עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by MarioPolo,

    שלום רב ! אני רוצה להדביק כתוביות לסרט, אבל הסרט הוא בפורמט ogm . מה אפשר לעשות? תודה רבה מראש.

    • 2 תגובות
    • 670 צפיות
  2. Started by x-dude,

    אני משתמש ב za כבר כמה שנים ואני מאוד מרוצה אבל תמיד הייתה לי בעיה. המשאב vsmon.exe לוקח הרבה מאוד זיכרון,אחרי אתחול הוא מתחיל במצב נורמלי של אני חושב מתחת ל 10MB ובמשך השעות והימים הוא פשוט צומח וצומח ולפעמים מגיע לשלב 50MB של זלילת זיכרון. האם יש דרך סביב זה? כל הקונפיגורציה היא ב default חוץ מההגדרות לרשת מחשבים. cookies control on medium add blocking on high web filtering off

    • 5 תגובות
    • 670 צפיות
  3. היי יש לי כרטיס מסך SAPPHIRE 2600XT ומערכת הפעלה ויסטה. התקנתי את גירסה האחרונה של ה CATALYST 7.8 וכשאני חוזר למחשב לאחר חוסר שימוש במחשב של שעה שעתיים המסך מהבהב ואז אני מקבל הודעה כזו:"מנהל התצוגה הפסיק להגיב ונעשה שיחזור" ואז אני חייב לכבות את המחשב ולהדליק אותו שוב או לעשות ריסט. האם יש פתרון לזה? האם זה באג כלשהו בויסטה? דרך אגב אני התקנתי את העדכונים שיצאו לאחרונה שאמורים לשפר את התאימות והביצועים אבל זה לא פותר את הבעיה. תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 670 צפיות
  4. Started by wooper,

    איפה האפשרות בשועל שדומה לתוסף SessionSaver במקרה שאני יוצא מfirefox ורוצה לשחזר את הלשוניות תודה

    • 1 תגובה
    • 670 צפיות
  5. שאלה בכותרת.... האם זה אפשרי ואם כן עם איזה תוכנה זה אפשרי?

    • 4 תגובות
    • 670 צפיות
  6. Started by gamer-8,

    ליטאי-אנגלי lithuanian-english מאוד דחוף. בתודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 670 צפיות
  7. Started by iyehuda,

    כולל שמות השירים

    • 5 תגובות
    • 670 צפיות
  8. Started by gromeck,

    שלום לכולם, אשמח אם מישהוט יוכלח לעזור לי למצוא את תוכנת net limiter גרסת 1.25 כי שמעת שהגרסאות שמעליהן לא עובודת הכי טוב. אם אני טועה תקנו אותי.. תודה

    • 0 תגובות
    • 670 צפיות
  9. שמתי לב למשהו מוזר, מאז היציאה של IE8 פתאום לא עובד לי הLOGIN של YAHOO למייל... וזה לא שהוא כותב לי סיסמא/שם משתמש לא נכונים, זה מתחיל להכנס פתאום עושה כמו REFRESH ומגיע שוב לעמוד הLOGIN. עדכנתי עכשיו ל3.0.8 וזה גם לא עוזר. אבל מה... בIE TAB וכמובן בIE, זה נכנס למייל כמו גדול. זאת בעיה שממש התחילה לפני כמה ימים ולא עשיתי שום שינוי חומרה/תוכנה. ושמתי לב לעוד משהו, YAHOO מפרסמים את IE8 וממליצים עליו... זה ממש נראה כאילו הם דפקו את משתמשי FIREFOX בכוונה. מישהו מכיר/שותף לבעיה הזאת פה ?

    • 1 תגובה
    • 670 צפיות
  10. מישהו יודע למה כלכך הרבה??? יש שמה FSM32 ....FSMB32...... ועוד F..... יש 15 כאלה דומים .... ועוד BACKWEB.... שהכל שייך לF-SECURE.... בשביל מה כולם? אפשר לצמצם???

