עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by davidcohen,

    היי יש לי שני מחשבים בבית ורשת האינטרנט מחוברת דרך ראוטר לשני המחשבים אני רוצה "לשתף" כונן מסויים ממחשב אחד לשני, כלומר, שאני יוכל להכנס ולהעביר קבצים ממחשב אחד לכונן המחשב השני על ידי העתקה והדבקה אשמח אם תגידו לי איך עושים את זה תודה לכל המשיבים

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. יש לי נוד 32 5 והוא מבקש ממני להתקין את העידכונים של הווינדוס איך אפשר לבטל עידכונים של הווינדוס בנוד 32 5

  3. Started by Shaharrr,

    אני מקווה שזה הפורום הנכון לשאול בו: אני משתמש בכונן LINE-ON DVDRW SHW-1635S היום פיצלתי את הארדיסק עם פרטישן מג'יק לשני חלקים.. ועכשיו אני שם לב שהווינדוס לא רואה את הצורב דיוידי. ב device manager זה מראה לי שיש בעיה עם הדברים הבאים: LINE-ON DVDRW SHW-1635S Generic DVD-ROM SCSI CDrom Device ובשניהם הבעיה היא: Windows cannot initialize the device driver for this hardware. (Code 37) למישהו יש הצעה איך אני פותר את הבעיה? (אני משתמש גם בתוכנות כמו DAEMON TOOLS ו POWERISO ועכשיו כיביתי אותן כדי שלא יהיה בעיה. מישהו יודע איך לפתור את זה?

    • 0 תגובות
    • 485 צפיות
  4. Started by 1900GT,

    איך בודקים עם התוכנה ATI TRAY TOOLS את הטמפ' של הכרטיס מסך?

    • 0 תגובות
    • 498 צפיות
  5. Started by (G),

    מחפש תוכנה לשליטה מרחוק על מצלמה, הכוונה, אני רוצה לפי כתובת איי פי להתחבר ולשלוט על מספר מצלמות שנמצאות בצד השני של הרשת. תודה.

    • 0 תגובות
    • 738 צפיות
  6. Started by gevAA,

    היי :] רציתי לדעת אם יש אפשרות לשנות תשפה של התוכנה לאנגלית כי התקנתי אותה בשפה מוזרה,איטלקית ניראה לי.. תודה לעוזרים . :]

    • 3 תגובות
    • 567 צפיות
  7. Started by maor848,

    שלום.. לפני כמה חודשים התחילה בעיה אצלי במחשב שאי אפשר להיכנס למכתב עצמו בוואלה דואר.. כלומר אני לוחץ על הנושא והוא מסמן אותו כנקרא ולא פותח אותו.. פירמטתי לפני שבוע והבעיה הסתדרה ואז היא חזרה שוב.. אני חושב שזה בגלל העידכונים של הWIN.. מישהו יודע מה הבעיה ? יש עוד אנשים שאצלם זה ככה? נ.ב. הדואר לא עובד ב FF אבל בבעיה אחרת

    • 0 תגובות
    • 564 צפיות
  8. Started by רוני1,

    אינני בטוח אבל לפי הבנתי המועטה מטרתו של נורטון גוסט הוא לגבות לך את המחיצה וכך לאחר פירמוט אפשר יהיה להחזיר הכל..... השאלה היא אם מפרמטים המטרה היא בעצם שהמחשב יעבוד מהר יותר ולנקות אותו מזבל... האם המחשב באמת עובד טוב יותר ומתנקה אם לאחר הפירמוט למשל של מחיצת וינדוס אני מחזיר לשם את כל החומר שהיה שם???.. תודה ..

    • 0 תגובות
    • 536 צפיות
  9. ? ? ?

