תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש אחת טובה שיש בה את כל האפשרויות של מירנדה כמו שאני יוכל להתחבר דרכה גם ל ICQ וגם למסנג'ר, ושאני יוכל לראות איזה איסיקיו יש לכל אחד והכי חשוב מי קורא לי את האווי!! הורדתי כמה גרסאות ולא היה בהם את כל אלה משהו יכול לעזור לי בבקשה?? תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 664 צפיות
-
-
-
מישהו יכול לעזור לי בבקשה ולתת לי שם של תוכנה שיכולה לתרגם טקסטים שלמים מאנגלית לעברית (חוץ מבבילון , כי היא מתרגמת גרועה ביותר) תודה מראש לעוזרים !!!
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
אני רוצה להוסיף סיסמה שתעלה ישר בפתיחת האיי סי קיו ,לא רק שלא יוכלו להיכנס ליוזר שלי ,אלא שלא יוכלו גם להתחבר עם יוזרים אחרים ולא יוכלו להשתמש בכלל באיי סי קיו. לא מצאתי אפשרות כזאת באיי סי קיוץ תודה.
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
מזל שיש לי KASPERSKY 6 אם FIREWALL טוב ה IPS 66.185.126.167 174 166 תגידו זה מסוכן העסק הזה אם היו פורצים מה היה קורה? קוראים לזה Dos.Generic.synflood הם תקפו אותי
-
- 4 תגובות
- 664 צפיות
-
-
לאחר כמה דקות שאני מפעיל את המחשב מופיעה לי חלונית קטנה עם עם הודעה "can not find the macromedia flash". אם אני לוחץ ok החלונית נעלמת ומופיעה שוב לאחר מס' דקות ,עד אשר חולפות כשעתיים ואז המחשב נתקע לגמרי, כאשר הדפדפן (אקספלורר)לא מגיב והאייקון מימין למעלה הופך לריבוע לבן. אני לא מצליח לסגור את הדפדפן בעזרת ה X אלא להקטין אותו בלבד בעזרת ה _. כדי להמשיך להשתמש במחשב אני צריך לסגור אותו בצורה ידניתץ אשמח לקבל עזרה כיצד לפתור את הבעיה
-
- 2 תגובות
- 664 צפיות
-
-
היי, כמה שאלות שקשורות לסרטים וצריבה: 1. יש לי NERO 6 ULTRA. ישנה אפשרות, אם אני לא טועה לצרוב סרטים בפומרט SVCD? אני לא כ"כ מבין בפורמט הזה, אבל לא נראה לי הגיוני שקובץ של 700 מ"ב יתפוס בערך 600 מ"ב על הדיסק כשאני בוחר לצרוב אותו כקובץ SVCD? 2. אם לא, עם איזו תוכנה אני יכול להמיר קבצים ל SVCD? 3. באיזה פורמטים תומכים רוב ה די וי די היום (מלבד MPEG ו VCD/SVCD) תודה מראש שחר
-
- 5 תגובות
- 664 צפיות
-
-
שלום. יש לי את המשחק need for speed most wanted מותקן על המחשב. היתקנתי את המשחק גם אצל המחשב של אח שלי. עכשיו אני מעלה את המשחק הכל טוב ויפה. אני מגיע לבחירה לאן אני רוצה ללכת, להיסתובב או לעשות איזה מירוץ מסויים. אני בוחר בדבר מסויים, זה מראה לי את המסך, (אם אני לא טועה של הטעינה) בו יש אורות של משטרה. לאחר מספר שניות במקום לעלות את המשחק, המשחק נסגר ומחשב מגיע לשולחן עבודה, כאילו המשחק לא פעל אף פעם. עכשיו נכנסתי ל: התחל>תוכניות>ea games> לתיקיה של המשחק>easy info. הכל שם מסומן ב-V חוץ מדריבר של הכרטיס מסך והדריבר של הכרטיס קול, בשניהם מופיע הסימן ! (סימן שאלה ברקע לבן). עכשיו אני לא בטוח שהבעיה הזאת היא משם. וממש לא בא לי להיסתבך עם הדריברים של המחשב, ואני…
-
- 4 תגובות
- 664 צפיות
-
-
תראו היום קיבלתי מחשב חדש לגמרי שהרכבתי הורדתי קובץ RAR ששוקל 6 ג'יגה בערך אני בא לחלץ אותו והוא רושם לי את זה: "אין די מקום בדיסק הקשיח Write error: only NTFS file system supports files larger than 4 GB" עכשיו אני בדקתי ויש לי עוד יותר מ100 ג'יגה פנוי בכונן ואני לא יודע מה הבעיה אז בבקשה אם תוכלו להסביר לי על הבעיה ואיך לפתור אותה יהיה נחמד תודה
-
- 6 תגובות
- 664 צפיות
-
-
אני לא מצליח להפעיל את התוכנה אפילו זאת הגירסא: RootkitRevealer v1.71 עוד לא התקנתי אותה, וכשאני לוחץ על הסמל זה אומר שזה הפסיק לפעול וזה שואל אם לסגור או האם לשלוח דוח.. איך אני מפעיל את זה?
