תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
האם יש דרך להפעיל קבצי mpc על winamp?פאץ' או משהו שאפשר להוריד
-
- 1 תגובה
- 678 צפיות
-
-
יש לי קובץ קול ששמתי אותו בפלאפון בתור צילצול אבל הווליום שלו חלש למרות שבצלי בפלאפון הוא מוגדר עם המקסימום. איך אם בכלל אני יכול להגביר לו את הווליום ?
-
- 1 תגובה
- 678 צפיות
-
-
עד לפני יומיים שלושה הוא עבד כמו שצריך, ואחרי ששיחקתי עם הATI Overdrive הוא התחיל להיות ממש איטי. אחרי שביטלתי את מה שעשיתי בOverdrive ואתחול, לא השתנה כלום, איטי כרגיל. בנוסף להוריד את התמיכת OpenGL לא עוזר, זה עדיין איטי ומעצבן, רק טיפה פחות. במקור זה עבד חלק לחלוטין.
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-
-
היי אני מחפש תוכנה פשוטה מאוד וחינמית שיכולה לחתוך סרטים וגם להדביק. משהוא ממש פשוט תודה מראש דידו
-
- 0 תגובות
- 678 צפיות
-
-
שדרוגים כלשהם באופק ? *אל תדברו על כמה שפיירפוקס הדפדפן הכי טוב
-
- 6 תגובות
- 678 צפיות
-
-
-
אני הולך לעשות פורמט ואני לא רוצה שכל ה BOOKMARKS ימחקו לי אז אני רוצה לגבות את זה ואחרי זה להעלות לתוכנה בחזרה , איך עושים את זה ?
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-
-
אממ השאלה בגוף הכותרת,מפרט מימין. תודה
-
- 3 תגובות
- 678 צפיות
-
-
טוב ככה יש לי את האייסייקיו שלי ושחכתי את הסיסמא שלו עכשיו אני רוצה לדעת איך אני פורץ אליו.. ואז אני יכנס אליו ואז יכניס את האיימייל שלי ואוף זה ישלח לי את הסיסמא.. עם מישהו יכול בבקשה בבקשה לעזור לי בקשר לזה.. כיאילו איך לעשות את זה וכול זה יהיה כי שיגעון בארץ.. תודה אנשים אוהב אותכם
-
- 3 תגובות
- 678 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש תוכנה שאני אוכל לערוך קבצי MIDI, כל מה שאני רוצה זה להקטין קבצי MIDI(להגדיר לו איפה ההתחלה ואיפה הסוף וזהו). אני כבר מחפש שעות ולא מוצא כלום, בתקווה שמישהו פה יעזור. בתודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 678 צפיות
-
-
אני מנסה לפתוח איזה פרוייקט שלי והוא לא נותן לי כי הRASK DISK שלי מלא(ככה הוא כותב..) מחקתי את כול ההארד דיסק,עשיתי קלינאפ דיסק והוא נותן את אותה הודעה! מה לעשות?תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-
-
יש לי בעיה ב- firewall . זה הפסיק לפעול. כאשר ניסיתי להפעיל את הfirewall דרך לוח הבקרה המחשב אומר שהwindows לא מזהה את firewall עקב בעיה לא מזוהה. במרכז אבטחה בלוח בקרה כתוב שfirewall מוגדרת במצב "לא פעיל" וגם על השורת משימות יש לי סמל שמציין שfirewall לא פועל. *חשוב לי לציין שהרצתי פעמיים בדיקה של האנטי וירוס ובהתחלה נמצאו קבצים לא טובים אז מחקתי. חוץ מזה המחשב פועל כרגיל אז אני בספק אם יש וירוסים כלשהם. אודה לכם אם תייצעו לי מה לעשות ומדוע זה קרה! תודה רבה וחג שמח....
-
- 3 תגובות
- 678 צפיות
-
-
פעם לפני כמה שנים טובות ראיתי תוכנה שבוחרים Font (גופן) מעלים אליה תמונה שכתוב בה טקסט באופן ברור מסורק והיא הופכת את זה לטקסט רגיל שאפשר לשים בWord או בכל תוכנה אחרת. מישהו מכיר תוכנה כזו או אחרת שעושה את מה שאמרתי לעיל?
-
- 6 תגובות
- 678 צפיות
-
-
מסיבה לא ברורה היום פיירפוקס מתחיל להוריד לי דברים שלחצתי להוריד לפני שהוא מביא לי את ההודעה של לשמור או להפעיל עם תוכנה ורק אחרי שהוא מסיים את ההורדה הוא מביא אתצ החלון הזה ומוסיף את הקובץ שהורד לרשימת הורדות.... זה משפיע גם על הצגת סירטונים - רק אחרי שהוא סיים לגמרי את הטעינה, הוא יציג את הסרט. ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש וזה לא עזר... למישהו יש רעיון?