    • 2 תגובות
    • 784 צפיות
  10. Started by oded6188,

    ניסיתי בעזרת AVG וגם בעזרת NOD32.... אבל אני לא מצליח להיפטר מהוירוס הזה כל הזמן ה NOD מקפיץ לי התראות על הוירוס הזה (כל פעם ממיקום אחר בדיס הקשיח) אשמח לקבל עזרה

    • 2 תגובות
    • 874 צפיות
  11. Started by zvkel,

    תוכנה שאני אוכל לבנות בה אתרים (פשוטים יחסית) בלי כל ידע מוקדם בhtml בקיצור תוכנה גרפית שאני לא אצטרך להתחיל להתעסק עם שורות קוד וכל מני דברים כאלו ואם אפשר אז רצוי חינמית

    • 3 תגובות
    • 521 צפיות
  12. זה כל כך מעצבן !@# אני בוחר צבע וfont, הולך ושם את הסמן של הכתיבה באמצע משפט (כדי להוסיף משהו בצבע וכתיב שונה), וזה משנה לי אוטומטית לצבע ולפונט של המשפט הזה ! יש לי כמה הערות ממוספרות, ואם אני מוחק אחת באמצע, הוא ממספר לי את כל מה שאחריה בהתאם.. אבל אני לא רוצה את זה !! ועוד הרבה דברים מעצבנים :\ איך אני יכול לבטל את כל אלה בבקשה ? תודה מראש :]

    • 0 תגובות
    • 521 צפיות
  13. Started by eladpro,

    שלום לכם יש לי בעיה עם הWINDOWS MEDIA PLAYER הוא לא מנגן לי סרטי HD שאני צילמתי במצלמתי אלא הוא מראה במקום זאת ריבועים וצבעים ירוקים וכחולים וכל מיני טשטושים. נגן VLC דווקא מריץ אותם סרטים במדויק, אבל אינני מעדיף אותו הוא פשוט מאוד. ראיתי בחנות צילום שנגן שאותו נגן הווינדוס פלייר דווקא כן ניגן את אותם סרטים בדיוק - ככה אני רוצה. אני מבקש את עזרתכם כדי שאוכל לנגן HD על WINDOS MEDIA PLAYERומבלי להתקין תוכנות מיותרות שיכבידו המחשב והזיכרון. ??? תודה אלעד

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by avm,

    ב"ה קניתי מחשב חזק ע"מ שאוכל לערוך בו וידאו (החומרה: מעבד עם ליבה כפולה של אינטל, 2 דיסקים קשיחים עם זכרון של 180 ג"ב ו 250 ג"ב, 2 ג'יגה זיכרון, וכרטיס מסך: radeon x130/x1550) עכשיו, התקנתי עליו Avid ומשום מה כל פעם שאני מנגן play באחד מ 2 המוניטורים הפנימיים של התוכנה, הוא מנגן רק את הסאונד והוידאו נשאר בפרייז. חשוב לציין שהבעיה היא רק ב Avid ואין שום בעיה לראות סרטונים בפורמטים שונים במחשב, כמו כן כשניסיתי ליצא פרויקט שעבדתי עליו במחשב אחר, דרך ה Avid במחשב שלי, הוא יצא אותו בלי שום בעיה והיה ניתן לצפות בו לאחר מכן. מה כבר ניסיתי לעשות? אז ככה: התקנתי מחדש את הקודקים וזה לא עזר... התקנתי גרסא מתקדמת של הדרייבר של הכרטיס מסך ולא עזר... לקחתי גרסא אחרת של התוכנה שהותקנה ב…

    • 0 תגובות
    • 556 צפיות
  15. Started by idos100,

    פירמטתי לאחותי את המחשב ואני לא יודע מאיפה להוריד דרייבר ניסתי מאברסט גוגל הכל ואין מישהו יכול לעזור לי?? זה הכרטיס:Realtek ALC200(P)/ALC201(A) @ SiS 7012 Audio Device ניסיתי כבר הכל להוריד גם את הצ'יפסט של הלוח אם שהוא sis 645 ניסתי ממש הכל ואני לא מצילח אם זה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by Bebush,

    במהלך התקופה האחרונה השתמשתי ב foobar2000 אפילו לפני כמה שנים אני כבר משתמש בה.. העיצוב שלה מאוד סטנדרטי והיא בעלת קוד פתוח לכן יש לה הרבה מאוד plugins ועיצובים שונים, ניתן לקונפיגרציה במלא מובנים.. גם איכות הסאונד (עם כל הפלאגאינס) מאוד טובה.. הבעיה שהיא תופסת די הרבה זיכרון, וכבר קצת נמאס לי ממנה כי אני לא מעצב אותה יותר ולא שם פלאגאינס.. השתמשתי ב winamp לפני מלא זמן, אני בקושי זוכר איך התוכנה נראת, האם היא שווה משהו היום? כרגע אני בכיוון של itunes, כי יש לי אייפודים בבית וגם ככה צריך את הitunes חוץ מזה שאני אוהב את הממשק שלה, והיא מארגנת את סיפרית המוזיקה שלי אוטומטית.. יש אולי המלצות לתוכנות אחרות או משהו?

