תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הרצתי בלילה את הקספרסקי לסריקה נגד וירוסים, עכשיו קמתי וראיתי שהקספרסקי סיים אז פשוט עשיתי פרוסס לכל מה שהוא מצא בתור וירוסים ספייווארים וכ'ו... וכניראה שבניהם היה גם המועדפים שלי בהיו בפיירפוס (יכול להיות?!) ועכשיו אין לי מועדפים... אני לא בטוח שזה בגלל הקספרסקי כי פעם אחרת שסרקתי וירוסים ועשיתי פרוסס להכל המועדפים נשארו לי איך ניתן להחזיר את המועדפים לשם? או שזאת בעיה שקיימת בפיירפוקס שמידי פעם הוא מחליט להעלים את המועדפים משם?
-
- 4 תגובות
- 599 צפיות
-
-
פעם היה לי "יוזר" בfirefox אבל הייתה איתו בעיה אז החלפתי אותו וכל האתרים במועדפים והשמירות נעלמו לי....עכשיו הוא נעלם שוב. יש דרך להחזיר את זה כי נעלמו לי מלא אתרים
-
- 10 תגובות
- 981 צפיות
-
-
צריך תוכנה לבדיקת חום של הכרטיס מסך בבקשה
-
- 5 תגובות
- 732 צפיות
-
-
אבל הוא רק מזהה כניסה של חומרה מבלי לאפשר לי לעבוד איתה. אני צריך דרייבר או מה? אם כן- אנא קשרו אותי לאתר הרלוונטי. תודה
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שלום לכולם לפני כמה זמן פירמטתי את מחשבי אך כעת איני מוצא דרייבר לכרטיס הקול.... כיצד אוכל לבדוק איזה כרטיס קול יש לי? אני יודע שהוא מובנה בלוח אם תודה
-
- 3 תגובות
- 520 צפיות
-
-
בטעות סגרתי את כל הסרגלי כלים שמסביב לחלון. אין אני פותח אותם שוב? עברתצי על כל האפשרויות תחת WINDOW ולא מצאתי כלום שיחזיר את זה לדיפולט. כך זה נראה עכשיו- בהזדמנות תראו גם את העבודה שלי אבל כשאני יסיים אותה (ממש לא בקרוב ).
-
- 2 תגובות
- 846 צפיות
-
-
יש לי לוח אם של asus p4p-e-dekuxe ומעבד intel pent 4 3.2 socket 478 לא ממש יסתדרתי לימצוא עידכון לביוס שלי בבקשה עזרה בתודה מראש שלומי
-
- 1 תגובה
- 490 צפיות
-
-
שלום. ידוע לי שיש קבצים שנישמרים אחרי שמוחקים את הקוקיז&HISTORY& ושאר ירקות במאפיינים של הIE עדיין נישארים לפעמים כתובת/קבצים על ההארדיסק מישהו יודע איך אני יכול בוודאות להסיר את כל הקבצים אחרי הגלישה ולא רק לעשות מחק עוגיות קבצים זמנים והיסטורי כי יש קבצים שנישארים ותמונות מהאתרים קצת עזרה כאן? תוכנה משהו?
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
-
-
ליפני כמה ימים חברת "pc-tools" שיחררה גירסה חדשה[5.1] למנקה הרג'יסטרי שלה הלו הואא Registry Mechanic לרשימת התיקונים והשיפורים[?] יש ליבדוק פה:http://www.pctools.com/registry-mechanic/# תורידו! ושוב pc-tools שיחקה אותה בגדול! לדעתי אתם חברה נאמבר 1!!!
-
- 1 תגובה
- 744 צפיות
-
-
אני מנסה להפעיל סרט שעל המחשב שלי, אך ברגע שאני נוגע בו עם הסמן של העכבר הוא פשוט מאתחל לי את כל האקספלורר.מישהו מכיר את הבעיה? :-\
-
- 0 תגובות
- 492 צפיות
-
-
שלום לכם אנשים ,אני חדש פה ולא כל כך מבין בנושאי הפורום אז רציתי לשאול אותכם שאלה: אם יש לי תוכנת עריכה על המחשב וברצוני לערוך עליה סרטים שיועברו לקלטת VHS אז איך אני מחבר את הוידיאו למחשב שלי כדי לערוך סרטים?? ד"א למה כשאני מנסה לערוך סרט במחשב שלי(לא דרך הוידיאו..) הוא או מראה לי מסך שחור או שהוא מראה לי את הקטע הארוך בקפיצות תמידיות??. אני משתמש בעותק חוקי של ADOBE PREMIER 1.5. תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 723 צפיות
-
-
אודה למי שיכול לעזור לי להפטר מה THEMES הבלתי מחיקים האלה , כדי שלא יופיעו לי ברשימה ויעצבנו לי את העין לא מצאתי את הקבצים האלה במחשב שלי לא בתיקיה C:\Program Files\Mozilla Firefox ולא בתיקיה C:\Documents and Settings\\Application Data\Mozilla ולא באופן כללי בחיפוש במחשב... (שכלל אפשרות לחפש קבצים מוסתרים כמובן)
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שלום לכם אנשים ,אני חדש פה ולא כל כך מבין בנושאי הפורום אז רציתי לשאול אותכם שאלה: אם יש לי תוכנת עריכה על המחשב וברצוני לערוך עליה סרטים שיועברו לקלטת VHS אז איך אני מחבר את הוידיאו למחשב שלי כדי לערוך סרטים?? ד"א למה כשאני מנסה לערוך סרט במחשב שלי(לא דרך הוידיאו..) הוא או מראה לי מסך שחור או שהוא מראה לי את הקטע הארוך בקפיצות תמידיות??. אני משתמש בעותק חוקי של ADOBE PREMIER 1.5. תודה לעוזרים.
