עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by dvido,

    הורדתי סרט דרך תוכנת האימיול. כשאני מנסה לראות אותו, הוא מוציא הודעת שגיאה על התוכנה שאיתה אני פותח אותו (ניסיתי 3 תוכנות שונות) וסוגר אותה ואח"כ רושם שאין דיסק ב D (הסידירום שלי) ואני לא מבין מה הקשר כי הסרט נמצא על ההארד דיסק ואין לו שום קשר לסידירום. יש למישהו רעיון?

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  2. Started by Jeka90,

    מישהו יכול להמיר לי את הקובץ המצורף לקובץ AVI או משהו נורמאלי כדי שאני אוכל לראות אותו בפלאפון? http://www.f2h.co.il/295013 תודה. עריכה: תעזרו לי בבקשה...

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  3. Started by MachoMan,

    אוקי אחרי שהתקנתי את הדריבר של : Realtek הכל פועל לי חוץ מהמיקרופון ניסיתי הכל כדי לתקן את זה כלום לא עוזר אז יאללה חבר'ה עזרה...

    • 4 תגובות
    • 671 צפיות
  4. היי, שאלה למומחים: איך אני יוצר תרגום לקטע וידאו שהורדתי מיו-טיוב ומדביק אותם יחד? כולל סנכרון והכל? אני צריך הסבר מא' ועד ת' בבקשה כי אין לי שום ניסיון בנושא

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  5. Started by eranyosf,

    אני מוריד משחק כל שהוא ואחרי כמה זמן זה יוצא לי, נסיתי משרת אחר וזה עדיין יוצא אחרי זה הורדתי את flashget, וזה עדיין ככה!! בבקשה עזרה@!!

  6. Started by jfkk,

    ערב טוב אנני מצליח לשמוע שירים דרך האינטרנט -המדיה פלייר נפתח אבל את השירים אנני מצליח לשמוע . אם אני שם דיסק בכונן אין לי בעיה לשמוע הבעיה קיימת רק באינטרנט .. בצעתי גם את זה -http://support.microsoft.com/kb/925704/he הפעתי מחדש עדיין אנני מצליח לשמוע תודה [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  7. Started by Wingedbull,

    פלאגין, שמפאשר לי להגדיר מתי אני רוצה ששיר שבא אחרי השיר הנוכחי, בכמה שניות אחרי\לפני, מן כניסה כזאת במיזוג בין הטראקים. מקווה שהבנתם, בעבר היה לי וזה היה נחמד לשלב את זה בין שיר לשיר שרצים זה אחר זה.

  8. Started by xxdragonxx,

    יש לי כל כמה שניות חלונות קופצים אפילו שאני לא באינטרנט ניסיתי אנטי וירוס אנטי ספייוור הכל חוסם פופ אפים אבל זה עדיין מופיע וזה מאוד מאוד מציק מה ניתן לעשות?

    • 5 תגובות
    • 671 צפיות
  9. Started by gromeck,

    אני התקנתי את התוכנה הנ''ל, ובתוכנה שתי מוכונות וירטואליות שעליהן מותקנת XP PRO. כרטיס הרשת מוגדר כ- NAT. ואני לא מצליח לעשות שיתף בין הוירטואלית למחשב האמיתי ובין שתי הוירטואליות. איך אני פותר את זה? אני עובד עם מודם נתב של בזק. תודה.

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  10. יש דרך?

  11. היי יש לי מצלמת וידיאו דיגיטלית פנסוניק NV-GS25 שיש לה גם יציאת FW וגם יציאת USB. אני מצליח לבצע לכידה דרך יציאת USB אבל האיכות לא מדהימה אז ניסיתי לעשות לכידה דרך FW. ניסיתי עם התוכנה שבאה עם המצלמה MotionDV STUDIO LE for DV עם ULEAD ועם ה-MOVIE MAKER של חלונות. כל התוכנות מזהות שיש מצלמה מחוברת וניתן דרך המחשב להריץ את הסרט קדימה ואחורה אבל אני לא מקבל תמונה בלכידה. חיברתי את המצלמה למחשב מקינטוש של חבר עם FW ושם הצלחתי לעשות לכידה. אשמח לקבל הצעות.

