עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. ברגע שאני רואה סירטון ב YNET / MAKOהכל בסדר אך כאשר אני מגדיל את הסירטון על כל המסך הכל הופך לשחור באתרים אחרים אין בעיה הכרטיס מסך הוא onboard

    • 0 תגובות
    • 666 צפיות
  2. Started by SweeT_EviL,

    אני ארשום פה את כל האפשרויות שאני מכיר במידה ויש עוד שאתה משתמשים או חושבים שהוא הכי טוב, תציעו פה ואני אוסיף. דרך אגב שלי ZA החינמי(הPRO עושב לי בעיות ברשת), לאחרונה יש בעיות פינג במשחקים ברשת ויכול להיות שהוא הסיבה ויכול להיות שלא.

    • 6 תגובות
    • 666 צפיות
  3. Started by bennash,

    יש לי 2 מחשבים שניסיתי את המשחק "כוח וקסם התנגשות של גיבורים" של יוביסופט המחשב הראשון הוא: ינטל דו קור 2.8 מגה הרץ עם חצי ג'יגה זיכרון ראם וכרטיס מסך של ינטל כונן דיוידי כפול 22 חלונות אקס פי כונן קשיח פנוי 300 ג'יה ביית[table] [tr] [td] [/td] [/tr] [/table]המחשב השני הוא: מעבד איי 7 3.9 ג'יגה הרץ 8 ג'יגה זיכרון שתי כרטיסי ג'יפורס 590 3 ג'יגה כונן בלו ריי של סוני חלונות 7 אולטימייט כונן קשיח פנוי 5 טרה[table] [tr] [td] [/td][/tr][/table]

    • 0 תגובות
    • 666 צפיות
  4. Started by viper_sb,

    מחפש תוכנה פשוטה להתמעת כתוביות קבוע עם סיומת SRV לסרטים תודה.

  5. Started by reyrey_200,

    שלום הנוקיה פיסי סוויט שלי עושה בעיות,שאני בא להתקין,משחק או תוכנה על הN73 שלי, אז אני לוחץ על הקובץ,הוא שואל אותי אם אני רוצה להתקין אז אני אומר כן,ואז מופיע המסך של "אם ברצונך לבטל התקנה זאת לחץ כאן" ואני לא לוחץ וזה יוצא לי אחרי 2 שניות שאני רואה תמסך,ויוצא סתם,אני לא מבין למה,את ההתקנה בכלל אני לא רואה על הפלאפון. דרך אגב עשיתי UNINSTALL והתקנתי מחדש ולא עזר.[אפילו כיביתי תפלא והדלקתי מחדש]

    • 0 תגובות
    • 666 צפיות
  6. יש לי בעיה שאני לא יכול לראות סרטונים באתר הנ"ל ובעוד כמה אתרים. אני צריך להתקין איזשהו עדכון או משו? מצטער אם זה לא קשור לפורום הזה..

    • 2 תגובות
    • 666 צפיות
  7. Started by Lavelle,

    עם איזו תוכנה ניתן לעבור פריימים בלחיצת כפתור בלי ללחוץ כל הזמן על pouse ו play, אני צריך ששום פריים לא יתפספס לא ראיתי את האופציות האלה בתוכנות כמו: bsplayer WMP VLC תודה.

    • 1 תגובה
    • 666 צפיות
  8. היי חבר'ה. כפי שכבר ציינתי אני לומד עכשיו את 3dsmax. בתרגילים מהדוקומנטציה, פעמים רבות מבקשים ממני לבחור בEDIT MESH דרך הmodifiers. בפעמים אחרות, נאמר לי ללחוץ לחצן ימני במשטח העבודה ולבחור באפשרות - Convert To - editable mesh. רציתי לדעת מה ההבדל בין השניים? אגב, אותה דבר תקף לגבי Edit Poly וEditable Poly. אבל אני מניח שהתשובה תהיה זהה לשני המקרים.

