תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
(אני מקווה שזה הפורום המתאים לשאול את השאלה, אם לא בבקשה תפנו אותי לפורום המתאים) שלום לפני כמה ימים ניסיתי לפתוח קובץ ששלחו לי במסנג'ר (והגיע לתיקיה my recieved files שנמצאת בתוך my documents) אבל לא הצלחתי. חשבתי שזאת סתם איזה בעיה עם הקובץ, וניסיתי להכנס לתיקיה כדי לפתוח אותו משם, אבל כשניסיתי לפתוח אותה החלון פשוט נתקע. אותו דבר קרה כשניסיתי להכנס אליה דרך הסייר של ווינדוס. הצלחתי להכנס לתיקיה שנמצאת בתוכה (בעזרת העץ של הסייר) אבל לתיקיה עצמה לא. (אגב, יש לי XP HOME עם SP2, ובכלל מעדכן אותו קבוע) ניסיתי להעתיק את התיקיה בשלמותה למקום אחר במחשב ולפתוח אותה, וזה לא עזר. גם כשניסיתי לצרוב אותה, התוכנה פשוט נתקעה בשלב של בחירת הקבצים. התיקיה הזאת חשובה לי מאוד ויש שם הרבה…
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום! יש לי כמה שאלות בקשר לתוכנה הזאת..יש לציין שאני לא מבין כלום בזה.. מהם ההגדרות המומלצות לתוכנה? מהחיפוש בתוכנה..[הקבצים להורדה] באמת עובדים אחרי זה? איזה תוכנה יותר מומלצת,אזראוס או ביטקומנט? תודה מראש :]
-
- 1 תגובה
- 551 צפיות
-
-
אוקי הפעלתי line age2 הוא שאל אותי אאם לחסום את זה ובטעות עשיתי כן.. איך אני מבטל תחסימה?הסבר מדוייק בבקשה תודה
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
יש לי בעיה מעצבנת... ה-FF משום מה שאני פותח את דואר וואלה לא פותח את כול הדף,חסרים שמות וגם אי אפשר לשלוח מייל מ FF בוואלה.... רציתי לדעת האם יש תוסף או משהו אחר שיכול לפתור את הבעיה? בEXPLORER האתר דואר של וואלה עובד מצויין ולא עושה בעיות. צירפתי תמונות של ה-FF והIE שתראו את הבעיה,הראשונה היא הבעיתית והשניה היא התמונה של ה IE. מי שיכול לעזור.... [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 956 צפיות
-
-
שלום.. ביומיים האחרונים אני רואה שהמחשב שלי איטי נורא גם האינטרנט וגם קצת המחשב עצמו. בעיקר האינטרנט.. חברים שלי אמרו לי ששלחתי להם את הלינק הזה במסנג'ר אז כנראה שהוירוס הזה תקף אותי.. עשיתי update גם לAdaware וסרקתי וגם לspy bot מה שזה מצא מחקתי.. אותו דבר גם עם הMcafee שלי.. עשיתי update וסרקתי והוא לא מצא כלום.. אני עכשיו מצרף לוג של Hijackthi מקווה שתוכלו לעזור לי. [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 832 צפיות
-
-
יש לי גיטרה ואני מחבר אותה למחשב... האם יש תוכנה שאפשר דרכה לעשות אפקטים?
-
- 1 תגובה
- 2.2k צפיות
-
-
-
יש לי מאקפי סיקיוריטי 2006. בעליה חלונות XP. ניפתחה חלון קטן שנקרא: Mcafee Privacy Service למטה רואים User: administrator ומבקש ממני סיסמא. אני רוצה לבטל עליה חלון הודעה כזה. איך מבטלים אותה ובלי שיבקש ממני סיסמא? איך יודעים שניגמר לי תוקף תאריך עידכונים, איפה זה נמצא בתוך מקאפי? ובנוסף יש תמיכה טכנית של מקאפי ישראל, מהו מספרו טלפון שלהם? בתודה מראש מייקל
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שמירת תמונות: אני רוצה לשמור תמונות מהאינטרנט וזה מאפשר לי לשמור רק BMP מה הבעיה ואיך אני מסדר את זה? הארד דיסק: יש לי הארדיסק של 160 ג'יגה אבל זה מראה לי כאילו יש רק 130 איפה נעלמו 30 ג'יגה?! תמונות: אני לא יכול לראות אנימציות ברשת..\: ידע כללי: אני משתמש במקסתון יש לי איכס פי וזהו בערך. תודה מראש לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 619 צפיות
-
-
שלתוכנה תיהיה אפשרות לקבוע את גוד הקובץ או את ה bitrate כמו שאפשר בתוכנה TMPGEnc רק שהיא תוכנה איטית לוקח לי בה פי 3 יותר זמן להעביר סרט אז אם מישהו מכיר תוכנה כזו אני אודה לו אם יספר לי עלייה .
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
היי קודם כל אני לא בטוח שזה הפורום הנכון, אם לא אני מתנצל ומבקש להעביר.. עכשיו לשאלה.. יש לי דיסק DVD שאורכו שעתיים, שכאמור בנפח 4.7GB עם קבצי VOB. אני רוצה להמיר את הדיסק הזה לקובץ 700 מגה של AVI, אם אפשר אפילו לדחוס עם DIVX או XVID מה שעדיף.. איך אפשר? זה מסובך? ניסיתי 5 תוכנות, כל אחת שיגעה אותי - אחת לא הקליטה קול, השנייה עשתה קובץ ענקי.. יש פיתרון? תודה!
