עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. בעקרון סוג של יומן שמקפיץ התראות לפגישות במרווח זמן הנתון להחלטת המשתמש, שניתן ליצור בה מערכת שעות ולהכניס בה יעדים ודד ליינים וכו' עדיף גרפי כמה שיותר, חינמית או עולה כסף... אשמח להצעות, תודה, עידו.

    • 9 תגובות
    • 664 צפיות
  2. ערב טוב. כבר ימים ספורים שאני במאמצים אחר פתירת הבעיה המציקה הזאת. כל המשחקים באשר הם נתקעים לאחר זמן מה של פעולה. מצד אחד,אפשר לשלול את בעית התוכנה,המשחקים נוסו על 2 מערכות הפעלה שונות,לאחר פרמוט. אף תוכנה לא פועלת ברקע בזמן העבודה. כל הדרייברים של ההתקנים עדכנים. ואין ממצאים לגורמים מזיקים. מצד שני,אפשר לשלול גם את בעיית החומרה,הזיכרונות נבדקו ע''י MemTest. בוצע אימוץ לכרטיס מסך במשך כ-6 שעות ולא היו תקיעות. נבדקו סקטורים פגומים בדי…

    • 2 תגובות
    • 664 צפיות
  3. Started by ovadiadn,

    אופיס 2003 המיילים מכמה אנשים ספציפיים מגיעים צמודים לשמאל, כמו באנגלית. אותם אנשים שולחים לאחרים והכל רגיל, רק במחשב הספציפי הזה מקבל מהם אימיילים הפוכים, צמודים לשמאל, יש רעיונות?

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  4. מחפש תוכנה שמעתיקה שמות של שירים לקובץ טקסט. אשמח לתגובות. תודה מראש. .swg

    • 4 תגובות
    • 664 צפיות
  5. Started by אבי11,

    שלום אשמח לעצתכם - אני זקוק לתוכנה לגבות את הדיסק הקשיח שלי. כמובן אני רוצה תוכנה שתגבה רק את החומר ולא את מע' ההפעלה, למשל. האם קיימת תוכנה כזו, רצוי חינמית ואם כן , איזו והאם היא נוחה לשימוש? תודה.

    • 3 תגובות
    • 664 צפיות
  6. אני מחפש אחת טובה שיש בה את כל האפשרויות של מירנדה כמו שאני יוכל להתחבר דרכה גם ל ICQ וגם למסנג'ר, ושאני יוכל לראות איזה איסיקיו יש לכל אחד והכי חשוב מי קורא לי את האווי!! הורדתי כמה גרסאות ולא היה בהם את כל אלה משהו יכול לעזור לי בבקשה?? תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 664 צפיות
  7. תודה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 664 צפיות
  8. Started by Raz20,

    מישהו יכול לעזור לי בבקשה ולתת לי שם של תוכנה שיכולה לתרגם טקסטים שלמים מאנגלית לעברית (חוץ מבבילון , כי היא מתרגמת גרועה ביותר) תודה מראש לעוזרים !!!

    • 1 תגובה
    • 664 צפיות
  9. אני רוצה להוסיף סיסמה שתעלה ישר בפתיחת האיי סי קיו ,לא רק שלא יוכלו להיכנס ליוזר שלי ,אלא שלא יוכלו גם להתחבר עם יוזרים אחרים ולא יוכלו להשתמש בכלל באיי סי קיו. לא מצאתי אפשרות כזאת באיי סי קיוץ תודה.

    • 1 תגובה
    • 664 צפיות
  10. Started by Gamer4Life,

    מזל שיש לי KASPERSKY 6 אם FIREWALL טוב ה IPS 66.185.126.167 174 166 תגידו זה מסוכן העסק הזה אם היו פורצים מה היה קורה? קוראים לזה Dos.Generic.synflood הם תקפו אותי

