תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לסדר שWEBCAM תשדר על רשת סגורה (ללא גישה לאינטרנט) לכמה מחשבים. כלומר שהמחשב שעליו מחוברת המצלמה יהיה שרת, וכמה מחשבים יוכלו לראות את הFEED. איזה תוכנה עושה את זה? ואיך?
-
- 5 תגובות
- 668 צפיות
-
-
מכירים את זה שכשאתם כותבים משהו, מסמנים אותו, וכותבים משהו אחר, אז המשהו הראשון נעלם ומופיע המשהו החדש במקום? אז אצלי בוורד זה נעלם- פתאום (ולא זכור לי שעשיתי שינוי מיוחד בהגדרות בזמן האחרון...) אם אני מסמן את המשהו הראשון וכותב משהו חדש, אז הסמן קופץ אוטומטית לתחילת המשהו המסומן ולא מוחק את המשהו הראשון! איך אני מחזיר את זה? תודה
-
- 4 תגובות
- 668 צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 668 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה בתוכנה. כאשר אני מנסה להוסיף אפקט כלשהו לסרטון או להוסיף משהו לא משנה מה, התוכנה יוצאת לי בלי שום סיבה. אפילו לא צץ לי שום דבר שיגיד לי איך כמה ולמה. מה לעשות? ואם אין דרך לפתור את זה איזה תוכנה טובה אבל באמת שעושה את אותו הדבר כמו ה-MM2?
-
- 3 תגובות
- 668 צפיות
-
-
שלום..!!! אני מחפש תוכנה שהופכת שירים בקובץ wma לmp3 תוכנה פשוטה...לא משהו מסובך.. אני מעוניין כדי שאני יוכל לצרוב את השירים האלו בנרו... תודה לעוזרים...
-
- 5 תגובות
- 668 צפיות
-
-
יש ברשותי התקן USB עם כניסת וידיאו וקול, אני מעוניין בהמלצה לתוכנה שאיתה אני אוכל להעביר את הקלטות וידיאו שברשותי לקובץ בגודל של כ-700 מ"ב, באיכות טובה, ומה אני אמור לעשות על מנת שאוכל לבצע את הפעולה הנ"ל. ברשותי יש מחשב חזק שמיועד לעבודות עריכת וידיאו ומערכת הפעלה חלונות ויסטה אולטימייט 64 ביט. אשמח להמלצה והסבר מהיר, יש לי ידע כללי בנושא ככה שלא חייב להכנס לעומק, רק להסביר בכללי כדי שאוכל לעשות זאת בעצמי.
-
- 0 תגובות
- 668 צפיות
-
-
טיפה קשה להסביר את זה בשורה, אז אני אפרט קצת. אתמול בערב שמתי לב שאני לא מצליח להפעיל את השירים במדיה פלייר של הווינדוס 7. כל פעם שבאתי להפעיל שיר מסויים קיבלתי הודעה server execution failed, ושניסיתי להפעיל את המדיה פלייר הוא בכלל לא עלה. עשיתי System Restore לנקודה מסויימת ואכן השירים פעלו ובסוף התברר לי שזה ההסרה של קספרסקיי (כמובן שהסרתי שוב בשביל לבדוק אם אכן הבעיה נובעת מההסרה של התוכנה) עכשיו אני בבעיה כי הקספרסקיי 2009 לא רץ טוב עם הווינדוס 7 ואני צריך להתקין אחר ואני לא יכול להתקין גירסה אחרת, עד שאני אסיר את הגירסה הנוכחית. אני יודע שזאת לא בעיה רגילה, למישהו יש רעיון ?
-
- 0 תגובות
- 668 צפיות
-
-
מראש אני מצטער על הכותרת הנכה, לא עלה לי משהו יותר טוב בראש לכתוב בכל אופן, קורה לי במספר אתרים כבר שכשאני מנסה להיכנס אליהם (למשל vgames.co.il) הדפדפן (IE) מראה דף לבן חלק לחלוטין ולמטה כותב "done" כאילו שהוא סיים לטעון את הדף אגב, בפיירפוקס הבעיה לא קיימת עם אותם אתרים (ואל תגידו לי לעבור לFF, אני רוצה לפתור את הבעיה, לא לעקוף אותה איכשהו) מה שגם מעצבן אותי זה שזה כבר קרה לי פעם ואז תיקנתי את זה, אבל שכחתי איך... בכל אופן, תודה רבה למי שיעזור, כי זה ממש ממש מציק לי
-
- 1 תגובה
- 668 צפיות
-
-
מזה זמן רב שאני לא יכול להשתמש ב sun java אלא רק ב java vm של מיקרוסופט.הסיבה היא שדרך sun java אני רואה הכל מטושטש באתרים רבים,ורק עם java vm של מיקרוסופט התמונה ברורה. הבעיה מופיעה באתרים רבים,ומאלצת אותי להשתמש בדפדפנים מבוססי IE. עדכנתי את ה sun java לגירסה האחרונה וזה לא עוזר. הנה 4 תמונות מאתר לדוגמא.שתיים עם sun java ושתיים עם java vm. אותיות: עם java vm הכל ברור: ועם sun java הכל מטושטש....: מספרים עם java vm: ועם sun java בקושי אפשר לקרוא את המספרים: עוד מישהו נתקל בבעיה כזאת?....