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות
  12. Started by asafbar,

    שלום אני צריך עזרה בכתיבת מאקרו באקסל למחיקת שורה שמכילה ערך מסוים השורה עצמה חוזרת מספר פעמים באותו מסמך. אם מישהו יודע להדריך אותו לעשות את זה אני אשמח אסף

    • 1 תגובה
    • 671 צפיות
  13. Started by עמיר שחר,

    שלום אני עוניין לצרוב קובץ ששוקל 5.7GB על דיסק DVD DOUBLE LAYER בנפח 8.5 GB בעמצאות התוכנה נרו 6 רק כל נסיון שלי הוא מראה לי כאילו זה דיסק שכבה אחת. איך ניתן לצרוב בשני שכבות? תוסה רבה עמיר

  14. שלום לכולם, מקווה שהגעתי למקום הנכון, אם לא אשחמ אם תפנו אותי איפה תאים לשאול את השאלה אז אולי אתם יודעים אם ואיך שומרים סרטון שהכנתי בwindows movie maker, כפריט מדיה רגיל? כלומר שאני אוכל לפתוח אותו עם המדיה-פלייר, ושלא כל פעם שאני רוצה לראות הוא יפתח לי את תוכנת העריכה? ניסתה לעשות "פתח באמצעות" ואז לבחור את המדיה פלייר וזה לא הצליח. נראה לי שצריך לשנות משהו בהגדרות הקובץ/ באיך שאני שומרת אותו בשביל זה. תודה רבה!!

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  15. Started by deso,

    Total Failure.

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  16. מה שרשום בכותרת. רק להוסיף שהתוכנה צריכה גם לחתוך קטע וידאו מסוים, כי אין לי וידאו שהוא בול באורך של האודיו.

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  17. יש לי כמה פרקים מסידרה ואני רוצה לצרוב מספר פרקים לDVD אחד. ברצוני שלאחר הצריבה אני אוכל לדפדף בין הפרקים בDVD רגיל ( תומך בהרבה פורמטים ) הערה : אני די חדש בתחום הזה אבל מבין במחשבים אז בבקשה אם אתם יכולים אנא הדריכו אותו תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 671 צפיות
  18. שלום. יש לי כרגע דיסק קשיח אחד שמחולק ל 2, על המחיצה האחת מותקן לי ה Windows ותוכנות ומשחקים ועל המחיצה השנייה יש לי את ה My Documents, ככה הטכנאי עשה. אני רוצה לקנות דיסק קשיח נוסף - השאלה שלי היא כזו: שחכתי את שם התוכנה שאיתה עושים מחיצות או להפך - מבטלים מחיצות (משהו עם Magic) האם מישהו יוכל להסביר לי בצורה דיי טובה האם ניתן לאחד את שתי המחיצות שוב לדיסק קשיח אחד שעליו יהיה ה Windows והתוכנות והמשחקים והדיסק קשיח החדש יהיה ל My Documents? אני מאוד מקווה שהנושא קשור לפה תודה רבה מראש על העזרה

  19. Started by Vatos-Locos,

    ------

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  20. אני רוצה לשנות את הפורטים של האימיול האם זה משנה כי אני רוצה לשים 2 פורטים שאוכל לפתוח אותם והם לא יהיו כאלה מוכרים כמו הפורטים ברירת מחדל

    • 8 תגובות
    • 671 צפיות
  21. אני מנהלת רשת של 30 מחשבים ותארו לכם לרוץ אל כולם להתקנת תכנה קטנה מצאתי את התכנה vnc היא פשוט מעולה והכי מתאימה לי אבעיה היא כמובן שאני צריכה שכל התכנות על מחשבים יהיו חוקיות אז מה אתם אומרים, צריכך רשיונות להפעלת ה vnc

  22. Started by ashbit_q,

    יש לי מחשב נייד של lg דגם le50 המחשב עבר פירמוט עכשוי עקב הבעיה. הבעיה: המחשב בשני חיבורים לא מזה את היואסבי ובאחד מזהה לפרקים. שאלה: אולי יש צורך בדרייבים מיוחדים לפתור את הבעיה. הערה: יש לי winxp sp3 וזה לא פועל כאמור עבר פירמוט. אם זה לא שייך לא לנעול אלא להעביר אם אפשר (אולי זה שייך לבעיות חומרה).

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  23. שלום קניתי דיסק (מקורי) של משינה ואני רוצה להעביר לי את הקבצים מהדיסק למחשב (קבצי MP3) , האם מישהו מכיר ויכול להמליץ לי על תוכנה שתמיר את הקבצים מהדיסק לMP3? תודה מראש ניר

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  24. הנה לינק מעניין שמכיל כמה דברים שלא ראיתי גם מקודם, והעיקר, יש תמונות בשבילכם, אז מספיק לשאול איך למה וכמה... לא ניסיתי עדיין: http://s90782290.onlinehome.us/?page_id=117 אשמח אם תכתבו אם ניסתם והאם זה שיפר משהו..

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות
  25. Started by ereztaker,

    Generic Host Process for Win32 Services has encountered a problem and needs to close לפני כמה ימים פרמטתי את המחשב, ופתאום מופיע לי התקלה הזאתי ואני תצריך לבחור send/don't send ואחרי כמה דקות שאני באינטרנט המחשב עושה ריסט פתאום. והווינדוס הוא sp3 יש פתרונות?? אני דיי נואש

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות

דיונים חדשים בפורומים