תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
ראו תמונה: [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 675 צפיות
-
-
היי לכולם. אני מחפש עצות לכיצד לשפר את הביצועים במערכת עם 256 RAM בלבד שמריצה XP. אשמח גם לשמוע על תוכנות tweakאו כאלה שגם מנקות זבל מהרגיסטרי וכו'. אודה גם אם מישהו יוכל להגיד לי מה המצב המיטבי של הPAGE FILE במקרה כזה. להגדיל... להקטין? כרגע הוא עומד על 672MB. תודה על העזרה!
-
- 2 תגובות
- 675 צפיות
-
-
טוב ניסיתי להתקין את הדימון טולס בגירסא Daemon Tools Pro 4.30.0303 Advanced ובזמן ההתקנה זה מבקש ממני סריאל ואני שם סריאל ואז זה כותב לי שהחיבור לאינטרנט נכשל וזה אומר לי לבדוק את החיבור לאינטרנט או החומת אש שלי ולא נותן לי להמשיך בהתקנה. איך ממשיכים להתקין?
-
- 2 תגובות
- 675 צפיות
-
-
שלום לכם, רציתי לדעת על כמה אני צריך לשים את ה- PAGE FILE שלי (אני מדבר על INITIAL SIZE ו- MAXIMUM SIZE) אם יש 1 גיגה זיכרון והארדיסק של WD160GB, 2 מחיצות, אחת קטנה מאוד ל- GHOST והשנייה לכל השאר. תודה רבה!!
-
- 1 תגובה
- 675 צפיות
-
-
חבר'ה... זה קורה לי במלא אתרים.. כשאני מנסה לראות את התמונה של המסך למשל בכתובת הזו ולוחץ עליה, הדפדפן שלי עובר ממצב של מסך מלא לחלון חלקי מאד קטן עם כל הטאבים שבתוכו וזה ממש מרגיז... http://www.nextop.co.il/Product.asp?Pid=LCD-DEWA&Cat2Cat1ID=9&Cat2ID=32 מישהו מכיר?
-
- 6 תגובות
- 674 צפיות
-
-
שלום לכולם אם יש לי קובץ file.ISO , ניתן לצרוב את הקובץ כאימג' ולהוסיף לאימג' תיקיה\קובץ אחר שיהיו כלולים בדיסק האימג'? מדובר בNERO
-
- 4 תגובות
- 674 צפיות
-
-
שלום רב. אני שואל בשביל חבר הוא לוחץ על האיקון שלו בתוך התחלה תוכניות וכדומה... כאשר הוא לוחץ על האיקון פשוט לא קורה כלום, עשיתי מאיפיינים על האיקון ואני רואה שהקיצור דרך אכן מוביל לתוכנה עצמה, חוץ מן התקלה הזאת הכול פועל במחשב טוב, רציתי לדעת ממה התקלה הזאת נגרמה? ומדוע המחשב אינו נותן שגיאה כלושהי או לפחות עושה משהו? וכיצד ניתן ליפתור בעיה זו? בברכה רועי.
-
- 7 תגובות
- 674 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתבצע עבורי את הפעולה המתוארת.. אשמח אם מישהו ימליץ לי על תוכנה שמסוגלת לעשות את זה, מרוב התוכנות בשוק אני לא יודע מהי התוכנה האופטימלית, ולא רוצה לקנות סתם תוכנה ולאחר מכן לגלות שהיא עושה רק "חצי" עבודה... תודה רבה מראש לעונים.
-
- 3 תגובות
- 674 צפיות
-
-
ויש גם Advanced Server ??? :s05: ??? למה היא משמשת ככל שתרחיבו אבין יותר תודה... ;D
-
- 3 תגובות
- 674 צפיות
-
-
יש לי מצלמת וובקאם שרכשתי לפני כשנתיים וחצי-שלוש +/- לא ממש סגור על זה.... של לוג'יטק העניין הוא שאני מחפש דרייבר (ואני יודע בוודאות שיש גירסא חדשה, כרגע מותקנת אצלי הגירסא שהגיעה עם המצלמה) אבל אני לא בטוח איזה סוג המצלמה שלי ויש באתר שלהם שתי מצלמות שנראות כמו שלי :-\ ו... לא רשום על המצלמה איזה היא.... הראשונה (לפי האתר של לוג'יטק): Logitech® QuickCam® Sphere MP השניה (גם לפי האתר.... :-\): Logitech® QuickCam® Sphere מישהו יכול בבקשה לעזור לי ולהגיד לי איזה דגם המצלמה שלי? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
אני רוצה לפצל סרט ועולה לי ההודעה הזאת ולאחר הפיצול הסאונד מאחר
-
- 8 תגובות
- 674 צפיות
-
-
יש בעיה שכאשר רוצים לפתוח קישור מופיעה הודעת שגיאה בדף והחלון לא נפתח מה אפשר לעשות ? ככלל האם יש דרך לעבוד עם ie7 ב win 7 ולא ב ie8 ?
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
יש המון קודקים למחשב אבל רציתי לדעת אילו הכי טובים והכי רצויים למחשב??
-
- 4 תגובות
- 674 צפיות
-
-
שלום לכולם, כשאני מפעיל קובץ וידאו ב Media Player Classic הכל פועל כמו שצריך אבל לפעמים (לא תמיד) במעבר למצב מסך מלא הוידאו לא מופיע לי ובמקום יש פשוט שחור כשאני חוזר לגודל רגיל זה שוב פועל כמו שצריך. מישהו יודע מה הבעיה? איך לפתור אותה?