    • 4 תגובות
    • 664 צפיות
  11. Started by itay_s,

    לאחר כמה דקות שאני מפעיל את המחשב מופיעה לי חלונית קטנה עם עם הודעה "can not find the macromedia flash". אם אני לוחץ ok החלונית נעלמת ומופיעה שוב לאחר מס' דקות ,עד אשר חולפות כשעתיים ואז המחשב נתקע לגמרי, כאשר הדפדפן (אקספלורר)לא מגיב והאייקון מימין למעלה הופך לריבוע לבן. אני לא מצליח לסגור את הדפדפן בעזרת ה X אלא להקטין אותו בלבד בעזרת ה _. כדי להמשיך להשתמש במחשב אני צריך לסגור אותו בצורה ידניתץ אשמח לקבל עזרה כיצד לפתור את הבעיה

    • 2 תגובות
    • 664 צפיות
  12. היי, כמה שאלות שקשורות לסרטים וצריבה: 1. יש לי NERO 6 ULTRA. ישנה אפשרות, אם אני לא טועה לצרוב סרטים בפומרט SVCD? אני לא כ"כ מבין בפורמט הזה, אבל לא נראה לי הגיוני שקובץ של 700 מ"ב יתפוס בערך 600 מ"ב על הדיסק כשאני בוחר לצרוב אותו כקובץ SVCD? 2. אם לא, עם איזו תוכנה אני יכול להמיר קבצים ל SVCD? 3. באיזה פורמטים תומכים רוב ה די וי די היום (מלבד MPEG ו VCD/SVCD) תודה מראש שחר

    • 5 תגובות
    • 664 צפיות
  13. Started by ProSoldier,

    שלום. יש לי את המשחק need for speed most wanted מותקן על המחשב. היתקנתי את המשחק גם אצל המחשב של אח שלי. עכשיו אני מעלה את המשחק הכל טוב ויפה. אני מגיע לבחירה לאן אני רוצה ללכת, להיסתובב או לעשות איזה מירוץ מסויים. אני בוחר בדבר מסויים, זה מראה לי את המסך, (אם אני לא טועה של הטעינה) בו יש אורות של משטרה. לאחר מספר שניות במקום לעלות את המשחק, המשחק נסגר ומחשב מגיע לשולחן עבודה, כאילו המשחק לא פעל אף פעם. עכשיו נכנסתי ל: התחל>תוכניות>ea games> לתיקיה של המשחק>easy info. הכל שם מסומן ב-V חוץ מדריבר של הכרטיס מסך והדריבר של הכרטיס קול, בשניהם מופיע הסימן ! (סימן שאלה ברקע לבן). עכשיו אני לא בטוח שהבעיה הזאת היא משם. וממש לא בא לי להיסתבך עם הדריברים של המחשב, ואני…

    • 4 תגובות
    • 664 צפיות
  14. תראו היום קיבלתי מחשב חדש לגמרי שהרכבתי הורדתי קובץ RAR ששוקל 6 ג'יגה בערך אני בא לחלץ אותו והוא רושם לי את זה: "אין די מקום בדיסק הקשיח Write error: only NTFS file system supports files larger than 4 GB" עכשיו אני בדקתי ויש לי עוד יותר מ100 ג'יגה פנוי בכונן ואני לא יודע מה הבעיה אז בבקשה אם תוכלו להסביר לי על הבעיה ואיך לפתור אותה יהיה נחמד תודה

    • 6 תגובות
    • 664 צפיות
  15. Started by The-Magician,

    אני לא מצליח להפעיל את התוכנה אפילו זאת הגירסא: RootkitRevealer v1.71 עוד לא התקנתי אותה, וכשאני לוחץ על הסמל זה אומר שזה הפסיק לפעול וזה שואל אם לסגור או האם לשלוח דוח.. איך אני מפעיל את זה?

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  16. Started by x-cutioner,

    שלום אני מחפש תוכנת שיתוף טובה שתאפשר הורדה שמהירות סבירה אבל מבלי שצטרך לפתוח לה פורטים בראווטר. תודה לעוזרים!

    • 4 תגובות
    • 664 צפיות
  17. Started by slim_shady,

    Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 4:19:03 PM, on 1/31/2006 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe D:\fire\smc.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe C:\WINDOWS\System32\gsicon.exe C:\Program Files\GlobespanVirata\Adsl\dslagent.exe C:\WINDOWS\System32\Smtray.exe C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe C:\PROGRA~1…

    • 2 תגובות
    • 664 צפיות
  18. Started by agapi51,

    שלום רב רכשתי את הנגן MP3//MP4 של מדגם HM-1082 של חברת טופ טכנולוגיות והדיסק להתקנת הדרייבר אינו עובד משום מה. היכן אוכל להוריד דרייבר לנגן זה? תודה א.א.

