תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם קניתי הרדיסק של WD 320GB SATA (הוספתי לאחר נוסף שכבר קיים כמובן) הגעתי לPartition Magic 8 יצרתי כוננים ושני מחיצות ->פירמטי אותם ->ועכשיו כנראה שכחתי לבצע איזה שלב כי אני עושה ריבוט לא קורה כלום(לא מופיע כוננים חדשים ב''מחשב שלי) הנה PRINTSCREEN מהתוכנה תוכלו לראות מה עשיתי בדיסק החדש (DISK 2) מה עכשיו אני צריך לעשות?? אשמח לעזרה ...... [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אני מנסה עם CLONE CD ולא הולך לי. הצלחתי רק אחד והוא לא עובד לי בפלייסטישן אני יודע שבשביל פרוצים צריך צ'יפ, אבל פה אני העתקתי בדיוק כמו שהוא , אז למה שהוא לא יעבוד? גם סרטי דיוידי אני לא מצליח לשכפל, בנוסף לזה אני מצרף לשאלה , איך אני הופך סרט שהוא DIVX לדיוידי[לא VCD ולא SVCD]
-
- 3 תגובות
- 672 צפיות
-
-
-
יש לי מלאאאא הודעות בדואר האלקטרוני של ההורים שלי ושלי ואני רוצה לגבות אותם כי אני מחר מפרמט את המחשב איך אני מגבה אותם איפה כל ההודעות שמורות לי? באיזה תקייה הם נמצאים שממנה אני יכול לקחת אותם???
-
- 4 תגובות
- 672 צפיות
-
-
הורדתי את גירסת ה64BIT של FIREFOX והוא כותב לי file is corrupot למה זה ? תודה
-
- 6 תגובות
- 672 צפיות
-
-
שלום מה קורה יש לי כמה שאלות לגבי MAYA בשביל פרוייקט שאני רוצה לעשות 1) איך אני יכול לגרום לחפץ מסויים שנגיד בצבע שחור להיות בלתי נראה באיזה חלק שלו כך שאני יוכל לראות מה קורה בתוכו ואני מתכוון לגבי סרטון אם יש איש הולך בתוך ריבוע שחור וכו' 2) איך אני יכול ליצור ברקים\זרם חשמלי 3) איך אני יכול לגרום צורה כל שהיא להאדים כלומר כמו שברזל מתחמם אז הוא ניהיה אדום יותר ויותר אז איך אני עושה את זה 4) איך אני יכול לגרום שחלקים קטנים מצורה כלשהי יפרדו מהצורה אבל בלי שזה ישפיע על כל הסרטון כלומר כמו שאם יש לי כדור אדום ואני רוצה לשנות לכחול אז שלא ישנה לי מההתחלה ישר לכחול 5) איך אני עושה השתקפות 6) זה אני לא חייב אבל אם זה קל אז אני אני עושה שובל עשן 7) ואחרון חביב איך איך אני רוא…
-
- 1 תגובה
- 672 צפיות
-
-
אני מקווה שאני במקום הנכון.. תקלה מוזרה מאוד במשחק מחשב ישן משנות ה-90 אני מתקין אותו והכל נורמלי,אחרי זה אני מפעיל אותו,סרטון הפתיחה פועל... פתאום כשזה עובר לMENU,זה סוגר את המשחק והולך ישר לשולחן העבודה... מה הבעיה של המשחק???זה קרה ליותר ממחשב אחד.. יכול להיות שזה משהו בדיסק? תודה
-
- 8 תגובות
- 672 צפיות
-
-
קיבלתי לפני כמה ימים מסך כחול.. (וינדוס ויסטה אם זה משנה) מישו יכול לבדוק מה הבעיה בבקשה? http://rapidshare.com/files/153619478/Mini101008-01.rar.html תודה רבה mz155
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
כאילו שזה לא מתרגם אוטומטית שאתה מתרגם... זה משהו r, אני לא זוכר פשוט..
-
- 3 תגובות
- 672 צפיות
-
-
: : : מה זה יכול להיות?
-
- 1 תגובה
- 672 צפיות
-
-
שלום לכולם !! הקאזה במחשב לא פועלת (מראה למטה שהתוכנה מנסה להתחבר אבל אין תגובה אחרי יומיים רצוף אפילו) ואין לי מושג למה ! הורדתי את כול הגרסאות האפשריות של קאזה ובכול זאת לא עובד . . סגרתי את נורטון אינטרנט סקיוריטי ( ז'תומרת דרך msconfig וגם דרך התוכנה ) ועדיין אין קול ואין עונה ! ניסיתי לשחק בהגדרות (פורטים וכול השטויות למיניהם) ובכול זאת כלום . . . רציתי לדעת למה זה ? ומה עושים ? נ.ב.1 : אני תקוע באמצע הורדה של סרט (נשאר לי 150 מגה) . . . שאני מחפש כבר שנים !! נ.ב. 2 : בלי קשר למה שנכתב הנ"ל ..אבל גם האימיול עושה את אותה בעיה (מראה 50 שנה שהוא מתחבר אבל כלום) . . . אז עם משהו יודע למה בבקשה שיכתוב .
