תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי קובץ IMEG של DVD שאני מפעיל דרך כונן וירטואלי (אלכוהול 120%). אני פותח את הקובץ עם MV2 או עם WMP10 והוא פועל בקצב איטי מאוד של 11-10FPS. הקובץ אמרו להיות 30FPS והוא ברזולוציה של 1024X576 בפורמט MPEG2 (לפי MV2) למישהו יש רעיון מה לא בסדר?
-
- 2 תגובות
- 661 צפיות
-
-
יש לי: ויסטה 32 הdivx גירסה הכי חדשה מאתר החברה(6.6) מותקנים. בכל פעם שאני מנסה להפעיל סרטון DIVX מופיעה הודעת שגיעה מעצבנת:" COM Surrogate has stopped working- sheck online solution close the program" לומרות שהסרטון כן עובד רק ההודעה מאוד מעצבנת והיא מופיעה כל פעם. מה זה? מה עושים? מישהו יודע?
-
- 4 תגובות
- 661 צפיות
-
-
כמו בפלאפון ששמים תזכורת לפגישה או משהו כזה, אז אני מחפש תוכנה כזאת למחשב שאני אוכל להזין תזכורות ולקבוע שעה שהם יקפצו לי על המסך. מישהו מכיר כזאת?
-
- 4 תגובות
- 661 צפיות
-
-
אני משתמש בויסטה,איך אני יוצר לעצמי סרגל הפעלה מהירה לקיצורי דרך בסגנון הזה,כמו למטה בתמונה:
-
- 1 תגובה
- 661 צפיות
-
-
-
שלום! הבעיה היא בעיקר כאשר אני מקבלת קישורים במייל (תשובה לשאלות באיזה פורום בדר"כ), לוחצת על הקישור, נפתח חלון חדש והוא נשאר ריק. למטה הסקאלה נתקעת בערך בשליש הדרך. עד שאני מתיאשת וסוגרת את החלון. לא כל קישור נגמר כך, יש לינקים שכן פועלים (עד כמה ששמתי לב תמיד הבעיה היא בלינקים לאותם אתרים. במקרים אחרים הוא מודיע לי על כך שהאקספלורר לא יכול להציג את בדף... אם למישהו יש פתרון אשמח. הפתרון שלי היה לעבור לאקספלורר 7, אבל אני לא מוצאת גרסה שמתאימה לויסטה 64 ביט...היתכן שאין כזו?! אשמח אם למישהו יש הפניה להורדה מתאימה.
-
- 5 תגובות
- 661 צפיות
-
-
אני עובד כבר יותר משנה עם הדפדפן המדהים הזה ללא כל בעיה. לאחרונה אני נתקל בהרבה קריסות שלו,כאשר אני פותח אתרים (לא משנה מה) אני מקבל שגיאה שפיירפוקס הפסיק להגיב והדפדפן פשוט נסגר. אני עובד עם ויסטה SP1 ופיירפוקס 2.0.0.14 גם ב sefemode זה קורה לי.
-
- 4 תגובות
- 661 צפיות
-
-
האם ניתן לאפס את המספר המזהה של כוננים אופטיים? לאחר הסרה וזיהוי מחדש של אותו כונן דרך מנהל ההתקנים מספר הזיהוי עולה (0 ל-1, 1 ל-2 וכו'). האם יש דרך לאפס את המספר הזה? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
-
-
-
כאשר אני צופה בסרט עם כתוביות בעזרת VOBSUB וMEDIA PLAYER CLASSIC הכתוביות נראות בסדר גמור. אבל כאשר אני מגדיל למסך מלא הכתוביות נהיות מטושטשות, כאילו הם גדלו עם הרזולוציה של הסרט... איך אני מסדר את זה? תודה!
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
-
-
שמעו אני כבר הרבה זמן תקוע בלי אפשרות לדפדף בMTP כמו בנאדם כי יש לי XP 64X שמשום מה לא נותן לי לדפדף בהתקני MTP.... אני חייב כבר תוכנה שתסדר לי את זה באופן פשוט.... אני לא רוצה להפוך את הנגן לUMS כי אז יש בעיות בשידרוג גירסא... פשוט תוכנה לדפדוף בMTP בווינדוס XP 64X... תודה...
-
- 3 תגובות
- 661 צפיות
-
-
22 תוכנות אנטי-ווירוס פגיעות עבור באג ה GDI+ ! נשמע לא יאמן, לא מציאותי, אבל זה נכון !! 22 תוכנות אנטי-ווירוס פגיעות עבור באג ה JEPG ולא מצליחות לזהות אותו !!! לכתבה המלאה: http://sec.org.il/coverages.php?c=71
-
- 7 תגובות
- 661 צפיות
-
-
עשיתי בדיקה ב MHDD ובסיומה לחצתי F8 לראות את הנתונים של הכונן הקשיח היה רשום שם ULTRA DMA CRC EROR COUNT - 8 הבנתי שמעל 0 זה שגיאה ... קראתי מאמר שאם זה מראה מעל 0 הסיבה או כבל דפוק או OC ... המחשב שלי בלי OC והחלפתי כבל וזה נשאר 8 יכול להיות שהבקר SATA דפוק ? ועוד משהו רשום במאמר שטמפרטורה של כונן קשיח זה בין 20 ל 40 אצלי זה 36 חם נכון ? מאמר : http://www.davidscomp.com/index.php/guides/73-mhdd-guide רשום למטה LOG\smart.log איפה זה נשמר ? לא מזהה את הספריה .
