עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Phuq,

    אני צריך תוכנה שאפשר לצלם איתה משחקים (צילום ווידאו לא תמונות)... ניסיתי GAMECAM וFRAPS והן שניהן דפוקות לאללה. בבקשה תעזרו!

    • 3 תגובות
    • 678 צפיות
  2. Started by cpus,

    יש לי דיסק קבצי מוזיקה בפורמט MPEG. כשאני מנסה לשמוע אותו במערכת הוא לא עובד... אני צריך להמיר אותו לפורמט שאפשר לשמוע בו, כגון MP3 ועדיף.., איזו תוכנה יכולה לעזור לי? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  3. לא מצאתי דרייבר בכל האינטרנט, אין לי מושג מה הדגם, זה כנראה מה שנפוץ בארץ... אני צריך דרייבר בשביל להתקין אותה... זהו המצלמה: מקווה שמישהו יוכל להפריש לי את הדרייבר מהדיסק של המצלמה תודה.

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  4. Started by tick tak,

    מופיעה הודעת שגיעה:התמונה עשיתי היום system restore ומאז פיירפוקס לא עולה,האם יש קשר ואיך אני פותר את הבעיה? ***תודה לעוזרים*** [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 678 צפיות
  5. המצלמה היא teac rc-5133 יש לי את הדרייבר שקיבלתי עם הרכישה, אבל שאני מנסה להתקין אותו על ויסטה ההקתנה נתקעת באמצע. לא מפתיע אותי, בינתיים ויסטה היא בושה וחרפה בנוגע לתאימות מול התקנים.

    • 2 תגובות
    • 678 צפיות
  6. אפשר עם sony vegas ? אם כן איזה גירסה ?

    • 2 תגובות
    • 678 צפיות
  7. מחפש תוכנה שאפשר לשנות רזולציה של תמונות.. יש לי תמונה שצילמתי בדיגיטלית כל תמונה שוקלת 1 מגה... רציתי לשנות רזולציה ואיכות עם תוכנה שיכולה לשנות ל 100 תמונות במכה אחת..ושישקלו כל תמונה 50 קילו 100 קילו בייט... רק לא ידוע איזה תוכנה ואין לי כוח לעבור תמונה תמונה

    • 5 תגובות
    • 678 צפיות
  8. Started by benor,

    מאיזו תוכנה אתם מורידים שירים? אני Kazaa, Soulseek

    • 3 תגובות
    • 678 צפיות
  9. משום מה יש לי משהו בסימן שאלה שם ואני לא מבין למה הכל מותקן אצלי ויש לי את הדרייבר של הכרטיס קול [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 678 צפיות
  10. Started by davidcohen,

    אהלן ! פעם ידעתי איך עושים את זה אבל שכחתי... אני מעוניין לצרוב קובץ ולשמור את ה-image שלו במחשב כדי שאוכל להשתמש בו שוב בעתיד. מישהו יודע ? תודה !

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  11. שלום קניתי גיטרה של גיטר הירו למחשב עכשיו משום מה 2 משחקים שיש לי לא מזהים אותה בכלל למרות שבWIN היא מזוהה ועובדת עכשיו אני זוכר שפעם הייתה לי תוכנה שמאפשרות להגדיר לבקר משחק את הכפתורים כך שהם ידמו לחיצה על המקלדת(למשל אם אני עכשיו פורט זה יהיה כמו שאני ילחץ על החץ למעלה במקלדת) הבעיה שאני לא זוכר אך קוראים לתוכנה.... משהו מכיר תוכנה כזאת? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  12. Started by esaly,

    ???

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  13. תראו אני צריך שאני שם תמונה שהכל יהיה בצבע כחול את הכתב אני יודע איך.. אבל תמונה אין לי מושג איך בבקשה זה די חשוב לי איך אני עושה את זה?

    • 7 תגובות
    • 678 צפיות
  14. Started by ^alon^,

    יש לי חומרה שלא הותקנה בהצלחה..... פירמטתי את המחשב.... וזה לא מזהה לי את הכרטיס קול... ועוד איזה משהו...... במנהל התקנים כתוב:seriel bus controller-(קוד 28) והכרטיס קול... c-media ac97 audio device -עם סימן קריאה צהוב לידו.... ובהגדרות כתבו שזה לא עובד....-קוד 10 מישהו בבקשה יכול לעזור לי...? תודה אלון

  15. Started by mDs,

    יש לי דיסק קשיח אחד במחשב של 120 G. ההרדיסק מחולק לשלושה חלקים c e d היום העברתי סרט מהמחשב נייד שלי למחשב לתוך כונן D. פתאון המחשב נתקע ניסיתי כל דבר אפשרי כדי שהוא ימשיך לעבוד .. ובסופו של דבר עשיתי ריסט. הווינדוס חוזר הכל טוב ויפה רק ש כונן D חסר ואיתו 15 G של מידע. יש למשהו פיתרון? האם אין מה לעשות.. הלך המידע? תודה מראש לכולם!

