תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
דבר ראשון, אני חייב לומר שאני נוב מוחלט בפוטושופ, ופעם אחרונה שהשתמשתי בתוכנה היתה לפני 9 שנים, כשהאופצייה הכי מתקדמת הייה המג'יק וונד... אז אני מבקש שכל דבר תסבירו בפירוט הכי גבוה שאפשר לשאלה: יש אפשרות לצייר דברים בפוטושופ או רק לעבד תמונות? אני יודע שיש שם איזה אופצייה של ריבועים, קווים וכו, שאפשר לעשות מהם ציור, אבל כאן יש לי כמה בעיות: אני לא מצליח למחוק (עם המחק...) צורות שציירתי (נגיד, לקצר קו ארוך מידי...), אני לא מצליח לשנות את הצבע של הצורות, ואני לא מצליח להעבר את התמונה לתוכנה אחרת (צייר, וורד...). ככה שלפי ההבנה שלי, כל הציורים האלה זה רק קווי מתאר שתוחמים איזורים בתמונות, שאפשר למלא אותם (אגב, עם איזה אופצייה אני יכול לצבוע איזורים, נגיד למלא ריבוע בצבע …
-
- 5 תגובות
- 666 צפיות
-
-
אני משתמש כבר הרבה זמן בנגן MPC, לאור העובדה שהתוכנה פשוטה ונוחה, ועושה טוב את העבודה. הבעיה היחידה שלי איתה זה שאין דרך איתה ליצור סוג של ספרייה, כך שצריך לטייל בכל המחשב כדי לנגן משהו, במקום שתהיה ספרייה והתוכנה תדע איפה נמצא כל קובץ. מישהו אולי מכיר תוכנה דומה (פחות או יותר) שיש לה אופציה לספריית מדיה? נ.ב: OS: WIN 7 x64 תודה..
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
שלום אנשים, אני רוצה לפרמט את המחשב שלי אבל יש בעיה שהוא קצת ישן ואני לא ממש יודע איזה דרייברים להתקין או בכלל איזה חומרה יש לו, עד עכשיו נראה לי שהצלחתי למצוא את הרוב, בבקשה תסתכלו ותראו מה דעתכם... כדי לראות מה יש לי השתמשתי בתוכנה אוורסט : --------[ EVEREST Ultimate Edition ]------------------------------------------------------------------------------------ --------[ Summary ]----------------------------------------------------------------------------------------------------- Computer: Computer Type Advanced Configuration and Power Interface (ACPI) PC Operating System Microsoft Windows XP Professional OS Ser…
-
- 5 תגובות
- 666 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה לבדיקת ביצועי המחשב שלי רצוי תוכנה חופשית וכמה שיותר קטנה לא צריך משהו סופר מקצועי תודה
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
שלום לכולם ! בתקופה האחרונה יש לי בעיה מוזרה עם ה-eMule בחלון ה- servers למטה בכרטיסיית ה- log מופיעה לי ההודעה הבאה : Error # eMule Serverlist # (193.138.231.210:4242) - Your IP is part of ipfilter.dat file לחלק מין השרתים שאני מתחבר. למה זה קורה ? ואיך אני יכול לסדר את זה ? * יש לי ip קבוע אני מחובר לאינטרנט דרך הכבלים ללא חייגן ! תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 666 צפיות
-
-
-
מחפש תוכנת ניטור ש... א. מזהה את כל רכיבי החומרה במחשב. ב. מודדת ביצועים ונותנת טיפים לפעולות לגבי תחזוקה (כל זה רצוי לא חובה). ג. פשוטה להתקנה ותפעול (עבור משתמש לא מנוסה!). ד. חינמית או דמו שעדיין מאפשר מספיק אופציות (עדיף תוכנה שנמצאת בהורדות פה באתר). ה. הכי חשוב תיצור פלט לקובץ טקסט (TXT , RTF , DOC וכדומה) כדי שמשתמש יוכל לשלוח לי אותו במייל. כאמור אני ראיתי את התוכנות שיש פה להורדה באתר אבל איני יודע איזו תוכנה עונה על דרישות אלו? תודה, טל
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
מישהו יודע איך משנים בתצוגה של הwinamp לעיברית שמתי שיש שיר אז השם של השיר זז וזה בשפה מוזרה עריכת המודר: כותרת. בפעם הבאה דאג לכותרת עניינית.