    • 4 תגובות
    • 666 צפיות
  9. Started by INON,

    הכנתי אתר בפרונט פייג' בשביל הכיף, ועכשיו כשני רוצה לעלות את האתר אני לוחץ על קובץ >> פרסום אתר>>> והוא נותן לי כמה אפשרויות ... ניסיתי את כולם שיעלו לאתר שפתחתי בנענע אך הוא לא מעלה לי את הקבצים איך אפשר לעלות את הקבצים שבפרונטפייג דרך התוכנה .. כדי שהקישורים שעשיתי בתוכנה השתנה מהכונן הקשיח שלי לאתר בנענע (אם יש בכלל דבר כזה..) עזרו לי

    • 3 תגובות
    • 666 צפיות
  10. Started by IlanF,

    מה לעזעזל הולך פה? הפיירפוקס החליט להתעדכן ואחרי הפעלה מחדש שלו הוא עדיין רושם לי שצריך להפעיל אותו מחדש בשביל שהתוספים יפעלו. עכשיו אני תקוע בלי תוספים והתוסף היחיד ששמתי לב שעובד זה גוגל טולבאר. :s05: מישהו ניתקל במשהו כזה? מישהו יודע מה לעשות? עריכה.. לא חשוב, הבעיה נפתרה. איכשהו התוספים חזרו לפעול אחרי מחיקה של כמה קבצים (ראיתי בפורומים של MOZILLA), אבל חלק מהם נמחקו. מזל שFEBE שומר אותם בתיקיה נפרדת ככה שאפשר להתקין אותם גם אם הוא לא מותקן (גם הוא נמחק) [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 666 צפיות
  11. Started by itaysk,

    ICQ2003PRO על WINXPPRO מה הבעייה? חרשתי על האפשרויות

    • 3 תגובות
    • 666 צפיות
  12. Started by desert,

    שאני יוכל לראות אותו בדיוידי גם.

    • 3 תגובות
    • 666 צפיות
  13. Started by refael11,

    אחרי פירמוט הותקן לי מהאימג' באופן אוטומטי אקספלורר 8 באנגלית הורדתי את הגירסה שלו בעברית ואז הוא מציג שגיאה קיימת אצלך גירסה מתקדמת יותר ואז אי אפשר להתקין את זה יש דרך להפוך את זה לעברית? ובנוסף אני לא מוצא את ההתקנה שלו בהוספה והסרה של תוכניות תודה לכולם שבת שלום

    • 0 תגובות
    • 666 צפיות
  14. Started by boludo,

    שלום לכולם אני מחפש קטעי וידאו של 3d לשימוש ב AVID, קבצי מאט או 3D בעלי רקע מופרד ל KEY חינם כמובן תודה

    • 0 תגובות
    • 666 צפיות
  15. Started by dress,

    שלום, מה ההבדל בין גירסת ה-FF הרגילה לבין גירסת ה- Portable מבחינת האבטחה של הדפדפן בכלל ושל הסיסמאות השמורות בפרט(אצלי שמורות עם סיסמת מאסטר איכותית)- כלומר, אני משתמש בגירסת ה- Portable ואם משהוא מעתיק אליו את קבצי ה- FF Portable למחשב שלו הוא יכול לפצח את סיסמת המאסטר ואת הסיסמאות השמורות ב- FF(אני יודע שהן מוצפנות- השאלה אם זה בטוח מספיק, מה איכות ההצפנה)? מקווה שהבהרתי את עצמי טוב... תודה לעונים

    • 1 תגובה
    • 666 צפיות
  16. Started by somsom9,

    אני מחפש תוכנת צפיה אבל הכי טובה שיש נמאס לי מהמדיה פלייר ואני צריך גם מקודדים טובים שיפתחו לי הסרטיםםם כבר זהו ועם הפשר לינקים להורדה תודה רבההה

    • 2 תגובות
    • 666 צפיות
  17. Started by sokran,

    פירמטתי תמחשב והדוח שגיאות הזה עולה מיד שהמחשב עולה לאחר הדלקה: http://www.siz.co.il/my.php?i=thqnly0j2rbn.jpg עכשיו הבעיה היא שכאשר אני מנסה להריץ כל סוג של סרט/סדרה בכל סוג של איכות המחשב מתאפס. ניסיתי את כל סוגי הנגנים (10 בערך), התקנתי FRAMEWORK, התקנתי עדכונים אוטומטיים, התקנתי 3 חבילות מקודדים. בבקשה עזרה

    • 3 תגובות
    • 666 צפיות
  18. Started by eliXir,

    יש לי אקספלורר 7 על אקספי, והוא עושה צרות.. כל פעם שאני מעביר את העכבר על איזשהו באנר האתר קורס. ובנוסף, יש מלא אתרים שהוא פתאום מחליט פשוט להיתקע. בלי שום סיבה.. פשוט נתקע. אולי reinstall יעזור.. איך עושים התקנה מחדש לאקספלורר?

