תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום אני עובד על מסמך Word מסויים ואני רוצה להעביר למסך word טבלה שנמצאת במצגת powerpoint ולערוך אותה בword האפשרות היחידה היא להוסיף אובייקט שקופית , בתוכנה בפועל זה נותן לי לערוך את הטבלה , ובהצגה לפני הדפסה זה מוצג היטב בעת הדפסה הטבלה עצמה יוצאת עם ריבועים וסימנים במקום טקסט מה ניתן לעשות בנידון? תודה מראש על הזמן
-
- 0 תגובות
- 665 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מקווה שזה המקום הנכון לפתוח את הדיון מצטער אם אני טועה. יש לי וידנוס xp חוקי כמובן ויש קובץ שמופיע לי כל הזמן על שולחן העבודה אפילו אם אני מוחק אותו הוא חוזר זה קובץ txt שבתוכו רשום את האות b השם של הקובץ הוא dxva_sig מזה אומר ומה אני צריך לעשות?
-
- 2 תגובות
- 665 צפיות
-
-
מקאפי איתר לי את הטרויאני הנ"ל, מודיע לי שאותר ונמחק, אבל בכ"ז, כל שניה, אחרי שאני מאשר, קופץ חלון חדש עם קובץ EXE אחר שנגוע. הבעיות: 1. הקישור לאתר של מקאפי לא מציע פתרון (או שלא מצאתי את הREMOVAL) 2. הPATH שהוא טוען שהקובץ נמצא שם הוא: C:\system volume information אבל אני לא מצליח להגיע לPATH הזה. איך אני מוריד אותו, ואיך אני מגיע לPATH הנ"ל???
-
- 4 תגובות
- 665 צפיות
-
-
יש לי את הלוח-אם gigabyte ga-ma790gpt-ud3h . עשיתי פירמוט למחשב והתקנתי לו את הדרייברים של ה-chipset, שהורדתי מהאתר של gigabyte. נכנסתי למנהל ההתקנים, לרשימה של 'בקרי ATA/ATAPI של IDE' , בכדי לבדוק שאכן הותקנו הדרייברים של ה-chipset. אך משום מה הדרייברים שם מופיעים כ-standard. איך אני מעדכן את הדרייברים של ה-chipset?
-
- 0 תגובות
- 665 צפיות
-
-
אני מנסה להתקין את הדרייבר Audio למחשב שלי של Sis 7012 ואני פשוט לא מצליח, הוא מתחיל להתקין ומוציא את השגיאה שיש בתמונה, ופשוט יוצא מההתקנה, ניסיתי הכל, ללכת לDevice Manager לעדכן משמה והוא לא מצליח לבטל את החומרה של הSOUND ולהפעיל עוד פעם וזה עדיין לא מצליח, מה עליי לעשות? תודה רבה לעזורים! [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 665 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי נגן סרטים MPLAYER2 שכל פעם שאני מדפדף בסרט קדימה הוא עושה HALT למחשב וריסטרט אוטומאטי. יש לציין שבVLC ובMPLAYER10 הבעיה לא קיימת. באופן כללי אני חווה איטיות רבה בדפדוף בסרטים. מדובר במערכת ישנה P4 3.0 פרסקוט , OCZ 2GB וכ.מסך RAD9600PRO כל שאר החלקים כולל הזכרון חדשים. יש מצב שזאת בעיה בכרטיס מסך?
-
- 5 תגובות
- 665 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני חדש כאן. אחלה פורום. רציתי בבקשה לינק לדרייבר הכי חדש לכרטיס המסך שלי. יש לציין כי הורדתי את התוכנה forceware אבל היא החזירה את הכרטיס מסך שלי לגרסה יותר קודמת :-\ תודה מראש לכל העוזרים.
-
- 4 תגובות
- 665 צפיות
-
-
שלום, אני כבר כמה שנים משתמש בNERO 6 כי ממה שהבנתי גרסאות 7 ו8 ממש התנפחו.. הורדתי גרסאת LITE של NERO 8, אבל כשניסיתי ליצור דיסק אודיו, דבר ראשון הוא לא הסכים לקרוא קבצים שנמצאים בתיקיות שכתובות בעברית, ואחרי שהחלפתי לתיקיות באנגלית, הוא אמר שחסר לו פלאגין להפוך MP3 לאודיו...דבר שנראה לי די מוזר.. אז בכל אופן, מה התוכנה לצריבה הכי טובה שקיימת היום, ששומרת על באפר גבוה, תומכת בעברית (וכמובן MP3), ולא מפוצצת את המחשב? תודה!
