תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
לדוגמא בתמונה המצורפת יש המון קבצים ב DIR של תוכנה... מישהו יודע איזה מהם מפעיל סריקה? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
-
-
אהלן יש לי אופיס 2007 על המחשב אבל לפעמים אני צריך לעבוד אם אופיס 2003 מה שקורה זה שאני פותח קובץ word של גירסת 2007 הוא נפתח אבל אז אי אפשר לפתוח אותו יותר על גרסת 2003 האם יש פיתרון לזה ששני הגירסאות יעבדו ביחד (לא בו זמנית ) תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 661 צפיות
-
-
כבר כמה גירסאות של WINDOWS XP PRO שאני מוריד וכל פעם אותה בעייה. בשלב שבו צריך לאשר את ההסכם של MICROSOFT עם מקש הF8 הוא פשוט לא עובד.... אני אובד עצות מישהו יכול לעזור לי אולי?
-
- 4 תגובות
- 661 צפיות
-
-
אני מנסה לחבר את הטלפון למחשב באמצעות הכבל USB של הטלפון ויש לי 2 בעיות: 1-נכון שמחברים למחשב משהו בUSB הוא משמיע צליל כזה? אז שאני מחבר את שלי הוא משמיע צליל קצת אחרת... מאוד דומה לזה שהמחשב משמיע שמנתקים את המשהו הזה מהמחשב... ואז בכלל לא קורה כלום. 2-אני מנסה כניסות אחרות ובכל כניסה משום מה בפעם הראשונה זה עובד, כלומר המחשב פותח לי CONNECTION DETECTED או משהו כזה אבל אז שאני מנתק ומנסה לחבר עוד פעם לאותה כניסת USB המחשב שוב עושה את הצליל הזה שהזכרתי מקודם ולא קורה כלום. עכשיו, שזה כן מזהה אותו אז הוא לא מצליח להתקין אותו. זה אומר A PROBLEM HAS OCCURED DURING HARDWARE INSTALLATION AND YOUR HARDWARE MIGHT NOT WORK PROPERLY הטלפון הוא נוקיה 6500 סליידר ניסיתי על מחשב אחר…
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
-
-
כנראה שבהגדרות צריבה מוגדר אצלך לצרוב לדיסק הקשיח במקום לצורב. אם יש לך Nero 6 אז ב-Toolbar למעלה יש חלון שבו אפשר לבחור לאן לצרוב. תפתח אותו ותסמן את הצורב שלך. אם הצורב שלך לא מופיע שם כנראה שה-Nero לא מזהה אותו. (אם זה Nero 5.x אז בשביל לבחור את הצורב צריך להיכנס לאחד התפריטים ולבחור שם Select CD-Writer או משהו כזה).
-
- 1 תגובה
- 661 צפיות
-
-
תוכנה שהיא build אני יכול להתקין אותה על המחשב במידה והיא לא הייתה מותקנת לעולם אצלי במחשב הכוונה שלי האם אני חייב להתקין גירסה אחת לפני שהיא מלאה ואז להתקין את הbuild או שאני יוכל להתקין את הגירסת build בלי קשר
-
- 1 תגובה
- 661 צפיות
-
-
יש לי מצלמה 3COM לא יודע של איזה חברה סגולה כזאת עכשיו עבד לי תמיד במחשב הישן ועכשיו שאני בא מתקין את הדרייבר במחשב החדש (יש אותו במפרט שלי) אז המחשב נתקע לי ורק ריסט אפשר ליעשות מה זה יכול להיות?