    • 2 תגובות
    • 670 צפיות
  11. שלום רב, בעיה שלא נפתרת לי כבר הרבה זמן: אני לא מצליח לראות וידיאו באתר ספור 5. ניסיתי המון דברים: מקדדים, פירמוט וכיו"ב. שום דבר לא עוזר. מותקן לי WIN XP + SP2 אם מדיה פלייר 11 וכיו"ב (גרסה נפוצה ברשת). שום דבר לא עוזר קבצי ודיאו מאתרים אחרים אני רואה ורק מאתר זה לט (אוהב ספורט). שכחתי לציין אני שומע קול ולא רואה תמונה. אשמח לקבל הצעות לפתרון. בתודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 670 צפיות
  12. שלום, אני ביצעתי את מה שכתוב בסטיקי על הhosts אבל יש לפייר פוקס דף שגיאה מעצבן שמושך יותר מידיי את העיניים. יש אפשרות להפוך אותו לדף לבן או שקוף??

  13. Started by Liran -,

    :-\ אני חושב שיש פה משהו מוזר .. תראו, המרתי סרט בפורמט Avi לפורמט MPEG על-מנת לצרוב אותו כ - VCD לצפייה ב - DVD. הסרט עצמו בפורמט Avi שקל בערך 1.12 (GB) ולאחר ההמרה ל - MPEG הסרט שוקל כרגע בערך 962 (MB). האם הדבר הגיוני ? ??? אגב, בשביל תהליך ההמרה השתמשתי בתוכנות Virtual Dub ו - TMPGEnc, ובנתונים הבאים : Video - CD PAL (MPEG-1 352x288 25fps CBR 1150kbps, Layer-2 44100Hz 224kbps וב - Motion search precision בחרתי באפשרות - Highest quality very slow. המחשב ביצע את ההמרה במשך 3 שעות בערך, אבל עדיין משהו נראה לי פה לא הגיוני :-\ בתודה מראש, The Wizard

    • 0 תגובות
    • 670 צפיות
  14. Started by zoman,

    טוב הסיפור הוא כזה : (עד לא ממזמן חשבתי שזה מספיק?) יש לי את הפירוול של WIN XP סרבס פאק 2 ,האם הוא מספיק טוב או שיש מקום לשים פירוול אחר :s05:

    • 7 תגובות
    • 670 צפיות
  15. חבר שלי משתמש בגרסת אימיול 5.3 של ליונטוורק. לפני הפרמוט העתקתי את תיקיית הTemp ואחריו החזרתי אותה למקומה אחרי ההתקנה. כשאני מפעיל את האימיול בשורת סטטוס רשומים שמות הקבצים, הבעיה היא שמסך הפתיחה נשאר קבוע והאימיול נתקע (כתוב לא מגיב במנהל המשימות). למישהו יש איזשהו פתרון? אולי התקנה של אימיול אחר באה בחשבון? כל הצעה תתקבל בברכה, תודה, עידן :]

    • 1 תגובה
    • 670 צפיות
  16. Started by ben060,

    אני צריך תוכנה שתצלם את מה שאני רואה במחשב כוידיאו ולא כתמונת מסך יש דבר כזה?

    • 4 תגובות
    • 670 צפיות
  17. החלון של המסנג'ר מופיע רק כחלונית בשורת המשימותלמרות שהוא מופעל . רק אם משהו שולח לי הודעה נפתח חלון הדו שיח בשולחן עבודה אבל אחרת כלום. ניסיתי לעשות restore ו maximize מחלון האפשרויות של התוכנה וזה לא עזר. עשיתי הסרה של התוכנה והתקנה מחדש ועדיין אותה תופעה זה לא קורה בתוכנות אחרות כמו למשל netmeeting . התופעה התחילה לפני שבוע בערך. יש למשהו מושג איך לתקן את הבעיה? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 670 צפיות
  18. ^ של הלוח אם,כרטיס מסך,זיכרון,מעבד וכו', תודה

    • 4 תגובות
    • 670 צפיות
  19. Started by borg,

    אני משתמש ב-Ad-Aware SE Professional 1.06. Ad-Watch כל הזמן פועל ברקע, אבל הוא לא מתעדכן באופן אוטומאטי. על-מנת לעדכן את ה-Definitions File, אני צריך להפעיל את Ad-Aware, ואז הוא בודק אם יש עדכונים חדשים ומאפשר לי להוריד אותם. איך אפשר להגדיר את Ad-Watch שיבדוק ויוריד באופן אוטומאטי עדכונים בכל פעם שהוא מופעל או בפרקי זמן קבועים?