    • 1 תגובה
    • 666 צפיות
  19. Started by yehielio,

    שלום יש לי בעיה להכנס לאתר מסוים www.israelbody.org , בתחתית הדף מופיע סמל של משולש צהוב עם סימן קריאה בפנים, יש למישהו מושג מה הבעיה? במחשבים אחרים כשניסיתי להכנס לאתר לא הייתה בעיה. תודה ???

    • 3 תגובות
    • 666 צפיות
  20. שלום לכולם יש לי בעיה בFIREFOX כל כך מעצבנת! אי אפשר לגלול אחורה עם העכבר בלי שיעבור לפעמים איזה לאג קטן כזה ואז ימשיך לגלול חלק........ ניסיתי הכל כדי לפתור את הבעיה פירמטתי - איפסתי ביוס - חיברתי ישירות תמודם למחשב - פירמטתי לXP - שיניתי עכבר - מה זה יכול להיות הדבר הזה???? זה קורה בכל האתרים! גם יש לאג נגיד בFLASH באתר של NVIDIA או YOUTUBE לפעמים תקיעות! בבקשה שמישהו יעזור ! תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 666 צפיות
  21. Started by the kooks,

    שלום רב. אני משתמש בWINDOWS XP PRO וכפי שאתם יודעים בWIN יש תמיד רגולות ויורסים לא משנה מה עושים,אני משתמש בSPYBOOT ו ADAWER SE רציתי לדעת אם ישנם עוד תוכנות שמורידות רוגלות, כי בזמן האחרון אני עושה סריקות רבות ושתי התוכנה לא מוצאת כמעט כלום ובכול זאת המחשב שלי פועל לאט מעוד,(יש לי אנטי ויורס AVAST מעודכן כך שאני לא חושב שזה ויורס) תודה רבה לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 666 צפיות
  22. שלום אני עובד עם פרונט פייג' ורוצה ליצור גלרית תמונות,בעיקרון לא צריכה להיות שום בעיה , ניכנסים אל הוספה->רכיב אינטרנט->גלריית התמונות רק שברגע שאני בוחר תמונה (תמונות) כלשהיא לגלרייה, אמורה התוכנה לייצור תמונה ממוזערת אוטומטית , ולשמור את התמונה המקורית, במקום שזה יקרה התוכנה מוציאה לי הודעה מוזרה : "תיבת דו שיח של התקדמות" ובתוכה כתוב מפיק תמונות ממוזערות עבור גלריית התמונות, וזהו , כאן זה מפסיק לעשות את העבודה , ושום תמונה לא מיתווספת לגלריה , חוץ מזה התוכנה עובדת מצויין, אנא אימרו לי איך אני פותר את הבעיה הזאת , ומאפשר לעצמי ליצור גלריית תמונות נורמלית. עזרה מיתבקשת באופן דחוף ביותר. תודה יש תמונה כדי שיהיה יותר ברור

    • 0 תגובות
    • 666 צפיות
  23. Started by Doctor Robert,

    שלום, בכל פעם שאני מתחבר למסנג'ר, אני מקבל מן הודעה מוזרה כזאת: ניסיתי לעדכן לגירסא מתקדמת יותר, מה שכמובן לא עזר. מה ההודעה הזאת אומרת ומה אני צריך לעשות על מנת שלא תופיע יותר בעתיד?

  24. Started by Screw_Master,

    אני צריך עזרה כמה שיותר דחוף. אני מכין עכשיו דף קשר לכיתה שלי, עם שלוש עמודות: שם, נייד ומייל. הבעיה שלי היא שנגמרו לי השורות בטבלה קיימת, השאלה שלי היא איך אני מוסיף עוד שורות בלי להתחיל הכל מהתחלה? איך אני יוצר עוד קו בטבלה בין השמות?

  25. Started by neogod,

    משום מה לאחר התקנת אנטי ווירוס ופייר וואל של קאספרסקי כל הזמן מתנתק לי האיי בי קיו! ואני לא מצליח להוריד כלום מאי מיול!! האם מישהו יודע מה הסיבה לכך? והאם יש פתרון לדבר?

    • 3 תגובות
    • 666 צפיות

דיונים חדשים בפורומים