תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
כשאני לוחץ על מצלמת אינטרנט, מופיעה לי ההודעה הבאה (בתוך חלון השיחה): "??לא ניתן להתחיל בשיחה מאחר שהמצלמה שלך נמצאת כעת בשימוש, או שאינה מחוברת. ודא שהמצלמה זמינה ונסה שוב" הנה רשימת התהליכים שלי:
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
-
-
תרשו לפתוח ולהגיד למנהלים שאם אני טועה בפורום אתם מוזמנים להעביר את ההודעה הזאת לפורום המתאים, פשוט ראיתי שזה תמיכה טכנית לחומרה בלבד, ולא ראיתי פה פורום תמיכה טכנית לתוכנה (שזאת נראה לי הבעיה אבל אני לא בטוח). תודה. *יש לנו windows xp sp1 בעברית* היום בבוקר אבא שלי הוריד קובץ כלשהו וניסה לבדוק אותו עם האנטיוירוס לפני שהוא מפעיל אותו. במחשב שם יש אנטיוירוס של avast, גרסא 4.17 או משהו כזה לפי דבריו של אבא שלי האנטיוירוס נתקע והודיע שצריך להוריד תוספת מסויימת לתכנה בשביל להמשיך לבדוק. כשהוא לחץ על "אישור" לא קרה כלום. הוא ניסה לסגור את האנטיוירוס, לפתוח מחדש ולבדוק שוב אך שוב הוא נתקע ולא הצליח לבדוק את הקובץ. ככה מספר פעמים עד שהוא החליט לנסות להוריד אנטיוירוס אחר (AVG…
-
- 7 תגובות
- 670 צפיות
-
-
-
שגיעת מערכת מופיע לעיתים קרובות. זה תוקע את המחשב לכמה דקות ויוצא מכל פעולות המחשב שהיו פעולות מישהו יודע משהו לגבי זה או אך מתקנים את זה תודה מראש . [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 670 צפיות
-
-
אני חושש שעוד מזמן שעשיתי OC נפגמו ארבעת הסלוטים של הזכרונות ממתח גבוהה אליהם. יש תוכנה שתבדוק זאת או בכלל את תפוקת הזכרונות? 2 ג'יגה של קורסייר, ניסיתי גם לשים את הישנים, זכרונות 667 פשוטים של kingstone לא היה שינוי.[br]פורסם בתאריך: 20.08.2008 בשעה 07:47:03 .
-
- 2 תגובות
- 670 צפיות
-
-
אחרי שהתקנתי את NORTON 2004 המחשב שלי פועל באיטיות בלתי נסבלת מסיבות לא ברורות... אין שום תוכנות אחרות שפועלות ברקע חוץ מדברים שקשורים לנורטון, ויש לי 512MB זיכרון אז גם זה לא צריך לגרום לבעייה... מישהו יודע מה יכולה להיות הסיבה? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 670 צפיות
-
-
לפני כמה זמן הורדתי תכנה קטנה שמריצה 3d demo במצב מפוצל על המסך ב FPS שונים. אם אני זוכר נכון התוכנה הריצה דמו של טבעת מסתובבת על רקע של הרים כאשר המסך חצוי לשתיים וניתן לבחור בכל צד את ה FPS הרצוי. ניסיתי למצוא את הדמו בגוגל ולא הצלחתי. אם מישהו יודע את שם התוכנה או מכיר תוכנה דומה אשמח לקבל שמות או לינקים.
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
-
-
השאלה ^... FRAPS משום מה מקליט לי באיזה 3-6 FPS לשנייה.
-
- 3 תגובות
- 670 צפיות
-
-
שלום לכולם, הורדתי את התוכנה החינמית TCPOptimizer שהיא מיועדת להאצת מהירות הגלישה באינטרנט והורדות קבצים בתוכנות השונות. ברצוני להגיר אותה בצורה הנכונה למחשב שלי כדי שתפעל כמו שצריך. בתוכנה יש המון הגדרות שאני ממש לא מתמצא בהן. (כולן קשורות לאינטרנט) אני מבקש ממי שמבין בעניין שיעזור... תודה רבה לעוזרים מראש והמשך יום נעים לכולם!
