תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני מחפש המלצה לפיירוואל למחשב ולרשת אלחוטית ביתית. המטרה היא חסימת כניסה של זרים מהנט ובכלל, חסימת תוכנות להוציא מידע, להתחבר לשרתים אלה אם אישרתי אותם. עד היום אני משתמש בתוכנה Kerio Personal Firewall 2.1.5 הישנה והטובה משנת 2003. הגעתי למסקנה שהיא כבר לא מה שהיה פעם, עם כל מה שהתחדש. איך ה- KERIO החדש? ואולי יש לכם המלצה אחרת? ותוכנה לא מסובכת שלא תחסום לי דברים ואת הרשת האלחוטית וכו'.
-
- 1 תגובה
- 662 צפיות
-
-
הביאו לי סרט מקודד ב XVID כאשר אני מנסה לקודד אותו לשיטה אחרת כמו DIVX4 או MPG לדוגמה . אין תאום בין התמונה לפס קול או שהוא מפסיק ולמסים את תהליך הקידוד וזה קרה לי במספר סרטים אילו פתרונות אתם מציאים לבעיה זות? תוכנות או כל דבר אחר תודה לכולם
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אני יודע, הנושא הזה טחון אבל לא איכפת לי... אני רוצה לשאול איזה אני וירוס יש לכם ומה טוב בו? תפרטו אם הוא הרבה וירוסים, מצליח להתמודד איתם, איך העידכון, לוקח הרבה משעבים...? אם שחכתי איזה חברות גדולות אחרות אז תזכירו לי אני יוסיף... פשוט אני עם נורטון בעעעעע והוא לוקח פול משאבים, מפריע בטירוף!!, העידכון בסדר, הסיריקת וירוסים שעה... ואחריי כל זה היית מצפה שהוא יתקן אבל גם זה לא... הוא לא מצליח לתקן כלום, אחרי הסריקה יש 5 וירוסים ואחריי הטיפול של נורטון 5 וירוסים... אז אני לא מצביע נורטון כי אני לא ממליץ עליו לאף אחד, מה יש לכם להגיד?
-
- 8 תגובות
- 662 צפיות
-
-
שלום הורדתי את הפיירול Kerio החינמי מהאינטרנט והוא חוסם את האינטרנט...מה לעשות? נ.ב: יש לי אנטי-וירוס NOD32 ומערכת Windows XP Home Edition.
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי מודם ADSL. הבעיה שנוצרת היא שאחרי כמה שעות של חיבור לאינטרנט החיבור "נופל" - יש סימן תקלה על החיבור LAN, ורק RESET למחשב מאפשר חיבור חזרה. עשיתי כמה בדיקות - וגיליתי שרק כשהאימיול פועל ברקע התופעה נוצרת. אם אין אימיול - החיבור לא ייפול. עשיתי את הבדיקה הבאה - לא הפעלתי אימיול, אבל במקום זה יצרתי סקריפטים שיבצעו בLOOP הורדה והעלאה של קבצים גדולים בFTP בקצב גבוה. רציתי לראות אם כל TRAFFIC יפיל את החיבור. התוצאה - אין בעיה!!. המחשב שלי מבצע DOWNLOAD ן-UPLOAD כבר יומיים בלי בעיה. כלומר - האימיול גורם לזה. ברקע רץ לי FW של מקאפי. הדרייברים של הכרטיס רשת עודכנו. האימיול הוסר והותקן מחדש, והTEST PORTS שלו תקין. הPORTS שבחרתי עבורו הם 2801 ן-2802. מה לדעתכם הסי…
-
- 6 תגובות
- 662 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה Partition Magic 8 וזה מה שרואים הנתונים של הדיסק קשיח שלי: http://img351.imageshack.us/img351/6469/untitledgv4.jpg אני רוצה ליצור מחיצה נוספת בגודל 240 MB . איזה מחיצה צריך ליצור(Logical או Extended או Primery?) ואם מישהו יודע ומבין בתוכנה הזאת או בכללי ביצירת מחיצות?