-
- 7 תגובות
- 661 צפיות
-
-
חלק מ- BLAS של Intel ניתן להפוך ל- multi-threaded, דבר אשר ישפר את חלק ממהירות החישובים שלכם (אלגברה לינארית). קראו ונצלו את הריבוי הטבעי: http://www.mathworks.com/support/solutions/data/1-34HE9M.html?1-34HE9M
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
-
-
TRACKER DOESNT REGISTRED WITH THIS TORRENT???? מה זה אומר? אני לא יכול להמשיך להוריד.... האם זה כמו שהתרקר אופליין וזה יחזור אחרי זמן מסוים או שזה הלך ולא יחזור??? מה עושים? תודה לעוזרים!!! כמובן שאני לא מוריד דברים לא חוקיים (רק תוכנות ניסיון)
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
-
-
דבר ראשון האם באמת יש הבדל בין 64 ביט ו - 32 ביט במבחן ביצועים? הדבר השני זה האם 64 ביט צורך יותר זיכרון לשם עיבוד מקבילי ? האם התמיכה לאחור פועלת טוב? רכשתי לפני מספר ימים מחשב חדש, עם 4GB זיכרון פיזי, המחשב אמור להיות משומש יותר לעבודה עם VMWARE ופחות משחקים. ככה שאני צריך יותר ביצועים ככה שאני חושב על 64 ביט, המערכת שלי אמורה להחזיק בין בערך 4 מערכות בו זמנית. אם אני מפעיל אותם ב - 64 ביט אני צריך עוד זיכרון ? תודה יבגני
-
- 2 תגובות
- 661 צפיות
-
-
שלום נתקלתי בבעיה - ניסיתי לשלוח מייל עם קובץ בנפח גדול ולחלק מהנמענים זה לא עבר. עשיתי בדיקה ראשונית והבנתי שישנם מנויי דואר אשר ספק האינטרנט מגביל את נפח הקבצים אשר הם יכולים לקבל (סדר גודל של 5-7 מגה). האם ישנה דרך להתגבר על מכשלה זאת? האם ואם כן איך, ניתן לפצל את הקובץ הנשלח ? ממתין לתשובותיכם.
-
- 3 תגובות
- 661 צפיות
-
-
אני מנסה להגביר את המהירות של המאוורר בכרטיס מסך 8800GT דרך nvidia system tools 6.0.6 אני מנסה להגדיר שכהטמפרטורה של הכרטיס עולה מעל ה70 מעלות אז הוא יגביר את המהירות של המאוורר והוא נותן לי רק שורה CPU CORE http://img338.imageshack.us/img338/6339/12719720504.jpg
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין ששירים בוינאמפ יתנגנו באותו סאונד כל הזמן, כך שאם שיר חלש מדי הסאונד שלו יגבר ואם הוא חזק מדי הוא יוחלש, על פי מידה שאני אקבע. האם קיימת כזו אפשרות?
-
- 1 תגובה
- 661 צפיות
-
-
היי, אני מחפש תוכנה שמגבילה את זמן השימוש לאינטרנט- נגיד אני קובע שכל יום המשתמש יוכל לגלוש ולדבר בהודעות מיידיות שעתיים בלבד, ואחרי שהוא גלש שעתיים התוכנה תחסום את הגישה לאינטרנט עם סיסמא. מדובר באינטרנט ברשת ככה שזה לא יכול לנתק את החיבור- זה צריך לנטרל את הרשת. מישהו מכיר תוכנה כזו? אני זוכר שבימים שהיה אינטרנט 56K אז היה תוכנה כזאת שקראו לה ביילי אני חושב. אני ממש ישמח לעזרה- תודה!
-
- 7 תגובות
- 661 צפיות
-
-
בקיצור יש לי את הלוח הזה ואני לא מצליח להוריד דריבר מתאים לכרטיס רשת שעליו , מהאתר של אביט כל הזמן נתקעת ההורדה והיא זוחלת שם, יש להם סרברים איומים. אז אם מישהו יודע מאיפה להוריד ומה להוריד בדיוק שיגיד לי פה . תודה מראש .
-
- 3 תגובות
- 661 צפיות
-
-
טוב יש לי קצת בעיות באיי סי קיו... עכשיו ההיסטורי מאוד מאוד חשוב לי! רציתי לדעת איזה קבצים בתיקיה של האיי סי קיו שלי היום אני צריך לשמור, זאת אומרת אילו הם קבצי ההסטוריה?? והאם ניתן לשחזרם? *עריכה: אני בעצם רוצה למחוק את האיי סי קיו הנוכחי שלי מהמחשב! ולהתקינו שוב (כמובן על אותו חשבון) וכמו שציינתי אני צריך שההסטורי יישמר..
