתה לי פעם תוכנה כזו, שהופכת את הקבצים בלחיצה אחת על רשימת הקבצים.. יש לי advanced WMA workshop שהיא ידנית, כלומר כל קובץ לעשות בנפרד. למישהו יש תוכנה כזו שאני מדבר עליה ?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by Renegade2008,

    מחפש קודקים למדיה פלייר 11 בוויסטה המעצבנת...

    • 1 תגובה
    • 8k צפיות
  10. היי חבר'ה, אני איתי, ופיתחתי לאחרונה תוכנה חדשה ומהפכנית, שמטרתה להוריד שירים בקלות, מהירות, ובחינם. נמאס לכם להוריד שירים באיכות גרועה? נמאס לכם לחפש ללא הצלחה שירים בעברית? נמאס לעשות "לייקים" ו"שיתופים" בשביל להוריד שיר מסכן? הכירו - iQuality. תוכנה מהפכנית המציגה לכם דרך נוחה, חינמית ויעילה לחפש ולהוריד שירים באיכות הגבוהה ביותר הקיימת באינטרנט. תכונות מיוחדות: ניתן לחפש באתרי מוזיקה רבים בלחיצת כפתור (יוטיוב, Dilandau, Mp3skull ועוד...) מערכת מתוחכמת שמחשבת את האיכותיות של כל קישור - השג את הקובץ האיכותי ביותר שקיים ברשת! מוצא שירים באנגלית, עברית, ושפות רבות נוספות. מכניס לקובץ תמונות אלבומים ומילים לשירים בשבילך באופן אוטומטי! יודע להוריד קליפ…

    • 2 תגובות
    • 2.9k צפיות
  11. בעיקרון אני מכיר מלא תוכנות כאלו פשוט כולן "כבדות" אז למי שמכיר תוכנה פשוטה אשמח לקבל לינק ....

    • 4 תגובות
    • 743 צפיות
  12. Started by sherlock1212,

    אני מחפש דרך לראות סרטים על הסלולרי שלי אז גיליתי שאפשר לעשות את זה בעזרת המרה לקובץ 3gp. אז איך אפשר לעשות את זה? תודה.

  13. Started by omerha,

    הייתי מעוניין לדעת איזה תוכנת אנטי וירוס היא הכי טובה והכי פחות כבדה על המחשב . אני משתמש בברורה מכל של symantec כמובן ה- norton antivirus 2004 האם עדיף להשתמש באחרות panda או meacfe

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by hofshi,

    מערכת ההפעלה מאפשרת לנו לבצע פעולות רבות בצורה מהירה יותר על ידי שימוש בקיצורי מקלדת. מדריך זה מרכז בתוכו את מרבית קיצורי המקלדת השימושיים. המדריך לקיצורי מקלדת שימושיים

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  15. תודה, נמצאו פתרונות. למחיקת מספר תוכנות - http://www.pcdecrapifier.com לרישיונות אופיס - http://www.magicaljellybean.com/keyfinder היי, תוכלו בבקשה להמליץ לי על תוכנת uninstaller חינמית מוצלחת (שלא עושה בעיות/התנגשויות) והכי הכי חשוב - יודעת למחוק מספר תוכנות בבת-אחת (אם יש לה אפשרות לסמן ב-v מהרשימה של המותקנים זה יהיה מצויין!). פשוט יש המון uninstallerים בשוק וקשה לדעת מי מהם באמת מספקת את הסחורה. ב. יש לי מחשבים עם אופיס 2007, אופיס 2010 ו-אוטלוק 2007 (רישיון מופרד בלי אופיס). אני צריך לראות איזה cdkey מותקן בכל מחשב בשביל שלא אשתמש יותר מידי פעמים באותו הרישיון. קראתי מדריכים שמציעים להשתמש ב-ospp.vbs או משהו בסגנון אבל אין לי את הקובץ הזה באף אחד מהמחשבים. אחר כך רא…

    • 3 תגובות
    • 4.4k צפיות
  16. האם קיים אימיול רגיל רק עם התוספת של Webcache?? או שאני יכול להוסיף את זה איכשהו לבד?