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
אני משתמש בתוסף AIO SIDE-BAR ושם מוגדר שחלון ההרחבות יפתח בסרגל הצד ולא בחלון נוסף(עד כאן הכל טוב ויפה), כאשר אני מתקין תוסף חדש אז הSIDE BAR נשאר פתוח בעת איתחול הדפדפן וכאשר הוא עולה מחדש אז מופיע לי חלון נוסף של ההרחבות בנוסף לסרגל הצד. לפי מיטב זכרוני זה לא קרה בגרסאות הקודמת (סדרה 2).
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
אני צריך תוספים לדפדפן ותביאו את התוספים שהכי צריכים! :'( ותביאו לינקים כי אני לא יודע . תודה!!! וגם אמרו שיש פה תוסף שמחליף מנוע מ-FF ל-IE אז תביאו תודה!
-
- 3 תגובות
- 674 צפיות
-
-
המ בזמן האחרון יש לי בעיות בגלישה בפיירפוקס זה מתבטא בזה שהטעינה של דפים מאוד איטית לפעמים (ולפעמים אין בעיות), עד לרמה שמידי פעם אני פשוט מקבל ארור, ולפעמים הוא מפסיק לטעון באמצע (לא טוען עיצוב, לא טוען רקע, דברים כאלה). מצד שני, בתוכנות אחרות (מסנג'ר, מירק) אין שום בעיה, ויש לי פינגים אפסיים (גם במירק וגם במשחקים). באקספלורר גם יש איטיות לפעמים. אינטרנט במהירות 2.5Mb. מה יכול לגרום לבעיה? (AVG סורק כל בוקר וירוסים אוטומטית, לא מוצא כלום עד כמה שאני יודע) גיא.
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
הוספתי תיקייה בשם "Steven Wilson - Insurgentes" לתוכנה, בתוך התיקיה יש שתי תיקיות Disc 1&Disc 2 (Bonus cd). איך אני עושה שבתוכנה יופיעו שתי התיקיות ולא הכל בייחד?
-
- 0 תגובות
- 674 צפיות
-
-
-
שלום, אני לא יודע אם זה כ"כ קשור לפה (ואם לא אז מנהלים בבקשה תעבירו את הטופיק למקום המתאים) בפיגור מאד מאד גדול סוף סוף קניתי מסך דק FULL HD המסך הוא בגודל 21.5 אינטש והרזולוצית עבודה המומלצת בו היא 1920X1080 הגלישה באינטרנט והצפייה בסרטים ברזולוציה הזאת היא די מעצבנת כל האתרים מן הסתם לא מותאמים לרזולוציה כזו ומה שבעצם קורה זה שרואים את רוב תוכן האתר באמצע ומ2 הצדדים יש שוליים רחבים מאד וריקים(ניסיון עבודה עם טקסט יותר גדול לא עוזר...) וזה מאד מאז מעצבן לגלוש ככה סרטים באיכות HD נראים די מפוקסלים מקרוב /-: יכול להיות שזה ישמע לכם מטומטם פשוט אני בחיים לא עבדתי ברזולוציות גבוהות כאלו ורציתי לדעת אם יש פיתרון לבעיות האלה מבלי להתפשר על הרזולוציה? בקשר לסרטים אולי אם יש אפש…
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
כולל הודעות וספר כתובות! ואחר כך איך אני טוען את זה ? תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 674 צפיות
-
-
מקור הסרטונים - קבצי AVI ממצלמת פוג'י A203 מטרה: עריכת הסירטונים ושמירה בפורמט איכותי ודחוס. DIVX וכדומה
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-
-
שלום. אשמח לקבל עזרה בבעיה שיש לי עם EMULE הבעיה היא בכך ששהורדה אצלי עומדת על אפס בעוד שבהעלאה המהירות היא בסביבות 12-14K המצב הזה הוא קבוע. אבקש לציין שהפורטים פתוחים ובבדיקה שאני עושה על הפורטים התוצאה בסדר. כאשר אני פותח את חלון השרתים - הרשימה ריקה לחלוטין ולמטה כתוב שה ED2K מנותק. אני מניח שמשהו לא מכוון נכון כי העלאה יש, לא ממש מהירה אבל ישנה בקביעות בעוד שהורדה כאמור אין בכלל. תודה.
-
- 3 תגובות
- 674 צפיות
-
-
1. בזמן ההתקנה של Maxthon בחרתי בשפה האנגלית, ואכן הממשק השתנה לאנגלית. אבל, כש-Maxthon עלה הוא היה בעברית, ואני לא מוצא איפה אני יכול לשנות אותו לאנגלית. איך אני משנה את שפת הממשק של Maxthon לאנגלית? 2. איך אפשר להציג ב-Status Bar את כתובת ה-IP שלי ברשת (אני מתכוון לכתובת הפנימית ברשת, לא לכתובת החיצונית), כמו בגירסה 1? 3. איך אפשר להציג ב-Status Bar את מספר הטאבים הפתוחים כמו בגירסה אחת? 4. האם יש תוסף שמציג ב-Status Bar אייקון קטן עם מזג האוויר כמו ב-Firefox (מצאתי רק תוסף עם שלושה אייקונים בשורת התפריטים)?
-
- 2 תגובות
- 674 צפיות
-
-
-
- 7 תגובות
- 674 צפיות
-