-
- 4 תגובות
- 672 צפיות
-
-
היה לי מקאפי מחקתי אותה דרך הסרת תוכנות וכל זה בחיפוש שאני מחפש מקאפי אין אבל במרכז אבטחה של מקאפי רשום שהיא מותקנת ואינה עובדת כראוי וביגגל זה אני לא מצליח להתקין אותה מחדש כי זה עושה לי שלח אל תשלח
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שתיצור לי cd וירטואלי. התקנתי את virtual cd 6 אבל הוא לא מזהה את הקובץ. איזו עוד תוכנה יכולה להיות טובה לזה?
-
- 1 תגובה
- 672 צפיות
-
-
ענו בבקשה על הסקר בנושא תוכנות spyware.
-
- 7 תגובות
- 672 צפיות
-
-
איך אפשר לעשות תמונה מונפשת במסנג'ר במקום רגילה? :s05: תודה רבה לעונים
-
- 6 תגובות
- 672 צפיות
-
-
אני רוצה להכין כל מני קליפים כאלו שמשלבים תמונות וקטעי וידאו עם מוזיקה ברקע ואני לא מוצא שם של תוכנה שעושה את זה. הויסטה יש תוכנה שעושה משהו דומה. תודה
-
- 2 תגובות
- 672 צפיות
-
-
שלום לכל הפורום,דוד שלי קנה לי ליום ההולדת את Kaspersky (היה לי יום הולדת לפני חודש,אבל הוא גר בחו''ל,אז הביא לי היום),ובעיקרון איך האנטי-וירוס? טוב או שיהיה לי מלא וירוסים?
-
- 6 תגובות
- 672 צפיות
-
-
איך אני מוריד את קספרסקי משורת התחל ובאותו זמן משאיר אותו פעיל? אפשר? תודה ענקית לעוזרים swg
-
- 8 תגובות
- 672 צפיות
-
-
חפש תוכנה להגבלת מהירות כמו netlimiter, netpeeker. האם יש עוד תוכנה? והאים יש אחת חינמית?
-
- 1 תגובה
- 672 צפיות
-
-
האם תוכנה Asureus פועלת על קובץ קרדיט? האם ככל שאני מוריד יותר קבצים הקבצים הבאים ירדו יותר מהר? איך המבחינה הזאת התוכנה פועלת?
-
- 3 תגובות
- 672 צפיות
-
-
הורדתי את הגרסה החדשה של ה emule אני לא אוהב אותה ומעדיף את הישנה הבעיה היא שהחדשה כבר מורידה דברים איך אני מעביר לישנה שתיהן מותקנות
-
- 1 תגובה
- 672 צפיות
-
-
איך אפשר להגדיר איזה קבצים הוא יפתח ואיזה קבצים הוא יוריד ? לדוגמא, כל קובץ וורד שאני פותח זה מוריד אותו למחשב ורק לאחר מכן פותח אותו. יש אפשרות שאני לוחץ על קובץ וורד הוא רק יפתח את הקובץ ואם אני ירצה להוריד אני אשמור אותו וגם שאני לוחץ על קובץ MP3 זה משמיע לי אותו בתוך הדפדפן במקום להוריד ( ואח"כ צריך לעשות שמירה בשם) יש אפשרות שניתן להגדיר את הדברים האלה ?
-
- 0 תגובות
- 672 צפיות
-
-
כל מה שניסיתי לעשות לקובץ וכל התוכנות שהתקנתי כדי לשחזר אימיילים מקובץ DBX בעייתי לאחר ניקוי ודחיסה של התוכנה (OE) לא עזרו ואני מצליח לשחזר רק 35 מיילים גג. אני צריך הפניה דחופה למעבדה מקצועית שיודעת לטפל בדברים כאלו, בבקשה תעזרו לי. ירון - 052-8541981. ICQ 2667735
-
- 1 תגובה
- 672 צפיות
-
-
הכנתי עבודה בוורד שכוללת מספר פיסקאות בכל עמוד. אני מעוניין לתת לכל פיסקה מספר אבל בצורה כזו שהמספר יהיה מצד ימין של כל פיסקה ולא ידחף שמאלה את השורה שבה אני רוצה לסמן את מספר הפיסקה כי אז השורה השנייה שבפיסקה לא תהיה בדיוק מתחת לשורה הראשונה ואז זה לא ייצא יפה. מכיוון שיש לי 200 עמודים זה לא יהיה מעשי לעשות את זה בצורה ידנית כי ברגע שאני ממספר את השורה הראשונה בכל פיסקה אני צריך להזיז את כל השורות שמתחת לכל פיסקה. האם יש איזה דרך קלה לעשות את זה?
-
- 0 תגובות
- 672 צפיות
-
-
א. מה זאת התוכנה הזו? לא זוכר שבכלל התקנתי... ב. רוצה להסיר את התוכנה. אבל איך? יש לי XP NVIDIA GeForce FX 5500 (256 MB
-
- 4 תגובות
- 672 צפיות
-


