תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי השתמשתי במדיה פלייר כבר הרבה זמן, אבל לפני כמה ימים התוכנה התחילה לעבוד ממש בכבדות. זה אומר שאם אני מצמצם אותה לשורת המשימות (במצב של הסרגל כלים) לוקח זמן עד שמופיע השם של השיר בעוד שמקודם זה נפתח בשניה. יש למישהו עצות לפתור את הבעיה? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 585 צפיות
-
-
כמו רבים , החלטתי לעשתו ניקיון באחד מהוכננים שלי. כשסיימתי בדקתי כמה לוקחים כל הקבצים שיש לי על הכונן והשוותי את התוצאה אם כמה בכלל יש לי מקום בכונן וגיליתי את זה: 29 גיגה תפוסים , 4 גיגה חופשיים , בסך הכל יש 38 גיגה. כלומר 4 גיגה לאנשהו נעלמו. בדקתי את כל האפשרויות של המערכת , ואין אפשרות המופעלת היה יכולה לקחת מקום. כך גם בדקתי אם כל התוכנות שהתקנתי : תוכנות גיבוי וכו' :-\ עכשיו עולה לי לראש רק דבר אחד: יש אפשרות שהאקר פרץ למחשב שלי , והפך אותי לשרת אף טי פי שלו. בדקתי את כל האפשרויות והנתונים בפיירוול והגעתי למסקנה או שאני סתם פרנואיד ויש איזושהיא סיבה אחרת להעלמות ה4 גיגה האלו , או שיש חתיכת האקר טיפש שפרץ למחשב שלי שיש אינטרנט לא מהיר במיוחד שבכלל לא שווה את המאמץ ע…
-
- 9 תגובות
- 648 צפיות
-
-
אוקי אני מוריד הרבה משחקים ואני צריך שתיתנו לי את האימיול המהיר והטוב ביותר שאתם מקירים (אפשר גם פרוץ) תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 585 צפיות
-
-
שלום אני מחפש את תוכנת האנטי וירוס האידיאלית... מה זה אומר שלא תשתמש לי במשאבי המחשב כמו NORTON אבל תגן עליו בצורה מושלמת ואפילו טובה יותר... גם בנוסף הייתי רוצה על המלצה לתוכנת FIREWALL טובה - אותם קטגוריות . תודה חברים!
-
- 8 תגובות
- 897 צפיות
-
-
אחוקים, אחים שלי, גולשים יקרים :smoke: לא יודע כמה מודעים לדפדפן הזה אבל אני לא הייתי מודע אליו עד לפני שבוע בתור בן אדם שדבק באיכספלורר של מיקרוספט וסירב להתקין כל דבר אחר אני יכול להגיד לכם שהדפדפן הזה שווה בדיקה הוא מבוסס על האקספלורר ומשתמש במשאבים שלו לפי מה שאני יודע אבל הוא בנוסף אליו ולא מבטל אותו האופציה הכי טובה שלו זה ביטול pop upים למינהם ויש לו גם סקינים 8) בקיצור כנו לכאןלכאן
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אולי מישהוא מכיר תוכנה לניהול מאמרים וספרים בסגנון של ספרייה. תודה
-
- 0 תגובות
- 836 צפיות
-
-
דרוש מתכנת web לבניית אתר עסקי דרישות: שליטה טוטאלית בשפות התכנות הבאות: html, css,javascript, photoshop, flash, php, asp חובה: ניסיון קודם בעיצוב ובניית אתרים, חובה להציג תיק עבודות קודמות או קישורים לאתרים קודמים. חובה: ידע בקידום אתרים ואבטחת מידע מאזור המרכז והשרון עדיפות תינתן לנערים עד גיל 18 שכר גבוה למתאימים. לשליחת קורות חיים: nmpshl@gmail.com --שגיא matcoh1@gmail.com--מתן
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן חברים. מישהו יודע כיצד אני צורב DATA על מדיית DVD? אני משתמש בתוכנת NERO. כאשר אני מתחיל את הצריבה, התוכנה רושמת לי שאין מספיק מקום בדיסק. הקובץ שאני מעוניין לצרוב הוא בגודל 1.5GB, והמדיה יכולה להכיל 4.5GB. מה הבעיה? האם צריך לשנות משהו בהגדרות? לעזרתכם אודה, תומר.