-
- 0 תגובות
- 664 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנת שיתוף טובה שתאפשר הורדה שמהירות סבירה אבל מבלי שצטרך לפתוח לה פורטים בראווטר. תודה לעוזרים!
-
- 4 תגובות
- 664 צפיות
-
-
Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 4:19:03 PM, on 1/31/2006 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe D:\fire\smc.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe C:\WINDOWS\System32\gsicon.exe C:\Program Files\GlobespanVirata\Adsl\dslagent.exe C:\WINDOWS\System32\Smtray.exe C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe C:\PROGRA~1…
-
- 2 תגובות
- 664 צפיות
-
-
שלום רב רכשתי את הנגן MP3//MP4 של מדגם HM-1082 של חברת טופ טכנולוגיות והדיסק להתקנת הדרייבר אינו עובד משום מה. היכן אוכל להוריד דרייבר לנגן זה? תודה א.א.
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה לעדכן דרייברים של NVIDIA ולא מצליח. אני לא יודע אם זה רלוונטי אבל אני משתמש בWINDOWS 7 Build7100(ששוחרר כרגסא חינמית ע"י מיקרוסופט). גרסת הדרייבר הנוכחית שלי היא 186.18 ואני הורדתי את העדכון האחרון שהוא גרסת 190.62 אבל ההתקנה נכשלה, פעמיים. החלטתי להוריד את העדכון דרך windows update manager וגם שם ההתקנה של העדכון כשלה. האם מישהו מכיר את הבעיה הנ"ל? תודה רבה לכל העוזרים.
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
זה חשובל י מאוד אני וחברים עושים סרט מכל מיני דברים בקיצר כמעט כל פעם שאנחנו מוסיפים מוזיקה לסרט אז יש את הsend no send המעצבן הזה ואני ממש מתשגע מזה!!!! גם לפעמים כשסתם רואים את הסרט בינתיים או כשמוסיפים מוזיקה! בסבקשה עזרה ניסיתי לעדכן את הדרייבר של הכרטיס קול וזה לא עזר!
