תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
בווינדוס 7 יש אפשרות רק לNEXT שברגע שאתה לוחץ שם כל הווינדוס הישן עובר לתיקייה windows.old ויש אפשרות פירמוט שלא נשארת התיקייה הזאת השאלה שלי היא מה עדיף? הרי מצד אחד זה מעביר הכל לתיקייה windows.old אבל זה לא פירמוט? מה מנקה יותר טוב תמערכת והאם יש עוד הבדל חוץ מזה שהתוכן הישן עובר ל windows.old? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 672 צפיות
-
-
Hey there, I checked out in Evesrt and that's what I discovered: Multimedia: Conexant Cx20468 @ ATI SB400 - AC'97 Audio Controller PCI Video Adapter: ATI Radeon Xpress 200M (RS480M) CPU Type: Mobile AMD Sempron LV, 2000 MHz (10 x 200) 3300+ Motherboard Name Hewlett-Packard Presario V5000 (EZ552UA#ABA) If someone can find for me those drivers it will make me very happy By the way, I can see hebrew well if you wondered...
-
- 4 תגובות
- 672 צפיות
-
-
-
התוכנה דיי מיקצועית מי שיכול להביא לי מדריך בעברית אפשר גם עם תמונות .תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אני צריך לצרוב דיסק שאחד הקבצים יותר גדול מ 2 גיגה , אני צריך לצרוב את זה כבוט , כאשר אני מנסה לצרוב אותו זה כותב לי הודעת שגיאה שאי אפשר לצרוב את זה כי הקובץ הוא מעל 2 גיגה איך אני עושה בנרו שאאני אוכל לצרוב אותו בכל זאת כבוט תודה
-
- 3 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אני לא מתכוון למצב של "לא נמצא" אלא שבכלל לא יראו שאני מחובר אבל שאני יוכל לשלוח הודעות ולהתכתב איתם. יש דבר כזה?
-
- 6 תגובות
- 672 צפיות
-
-
בבקשה.. שתהיה מהירה וקלה להפעלה.
-
- 0 תגובות
- 672 צפיות
-
-
שלום האם יש דרך להעביר את ההיסטורי שלי מהגרסת אייסיקיו הקודמת (2003b) לגרסה החדשה (ICQ5)? תודה. נ.ב: לפי רושם ראשוני, אני חוזר חזרה די מהר... הקודמת היתה יותר טובה. אבל ניתן לזה עוד כמה ימים...
-
- 0 תגובות
- 672 צפיות
-
-
שלום, רציתי לפתוח שרת Ftp לכן הורדתי את התוכנה Serv-U שעובדת נהדר אך מי שלא מחובר לרשת שלי דרך האוטר לא יכול להיכנס לאתר... כאשר אני עובד בלי הראוטר הם יכולים להיכנס רציתי לדעת איך אני מגדיר אותה כדי שתעבוד עם הראוטר??? ה ip שניסיתי איתו(כאשר השתמשתי ברואטר) הוא: 192.168.2.127 תודה מראש.... אך מי שלא היה מחובר לרשת לא יכל להיכנס/להוריד...
-
- 3 תגובות
- 672 צפיות
-
-
-
עשיתי לעצמי רשימת שירים ועכשיו אני פשוט נותן לה לרוץ אבל יש לי בעיה הווליום בכל שיר שונה ....שיר אחד שומעים ממש בשקט ואני מגביר ושיר אחרי זה פתאום הווליום קופץ אין איזה דרך לעשות שהwinap או המחשב יעשה מעין השוואה כזו של הווליום?
-
- 5 תגובות
- 672 צפיות
-
-
שלום לכולם... לפני כמה ימים אחי הגאון נכנס דרך האקספלורר לכמה אתרים לא כשרים כנראה וכל המחשב עכשיו מלא בספייוורים, עשיתי הרצה בתוכנה AD AWARE ובתוכנה SPYBOT SEARCH AND DESTROY... הם מחקו כמה דברים אבל נשאר משהו מעצבן ליד השעון שכל פעם קופץ\! אין איזה תוכנה שתעזור לי (חינמית?) או לא חינמית, מצדי לרכוש תוכנה. תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 672 צפיות
-
-
הקאזה שלי לא מתחבר אני חושב שניסיתי כמעט כל קאזה כולל את הכחול לבן ואת ה6.1.4 וכלום לא עבד לי אה וגם את הK++
-
- 5 תגובות
- 672 צפיות
-
-
שלום אני צריך די בדחיפות תוכנה חינמית שתמיר לי קובץ pptx לקובץ avi ניסיתי להשתמש בכל מיני תוכנות אבל הגירסאות החינמיות שלהן משאירות את הלוגו של התוכנה על הסרט שנוצר מישהו מכר תוכנה שממירה ולא משאירה לוגו?