-
- 2 תגובות
- 801 צפיות
-
-
הכרטיס הוא : ensoniq es1370 audiopci sound card לא מוצא הורדה שלו. אם אפשר לבקש לא להביא לי כל מיני חיפושים שביצעתם ולהגיד מצאנו.. כי את זה גם אני עשיתי.. אבל לא מצאתי הורדה נורמאלית שתפעל. תודה..
-
- 2 תגובות
- 518 צפיות
-
-
אני רוצה לשנות את הקטע האדום להוסיף לשם יומן איך עושים את זה מותקן לי אופיס בעיברית ואני רוצה להסיר את החלק שת התצוגה הירוק
-
- 1 תגובה
- 708 צפיות
-
-
זהו קישור למבחן השוואתי שעשו בין 4 תכנות מובילות לדיפרגמנטציה !! (איך חשבו על זה,הא?) המשתתפות: Diskeeper Norton Speeddisk O&O Defrag Perfect Disk Personal איחוי נעים
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מנסה להוריד את התוכנה WINFOX של LEADTEK כדי שאוכל לבצע אוברקלוק לכרטיס מסך שלי, הבעיה שהוא נותן לי הודעת שגיאה שהיישום הוא 16 ביט ולכן לא יכול לעבוד. מודיע לי גם בפתיחתו מהכיווץ וגם בניסיון ההתקנה של התוכנה עצמה. הגירסא של התוכנה עודכנה לפני חודשיים (רשום שם את התאריך) וגם מצוין שם שהיא מתאימה ל XP ואפילו לגירסא של 64 ביט. זה הקישור לתוכנה http://www.leadtek.com.tw/eng/support/download.asp?downlineid=6&downline=WinFox גם לפני איזה חצי שנה ניסיתי וזה נתן לי אותה הודעה, ועכשיו אחרי שהוציאו גירסא חדשה שלה עדיין אותה בעיה מה הפיתרון כדי שזה יעבוד לי סוף סוף?
-
- 8 תגובות
- 613 צפיות
-
-
חבר'ה, אני לא יודע אם זה הפורום הכי מתאים לבקשה, אבל אני פשוט חייב עזרה וזה מאוד דחוף (למחר... =\ ) בתמונה הזאת אני צריך להעלים את האדם שמאחורה שמצלם בוידאו: http://img525.imageshack.us/img525/8484/pict0207vy2.jpg תודה רבה לעוזרים...
-
- 6 תגובות
- 844 צפיות
-
-
שלום, אני צריך תוכנה לבדיקת פינג, שהיא תהייה קלה לתפעול ולא מסובכת רק לשם בדיקה אם הפינג בסדר גמור.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מתכוון לפי מהירות הורדה ונגיד כזאת שלא דופקת קבצים בהורדה... תודה ועוד משהו... אתם מכירים תוכנה שמאיצה את הגלישה?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב אז קוראים לי טל אני בן 17 ואני מעצב בפוטושופ בסביבות השנתיים.. אני לא מקצוען אבל למדתי דרך האינטרנט קצת ברמה בסיסית.. http://artista67.deviantart.com/ מקווה שאהבתם.