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
היי אני מחפש תוכנה או תוסף לשליחה של מיילים באופן קבוע כלומר אפשרות מוגדרת מראש לפי תאריכים שונים בצורה אוטומטית לקבוצה מוגדרת (אני משתמש גם בפייר בירד וגם באאוטלוק אקספרס אבל אפשרי גם תוכנות אחרות, חוץ מאוטלוק) תודה
-
- 3 תגובות
- 664 צפיות
-
-
-
AVZ- תוכנה אנטי-טרוינית ואנטי-רוגלה מהדור הבא. אתר הבית : http://www.z-oleg.com הורדה : http://z-oleg.com/avz4.zip תוכנה מהווה דור המשך של תוכנות הידועות כמו Adaware 6 LavaSoft , TrojanHunter זה לא רק עוד תוכנה שיש לה בסיס נתונים של תוכנות מזיקות שונות (סוסים טרוינים, רוגלות, קיילוגרים, תולעים , rootkits ...) אשר מתעדכן כל יום , אלה מה שיותר חשוב שזהו כלי מתקדם אשר מאשפר לזהות לאנשים מנוסים את תוכנות מזיקות חדשות הלא ידועות לאנטיווירוסים ותוכנות אנטי אחרות כרגע ( זה ניתן לעשות אפילו מרחוק על ידי קריאת logs( רישום פעילות ) , אשר קודם נוצרו במחשב הנגוע ) . כמו כן, מתוחזק בה בסיס נתונים של קבצים נקיים ,אשר מאפשר להקל על זיהוי תוכנות מזיקות. אתם מוזמנים לעזור ולשלוח…
-
- 0 תגובות
- 664 צפיות
-
-
עשיתי שחזור לכונן בהארדסיק הקודם שהיה לי, השחזור היה מוצלח אבל הבעיה היא שהתוכנה ששחשזרה את הקבצים שחזרה גם קבצים שמחקתי לפני מלא מלא זמן ועכשיו מה שקורה זה שיש לי מלא מלא קבצים "מתים" שלא עובדים וסתם תופסים מקום והם נמצאים בכל מיני תיקיות וזה נורא קשה לדעת מה טוב ומה לא בנוסך לזה שצריך לעבור תיקיה תיקיה ולחפש אותם... מישהו מכיר תוכנה כזאת שעושה את העבודה במקומי?
-
- 0 תגובות
- 664 צפיות
-
-
מישהו אולי התקין את זה? פשוט אני לא רואה איך ה Tabs עובדים ? אודה לעזרה.
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
שלום, מה ההבדל בין גירסת ה-FF הרגילה לבין גירסת ה- Portable מבחינת האבטחה של הדפדפן בכלל ושל הסיסמאות השמורות בפרט(אצלי שמורות עם סיסמת מאסטר איכותית)- כלומר, אני משתמש בגירסת ה- Portable ואם משהוא מעתיק אליו את קבצי ה- FF Portable למחשב שלו הוא יכול לפצח את סיסמת המאסטר ואת הסיסמאות השמורות ב- FF(אני יודע שהן מוצפנות- השאלה אם זה בטוח מספיק, מה איכות ההצפנה)? מקווה שהבהרתי את עצמי טוב... תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
^^^^ איך עושים זאת? אני והוא ממש רוצים לעשות זאת אך איננו יודעים איך. תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 664 צפיות
-
-
אני זוכר שפעם לפני כמה שנים היה לי על המחשב מאין קובץ שכשפתחת אותו זה פתאום אמר לך שזה מתחיל למחוק את כל קונן C ו D ולא היה אפשר ללחוץ על CENCEL כאילו זה היה ממש נאצי... ואז אחרי שכל המחשב כביכול נמחק המסך הפך לשחור והיה רשום באותיות ירוקות כאלה thank god it's only a game.... אקיצר רציתי לדעת אם מישהו מכם יודע מאיפה אני יכול להוריד או למצוא את זה כי לא מצאתי את זה באינטרנט גם לא ידעתי כל כך מה לרשום. אולי למישהו מכם יש את זה שיוכל לשלוח לי ... תודה בכל מקרה על העזרה
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
הורדתי מאתר מורשה קבצי דיסקים של מוזיקה.חלק מהם פועלים כשורה .בדיסקים אחדים הקטעים חוזרים על עצמם מנקודה מסויימת ללא סוף ולא מסתיימים ועוברים לקטע הבא.האם התקלה מוכרת למישהו ויש פתרון?תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
התקנתי את הדרייברים של הכרטיס והמחשב שלי מזהה אותו. הבעיה שכשאני מנסה לראות את מה שהוידאו שלי משדר (אני מחבר אותו בכבל של אנטנה), הוא לא מראה לי כלום. אני צריך תוכנה מיוחדת???? אם כן איזה תוכנה?? ומה הבעיה? למה אני לא רואה שום דבר שמשודר מהוידאו? יש תוכנה שמומלצת? תודה!
-
- 0 תגובות
- 664 צפיות
-


