תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
הורדתי סרט דרך תוכנת האימיול. כשאני מנסה לראות אותו, הוא מוציא הודעת שגיאה על התוכנה שאיתה אני פותח אותו (ניסיתי 3 תוכנות שונות) וסוגר אותה ואח"כ רושם שאין דיסק ב D (הסידירום שלי) ואני לא מבין מה הקשר כי הסרט נמצא על ההארד דיסק ואין לו שום קשר לסידירום. יש למישהו רעיון?
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
-
אוקי אחרי שהתקנתי את הדריבר של : Realtek הכל פועל לי חוץ מהמיקרופון ניסיתי הכל כדי לתקן את זה כלום לא עוזר אז יאללה חבר'ה עזרה...
-
- 4 תגובות
- 671 צפיות
-
-
היי, שאלה למומחים: איך אני יוצר תרגום לקטע וידאו שהורדתי מיו-טיוב ומדביק אותם יחד? כולל סנכרון והכל? אני צריך הסבר מא' ועד ת' בבקשה כי אין לי שום ניסיון בנושא
-
- 0 תגובות
- 671 צפיות
-
-
אני מוריד משחק כל שהוא ואחרי כמה זמן זה יוצא לי, נסיתי משרת אחר וזה עדיין יוצא אחרי זה הורדתי את flashget, וזה עדיין ככה!! בבקשה עזרה@!!
-
- 1 תגובה
- 671 צפיות
-
-
ערב טוב אנני מצליח לשמוע שירים דרך האינטרנט -המדיה פלייר נפתח אבל את השירים אנני מצליח לשמוע . אם אני שם דיסק בכונן אין לי בעיה לשמוע הבעיה קיימת רק באינטרנט .. בצעתי גם את זה -http://support.microsoft.com/kb/925704/he הפעתי מחדש עדיין אנני מצליח לשמוע תודה [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
פלאגין, שמפאשר לי להגדיר מתי אני רוצה ששיר שבא אחרי השיר הנוכחי, בכמה שניות אחרי\לפני, מן כניסה כזאת במיזוג בין הטראקים. מקווה שהבנתם, בעבר היה לי וזה היה נחמד לשלב את זה בין שיר לשיר שרצים זה אחר זה.
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
יש לי כל כמה שניות חלונות קופצים אפילו שאני לא באינטרנט ניסיתי אנטי וירוס אנטי ספייוור הכל חוסם פופ אפים אבל זה עדיין מופיע וזה מאוד מאוד מציק מה ניתן לעשות?
-
- 5 תגובות
- 671 צפיות
-
-
אני התקנתי את התוכנה הנ''ל, ובתוכנה שתי מוכונות וירטואליות שעליהן מותקנת XP PRO. כרטיס הרשת מוגדר כ- NAT. ואני לא מצליח לעשות שיתף בין הוירטואלית למחשב האמיתי ובין שתי הוירטואליות. איך אני פותר את זה? אני עובד עם מודם נתב של בזק. תודה.
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
-
היי יש לי מצלמת וידיאו דיגיטלית פנסוניק NV-GS25 שיש לה גם יציאת FW וגם יציאת USB. אני מצליח לבצע לכידה דרך יציאת USB אבל האיכות לא מדהימה אז ניסיתי לעשות לכידה דרך FW. ניסיתי עם התוכנה שבאה עם המצלמה MotionDV STUDIO LE for DV עם ULEAD ועם ה-MOVIE MAKER של חלונות. כל התוכנות מזהות שיש מצלמה מחוברת וניתן דרך המחשב להריץ את הסרט קדימה ואחורה אבל אני לא מקבל תמונה בלכידה. חיברתי את המצלמה למחשב מקינטוש של חבר עם FW ושם הצלחתי לעשות לכידה. אשמח לקבל הצעות.
-
- 3 תגובות
- 671 צפיות
-
-
שלום אני צריך עזרה בכתיבת מאקרו באקסל למחיקת שורה שמכילה ערך מסוים השורה עצמה חוזרת מספר פעמים באותו מסמך. אם מישהו יודע להדריך אותו לעשות את זה אני אשמח אסף
-
- 1 תגובה
- 671 צפיות
-
-
שלום אני עוניין לצרוב קובץ ששוקל 5.7GB על דיסק DVD DOUBLE LAYER בנפח 8.5 GB בעמצאות התוכנה נרו 6 רק כל נסיון שלי הוא מראה לי כאילו זה דיסק שכבה אחת. איך ניתן לצרוב בשני שכבות? תוסה רבה עמיר
-
- 3 תגובות
- 671 צפיות
-
-
שלום לכולם, מקווה שהגעתי למקום הנכון, אם לא אשחמ אם תפנו אותי איפה תאים לשאול את השאלה אז אולי אתם יודעים אם ואיך שומרים סרטון שהכנתי בwindows movie maker, כפריט מדיה רגיל? כלומר שאני אוכל לפתוח אותו עם המדיה-פלייר, ושלא כל פעם שאני רוצה לראות הוא יפתח לי את תוכנת העריכה? ניסתה לעשות "פתח באמצעות" ואז לבחור את המדיה פלייר וזה לא הצליח. נראה לי שצריך לשנות משהו בהגדרות הקובץ/ באיך שאני שומרת אותו בשביל זה. תודה רבה!!