-
- 3 תגובות
- 665 צפיות
-
-
טוב נתחיל ככה ישלי את ההודעה הזו NTLDR Is Missing כשאני אני מדליק את המחשב יש לי על ההארד דיסק WIN 2000 PRO מה שהורג אותי זה ככה במחשב שלי כשאני מחבר את ההארד דיסק כן עולה הWIN2000 ובמחשב השני כשאני מחבר את ההארד דיסק לא עולה ומופיעה הבעיה NTLDR Is Missing ניסיתי כל דבר אפשרי (כולל דיסקט בכונןן!!) כולל לפרמט ולהתקין מחדש עדין אותו הדבר (רק לפעמים נעלמת ההודעה NTLDR Is Missing ומופיעה סמן לבן מהבהב) ניסיתי גם לעשות GHOST והעברתי את אותם כל הנתונים שכן מעלים WIN2000 במחשב לכונן אחר וגם מופיעה הודעה NTLDR Is Missing בבקשה צריך עזרה דחוףףףףףףףףףףףףףףף
-
- 3 תגובות
- 665 צפיות
-
-
אתמול לפני שהלכתי לישון גלשתי בfirefox והכל היה טוב ויפה, הבוקר שקמתי , לפתע כל ה bookmarks והכל התאפס לי, כאילו נמחק ! זה כאילו שה firefox הותקן מחדש או משהו . איך אני יכול לשחזר את כל ה bookmark ושאר הדברים ? לא מובן לי איך בכלל זה קרה ! אף אחד לא נגע במחשב תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 665 צפיות
-
-
עולה לי בראש רק הדרייבר של NVIDIA. אין לי כרטיסים מיוחדים על המחשב. 2) אני שם לב שיש שני סוגים של דרייברים שמתאימים לי: 64 ועוד אחד (כנראה 32). מה זה המספרים האלה ואיך אני יודע מה שייך לי? מ"ה XP http://www.filehippo.com/search?q=NVIDI
-
- 2 תגובות
- 665 צפיות
-
-
שלום לכל כרישי הביטורנט במידה ואני רוצה לקבוע שכל טורנט שהגיע לרטיו X יעצר/ימחק איך אני עושה את זה? במידה וזה לא אפשרי בAZUREUS, יש תוכנת ביטורנט אחרת שיכולה לעשות את זה? תודה
-
- 4 תגובות
- 665 צפיות
-
-
יש לי כמה שאלות עם יש לי רכיב מסוים איך אני משנה לו את מספרי הרגלים לפי מה שאני רוצה ואיך עושים VCC ו GND נורמליים?
-
- 2 תגובות
- 665 צפיות
-
-
שלום לכם! חילקתי בתוכנה של סיסמטק מחיצה של 160 גי'גה ל2 של 20. עשיתי את זה כמה פעמים, וכל החומר נעלם מהמחיצה של ה160GB. יש דרך להציל את זה? אריאל
-
- 4 תגובות
- 665 צפיות
-
-
עד עכשיו התחברתי דרך פידג'ין.. לחשבונות המסנג'ר והאי סי קיו שלי והכל עבד ,בבוקר זה התנתק לי ומאז זה לא מתחבר לי יותר. יש לי רשת בבית עשיתי ריסט לראוטר , התחברתי בלי הראוטר בלי שום פייר וואל לא של ווינדוס ולא של המודם : לא עזר . עשיתי ניקוי לקוקיז ולקבצים הזמניים , עשיתי שיחזור מערכת , לא עזר . ניסיתי להתקין עוד תוכנות כמו מירנדה וכל התוכנות של המסרים שאפשר להפעיל כמה חשבונות ביחד , בכולם הוא לא נותן לי להתחבר . הכי מוזר , שהתקנתי את המסנג'ר הרגיל הצלחתי להתחבר . רק לחשבון אחד כמובן אבל הצלחתי. ההודעות שגיאה : באי סי קיו הוא כותב לי : סיסמה לא נכונה . במסנג'ר הוא כותב : לא יכול לאחזר את רשימת הכתובת של msn . והסיסמאות כן נכונות כי במחשב אחר ברשת אחרת הם עבדו , ולא הקפיאו ל…
-
- 6 תגובות
- 665 צפיות
-
-
כשאני מפעיל אודיו במדייה פלייר 10 זה עובד,אבל שאני full screen כל המחשב נתקע וחייב לעשות ריסט. כשאני מפעיל וידאו הכל בסדר. קצת מידע ,יש לי : windown xp sp1 media player 10 ויש לי את כל הקודקדים הדרושים. מה צריך לעשות כדי לסדר את הבעייה?
