עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by nim901,

    אני משתמש בחבילת קודאקים של k-lite והצלחתי להגדיל את הפונט בסרטים רגילים [AVI] עכשיו, מכיוון שככל הנראה, המפענח שונה בין הAVI לMKV אז כשאני רואה סרטי MKV הפונט ממש קטן - מישהו יודע איך אני יכול להגדיל אותו?

    • 1 תגובה
    • 972 צפיות
  2. הייתי משתמש עד עכשיו בתוכנה POT PLAYER ואחרי עדכון של התוכנה היא הפכה לקוריאנית וכנראה שהתאפסו כל ההגדרות עכשיו שהורדתי חדשה באנגלית אין לי ממש כוח להגדיר מחדש את ההגדרות שמדריך הזה : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=553386.0 קראתי ששם יש אפשרויות אחרות שנותנות איכות דומה ואף טובה יותר (למשל נכתב על SPLASH PRO) אז אחרי תקופה די ארוכה מאז שהמדריך הזה עודכן האם זה נכון או שבלי קשר יש כבר משהו טוב יותר ? הדגש פה הוא על איכות ולא נוחות לכן לא קריטי לי לחזור על המדריך מחדש אם צריך

    • 28 תגובות
    • 7.3k צפיות
  3. Started by parker8,

    עד עכשיו השתמשתי ב-SPY DOCTOR אבל בזמן האחרון היא עושה לי בעיות... לכן אני מחפש משהו אחר... מה הפיתרון המומלץ ביותר? תודה לעוזרים מראש

    • 6 תגובות
    • 854 צפיות
  4. Started by Psychoticat,

    שלום, יש לי שני מחשבים בבית, לשניהם יש WORD 2002. באחד מהמחשבים יצרתי אוסף פקודות מאקרו שאני משתמש בהן באופן קבוע במהלך עבודתי. השאלה שלי היא, איך ניתן להעביר את פקודות המאקרו ממחשב אחד לשני בלי להתחיל לעשות את כל הפקודות מחדש? האם קיים קובץ בתוך התיקיות של ה-WORD שאפשר פשוט לעשות לו העתק-הדבק? אולי איזו דרך אחרת שלא חשבתי עליה? תודה מראש לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 852 צפיות
  5. Started by tulz,

    שמעתי שיש איזה פאטצ' שמגדיר את האנטי-וירוס הזה ועושה שהכל יהיה על מקסימום. יש דבר כזה,אם כן,אפשר לינק? ויש לי עוד שאלה,שמעתי שיש לNOD32 מנועים כמו INOD וכו... אני רוצה לדעת את השמות של כולם ומה כל אחד עושה...

    • 5 תגובות
    • 629 צפיות
  6. Started by AtR,

    מישהו מכיר תוכנה כזו? אשמח לשמוע. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 629 צפיות
  7. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    עשיתי חיפוש וראיתי שצריך להתקין DIRECT X,וקודק K-Lite Codec Pack Full,אז התקנתי את שתיהם,וזה עדיין נותן לי שגיאה. אגב התקנתי את זה: http://www.free-codecs.com/K_Lite_Codec_Pack_download.htm [את הFULL]. מה לעשות?

    • 3 תגובות
    • 685 צפיות
  8. Started by psxr,

    מצאתי טורנט דיי גדול (קרוב ל40G) ואני צריך רק חלק מהקבצים שנמצאים בו, יש אפשרות כלשהי לבחור איזה קבצים להוריד לפני שהוא תופס את כל המקום המיועד להורדה ? אני משתמש באזאורס אבל אני מוכן לעבור לקליינט אחר.

    • 8 תגובות
    • 990 צפיות
  9. Started by erezuz,

    בתוכנה Easy Video Splitter שכחתי איך לפצל סרט ל2 חלקים אבל לא באותו המשקל אבל אשמח לדעת גם על אותו משקל למשל לפצל סרט ששווה 900 MB ולחלק ל2 ששווה 450 פעם ידעתי איך להשתמש, ובגלל שלא השתמשתי הרבה זמן, אז שכחתי איך עושים שוב. אשמח אם תעזרו לי להזכר איך עושים .. תודה

    • 0 תגובות
    • 769 צפיות
  10. אני מעונין לבצע שינויים בBIOS כשאני עדיין נמצא בwindows(מטעמי נוחות), האם אתם יכולים להמליץ על תוכנה (מפרט המחשב בחתימה)??