-
- 1 תגובה
- 678 צפיות
-
-
יש לי מלא שירים על המחשב, ואני מתכוון מלא (לפחות איזה 10 GB) ואני בטוח ב-100% שכל שיר חוזר על עצמו לפחות פעמיים שלוש. אם אני יעשה חיפוש של כל קבצי המוזיקה שיש לי במחשב, יש תוכנה שתידע לזהות שירים כפולים למרות שהשמות אולי שונים <? ככה גם יהיה לי יותר נוח (כי כל השירים יהיו בתיקייה אחת) וגם יתפוס לי פחות נפח (משהו שקצת חסר לי עכשיו). יש דבר כזה ?
-
- 3 תגובות
- 678 צפיות
-
-
כדי לשלוח למצב הדפסה בלי לפגוע באיכות הצבע
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-
-
http://www.schooly.co.il/MySchool/index.asp?url_t=benzvi&pagename= אני רואה את העמוד הראשי אבל אני לא יכול ללחוץ על אף אחד מהקישורים בתפריט הימני.
-
- 4 תגובות
- 678 צפיות
-
-
יש לי שאלה קניתי מחשב חדש ורציתי תוכנה שאני יכול ליראות איזה מעבד יש לי איזה זיכרונות כל מפרט ומפרט במחשב ליראות שבאמת מה שקניתי בתוך המחשב שבתוכה שיהיה אפשרות ליראות אם המעבד duall core בתודה מראש שלומי
-
- 1 תגובה
- 678 צפיות
-
-
אף פעם לא נתקלתי בבעיה הזו... זה קורה במחשב של אבא שלי ורק ביוזר ספציפי אחד, בשאר היוזרים זה בסדר! כשמנסים להתחבר לאימייל של WALLA ב: ב IE הוא נתקע ולא מגיב. ב Google Chrome הוא נותן "סיסמא שגויה", במחשב אחר, ובמשתמש אחר באותו המחשב זה פועל כרגיל!!! מישהו מכיר, למישהו יש רעיון? תודה! *חשוב לנו להישאר עם היוזר הזה ספציפית אז אם אפשר לתת פיתרון ולא לעבור יוזר, תודה שוב!
-
- 0 תגובות
- 678 צפיות
-
-
שלום לכם אני מעוניין להוריד סירטוני וידאו סטרימינג מאתר קשת הבנתי שתוכנת WM RecordeR 11 יכולה לעשות תעבודה אך משום מה אני לא מצליח חהוריד איתה מאתר צריך להכניס לך כתובת אינטרנט של הסירטון אבל הבעיה איך אני משיג תכתובת של כל סירטון כי יש כתובת הראשית שזה לא משתנה בבחירת כל סירטון וידאו אחר וגם זאת לא כתובת של סירטון בכלל http://www.keshet-tv.com/starborn5/lobbyvideo1.aspx זאת הכתובת שיש לי תעזרו לי בבקשה איך אני משיג תכתובת לכל סירטון בפני עצמו תודה רבה מראש לעוזרים אסף
-
- 0 תגובות
- 678 צפיות
-
-
אני משתמש בתוכנת uTorrent וכמו שכולם יודעים ישנה תקייה שאליה התוכנה מורידה את הקבצים ומשתפת ממנה. אז כל הקבצים מורדים להארדיסק החיצוני. עכשיו המחשב קלט אותו תמיד ככונן " G " . מתישהו ניתקתי אותו והכנסתי דיסקאונקי ואז חיברתי את ההארדיסק החיצוני למחשב מחדש והוא קלט אותו ככונן " H " (הדיסקאונקי הפך לכונן G). מאז הוא פשוט קולט את הכונן הקשיח החצוני ככונן " H " ואז אני לא יכול לשתף את הקבצים של התוכנה כי כולם מוגדרים לכונן G ... אפילו כשאני משנה בהגדרות של התוכנה שתוריד לכונן H ותשתף ממנה את הקבצים היא לא קולטת שהם שם ולכן לא משתפת אותם. ניסיתי לכבות ולהפעיל את המחשב, ניתקתי את ההארדיסק מהחשמל (הוא 3.5) והכנסתי בחזרה וכלום לא מחזיר אותו להיות כונן "G" ..... אאאאאאאאאאאאאהה…
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-
-
למה הסקייפ שולח ומקבל קבצים במהירות 0.5 קילובייט??
-
-
שלום לכולם! המחשב השני שלי כנראה נדבק בוירוס שניקרא pagefile.exe. המצב הוא כזה: לא רואים את כונן C בסייר. רק אם נכנסים ל system\manage\ משם רואים את C. או דרך command prompt. הוא מנסה לגשת כל הזמן לכונן A. חלק גדול מהאפשרויות אינו פעילות למשל: אין גרך לראות hidden files כי folder options לא קיים. לאחר חקר ברשת גיליתי שכנראה חטפתי את הוירוס הזה אבל לא מצאתי את הדרך להיפטר ממנו. אני מריץ אנטיוירוס של mcafee. תודה רבה על העזרה
-
- 0 תגובות
- 678 צפיות
-
-
מחפש תוכנה למיזוג כוננים ולא partition magic
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-