-
- 2 תגובות
- 666 צפיות
-
-
צריך המלצה לתוכנה הממירה Avi to Gif. אם היא תוכל להמיר גם פורמטים אחרים של וידאו ל- Gif זה יהיה עוד יותר טוב.
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
רכשתי מחשב נייד LENOVO WIN 7אשמח להמלצה על תוכנת אנטי וירוס מועדפת תודה,אור
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
ישלי ויסטה צרוב התקנתי אותו כנראה לא טוב ועכשיו הוא מבקש ממני מפתחות נותן לי תימי ניסיון האלה יש מצב אני פורץ אתזה בלי להתקין מחדש תודה?
-
- 2 תגובות
- 666 צפיות
-
-
אני מקבל את ההודעה הבאה: יש לציין שכבר אין לי על המחשב DEAMON TOOLS כי הסרתי אותה ושהמשחק הוא מקורי. אני עם ויסטה 64. איך אני פותר את הבעיה ? תודה.
-
- 3 תגובות
- 666 צפיות
-
-
למי שלא הבין את הבעיה מהכותרת אז הסיפור הוא שניסיתי לחבר את המחשב לטלויזיה והצלחתי רק הבעיה שאני לא רואה צבעוני אלא בשחור לבן וזה ממש לא נוח לראות עם זה סרטים וכו'... מה לעשות??? נ.ב גם כשעשיתי את זה דרך הכרטיס עצמו ולא דרך תוכנה זה עבד בשחור לבן... :nixweiss:
-
- 6 תגובות
- 666 צפיות
-
-
מישהו כאן אולי מכיר תוכנה שמתאימה משחקים ותוכניות ישנות שלא תומכות במערכות ההפעלה האחרונות (XP,2000,ME וכו') למערכת ההפעלה? כלומר,יש לי XP ואני צריך שאיזה משחק שלא תומך ב XP יפעל עליו ע"י התוכנה. (שמעתי על תוכנות כאלו,אבל אף פעם לא מצאתי.) אודה למי שימצא לי.
-
- 6 תגובות
- 666 צפיות
-
-
היי אני בעל מינידיסק SONY MZ-N707 מזה זמן רב. לצערי, איבדתי את הדיסק עם התוכנה שאיתה העברתי שירים מהמחשב למינידיסק. עוד יומיים אני נוסע לנסיעה ארוכה מאוד ואני חייב להעביר מספר לא קטן של שירים. לא הצלחתי למצוא את התוכנה שלמיטב זכרוני נקראת SONY NET MD, אפילו לא באתר הרשמי של סוני אך זמני קצר. אם למישהו יש לינק לתוכנה זה באמת דחוף. תודה
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
שלום אני משתמש בתוכנה לאימלים Microsoft Office Outlook 2003 ואני רוצה לשמור את כל האימלים הכול הכול גם את ה לוח שנה בקיצור ממש את כול התוכנה כדי לעביר למחשב אחר..... או לפרמט למשל..... איך אני עושה את זה מישהו יכול לעזור לי אני ניסתי את האפשרות של היבוא והיצוא אבל לא ניראה לי שזה עובד. אולי מישהו יכול להסביר לי שזה יעבוד..... תודה מראש לעוזרים!
-
- 6 תגובות
- 666 צפיות
-
-
התקנתי אותו ואני רגיל תמיד להקיש את שם האתר וללחוץ קונטרול ואנטר כילו נגיד עכיו אני רושם hwzone ולוחץ קונטרול ואנטר אבל באקספלורר 7 עם אני לוחץ ככה זה נותן לי סיומת com יש למישו מושג איך אני הופך את זה לסיומת co.il ?
-
- 1 תגובה
- 666 צפיות
-
-
אז ככה נגיד אני רואה בGAMESPOT איזה ביקורת. הסירטון נתקע לי אחרי כמה שניות(2/3/5/וכו'), והדרך היחידה לסדר את זה, זה ריסט למחשב. זה לא קורה תמיד פעם ב.. אבל זה מעצבן. מישהו מכיר? יודע מה הפיתרון?