-
- 8 תגובות
- 814 צפיות
-
-
האם אפשר לשמור תמונות של פלאש במחשב?? תוכנה אולי? או משהו? תודה
-
- 3 תגובות
- 730 צפיות
-
-
אהלן, הורדתי את סרגל הכלים של אתר xo2 והוא מצוין אבל לצערי הרב הוא לא מותאם לעבודה עם Maxthon כנראה, אלא רק לאקספלורר ול-Firefox. אני מניח שהיות ו-Maxthon הוא דפדפן מבוסס אקספלורר בסה"כ, בטח אפשר לעשות איכשהו שסרגל הכלים יתאים לו. אני נורא מבקש את עזרתכם אם תוכלו לעזור. תודה מראש, ניר.
-
- 1 תגובה
- 496 צפיות
-
-
-
שלום לכם אנשים ,אני חדש פה ולא כל כך מבין בנושאי הפורום אז רציתי לשאול אותכם שאלה: אם יש לי תוכנת עריכה על המחשב וברצוני לערוך עליה סרטים שיועברו לקלטת VHS אז איך אני מחבר את הוידיאו למחשב שלי כדי לערוך סרטים?? ד"א למה כשאני מנסה לערוך סרט במחשב שלי(לא דרך הוידיאו..) הוא או מראה לי מסך שחור או שהוא מראה לי את הקטע הארוך בקפיצות תמידיות??. אני משתמש בעותק חוקי של ADOBE PREMIER 1.5. רציתי גם לדעת אם ניתן לשים רקעים בתוכנה ?? תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 635 צפיות
-
-
לא ידעתי איפה לרשום אז רשמתי פה ..אם זה לא המקום המתאים אז.. אחים שלי אני צריך את הקובץ הזה: dllmsvcr.dll תודה לעוזרים..
-
- 1 תגובה
- 497 צפיות
-
-
מה יותר כדאי מומלץ מכל הבחינות... תודה
-
- 7 תגובות
- 712 צפיות
-
-
יש תוכנה ששולטת בתוכנה שMSI סיפקה לי עם הכרטיס אבל היא על הפנים ותומכת בPOWER DVD ועוד כמה תוכנות שוליות אז רציתי לדעת אם זה איזה תוכנה אחרת שתוכל לשמש אותי לשלוט על המדיה פלייר אולי או WINAMP? יש סיכוי שזה אפשרי ויש כזה דבר?? תודה
-
- 0 תגובות
- 563 צפיות
-
-
יש לי את הוירוס backdoor.generic2.mk לאחר סריקה הועבר לכספת של האנטי וירוס שלי avg האם למחוק אותו או להפעיל את ה v cleaner שמטפל בתיקיות עם סיומת exe .תודה לעונים.
-
- 0 תגובות
- 591 צפיות
-
-
איבדתי את הסיסמא של האיסי ואני לא יכול להיכנס לאתר של ICQ,לפה: http://cf.icq.com/cf/icq5/lost_password.html מי שיכול שיעשה RECOVER בבקשה! האימייל:Nickless09@gmail.com איסי:155302208 תודה.
-
- 5 תגובות
- 689 צפיות
-
-
איזה תוכנה פשוטה יש לעריכת מוסיקה, אני צריך לשנות מקצבים (TEMPO) ולחתוך ולחבר קטעים שונים. תודה לעונים. (הכי חשוב שתהיה ידידותית למשתמש).
-
- 6 תגובות
- 909 צפיות
-
-
טוב מה שרשום בכותרת זה בדיוק מה שאני מחפש , יש לי מספר מדיות DVD גרועות עם קבצי MP3 שWINDOWS מתקשה לקרוא אותם. ניסיתי מספר כוננים אבל זה לא עוזר. הבעייה שWINDOWS ברגע שהוא נתקל בשגיאת קריאה מפסיק את כל ההעתקה וזה ממש מקשה כשיש המון קבצים ומחיצות. רציתי לדעת אם יש תוכנה שקצת יותר מצליחה לקרוא מדיות גרועות ופגומות, מדלגת אוטומטית על קבצים פגומים וממשיכה להעתיק מה שאפשר , ואם יש גם לוג נחמד של מה שהיא לא הצליחה להעתיק הרי זה משובח. תודה.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מהי התוכנת הצריבה שהכי מומלצת ושבא אתם משתמשים? אם אפשר אז כולל גרסא
-
- 10 תגובות
- 839 צפיות
-