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
פרמטתי את המחשב התקנתי את כל הדריבירים במנהל התקנים הוא מראה לי שהכרטיס קול(מובנה) מותקן במלואו אבל אין לי את האיקון של הרמקול בסרגל ליד השעון ואני לא יכול לשמוע כלום במנהל התקנים מסומן לי בצהוב שלא הותקנו - "התקנים אחרים- PCI" שאני מנסה להתקין דרך הדיסק דריברים המקורי של הלוח הוא נותן לי הודעת שגיאה שאי אפשר להתקין את הדריבר מה לעזעל קורה פה תודה!!
-
- 6 תגובות
- 662 צפיות
-
-
שלום הביאו לי אני לא יודע עוד איך להגדיר את זה אבל קיבלתי שני דיסקים ללימוד סינית של חברה בשם rostta stone צירפתי קישור לאתר החברה לא מצאתי אפשרות לפתוח את הקבצים לעזרתכם אודה ! http://www.rosettastone.com/en/individuals/languages/chinese?a=b
-
- 2 תגובות
- 662 צפיות
-
-
http://img164.imagevenue.com/img.php?image=37507_Patrick_123_699lo.jpg איך יצא?
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
שלום יש לי משחק בדיסק של DVD ואני רוצה להתקין את זה במחשב הישן שלי שאין לו כונן DVD. אני יודע איך להפוך את הדיסק DVD לפורמט BIN בתוך המחשב[דרך ALCOHOL 120%] אבל אני לא יודע איך אפשר לפצל את זה למספר של דיסקים רגילים בפורמט BIN (אני יודע איך לצרוב קבצי BIN אז אל תרשמו איך לצרוב את זה) תגידו לי איך אפשר לעשות את זה ובאיזה תוכנה עדיף בתוכנת ALCOHOL או NERO או MAGICISO תודה לכל העוזרים
-
- 2 תגובות
- 662 צפיות
-
-
פעם אחרונה שנגעתי שם לא יכולתי לראות סירטונים באתרים אז בנתיים ביטלתי רק את ה-ICQ מה עוד אפשר לבטל שם ? תדוה לעונים מראש
-
- 2 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אני משתף תמונות דרך פיקסה. היתרון שלה (או של האתר בעצם) נפח איחסון גדול, יכולת לשתף רק עם מי שאני רוצה (אנשים חייבים להשתמש בססמת האימייל שלהם כדי להיכנס). החיסרון - שנדרש חשבון בג'ימייל כדי לראות את התמונות ולא לכל המכרים שלי יש ג'ימייל. חוץ מזה שזה מעצבן שמנסים לכפות עלי צורת שימוש. אז: יש תוכנה/אתר לשיתוף עם היתרונות הנ"ל, שמאפשר שיתוף אם מי שארצה ללא תנאי?
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
למה זה? וכשאני אומר AVI אני מתכוון לקבצי DIVX וגם XVID!
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אני יודע שיש אפשרות לדמויות מכוערות כאלו באנימציה לMSN MESSENGER, איך אני מוסיף משלי? הוא לא תומך בGIF, אבל יש עוד פורמטים של אנימציה... באיזה הוא תומך? תודה :]
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
המדיה-חרא-פלייר לא פועל לי לא יודע למה, לא משנה עכשיו, אני צריך תוכנה כזאת שמעתיקה את השירים מהדיסק מוזיקה למחשב כמו שיש במדיה פלייר של ווינדוס, אפשר לעשות את זה גם עם ווינאמפ? אולי איכשהו בווינדוס, מה אני עושה?? טוב, אז למי שנתקע בלי מדיה פלייר אפשר לעשות את זה בREAL פלייר החדש...