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
-
-
היי אין לי מושג איך לנסח כותרת יותר ממוצת בדיוק לבעיה אבל הנה היא: יש את השורת משימות למטה (איפה ש"התחל" מצד ימין ומצד שמאל כל התכונות שכרגע פתוחות במחשב). עכשיו בעיקרון עד עכשיו היה שכל תוכנה, מסמך, קובץ, אינרנט בעצם כל מה שהיה פתוח היה מופיע למטה, משום מה פתאום זה נעלם ולא מופיע בשום מקום. ניסיתי לשחק עם ההגדרות של התצוגה אבל לשווא.....כלום לא עזר. הדרך היחידה לנווט בין הישומים הפתוחים זה ע"י ALT TAB. מישהו יודע איך אפשר לפתור את התקלה? אני כבר מיואש... תודה
-
- 3 תגובות
- 670 צפיות
-
-
מצאתי בבית מצלמת-רשת שהזיהוי היחיד שקיים עליה הוא שם החברה VIEWCOM, בלי פירוט של דגם. ומכיוון שהCD נאבד מזמןמ הרצתי חיפוש בגוגל על-מנת למצוא את החברה ואז בתקווה למצוא את הדרייברים... דהבר היחיד שמצאתי שהוא קרוב זה דף של חנות מקוונת כלשהי המוכרת מצלמות-רשת של החברה, וקישור מאותו אתר לאתר דרייברים שלא הצלחתי להירשם אליו (יותר מדי פרסומות וpop-ups). המצלמה בעיקרון דקיקה, על זרוע גמישה כזאת ובצבע כסף, בעלת חיבור USB (כמו כל מצלמה אני מניח, לא מתמצא בתחום): http://www.optimasys.co.il/images/1548.jpg אם למישהו במקרה יש את המצלמה הזו ויכול להעלות את הדרייברים לרשת או אם מישהו במקרה יודע באיזה דגם מדובר ויודע היכן למצוא את הדרייברים המתאימים נא לעזור אין לי ציפיות גבוהות …
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
-
-
שלום כמעט כל הזמן קופצת לי ההודעה הזאת: בIE עכשיו השאלה שלי איך אני יכול לפתור את הבעיה שההודעה הזאת לא תקפוץ כל הזמן? תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
-
-
הכוונה היא, בהפעלת מוזיקה או סרטים, לוקח לו המון זמן עד שהוא מתחיל לנגן. תודה, אופיר
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
שלום לכל אלה שיש להם acrobat 6. יש לי בעיה קטנה עם זה, כשאני רוצה לסרוק מסמך בשחור לבן הוא סורק לי לא את כל המסמך אלא רק עד האמצע כאילו אני סורק דף A4 שמוטה הצידה (ולא עומד). יש לי סורק של microtek מגירסת scanmaker 3630. (לא ממש חדש ולא עם דרייבר מלא ל XP). בכל אופן, רציתי לדעת אם עוד מישהו נתקל בבעיה הזו? ואיך הוא פתר אותה? תודה מראש,
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
-
-
בדקתי ע"י EVEREST אם ישנו Pixel shader לכ. מסך שלי... אכן כן, גירסא 1. הכרטיס הוא Inno3D GeForce MX 4000 128mb ניסיתי להריץ בדיקה (יש לי את גירסאת הפרו של 3Dmark05) והוא טוען שלא ניתן להריץ Pixel Shader.... איך לעזאל אני יכול לשנות את האפשרויות כדי שהוא כן יריץ את הבדיקה? או אולי דרייבר חדש\משהו אחר? אולי הווינדוס אקספי 64ביט לא תומך? או שהדיירבר לא מתאים ולא תומך? מה לעשות? בתודה, שי.
-
- 4 תגובות
- 670 צפיות
-
-
הכנתי חתימת שילוב: שילבתי בין 2 תמונות של Half-Life 2 והוספתי קצת...איך יצא??? בעניין הטקסט,אני יודע שממש ממש לא השקעתי אבל החתימה זה התמונה אז היה חבל להוסיף עוד טקסט שיסתיר.