    • 4 תגובות
    • 670 צפיות
  20. Started by FlyBoy,

    אני מחפש את התוכנה שבאה עם הלוח,איבדתי את הדיסק ואני לא יודע מאיפה להשיג אותה. היא יודע בדיוק לתת טמפרטורות של כל רכיב בלוח...ורק פירמטתי ואיבדתי אותה. יש מצב שמישהו נותן לינק או משהו??? תודה!

    • 3 תגובות
    • 670 צפיות
  21. שלום אני מחפש תוכנה להפיכת קבצי פונטים fon לקבצי ttf קבצי הfon הם פונטים ישנים וttf הם פונטים סטנדרטים תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 670 צפיות
  22. למה הוא כ"כ 'כבד'? והאם שווה להתקינו? תודה.

    • 1 תגובה
    • 670 צפיות
  23. Started by eladbu,

    שלום לכולם לאחר שנים של שימוש בתוכנת האנטי וירוס של קספרסקי וגם TREND MICRO בעבודה החלטתי לחפש שחקן אחר במגרש ל PC שלי לאחר בירורים רחבים באינטרנט החלטתי לקנות את BITDEFENDER 24$ לשנה אני חייס להודות שזוהי ממש תוכנה בליין הראשון של האנטי וירוסים קלה לשימוש ואינטואטיבית למשתמש בפשוט וגם לכבד יותר ממש ממש מומלצת הדבר היחידי שלא הצלחתי למצוא הוא איך אני"משבית"את האנטי וירוס לזמנים קצובים כמו בקספרסקי למשל ל 10 או 20 דקות או לחילופין לסגור את התוכנה ממש לא עשיתי זאת דרך תהליכים כוון שזהו יותר מתהליך אחד שרץ במערכת

    • 0 תגובות
    • 670 צפיות
  24. שלום לכולם, אני מנסה להנפיש את ה- delete אופורייטור של הפרטיקל פלו שלי ולא מצליח. בניגוד ל- scale שניתן להנפשה, אני לא מצליח לגרום לכך שאורך חיי החלקיקים שימותו ישתנה. לדוגמא, אני צריך שבין פריים 50 לפריים 100 אורך חיי החלקיקים לפני תמותה ישתנה הדרגתית בין 6 ל-20. מישהו יודע איך עושים את זה? ניסיתי "אסיין קונטרולר" ב"קרב אדיטור" אבל האופציה פשוט לא קיימת... שתודה מראש, אני יודע שזאת שאלה בעייתית, ליאור.

    • 0 תגובות
    • 670 צפיות
  25. שלום יש לי בעיה באינטרנט ורציתי לשאול משהו, בקשר בלהורדות של קבצים מהאינטרנט... למשל אני מוריד קובץ של משחק ששוקל 400 MB והוא בכמה חלקים , כאילו איזה 13 קישורים שכל קובץ הוא 400MB. בקיצור הורדתי לינק אחד וישר כשאני מוריד זה מוריד לי ממש לאט,זה מוריד לי בערך 25 Kb לשניה במחשב של אח שלי זה מוריד על 170 Kb בערך. ואין לי מושג מה הבעיה.. מישהו יודע מה הבעיה? לשנינו יש אינטרנט 1.5 Mb אבל לא את אותו חברת אינטרנט, לי יש אינרנט זהב ולאח שלי יש אינטרנט ברק. מישהו יכול לעזור לי? ויש לי עוד בעיה, הורדתי FleshGet וכשאני נכנס לאיזה לשונית בחלון שלו זה כותב לי את זה: .A Runtime error has occurred Do you wish to debug? ויש לי אפשרות של כן/לא.. מה הבעיה? ומה צריך לעשות? תודה רבה לכל העוזר…

    • 3 תגובות
    • 670 צפיות

דיונים חדשים בפורומים