-
- 4 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום לכולם וחג שמח כבר חודש אני נתקל בבעייה בויסטה בזמן גלישה. אני גולש דרך תוכנת EXPLORER גירסא 7 , ובכל פעם שאני מנסה לראות קטעי וידאו באתרים , ה EXPLORER נתקע ומפעיל את עצמו מחדש. בהתחלה חשבתי שמדובר בבעיית תוכנה אך התקנתי MOZILA וגם שם הבעיה הופיעה. בנוסף ניסיתי להתקין מקודדים חדשים וגם ביצעתי עידכון ל VISTA ולכל שאר התוכנות שעשויות להיות קשורות ( EXPLORER, MEDIA PLAYER, FLESH...) אך כלום לא עזר.. חשוב לציין שהדבר לא קורה בכל האתרים אך ברובם - מדובר באתרים גדולים כמו YNET, ZAP, ONE וכו'... מבקש את עזרתכם , אני כבר נואש... שחר
-
- 2 תגובות
- 502 צפיות
-
-
היי לאחרונה ההודעות שאני שולח באייסיקיו לא תמיד מגיעות ולפעמים אני שולח "רווחים".. מישהו נתקל בבעיה דומה? תודה אסף.
-
- 2 תגובות
- 584 צפיות
-
-
אני צריך לינק לתוכנת המרה מ MP3 ל WAV לא משנה לי מאיפה להוריד אותה העיקר שהיא תיהייה ללא התקנה בכלל portable מישהו יכול לישלוח לי לינק כזה ?
-
- 1 תגובה
- 836 צפיות
-
-
חבר שלי טוען שיש לו בעיית ג'בריש בחשבון yahoo. הוא משנה את הקידוד ואז הוא רואה תקין. אך הבעיה שכל פעם שהוא נכנס מחדש עליו לשנות שוב את הקידוד. איך קובעים לו שישאר כברירת מחדל ?
-
- 4 תגובות
- 636 צפיות
-
-
אני מחפש אתר הורדה לתוכנת **** בעברית של ***** אם משהוא יוכל לעזור לי אני אהייה אסיר תודה
-
- 1 תגובה
- 933 צפיות
-
-
מישהו יכול להמליץ לי על משהו כזה למחשב? (לסמארטפונים יש מלא כאלו instagram\molome\Sophie Cam) אני מחפש משהו כזה להתקין למחשב (אני יודע שאפשר דרך אמולטור להתקין אנדרואיד אבל זה מסורבל) מצאתי אתרים שאפשר אונליין אבל גם זה דיי איטי ולא הכי נוח אם מישהו יכול לעזור לי ולכוון אותי לתוכנות כאלו לPC אני ממש הודה לו בתודה אלי.
-
- 5 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
לקחתי את התמונה הזאת http://img202.imageshack.us/img202/5303/rainbow18qg.jpg והחלטתי שהגדר והאנטנה לא יפים בימיוחד אז ניסיתי להעלים אותם כמה שאני יכול, את האנטנה ועוד כמה דברים קטנים הצלחתי, אבל בגדר נכנעתי אחרי חצי. ערכתי אותה כמה שאני יכול וזה מה שיצא http://img210.imageshack.us/img210/4660/rainbow32zq.jpg נראה מה אתם מסוגלים לעשות בהעלמת הגדר מהתמונה הראשונה ואחרי זה נדרג מי עשה את זה יותר יפה
-
- 6 תגובות
- 967 צפיות
-
-
לפני שבועיים קניתי מחשב והייתי לי בעיה שכל פעם שניסיתי להתקין את הדרייבר של הכרטיס מסך, אז בסיום שהוא מבקש ממני לעשות ריסט למחשב המחשב עולה ונתקע על הרקע, אני רואה רקע אבל אין שורת משימות או אייקונים של השולחן עבודה ואני יכול להזיז את העכבר ולתפקד חלקית(אי אפשר לפתוח תוכנות או קבצים). בקיצור הלכתי לחנות והם התקינו והכל עבד כמו שצריך אז הבנתי שהבעיה היא במסך והחלפתי מסך ועכשיו הכל עובד מצוין. הבעיה היא שהמסך שלי יותר טוב ואני רוצה אותו למחשב החדש, מישהו יודע איך לפתור את הבעיה? זה הדגם של המסך: LG W2261V כרטיס מסך: ATI HD 4770 תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
אני צריך מקודדים טובים תביאו לי קישור ל xvid או משהו כזה זה מקודד לא?! בקיצור אני צריך מקודדים
-
- 2 תגובות
- 768 צפיות
-