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
-
-
איך אני עובר ב OUTLOOK בין המצב הנוכחי, למצב הרצוי בו אני רוצה להשתמש? אני רוצה לראות את המייל שאני מקבל בצורה הזו ראו תמונה... [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 661 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעייה קטנה עם הICQ כל פעם שאני מתקין ICQ 5.1 ברגע שאני פותח חלון שיחה הוא תופס לי איזה 70-80 אחוז מהמעבד ותוקע לי את האיי סי משום מה... כשאני מתקין כל גרסא אחרת פרט לזאת, הוא עובד כרגיל... מישהו נתקלח בבעייה? אין לי רוגלות או וירוסים במחשב, בדקת. ניסיתי להסיר, להתקין (אפילו מהרג'יסטרי) וכלום לא עובד... תודה לעוזרים...
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
-
-
ביקשתי מהמדיה סנטר להקליט בשבילי סדרה מסויימת, ועכשיו אחרי שהסדרה הסתיימה, המדיה הסנטר מתעקש להקליט גם את כל השידורים החוזרים של הסדרה (מחקתי את כל הפרקים המקוריים אחרי שצפיתי בהם). איך אני אומר לו להפסיק להקליט את הסדרה?
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
-
-
-
פרמטתי אותו לפני בערך כ3 ימים, התקנתי את כל הדרייבים שאני חושב שצריך, וכל יום המחשב שלי נתקע לפחות 5 פעמים ביום והפיתרון היחיד הוא ריסט ידני. הפירמוט היה בסדר חוץ מבעיה עם הדיסק הקשיח שהוא באמת עושה קצת בעיות... מה אני יכול לעשות? זה בעיה של דרייברים? איך אני בודק אם כל הדרייברים תקינים?
-
- 2 תגובות
- 661 צפיות
-
-
היי יש לי NOD 32 גירסה 3 ויש לי קובץ rar במחשב שזהוא מזהה חלק מהקבצים שלו כמסוקנים וחוסם אותם אני רוצה לאפשר לו לחלץ את הקבצים כמו שצריך איך אני מאפשר לחלץ את הקבצים ולא לחסום את החילוץ ? תודה
-
- 2 תגובות
- 661 צפיות
-
-
קודם כל הם בתוך ספריית ה system32 לדוגמא הקובץ הבא : detected: malware not-virus:Hoax.Win32.Renos.dk File: C:\WINDOWS\system32\users32.exe/UPX הוא לא יודע לנקות אז זה, מה למחוק את זה
-
- 2 תגובות
- 661 צפיות
-
-
אני משתמש כיום ב nero express 6. הזמן שלוקח לתוכנה להכין את הקבצים בפורמט DVD הוא גדול באופן משמעותי מהזמן של הצריבה בפועל. האם יש פיתרון לבעייה? פעולת ההכנה, אגב, נקראת transcoding.
-
- 3 תגובות
- 661 צפיות
-
-
שלום!!! אני מחפש תוכנה שבה אני יכול לשלוט על האיקוליזר כמו המיקסר שבא עם הוינדוז רק משהו יותר מקצועי ואיכותי... תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 661 צפיות
-
-
יש לי קובץ בתקיה SYSTEM32 ב-WINXP שנראה לי שזה ווירוס ואני רוצה למחוק אותו אבל היא לא נמחקת כל הזמן כתוב לי שהקובץ נמצא בשימוש אני נכנס למנהל משימות ומנסה לכבות אותו מישם ואז למחוק אותו ואז מופיע לי שעון של דקה ונכבה לי המחשב מה אני עושה בכדי למחוק את זה
-
- 7 תגובות
- 661 צפיות
-
-
שלום ! אני צריך שתביאו לי תוכנה שיש בה את כל המקודדים שצריך היום כדי שרוב סרטוני הוידיאו והדברים האחרים יעבדו במחשב בתודה מראש @ ariel7766 ;D
-
- 8 תגובות
- 661 צפיות
-
-
שלום! אני משתמש בשתי התכנות הללו (גרסאות 0.3E ו4.5 פרו) ו... יש לי בעיה עם מה שנכנס בינהם ; האייסיקיו (בכל הגרסאות, כולל 2GO) כל הזמן, אבל כל הזמן מתנתק.. נאמר לי שהמיול מעמיס על ZA כך שZA נאלץ להעמיס על החיבור, ולכן מתנתקות לפעמים תכנות אחרות. כן, זה גם קרה לי עם תכנות אחרות - האמת רק קאזה (אני לא משתמש באחרות חוצ מאקספלורר כמובן). לכן, רציתי לשאול אם מישהו כבר נתקל בבעיה דומה, ומה לדעתכם יכול לפתור את הבעיה המעיקה? בתודה לכל מי שיעזור ויענה, חן.
-
- 1 תגובה
- 661 צפיות
-