-
- 0 תגובות
- 672 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם הצגת סרטי VCD (הפורמטים האחרים עובדים טוב Divx , XviD ) כל פעם שאני מנסה להציג סרט VCD אני מקבל את ההודעה המצורפת מה עושים ?? ???
-
מישהו יודע איפה אפשר להוריד פלאג אינים לפוטושופ שעושים RENDERING לאש ?
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
שלום חברה. אני צריך תוכנה כזו,שגם תהפוך לי את ההארדדיסק מ Fat32 ל-NTFS. תודה רבה מראש!
-
- 3 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אוקיי יש לי סיגייט פרו ומשום מה הוא כברלא עולה בסטרטאפ עם כל התוכנות וגם שאני מפעיל אותו הוא לא עולה... בנוסף לכך... התקנתי ראוטר שמעבר לכך שהוא עושה בעיות ואין אנטרנט בכל המחשבים גם הוא חושסם לי את האימיול כלומר "כיסוי" כזה על עיניי החמור... איך אני מתמודד עם השיט הזה ?
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אוקי אז ככה.... נגיד אני לוחץ ALT+W ייפתח הווינאמפ או ALT+G ייפתח לי המסנגר.... דרך הווינדוס זה לא טוב ניסיתי את זה הוא תוקע לי תמחשב ואז פותח אחרי 5 שניות... תודה לעוזרים!!!
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
כמו כן בועית וידאו אני לא יכול להפעיל מצלמה רק בשיחה רגילה
-
- 4 תגובות
- 672 צפיות
-
-
שלום לכולם: ישנן פעמים שאני מעלה את המחשב ומד השימוש במעבד מראה שאחוזי השימוש במעבד נעים בין 40 ל 60 אחוז. כשאני פותח את הTask Manager הוא מראה לי שרק הTask Manager הוא זה שצורך מעבד וגם זה 2 אחוז. בדרך כלל אחרי כמה זמן זה נרגע, (לרוב). אני רוצה לדעת האם יכול להיות ישום שרץ ברקע, או משהו דומה שלא נרשם בTask Manager. תודה לכולם.
-
- 3 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אהלן, מראש אני אומר שאני מתנצל אם מדובר בהצפה. אני בטוח שפתחו על זה מתישהו ת'ראד, אבל אחרי חיטוט בפורום וצפייה בסטיקים לא ראיתי את מה שאני מחפש. יש למישהו מושג אם יצאה תוכנה כזאת ? תודה מראש, רוסטר.
-
- 4 תגובות
- 672 צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם . התקנתי את הגרסה האחרונה , 3 , סופית , להתנסות , ונתקלתי בבעיה מרגיזה , שאין לי מושג איך לסדר אותה . הצמדת טקסט לימין , במהלך כתיבה בעברית . למישהו יש מושג איך לסדר את זה ? נלחמתי בה בערך שעה , אך ללא הצלחה . אולי אני פשוט לא רואה איזו אופציה או משהו , זה מטריף אותי . תודה .
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
שלום ניסיתי למחוק את הנורטוןאבל הווינדוס לא מחק לי אותו טוב שמעתי שיש תוכנה שמוחקת את הנורטון מישו יכול להביא לי קישור ועוד משו ניסיתי להתקין את נוד 32 עשיתי הכל כמו שצריך אבל אני מתחיל את המחשב מחדש הוא לא מעדכן לי אותו אם אני מנסה להתקין גירסה אחרת הוא גם לא נותן לי לעדכן יש למישו פתרון
-
- 1 תגובה
- 671 צפיות
-
-
אוקיי, לפי מה שהבנתי באתר של Canon אין דרייבר מסודר ל-Canon Powershot a510 ולכן בצעתי את השלבים שמצויינים באתר שלהם, הורדתי את ה-USB TWAIN Driver ל-Windows XP (על המחשב מותקן XP Pro sp2) ושאני מריץ את קובץ ההתקנה של ה-USB TWAIN Driver אני מקבל את השגיאה הבאה (לחץ להגדלה)
-
- 1 תגובה
- 671 צפיות
-