-
- 4 תגובות
- 665 צפיות
-
-
אני מעוניין להעביר מיילים מ-outlook exprees ( office 2000) ב -98 ל 2003 outlook בXP ניסיתי דרך יצוא ייבוא אבל הoutlook 2000 יוצר קובץ שה03 לא מכיר ,האם יש נתיב כלשהו שה -outlook שומר את המיילים שאני פשוט יכול לעשות העתק הדבק או שיש איזו שהיא דרך אחת..
-
- 0 תגובות
- 665 צפיות
-
-
-
אני מחפש תוכנה שבא אני אוכל לנהל את המלאי ואת זמן העבודה תודה מראש!!
-
- 1 תגובה
- 665 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה שאני בא להתקין את השפה עברית על התוכנה אז באמצע של ההתקנה זה רושם לי את ההודעה הזאת מה אני צריך לעשות שיש את ההודעה הזאת ? בתודה מראש רזיאל
-
- 0 תגובות
- 665 צפיות
-
-
ניסיתי להריץ את הקבצים הנ"ל ב- mediya player של xp ולא הצלחתי לראות תמונה אלה רק לשמוע קול אני חושב שאולי זה בגלל ההתקנות של כרטיס הטלויזיה שלי ( terratec) או אולי הגדרות לא נכונות לכרטיס המסך שלי NVIDIA GeForce2 Ti אשמח לקבל עצה!
-
- 0 תגובות
- 665 צפיות
-
-
שלום, אני רציתי להתקין את הויסטה החדשה והיא צרובה לי על דיסק וזאת גירסאת Ultimate. שמעתי שבשביל להתקין אותה צריך להתקנה 15 GB מקום בדיסק הקשיח. בהתקנה כתוב לי שאני צריך לפחות 6.8 GB. יש לי עכשיו 21 GB פנויים בכונן C ואני רוצה ליצור כונן חדש של 7 GB ואם לא יספיק אולי להגדיל אותו בשביל שהויסטה תהיה עליו(רוצה גם ויסטה וגם XP). ניסיתי ליצור כונן חדש וכשהוא פותח לי את המחשב מחדש הוא לא מצליח לעשות את הפעולות וכותב לי את השגיאה 27:Cannot Lock Partition. חיפשתי בעזרה של התוכנה וזה מה שכתוב: Under multitasking operating system such as Windows 95, PartitionMagic must lock a partition before it can safely modify it. If the hard disk contains files that are in use by another…
-
- 3 תגובות
- 665 צפיות
-
-
שלום, במסגרת עבודתי עלי לערוך סרטונים רבים, כאשר בכל אחד מהם יש קטעי טקסט חשובים (שנוספו בעזרת פרימייר). לצערי המחשב שלי קרס, וכל קבצי הטקסט המקוריים נמחקו. למזלי הדיסקים עדיין קיימים, כך שאני יכול להוציא מהם תמונות מסך של הטקסט. האם יש אפשרות להפוך אוטומטית את התמונה לטקסט? (אני זוכר משהו כזה שעשיתי עם קובץ PDF) אם לא, אני פשוט אשב ואקליד כל אחד מהקבצים מחדש. תודה!
-
- 1 תגובה
- 665 צפיות
-
-
התקנתי אותה אתמול במטרה להחליף את האאוטלוק אקספרס שלא נתמך בווינדוס 7 ויש כמה בעיות עם העברית שם. יש לי כל מיני נושאים בעברית שמופיעים בג'יבריש ולא מצאתי אפשרות לכתוב מימין לשמאל כשפותחים מייל חדש. תודה מראש לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 665 צפיות
-
-
אני מקבל את ההודעה הזאת: כל פעם שאני מדליק את הסרטון. כשאני לוחץ CLOSE הוא מפעיל אותו אבל בלי הסאונד... איך אני פותר את הבעיה הזאת? E:\New Folder\GTA4_trailer_11Mbps_2997HD\GTA4_trailer_11Mbps_2997HD.wmv::Raw Audio 0 ACM Wrapper::Output Media Type 0: -------------------------- Audio: PCM 48000Hz stereo 1536Kbps AM_MEDIA_TYPE: majortype: MEDIATYPE_Audio {73647561-0000-0010-8000-00AA00389B71} subtype: MEDIASUBTYPE_PCM {00000001-0000-0010-8000-00AA00389B71} formattype: FORMAT_WaveFormatEx {05589F81-C356-11CE-BF01-00AA0055595A} bFixedSizeSamples: 1 bTemporalCompression: 0 lSampleSize: 4 cbFormat: 18 WAVEFORMATEX: wFormatTag: 0x0001 nChannels: 2 nSamplesPerSec: 48000…
-
- 0 תגובות
- 665 צפיות
-