-
- 2 תגובות
- 662 צפיות
-
-
היי, אני צריך גיליון אקסל שיהיה כמו יומן (לפי ימים לכל השנה) וכשנזין איזה אירוע שנמשך על פני תקופה מסוימת, נראה אותו בכל יום. לדוגמה, אני משריין שימוש בלפטופ-3 לכל ימי שני מתאריך 1.1.10 עד 31.7.10 – שיהיה אפשר לראות את זה בכל יום שני בגיליון. אני יודע שהדרך הכי קלה זה ליצור יומן משותף בגוגל דוקס \ באוטלוק, אבל אקסל יהיה הרבה יותר נוח במצב הנוכחי. תודה רבה רבה.
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אשמח לקבל מדריך להאצת Shareaza שלי.... תודה
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
מדי פעם קופצת לי הודעה מציקה ב-Explorer ורשום בה: "this page provides potentially unsafe information to an AvtiveX control. your current security settings prohibit running controls in this manner. As a result, this page may not display correctly" מה אני עושה כדי להפסיק את זה? זה משגע... תודה.
-
- 2 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אני מנסה להתקין איזה משחק חדש אבל הוא טוען שאין לי את ה-DirectX המתאים, אז על הדיסק של המשחק יש DirectX אחד שכנראה הוא המתאים (DirectX 0 או משהו כזה), אבל כשאני מנסה להתקין אותו יוצאת לי הודעת שגיאה ובא רשום: An internal system error occurred Please refer to DXError.lon and DirectX.log in your windows folder to determine problem. ואז זה רושם לי שההתקנה נכשלה. רציתי לדעת מה הבעיה ומה לעשות, כי לי ההודעה הזאת לא אומרת הרבה. תודה מראש! עריכה:------------------------ חשבתי על זה שאולי ה-DirectX לא טוב, אז הורדתי אחד חדש מהאתר של מיקרוסופט, וכשאני מנסה להתקין אותו אז עוד לפני שמתחילה ההתקנה יוצאת לי הודעת שגיאה שבה רשום שהקובץ אינו חוקי.
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
היי, אני רוצה להגיע לתוצאה הבאה: יש לי מסמך שרק אני יכול לשנות אותו. עוד מישהו אחד יכול לראות את כולו. כל השאר יכולים לראות אותו אבל חלק מהעמודות יהיו מוסתרות בלי אפשרות לפתוח אותם. הבעיה היא שבמסמך יש פקדים (RADIO BUTTOM, CHECKBOX ) שמפסיקים להגיב שאני נועל את המסמך. תיכנותית על ידי VB אני עושה שם כל מיני שטויות (חישובים אם מסומן משהו, ניקוי) וזה לא ממש עובד כאשר נועלים את המסמך. מישהו יודע איך לאפשר את זה? ואיך?
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה הפורום המתאים אבל אם מישהו מקיר תוכנה שאיתה אפשר ליצור התקנה למשחקים שהכנתי תודה_b54
-
- 6 תגובות
- 662 צפיות
-
-
חבריה שלום לאחר שבצעתי ארגון המחשב והעברת תוכנות ודוא"ל לכונן חדש אני מקבל הודעות בדואל אוט לוק בגי'בריש בצעתי קידוד לכל סוגי העברית וגם לקידוד 8 ולא השתפר מה עושים בברכה :s05:
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
שלום! אמא שלי רצת הלדעת האם יש דרך לפתוח את כל הEMAILים שלה מהמשרד מהמחשב בבית. חשבתי לפתוח לה חשבון בGMAIL ולעשות שכל המיילים שהיא מקבלת למשרד יועברו אוטומטית לGMAIL כעותק - משמע יהיה את אותו הEMAIL במשרד ובGMAIL. במשרד היא משתמשת בOUTLOOK. אשמח אם תוכלו להדריך אותי בהגדרות, אם הדבר בכלל אפשרי. אם יש לכם דרך אחרת כדי שהEMAILים ימצאו גם בבית וגם במשרד - אשמח לשמוע הצעות. תודה!
-
- 3 תגובות
- 662 צפיות
-
-
האם אפשר לעשות רשימה של לינקים מרפידשייר שירדו אוטומטית? או שצריך לפתוח כל לינק בנפרד? תודה
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-