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות
  17. Started by PsyGuy,

    כולכם פה מעפנים~

    • 0 תגובות
    • 522 צפיות
  18. Started by Bashash,

    רציתי לדעת את אני מכניס תמונות ומראה אותן ברצף על קובץ GIF... בבקשה להסביר לאט... אני לא יודע הרבה בפוטושופ... עריכה: לא משנה כבר... הסתדרתי. אפשר לנעול.

    • 0 תגובות
    • 930 צפיות
  19. אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לערוך את הטקסט של מה שאני סורק (דף עם טקסט כמובן..) תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 660 צפיות
  20. Started by udist,

    בין כל התוכנות שמגיעות עם כרטיסי הקול המתקדמים יש תוכנות noise reduce, והייתי רוצה אחת כזאת גם ללא לרכוש כרטיס קול חדש... אם אפשר שתיפעל על קול סאונד שמוציא המחשב, כולל מדייה פלייר, ווינאמפ וכו'... ואם עוד אפשר אחת שלא תיקח יותר מידי משאבי מערכת ותיהיה יעילה... תודה!

    • 0 תגובות
    • 718 צפיות
  21. הי, הקלטתי ברשמקול שיחה של שני אנשים אך משום מה הסאונד של האדם הרחוק הוקלט ממש גרוע עם המון רעשי רקע ואני ממש צריך לשמוע אותו טוב כי להבין, לכן אני צריך שתמליצו לי על תוכנה ממש מקצועית וקלה כמה שאפשר שניתן לחתוך את רעשי הרקע ועדיין ישמעו טוב את האדם המרוחק... ניסתי כבר עם cool edit pro 2, זה לא עזר... מחפש תוכנה ממש מקצועית תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 709 צפיות
  22. אני צריך להרצות ביום שני עם מצגת, אבל אני לא יכול לעשות את זה בלי רקע טוב, אז בבקשה אם מישהו רוצה קצת פירסום \ אני כבר אדבר על משהו אחר אנא צרו איתי קשר, וזה די דחוף מסנג'ר - roman_15@walla.co.il ICQ - 742874 תודה ושנה טובה.

    • 0 תגובות
    • 770 צפיות
  23. Started by slimshady21,

    שלום במחשב של חבר שלי אין קול, אז בדקתי וראיתי שחסר לו בקר קול של מולטימדיה. יש לו לוח אם asus P4S800-MX , אז הלכתי לאתר שלהם והורדתי את הדרייבר AUDIO שהיה שם, אבל כשאני בא ללחוץ על הקובץ INSTALL שירד לא קרה כלום. מה לעשות?

  24. Started by dor444,

    אין לי מושג למה אבל כשאני מנסה להכנס לג'ימייל דרך גוגל כרום עולה לי השגיאה הבאה: לעומת זאת, כשאני מנסה להיכנס דרך האקספלורר, זה כן נכנס לי אישית לא נוח לעבוד עם האקספלורר, לכן חשוב לי לפתור את הבעיה הזאת אשמח לעזרה

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  25. היי,קניתי סט אלחוטי של לוגיטק, MK220,חיברתי למחשב וקיבלתי הודעה ש''מנהל ההתקן לא הותקן בהצלחה'',התקנתי את הדרייבר מהאתר של היצרן,זה לא עזר,נכנסתי למנהל ההתקנים וניסיתי להתקין את הדרייבר לבד(מתוך רשימה) וכשזה סיים להתקין קיבלתי את ההודעה הזו http://srv2.jpg.co.il/5/51b1ce5f55a55.png ניסיתי עם דרייבר ג'יניוס וזה גם לא עזר.במחשבים אחרים (7 ,XP ) זה ישר עבד ורק אצלי (7) זה לא עובד. מה לעשות? תודה מראש (:

    • 2 תגובות
    • 868 צפיות

דיונים חדשים בפורומים