    • 3 תגובות
    • 678 צפיות
  16. Started by elad01012,

    התקנתי את KASPERSKY anti-virus personal pro 5.0.14 ומתי שאני מדליק את המחשב מחדש קופץ לי ERROR מה אני עושה? ניסיתי להתקין מחדש לא עוזר כלום.. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  17. אין לי מושג למה אבל פתאום המחשב לא שומר את התמונה שצירפתי ממזמן לאפשרות הזאת והתמונה אצלי כבר מעל שנה אבל לאחרונה היא כל הזמן נעלמת ומשאיר את המסך עם צבע אחד רגיל תודה לעונים

    • 2 תגובות
    • 678 צפיות
  18. שלום, אז הבעיה היא ככה... נגמר לי הרשיון בקספרסקי ועברתי לAVIRA. מאז אחרי ההתקנה זה כאילו חסם לי את הWINRAR במחשב... אני לא יכול לפתוח קבצים עם וינראר ואני לא יכול בכלל להפעיל את התוכנה. מחקתי את AVIRA והבעיה עדיין ממשיכה. ניסיתי להפעיל את ההתקנה של WINRAR מחדש אבל זה גם לא מצליח.. מה לעשות ולמה זה קרה? תודה.

    • 4 תגובות
    • 677 צפיות
  19. Started by eytan243,

    נכון ליומיים האחרונים יש מיילים שאני מקבל בעברית גיבריש וכול שינוי קידוד לא עוזר המוזר הוא שזה רק ביומיים האחרונים ואפילו למיילים ששלחו כבר עברית בעבר שהתקבל כמו שצריך האם יש פתרון האם הבעיה ידוע ממתין להבהרה מיודעי דבר

    • 0 תגובות
    • 677 צפיות
  20. Started by carock,

    מחפש דרייבר של לוח אם במחשב הנייד הישן שלי לוח אם: ibm 26454eg ציפסט intel 82440bx

  21. Started by X_Dror,

    יש לי מחשב (לא שלי) עם מחיצת Windows ו- Linux (והוא משתמש בשניהם), ואני צריך בלי לפרמט להעביר קצת מקום מהמחיצה של לינוקס (משהו כמו ג'יגה אולי יותר) אל המחיצה של Windows. האם אפשר לעשות את זה עם Partition Magic? אם לא, זה אפשרי בכלל? תודה!

    • 4 תגובות
    • 677 צפיות
  22. Started by redead,

    אני רק רוצה להבין , זאת תוכנה שנכללת בחבילת אופיס? יכול להיות בשבאופיס 2007 כבר לא קוראים לזה פרונטפייג?

    • 1 תגובה
    • 677 צפיות
  23. התרגלתי להשתמש ב ad-aware ועכשיו עברתי למחשב אחר והרודתי לשם את זה וזו כנראה כרסה חדשה יות רוהיא קצתך אל ברורה לי לא ברור לי אם זה כן מוצא קבצים מסוכנים, ואם כן איך להסיר אותם.. מישהו יכול להמליץ לי למשהו טוב ופשוט לשימוש? תודה

    • 7 תגובות
    • 677 צפיות
  24. הרכבתי מחשב חדש הכולל לוח GIGABYTE 38X DS4, זכרונות G.SKILL 1000MHZ 4GB, מעבד (זמני) E2160, כרטיס מסך (זמני) GIGABYTE 1600XT ושני כוננים קשיחים הרצים במערך RAID 0. כבר שני משחקים אני מנסה לשחק NFS PRO ST, HITMAN ובשניהם ברגע שאני נכנס למשחק מתחיל המחשב לצפצף לסרוגין (אני מצליח להתחיל לשחק למרות הצפצפים) ואחרי משהו כמו 2 דקות המחשב מכבה את עצמו כיבוי מסודר. יש למישהו רעיון למה זה קורה? ואיך להפסיק זאת ?

    • 2 תגובות
    • 677 צפיות
  25. דוגמא: [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 677 צפיות

דיונים חדשים בפורומים