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  11. Started by Kukishin,

    הורדתי סרט בTORRENT והקבצים אינם כמו בדר"כ בEXTRACT אלא יש גופן לבן בצורת דף עם נקודות באמצעו, אמרו לי שקוראים לזה ISO, (אולי?), מה עושים כדי לראות את הסרט הזה?

    • 1 תגובה
    • 750 צפיות
  12. Started by blue wings,

    שלום לכולם. כפי שאתם רואים אני משתמש חדש וזוהי הודעתי הראשונה. ואשמח אם תעזרו לי. אז ככה, אני משתמש די חדש בfirefox והבעיה שלי היא כזאת: אני עשיתי שתהיה השלמה אוטומטית של כתובות בשורות הכתובות, וזה די מציק האמת. מי שלא מכיר אז עשיתי את זה דרך ה-about:config ואת הערך הזה: browser.urlbar.autoFill היה צריך לשנות לtrue ניסיתי לבטל את זה ע"י החזרת הערך לfalse, אך זה לא השתנה ועדיין קיימת ההשלמה האוטומטית.

  13. Started by אביב,

    אהלן, לפני כמה ימים ניסיתי לברר כאן לגבי בעיה שהייתה לי בדיירקט X. לצערי לא קיבלתי תשובה מספקת, ונאלצתי לפרמט את המחשב לראשונה בחיי... הבשורה הטובה היא שזה הצליח - הבעיה ב-DX סודרה, והמחשב רץ חלק. הצרה היא שכחלק מהפרמוט, תיקיית ה-Documents and Settings שלי חזרה "למקומה הרגיל" - לכונן C, הכונן של ה-System, ולא כמו שהייתי רגיל קודם לכן, כשהיא ישבה בכונן D. היה לי מדריך ישן שבעזרתו העברתי את התיקיה מזמן, אבל הלינק הזה שבור עכשיו. ניסיתי ללכת לפי כל מיני מדריכים שונים ומשונים שבכל זאת מצאתי ברשת, כמו זה למשל - http://forums.techarena.in/windows-xp-support/236625.htm אלא שהבעיה היא שבכל פעם שאני מנסה להעביר את התיקיות מ-Documents and Settings הישן, לתיקיה החדשה שיצרתי ב-D - …

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. הורדתי סרט באיכות גבוהה: Audio: 640kbps, AC-3 ACM Codec Video: 71kbps, 24 bit, 23FPS, DIVX Res: 1280x688 שימו לב שלא מדובר במקודד H.264 שזולל את משאבי המערכת.. המחשב שלי מאוד חזק: E6300, DS3, 1G RAM אין סיבה בעולם שהמחשב לא יציג את הסרט הזה חלק (הוא גם נקי מוירוסים וספייוור ככל הידוע לי). אז למה הסרט בכל זאת רץ ב"קיטועים"? הוא לא מציג אותו חלק גם בMedia Player וגם בMedia Player Classic.. הCPU לא עולה על 30-40 אחוז במקרה קיצוני. בנוסף, אני מגדיר את הנגן בעדיפות "זמן אמת" (Pirority -> Real Time). זאת לא בעיה נקודתית בסרט אלא בכל הסרטים שהורדתי באיכות גבוהה. אשמח לעזרה!

    • 4 תגובות
    • 634 צפיות
  15. Started by benor,

    אני לא יודע מה בדיוק עוללתי, אבל יש איזושהיא דרך להחזיר את המצב לקדמותו? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 4 תגובות
    • 615 צפיות
  16. יש לי שני חלקים של סרט ואני רוצה לחבר אותם האודיו הוא AC3 והוידיאו הוא AVI בצורת קריעה של DVDRIP נ.ב איך מחברים כתוביות תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 888 צפיות
  17. Started by LOL,

    שלום אני רוצה לפרמט את המחשב ולעשות גיבוי מלא לפיירפוקס (מועדפים, סיסמאות ותוספות) יש דרך נוחה לעשות את זה?