-
- 3 תגובות
- 666 צפיות
-
-
היי חייבת עזרה דחוף! יצרתי אנימצית עיגול מסויימת באפטר אפקט : ראשית לחצתי על SHIFT ועל צורת האליפסה ולא ניהיה לי עיגול שווה אלא נישאר לי אליפסה . שנית, שיניתי ידנית את הצורה לעיגול וביצוא הקובץ למדיה האוביקט נראה שוב אליפסה אשמח לעזרה?! תודה
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
יש לי את הmedia player classic. אני מדגיש- זו תוכנת הקוד הפתוח, לא זאת של ווינדוס אני רואה שיש לה אפשרות לsubtitles. מה זה בדיוק? האם זה אומר שאפשר להריץ סרטים עם קובץ נפרד של כתוביות כמו שאפשר עם הנגן של ווינדוס? או משהו אחר? בכל מקרה איך משתמשים באפשרות הזו?
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
אני רוצה חבילה שתכלול את כל מה שאני צריך על מנת לקודד AVI לדיוידי שלי ככה שזה לא משנה אם זה VCD או SVCD ראיתי המון מדריכים , אבל כל אחד מהם דורש איזה 6 תוכנות ואני לא יכול להשיג אותם , במיוחד לא בצורה חוקית, אומרים VOB SUB TMPEG SUB MIX SUB2SSA כל מיני כאלה שאין לי איך להשיג אותם כל אחד מהמקורות שלו ,אז יש אולי איזו חבילה אחת שכוללת הכל? אם אפשר אז גם מדריך יהיה נחמד.
-
- 0 תגובות
- 666 צפיות
-
-
לפני כמה זמן כשה ניסיתי להתקין 2 משחקים בסיום ההתקנה הופיעה לי הודעת שגיעה מהתוכנה " instalshiel" ובה הופיעה מספר השגיעה- 1628 מישהו יודע למה זה קורה???
-
- 3 תגובות
- 666 צפיות
-
-
יש לחבר שלי פאלפון נוקיה ויש לו שפות בפאלפון ספרדית צרפתית אנגלית ועוד... ואין לו עברית...אז הוא שם אנגלית כמובן... עכשיו השאלה שלי זה אם יש איזו תוכנה קוד משהו שאני יכול להשים את השפה העברית בפאלפון???? בבקשה תעזור זה דחוףףףףףףףףףףףףף כל המגיב תודהההה רבהההההה
-
- 2 תגובות
- 666 צפיות
-
-
שלום אז ככה, שכחתי את הסיסמא למס' האי סי קיו הקבוע שלי.. שיניתי את הסיסמא לסיסמא יחסית מסובכת ואז שכחתי אותה... כן מטומטם. אז ככה, בתוך האי סי קיו בפרטים היה רשום האימייל שלי אך כשניסיתי לעשות שיחזור זה לא הצליח ואמר שאין שום אימייל בפרטים.. דרך מרכז העזרה של האי סי קיו! אבל גם עכשיו, כשאני נכנס מאי סי קיו חדש שפתחתי ומחפש את האי סי קיו הקודם שלי אז בפרטים של אותו אי סי קיו כתוב האימייל האמיתי שלי. יש אימייל לשירות התמיכה של האי סי קיו? אני פשוט אכתוב להם משהו קצר שפשוט ישלחו את הסיסמא לאימייל שרשום שם. כדי להוכיח שאני לא פורץ כביכול למס'/משתמש לא שלי... אשמח לעזרה!
-
- 4 תגובות
- 666 צפיות
-
-
כרגע יש לי במחשב את האנטיוירוס נוד 32. מחר נגמרת לי גרסת הניסיון . אם אני אסיר את האנטיוירוס ואנסה להתקין אותו שוב , התוכנה תזהה שזה היה מותקן בעבר במחשב ולא תיתן לי ... איך התוכנה יודעת את זה? מה צריך למחוק\לשנות כדי שאני אוכל שוב להתקין את הגירסה הניסיונית?
-
- 2 תגובות
- 665 צפיות
-