-
- 3 תגובות
- 670 צפיות
-
-
-
קפץ לי החלון הזה מהאנטי-ווירוס. מה זה אומר? http://img44.exs.cx/img44/465/5724.jpg
-
- 1 תגובה
- 670 צפיות
-
-
כשאני מקבל איייל אז הוא שם לי איזה אייקון קטן בפינה ליד השעון וגם עושה איזה POPUPBALLON. הבעייה: יש לי רשימת תפוצה של חברים שיש חוק שמעביר אותם ישר לתקייה מיוחדת. עבור אימיילים שאני מקבל מהם אין לי את ה notification שיש לשאר המיילים. איך עושים שגם לרשימת תפוצה הזו שחל עליה "כלל" יהיה לי notification ?
-
- 3 תגובות
- 670 צפיות
-
-
אני זוכר לפני כמה שנים היה ווירוס בארץ שכיבה לאנשים את המחשב עם הודע כזאת של זמן הולך אחורה היה לזה איזה פתרון של כיבוי משהו בהפעלה של ווינדוס מישהו יכול לעזור לי עם זה? יש פה פשוט מחשב פנטיום 3 שבקושי סוחב XP עם SP1 ויש בו את הבעיה הזאת ואני חייב לפתור אותה כי מעשימים אותי שאני גרמתי לה
-
- 6 תגובות
- 670 צפיות
-
-
מחשב חדש עם לוח ASUS P5QL-E התקנתי את הדרייברים מהדיסק+ דרייברים מהאתר של החברה מה שמוזר הוא שבמנגר דיוויס הוא מזהה אודיו אבל חלקית כמו בתמונות מה אפשר לעשות?? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 670 צפיות
-
-
כאמור לפי הכותרת מערכת ההפעלה במחיצה אחת וה-FF מותקן באחרת. בכל זאת שאני נכנס ל-Aplicatyion Data יש לי כמעט 100M של זיכרון מטמון של ה-FF...למה זה שם? בישביל זה התקנתי הרי ב-D ולא ב-C... איך אני יכול להעביר את זה?
-
- 3 תגובות
- 670 צפיות
-
-
מה אני מפספס? אני יודע שאפשר להרשם גם תחת חשבונות אחרים חוץ מ hotmail אז למה בהצטרפות אני רואה ב email address רק אפשרות לבצע זאת תחת הדומיין של hotmail ? plz help
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
-
-
התקנתי את הWINAMP פרו והוא מעצבן אותי כי את כול הסרטים והסדרות הוא פותח לי ממנו ולא משנה כמה פעמים אני מגדיר לו בררת מחדל שונה. משהו יודע איפה בהגדרות משני את זה? תודה
-
- 2 תגובות
- 670 צפיות
-
-
יש לי ויסטה 64 ביט, ויש לי שלט רחוק למחשב (קבלתי אותו עם כ.טלויזיה PVR-150). אני רוצה להשתמש בשלט בשביל לשלוט על המחשב מרחוק (הוא עובד פיקס עם המדיה סנטר, אבל הוא חסר שימוש כשאני לא משתמש בו). האם יש תוכנות שמאפשרות לי ועובדות על VISTA 64? ניסיתי את WINLIRC, UICE,VECTIR ואף אחד לא עובדת אצלי. נ.ב. הסיבה העיקרית שאני צריך את זה זה בשביל לראות סרטים שמדיה סנטר לא מנגן לי והKMPLAYER כן. הוא כותב שחסרים לי קודים לניגון הסרט, אבל הWMP הרגיל מציג את הסרט בלי שום בעיה. אם משהו מכיר פתרון לבעיה הזאת אני אשמח (וזה יבטל את הצורך בשליטה החיצונית בשלט) הקבצים שאני מנסה לראות הם קבצי AVI רגילים, לא HD או משהו.
-
- 3 תגובות
- 670 צפיות
-