    • 1 תגובה
    • 664 צפיות
  19. Started by onadiv,

    שלום, אני מנסה לעדכן דרייברים של NVIDIA ולא מצליח. אני לא יודע אם זה רלוונטי אבל אני משתמש בWINDOWS 7 Build7100(ששוחרר כרגסא חינמית ע"י מיקרוסופט). גרסת הדרייבר הנוכחית שלי היא 186.18 ואני הורדתי את העדכון האחרון שהוא גרסת 190.62 אבל ההתקנה נכשלה, פעמיים. החלטתי להוריד את העדכון דרך windows update manager וגם שם ההתקנה של העדכון כשלה. האם מישהו מכיר את הבעיה הנ"ל? תודה רבה לכל העוזרים.

  20. זה חשובל י מאוד אני וחברים עושים סרט מכל מיני דברים בקיצר כמעט כל פעם שאנחנו מוסיפים מוזיקה לסרט אז יש את הsend no send המעצבן הזה ואני ממש מתשגע מזה!!!! גם לפעמים כשסתם רואים את הסרט בינתיים או כשמוסיפים מוזיקה! בסבקשה עזרה ניסיתי לעדכן את הדרייבר של הכרטיס קול וזה לא עזר!

  21. Started by Dan4,

    תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 664 צפיות
  22. Started by drongo,

    AVZ- תוכנה אנטי-טרוינית ואנטי-רוגלה מהדור הבא. אתר הבית : http://www.z-oleg.com הורדה : http://z-oleg.com/avz4.zip תוכנה מהווה דור המשך של תוכנות הידועות כמו Adaware 6 LavaSoft , TrojanHunter זה לא רק עוד תוכנה שיש לה בסיס נתונים של תוכנות מזיקות שונות (סוסים טרוינים, רוגלות, קיילוגרים, תולעים , rootkits ...) אשר מתעדכן כל יום , אלה מה שיותר חשוב שזהו כלי מתקדם אשר מאשפר לזהות לאנשים מנוסים את תוכנות מזיקות חדשות הלא ידועות לאנטיווירוסים ותוכנות אנטי אחרות כרגע ( זה ניתן לעשות אפילו מרחוק על ידי קריאת logs( רישום פעילות ) , אשר קודם נוצרו במחשב הנגוע ) . כמו כן, מתוחזק בה בסיס נתונים של קבצים נקיים ,אשר מאפשר להקל על זיהוי תוכנות מזיקות. אתם מוזמנים לעזור ולשלוח…

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  23. Started by MeTaLhAmMeR,

    עשיתי שחזור לכונן בהארדסיק הקודם שהיה לי, השחזור היה מוצלח אבל הבעיה היא שהתוכנה ששחשזרה את הקבצים שחזרה גם קבצים שמחקתי לפני מלא מלא זמן ועכשיו מה שקורה זה שיש לי מלא מלא קבצים "מתים" שלא עובדים וסתם תופסים מקום והם נמצאים בכל מיני תיקיות וזה נורא קשה לדעת מה טוב ומה לא בנוסך לזה שצריך לעבור תיקיה תיקיה ולחפש אותם... מישהו מכיר תוכנה כזאת שעושה את העבודה במקומי?

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  24. Started by kobibo,

    מישהו אולי התקין את זה? פשוט אני לא רואה איך ה Tabs עובדים ? אודה לעזרה.

    • 1 תגובה
    • 664 צפיות
  25. Started by dddd01,

    שלום, יש לי 8800GT וקבעתי שהקצב רענון מסך יהיה 85hz אבל שאני נכנס למשחקים הקצב רענון יורד לאיזה 60, ניסיתי ובלוח בקרה של nvidia להגדיר אבל גם שם מצאתי להגדיר רגיל ולא מצאתי איך להגדיר שהקצב ריענון יהיה גם למשחקים\3D . מה עושים ? איך אני מגדיר שיהיה 85HZ גם במשחקים? תודה.

    • 2 תגובות
    • 664 צפיות

דיונים חדשים בפורומים