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות
  18. Started by THE_COMMANDER,

    עשיתי כונן וירטואלי ואני מנסה להתקין GTA3 הנה לינק http://rotter.net/nor/computer/170376.shtml

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. הDAEMON TOOLS לא יוצר מBIN ... :-\

    • 2 תגובות
    • 741 צפיות
  20. Started by יצחק הבוס,

    יש לי וירוס שהגיע דרך המסנג'ר והוא שולח לי לכל הרשימה שלי את הלינק, ומי שלוחץ על הלינק ומפעיל אותו, גם לו יש את הוירוס והוא שולח לו את הלינק לכל הרשימה שלו אוטומטי מה אני עושה כדי למחוק את הוירוס? בדקתי עם האנטי וירוס והוא אומר שאין לי וירוסים במחשב מה אני יעשה? קישור לכתבה ב-YNET : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3190032,00.html

  21. Started by Psy,

    אני מקווה שזה הפורום המתאים. בכל מקרה עד אתמול הכל עבד רגיל, בלי בעיות מיוחדות מאתמול האקספלורר התחיל לזחול, אבל ממש לזחול. גם עכשיו, כשאני עושה CTRL ALT DEL אני רואה שהוא משתמש בהרבה משאבים מעל 130,000 שימוש בזיכרון. דבר ראשון הפעלה מחדש, לא תרם כלום.... האפשרות הראשונה שיכולה היתה להיות זה רוגלות. השתמשתי ב4 תוכנות שונות של SPYBOT למיניהם כולל אנטיוירוס קספרסקי ו AD AWARE ואפילו ניקיון כללי עם CCLEANER. שום דבר...עדיין האקספלורר עובד בכבדות. ניסיון הבא, התקנה מחדש של אינטרנט אקספלורר 7, שוב הבעיה נשארה בעינה... מה יכולה להיות הסיבה לכך ??? זה לא שהאינטרנט עובד לאט (הוא מוריד על מהירות גבוהה לפי החיבור שלי) זה פשוט האקספלורר עצמו שפתאום משתמש בהמון משאבים.... המפרט: WIN …

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  22. Started by pyro_man,

    אז עיצבתי אתר חדש לחברת איכסון.. אלה התוצאות הערות לשפר וכו..?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by snaidis,

    שלום, אני משתמש ב AZUREUS ויש לי אינטרנט של 3 MB כאשר אני מוריד טורנטים המהירות הגבוהה ביותר שה AZUREUS הגיע הייתה 250 או 230+- אבל הרוב זה נע סביב ה 160 או 180. הוא לא אמור להגיע למהירות המקסימלית? והאם יש איזשהו טורנט של TEST כדי לבדוק אם הביטורנט שלי תקין כלומר טורנט שמהירות הורדתו אמורה להיות במקסימום האינטרנט שלי? אתם מכירים כזה? עוד שאלה קטנה: כמעט תמיד כשאני מוריד טורנט כלשהו ושם אותו ב queue או לוחץ על המשולש הירוק הוא לא מתחיל להוריד לי. רק כשאני לוחץ על FORCE DOWNLOADING הוא מתחיל להוריד.. למה זה? ואיך ניתן לתקן את זה? ואל תדאגו-הכל פה חוקי-כל הטורנטים חוקיים

    • 2 תגובות
    • 586 צפיות
  24. Started by Shay17,

    הIP משתנה מהורדה להורדה ?

  25. Started by עמיר שחר,

    שלום רב דיסק נייד ורב מצאם כרטיסים שניהם על USB אינם פועלים לי על המחשב. זו בעיה של ההגדרות האם למישהאו יש מושג איך פותרים ת'בעיה? הבנתי שצריך לשחק עם ההגדרות רק אין לי מושג איפו תודה מראש עמיר

    • 4 תגובות
    • 583 צפיות

דיונים חדשים בפורומים