-
- 3 תגובות
- 661 צפיות
-
-
פתחתי את הנושא בפורום ציוד היקפי אבל אין שם תגובות.. אולי מישהו מכיר איזה תוכנה שיכולה לעזור. רציתי לדעת אם יש אפשרות לחבר 2 מקלדות למחשב ולהשתמש בשתיהן בו זמנית במשחק PRO 8 נניח.. יש לי מקלדת אחת אלחוטית שמחוברת עם שבב USB כזה, ועוד אחת רגילה עם כאבל. יש משהו? תודה
-
- 1 תגובה
- 661 צפיות
-
-
אולי מיהוא יודע על תוכנה שיודעת לחלק דיסק DVD לכמה דיסקים CD?
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
-
-
הכותרת ממש לא מובנת אני יודע.. אני רוצה לשנות מידע מסויים (לדוגמא אלבום, או סגנון), של כמות גדולה של קבצי MP3 במכה... יש את האפשרות הזאת בתוך המדיה פלייר10, אבל היא אף פעם לא עובדת כמו שצריך... אני צריך תוכנה כמה שיותר קלילה וכמה שיותר מוצלחת. תודה (:
-
- 2 תגובות
- 661 צפיות
-
-
-
אם אני לוחץ פעם אחת על העבר בשביל שהממשק יופיע (במסך מלא) או שם את העכבר בתחתית (בשביל שיעלה הממשק הזה שנותן לשלוט במיקום בסרט) אחרי שאני מסיים להשתמש נשארת הצורה של אותם ממשקים בכחול כהה על המסך (במקומות בהם השוליים) על הסרט עצמו לא מופיע כלום.. יש פתרון?
-
- 2 תגובות
- 661 צפיות
-
-
שלום לכולם, קצת קשה לנסח את הבעיה שיש לי, אבל אני אנסה. יש לי HTPC שמחובר למסך רגיל 19'' (DVI) וכן למקרן (HDMI למגבר שממתג את הוידאו למקרן). המקרן הוא FHD והרזולוציה שכרטיס המסך (Sapphire HD4670) מוציא היא 1080*1920. למרות זאת, התמונה המוצגת על ידי המקרן מתוך חלונות הינה קטנה יותר בשני הצירים (רוחב וגובה). חשוב לציין שכשמפעילים במקרן תמונת Demo ברזולוציית FHD (יש שם פונקציה כזו) התמונה בגודל מלא (גדולה יותר מאשר מוצגת על ידי המחשב). יותר מכך, כשהמחשב מודלק (לפני טעינת חלונות) התצוגה גדולה, ורק כשווינדוס עולה התמונה הופכת פתאום קטנה יותר. ברור לי לכן שזו איזו בעייה של דרייברים. אבל כאן העניין מסתבך. מערכת ההפעלה שהייתה מותקנת במקור הייתה ויסטה, ושם שום דבר לא פתר את הבעיה …
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
-
-
אני צריך אימיול נורמלי ולא אחד שמוריד בבתים, אם יש לכם המלצות אז בבקשה פרסמו פה את הלינק..
-
- 4 תגובות
- 661 צפיות
-
-
קובץ שלא נפתח אני מחפש עזרה כשאני מוריד אותו למחשב קוראים לו attach.walla אם אפשר לקבל עזרה תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 661 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנת צריבה (אפשרי גם לא חינמיות) שאפשרי באמצעותה לצרוב סרט בפורמט XVID או DIVX בעל הפעלה אוטומטית? כלומר, אני צריך תוכנת צריבה שבעזרתה אני אוכל להוסיף לדיסק הנצרב עוד תוכנה קטנה שמאפשרת לנגן את הסרט בעזרתה בצורה אוטומטית (בלי קשר לתוכנות המותקנות/לא מותקנות במחשב אחד ספציפי), אני מכיר תוכנות שכאלה לצריבת VCD או SVCD אבל לא DIVX וכו'. תודה!
-
- 1 תגובה
- 661 צפיות
-