-
- 0 תגובות
- 668 צפיות
-
-
-
מן הסתם, לא התכוונתי להסרה דרך "הוספה/הסרה" שבלוח הבקרה. אני מתכוון להסרה מלאה של התוכנה דרך הריג'סטרי. נכנסתי לשם, לחצתי CTRL+F ורשמתי BABYLON בשורת החיפוש, אבל כלום לא נמצא חוץ מתיקיה ריקה! די מתקשה להאמין שתוכנה לא משאירה עקבות בריג'סטרי, במיוחד אחרי שהתקנתי אותה שוב היא זיהתה שעברו לי 30 ימים הנסיון. מה עשיתי לא נכון כאן? יש דרך אחרת לחפש בריג'סטרי עקבות של התוכנה? דרך אגב, אל תהפכו את הנושא ל-WAREZ, כי ביקשתי עזרה במחיקת עקבות של התוכנה, גג. לא ביקשתי מעבר... תודה
-
- 6 תגובות
- 668 צפיות
-
-
ברצוני להפוך קובץ Avi (בפורמט Divx או Xvid) לפורמט DVD. המלצות? נרו 7 יודעת לעשות זאת?
-
- 2 תגובות
- 668 צפיות
-
-
תוכנת DIVX שלי פותחת חלון ERROR וכתוב ככה: SAXParseExcepsion: Fatal Error at line 1, char 1 ולפני יומיים הוא עבד חלק עזרו לי בבקשה (תודה)
-
- 0 תגובות
- 668 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה בתוכנה RealTemp אני לא מצליח להפעיל אותה אפילו מישהוא יודע למה? הינה יש לי פה תמונה: http://www.siz.co.il/up.php?file=mzmdo32gzdmy.bmp תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 668 צפיות
-
-
יש לי בעיה שלא היתה כמוה ספייור עצבני שלא נותן לעדכן מהאינטרנט לא AVG ול באדוור ויותר מיזה לא נותן להסיר אותו משהו מכיר יודע מה לעשותשניה הסמלים של "חומת האש " הספי וור
-
- 5 תגובות
- 668 צפיות
-
-
אהלן שלום שמתי לב שהאימיול לוקח לי את כל רוחב הפס , כיצד אני יכול להגביל אותו כך שלא יקח את כל רוחב הפס ושאני עדיין אוכל להמשיך לגלוש בהנאה. תודה
-
- 4 תגובות
- 668 צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אני יכול להשיג דרייבר לכרטיס קול שיש לי (הוא מובנה בלוח אם) לווינדוס 7? תודה רבה :]
-
- 2 תגובות
- 668 צפיות
-
-
אהלן דבר ראשון יש לי 2 גיגה ראם, יש לי הרבה זמן את המחשב ובזמן האחרון אני לא יכול להשאיר אותו יותר מיום אחד דלוק מכיוון שהוא אומר שאין מספיק זיכרון וירטואלי.. אני מנחש שזאת בעיה עם וירוס, אבל עשיתי סריקה עם AVG FREE וADAWARE ומחקתי הכל, והבעיה ממשיכה מה לעשות?
-
- 6 תגובות
- 668 צפיות
-
-
כאשר אני רוצה ליצרוב את הקובץ בNERO כדי ש ה DVD יקרה אותו הוא מחזיר אותו לMPG 2 מקודד מחדש מה לעשות??
-
- 1 תגובה
- 668 צפיות
-
-
אז ככה יש לי בעיה מצעבנת עם המכלדת... שאת חלכ מהאותיות הוא לא ושם.... הנה האותיות שהוא כן ושם: אבגדהוזחטיכלמנסעפצשת abcdfghijklmnopstuvxyz מה אני עושה?
-
- 4 תגובות
- 668 צפיות
-
-
אני לא יכול לגלוש ב-FF לדוגנמא אני נכנס לאתר שלכם והוא מעביר אותי ישירות לפה בינתיים אני גולש ב-IE איך אני מסדר את זה? באתר הזה:http://wiki.answers.com/Q/How_can_you_resolve_error_lander_in_mozilla רשום להסיר את MEGAUPLOAD TOOLBAR הסרתי ועכשיו ,הוא לא נותן לי בכלל גישה
-
- 3 תגובות
- 668 צפיות
-
-
היי תגידו,מה ההבדל כשאני מגבה עם תוכנת GHOST ובתהליך compress image אני בוחר באפשרות אחרת מ HIGH?
-
- 6 תגובות
- 668 צפיות
-
-
אני משתמש בג'ימייל דרך Mozilla Thunderbird, ואי אפשר לשלוח הודעות, מכיוון שהפורט שהזנתי לא נכון. מה צריך לכתוב שם..? :s05:
-
- 1 תגובה
- 668 צפיות
-
-
האשכול ערוך זה שלמטה הוא לפני העריכה כאן זה אחרי: אפשרי בבקשה לקבל את הדרייבר החדיש ביותר לכרטיס הקול Realtek ALC 662, 6-channel High-Definition Audio CODEC של הלוח אם ASUS P5B-SE ? תודה רבה לעוזרים ________________________________________________________________________________________ הממ איזה כ.קול יש לי בלוח P5B-SE ואיפה אני יכול למצוא דרייבר שלו כי יש לי מערכת 5.1 ( את Microlab X23 ) ופשוט במוזיקה לא שומעים מהרמקול השמאלי קדמי וגם באוזניות לא שומעים מצד שמאל בבדיקה גם אבל בסרטים הכול פועל כמו שצריך ובדקתי גם את האוזנות וגם את הרמקולים במחשב אחר והכול פועל פיקס אז אני מעריך שזה שפשוט צריך לעדכן את הכרטיס קול במחשב ונפתרה הבעייה... אם מישהו יכול פשוט להביא לי קישור אל…
-
- 5 תגובות
- 668 צפיות
-
-
אני פותח וזה מה שאני מקבל[התמונה בקובץ] [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 1 תגובה
- 668 צפיות
-