-
- 5 תגובות
- 990 צפיות
-
-
יש שם דבר כזה Vanishing point... מה זה עושה? ניסיתי ולא הבנתי כלום... :
-
- 4 תגובות
- 831 צפיות
-
-
-
לאבא שלי יש חשבון איימל מהספק (בזק) לפני כמה ימים שידרגתי והחשבון האוטלוק לא נשמר עכשיו רציתי לדעת איך אני מגדיר אותו ?
-
- 6 תגובות
- 850 צפיות
-
-
-
אני מנסה להתקין גם דרך windows update וגם התקנה רגילה ותראו מה זה עושה לי...מישהו יודע מה הבעיה? http://img247.imageshack.us/img247/7852/15aw.jpg אה וכל פעם זה עושה קובץ אחר נגיד SL1.TMP ואז SL22.TMP וכו וכו
-
- 1 תגובה
- 575 צפיות
-
-
אהלן חברה.... החלטתי שהחדר שלי צריך קצת עיצוב אז אני מתכנן איזו יצירה קטנה (אם אפשר להתיימר) אז בעיקרון אני מתכנן משהו פוסט מודרני וקצת מן פופ ארט, מאוד צבעוני, הרבה דימויים משנות ה60 ועוד כל מיני... אז אני צריך תמונות ברזולוצייה גבוהה של כל מה שנראה לכם מתאים... אני בינתיים מצאתי כמה תמונות מתאימות... http://www.marvel.com/wallpaper/papers/Captain-America--12-1280.jpg http://www.desktopexchange.com/Comics-pictures/Captain-america-comic.jpg http://besser.tsoa.nyu.edu/T-Shirts/aljames/bigboy.jpg http://besser.tsoa.nyu.edu/T-Shirts/leweller/cando.jpg http://besser.tsoa.nyu.edu/T-Shirts/rbkemp/popart-f.jpg http://nadav.harel.org.il/cola/image/CokeClassic.jpg טוב נראה לי שהרע…
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה זה בדיוק windows 64-bit למה הוא מתאים איתרונות וחיסרונות תודה
-
- 5 תגובות
- 791 צפיות
-
-
אם אני צריך עזרה קטנה. הכני מיקס פשוט (מאוד). אבל משום מה את השיר השני (זה שלמטה) לא שומעים. אני חושב שהתבלבלתי קצת בקטע של השתלבות של הביט של שניהם (הסמן הכתום הזה). הבעיה נעלמה (לא יוד איך) אבל עדיין אני ישמח אם מישהו שמבין בתוכנה יענה לי על כמה שאלות בפרטי.
-
- 0 תגובות
- 642 צפיות
-
-
נמאס לי מIE אז אני רוצה להתקין שועל 1.מאיפו מורידים? 2. זה חינם או רק גירסאת ניסיון? 3.במה זה שונה מIE ? 4. האם יש אתרים שאני לא יכול להיכנס אלייהם? 5. אפשר לעשות שאם אני לוחץ על לינק השועל יפתח ולה הIE ? תודה NOS
-
- 7 תגובות
- 708 צפיות
-
-
אני ברשת ביתית עם עוד מחשב ורציתי לגבות 20GB לשתף ולהעביר את הקבצים עד שאני יעשה פירמוט ויחזיר הכול בחזרה, אז שיתפתי, גררתי הכול לכונן שם וזה שוקל איזה 2KB.. איך אני עושה את זה נכון? יש לי רק כונן אחד C איך אני מגבה את כול הbookmarks הקוקיס והתוספים של firefox?
-
- 10 תגובות
- 901 צפיות
-
-
שלום קניתי HD נייד וכאשר אני מחבר אותו למחשה הוא עובד לי במהירות נורא איטית וחסרת תועלת. אני מחפש דרייבר להתקן hi speed usb בבקשה מישהו יכול לתת לי קישור !!!
-
- 1 תגובה
- 534 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה שמגבילה אתרי צפייה באתרי פורנו הבעיה היא שבעזרת תוכנות שיתוף קבצים ישנה האופציה להוריד סרטים פורנוגרפיים השאלה היא האם יש תוכנה שחוסמת רק את הקבצים הלא רצויים דרך תוכנות השיתוף? תודה יניב
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש לי מיקלדת USB של HP אני מיתחרפן הפחתי עולמות בישביל לימצוא דריבר ולא מצאתי בבקשה תעזרו לי חברה :HP שם: hewlett packard
-
- 2 תגובות
- 677 צפיות
-
-
שלום!!! יש לי בעיה עם התוכנה tmpg 2.5 כאשר אני רוצה לטעון את ה-VDR הוא מציין ש TMPGEnc.exe נתקל בבעיה ועליו להיסגר. כעיקרון חשבתי שהבעיה היא בתוכנה עצמה ולכן הסרתי אותה והתקנתי חדשה אבל עדיין יש לי אותה הבעיה ואני לא יודעת מה מקור הבעיה. מה שכן ניסיתי עם כמה סרטים וזה לא קשור לסוג סרט ושאר התוכנות שאלה וירטואל דאב ועוד עובדות כראוי. אני מבקשת אנא עזרו לי כי אני חייבת לצרוב כבר את הסרטים כבר אין לי מקום במחשב. תודה רבה מראש. מחכה לתגובתך.
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-