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
-
מה שרשום בכותרת. רק להוסיף שהתוכנה צריכה גם לחתוך קטע וידאו מסוים, כי אין לי וידאו שהוא בול באורך של האודיו.
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
יש לי כמה פרקים מסידרה ואני רוצה לצרוב מספר פרקים לDVD אחד. ברצוני שלאחר הצריבה אני אוכל לדפדף בין הפרקים בDVD רגיל ( תומך בהרבה פורמטים ) הערה : אני די חדש בתחום הזה אבל מבין במחשבים אז בבקשה אם אתם יכולים אנא הדריכו אותו תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 671 צפיות
-
-
שלום. יש לי כרגע דיסק קשיח אחד שמחולק ל 2, על המחיצה האחת מותקן לי ה Windows ותוכנות ומשחקים ועל המחיצה השנייה יש לי את ה My Documents, ככה הטכנאי עשה. אני רוצה לקנות דיסק קשיח נוסף - השאלה שלי היא כזו: שחכתי את שם התוכנה שאיתה עושים מחיצות או להפך - מבטלים מחיצות (משהו עם Magic) האם מישהו יוכל להסביר לי בצורה דיי טובה האם ניתן לאחד את שתי המחיצות שוב לדיסק קשיח אחד שעליו יהיה ה Windows והתוכנות והמשחקים והדיסק קשיח החדש יהיה ל My Documents? אני מאוד מקווה שהנושא קשור לפה תודה רבה מראש על העזרה
-
- 5 תגובות
- 671 צפיות
-
-
-
אני רוצה לשנות את הפורטים של האימיול האם זה משנה כי אני רוצה לשים 2 פורטים שאוכל לפתוח אותם והם לא יהיו כאלה מוכרים כמו הפורטים ברירת מחדל
-
- 8 תגובות
- 671 צפיות
-
-
אני מנהלת רשת של 30 מחשבים ותארו לכם לרוץ אל כולם להתקנת תכנה קטנה מצאתי את התכנה vnc היא פשוט מעולה והכי מתאימה לי אבעיה היא כמובן שאני צריכה שכל התכנות על מחשבים יהיו חוקיות אז מה אתם אומרים, צריכך רשיונות להפעלת ה vnc
-
- 1 תגובה
- 671 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד של lg דגם le50 המחשב עבר פירמוט עכשוי עקב הבעיה. הבעיה: המחשב בשני חיבורים לא מזה את היואסבי ובאחד מזהה לפרקים. שאלה: אולי יש צורך בדרייבים מיוחדים לפתור את הבעיה. הערה: יש לי winxp sp3 וזה לא פועל כאמור עבר פירמוט. אם זה לא שייך לא לנעול אלא להעביר אם אפשר (אולי זה שייך לבעיות חומרה).
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
שלום קניתי דיסק (מקורי) של משינה ואני רוצה להעביר לי את הקבצים מהדיסק למחשב (קבצי MP3) , האם מישהו מכיר ויכול להמליץ לי על תוכנה שתמיר את הקבצים מהדיסק לMP3? תודה מראש ניר
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
הנה לינק מעניין שמכיל כמה דברים שלא ראיתי גם מקודם, והעיקר, יש תמונות בשבילכם, אז מספיק לשאול איך למה וכמה... לא ניסיתי עדיין: http://s90782290.onlinehome.us/?page_id=117 אשמח אם תכתבו אם ניסתם והאם זה שיפר משהו..
-
- 3 תגובות
- 671 צפיות
-
-
Generic Host Process for Win32 Services has encountered a problem and needs to close לפני כמה ימים פרמטתי את המחשב, ופתאום מופיע לי התקלה הזאתי ואני תצריך לבחור send/don't send ואחרי כמה דקות שאני באינטרנט המחשב עושה ריסט פתאום. והווינדוס הוא sp3 יש פתרונות?? אני דיי נואש
-
- 3 תגובות
- 671 צפיות
-