    • 5 תגובות
    • 881 צפיות
  17. Started by aviran,

    קניתי מחשב חדש קיבלתי איתו כרטיס מסך ריידון X300 , כרטיס טלווזיה , מעבד פנטיום 4 דואל קור 2.6 לייבה כפולה , זיכרון 1 ג'יגה עכשיו יש לי בעיה התנקתי את המערכת הפעלה XP ויש בעיה , אני מנסה להתקין אאת הכרטיס קול הוא לא מתקין הוא נעצר על ההתחלה ההתקנה שלו אני מנסה להתקיין דיירקס לא הולך גם נעצר על ההתחלה , והבעיה הכי גדולה אני מנסה להתקין את הכרטיס טלווזיה וזה גם נעצר על ההתחלה ולפעמים גם אני רוצה להכנס לאיזה תוכנה או משהו , הוא נטען התוכנה יענו נטען ואז לא נכנס לתוכנה , זה בעיה גם גדולה .. מי שמכיר את הבעיות האלו ויכול לעזור , תודה .

    • 1 תגובה
    • 633 צפיות
  18. Started by Duke Of Luck,

    שאלה לי אליכם: האם מישהו מכיר תוכנה שאפשר לראות איתה כתוביות בסרטים חוץ מradlight? ??? אם כן איזה? ואיפה אני יכול להוריד אותה זה די חשוב תודה DUKE OF LUCK :ylsuper:

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. מחפש תוכנה ידועה ויעילה לשחזור קבצים תודה

    • 1 תגובה
    • 722 צפיות
  20. Started by vince carter,

    כל פעם שאני מנסה לפתוח קובץ וידאו ( תוכנית סרט ) הוא ברוב הפעמים לא פותח לי אותו ומציג הודעת שגיאה... התקנתי מקודדים וזה עדין לא עוזר...מישהו יכול לעזור ?

    • 2 תגובות
    • 616 צפיות
  21. יש לי בעיה עם משהו מאוד בסיסי.... אני לא כל כך יודע איך להוריד את התמונות מהמצלמה למחשב... יש לי מצלמת וידאו דיגיטלית של סוני DCR-PC101E שבה יש גם אפשרות לצלם לכרטיס זיכרון. כשאני מחבר את המצלמה למחשב, המחשב מזהה אותה והכל בסדר ואני גם רואה את התמונה על המסך, אבל כשאני נכנס ל - EXPLORER ולוחץ בתפריט של ההתקן (ע"י לחצן ימני) על GET PICTURES אני מקבל הודעה שלא נמצאו תמונות על כרטיס הזיכרון למרות שהוא מלא... אני רוצה לציין שאני מחבר את המצלמה למחשב בחיבור פיירווייר ובמדריך של המצלמה יש הוראות רק לגבי חיבור USB (הייתי בטוח שזה אותו הדבר, אבל כנראה שלא...) יש למישהו מושג מה אני עושה לא נכון, או פיתרון אחר (ע"י תוכנה או משהו...) להורדת התמונות מכרטיס הזיכרון?

    • 6 תגובות
    • 938 צפיות
  22. Started by chenrp,

    יש למישהו טיפים? אולי תוכנה אחרת שעושה את העבודה... תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 526 צפיות
  23. Started by toktok,

    הי, קניתי מחשב חדש עם הארד דיסק 250 גיגה (SEAGATE) אך כשהתקנתי את הווינדוס (XP) הוא מזהה רק 137 מגה... מה הבעיה (אני בטוח שההארד דיסק באמת 250)? כיצד ניתן לפתור אותה? תודה רבה

    • 9 תגובות
    • 826 צפיות
  24. איזו תוכנת SPY WEAR הכי טובה אני יכול להוריד בחינם?

    • 6 תגובות
    • 984 צפיות

דיונים חדשים בפורומים