עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. מחפש אחר התוכנה הכי פשוטה שתעשה את העבודה. פשוט לחבר את הכתוביות לסרט! תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 679 צפיות
  2. Started by 77lucky77,

    אם מישהו יכול להסביר לי מה בדיוק עושה התוכנה הזאת ? אשמח ..

  3. Started by ShayGTi,

    יש לי POWERDVD, יש לי כרטיס קול של קריאייטיב שמחובר דרך יציאה קואקסילית לרסיבר. משום מה כשאני מפעיל סרטים בתוכנה עם פסקול DD התוכנה מעבירה את הסאונד אנלוגית ואני שומע סטריאו. כשאני נכנס להגדרות ומשנה בSPEAKERS ל USE SPDIF, ובכן, לא קורה כלום. כיצד אני גורם לתוכנה לעבוד עם פילטר AC3? או להזרים את המידע דרך היציאה הדיגיטלית? ושאלה 2: התקנתי בשעה טובה כרטיס מסך איכותי RADEON 1900XT. נכנסתי להגדרות של התוכנה וראיתי שיש שם סעיף ENABLE HARDWARE VIDEO ACCELERATION - ATI AVIVO. סימנתי אך אני לא בטוח שיש הבדל, מה בעצם אמור להשתנות/להשתפר? כמו כן, כשאני נכנס ללשונית INFORMAION רשום לי כך: Video Accelerator: DirectX VA not in use Multispeaker Audio Device: SB Audigy 2 Aud…

    • 2 תגובות
    • 679 צפיות
  4. Started by Radeon38,

    שלום יש לי כרטיס מסך ישן יחסית והחברה שלו היא 3DLABS.הדגם המדוייק הוא WILDCAT 800 והוא כרטיס לעבודה. כרגע הוא עובד תחת שרת 2003 או XP כי זו אותה מערכת בבסיס.מבחינת דרייבר אין הרבה הבדל.באתר של החברה הוא מופיע בלגסי (מוצרים ישנים) היום כבר אין דרייברים חדשים ואין תמיכה למערכות חדשות ואם אני רוצה לעבור לויסטה או חלונות 7 אני בבעיה.מה אפשר לעשות?? אין לי תלונות על XP או על 2003 אבל יש דרך לשנות את הדרייברים הקיימים שיתאימו למערכות חדשות יותר?? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 679 צפיות
  5. שלום, אני מתכוון לעבור בקרוב לווינדוס 7. הבנתי שיש וירטואליזציה מובנית במערכת ההפעלה הנ"ל. רציתי לדעת האם יש דרך להעביר אימג' שאני עושה מהמחשב שלי בתצורתו הנוכחית למכונה וירטואלית בווינדוס 7 על ידי, למשל acronis true image? תודה...

    • 4 תגובות
    • 679 צפיות
  6. Started by miki891,

    יש לי חלונות XP פרו,ואופיס 2007 בעברית מקורים. אני רוצה להשאיר עידכונים אוטמטי בחלונות XP פרו. ולבטל עידכונים לאופיס 2007. אני לא מצליח לימצוא בהגדרות אופיס ביטול עידכונים לאופיס 2007... איך מבטלים עידכונים של אופיס 2007? בתודה מראש מיכאל

    • 2 תגובות
    • 679 צפיות
  7. Started by darkman,

    יש לי קובץ WAV של 100 דקות איך אני מוציא קטעים "נבחרים" מאותו קובץ בבקשה רק תוכנות קלות אין לי כוח להתחיל ללמוד תוכנה בגלל קובץ אחד

    • 0 תגובות
    • 679 צפיות
  8. Started by nim901,

    המחשב של אחותי איטי בצורה לא רגילה (P4, 512MB, XP SP2) בהתחלה חשבתי זה וירוסים אז הורדתי קספרסקי ואכן היו 4 וירוסים אבל הוא הסיר אותם. אבל המחשב עדיין איטי ויש תוכנות שלא עולות\אי אפשר למחוק (לדוגמא DAEMON Tools, כשאני מפעיל אותו הוא תוקע את המחשב וכשאני מוחק ... כלום לא קורה) או למשל אני מגדיר את FF בצורה מסויימת אז אחרי כל סגירה ופתיחה הדפדפן כאילו מתעלם ממה שעשיתי וגם כשאני שומר מועדפים, אי אפשר לשמור עם שם, זה נשמר רק בלי שם o_O במחשב יש רק FF והרצתי גם Ad-Aware והוא לא מצא כלום לוג של HIJACKTHIS - Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 15:54:24, on 26/11/2006 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running…

    • 1 תגובה
    • 679 צפיות
  9. דוגמה למילה: èàáå ייתכן שבמקור זה היה מסך וורד/כתבן.

    • 0 תגובות
    • 679 צפיות
  10. (אני מדבר על סרברים במשחק CS1.5) כאשר אני כותב : ./hlds_run -game cstrike +exec server.cfg +maxplayers 14 +ip 212.199.163.197 +port 27015 +map de_dust2 -autoupdate & הסרבר עולה לאוויר והכל טוב ויפה, אך שאני מתנתק מהתוכנה Putty ב Exit הסרבר נופל.. מישהו יודע למה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 679 צפיות
  11. Started by moshen1169,

    איך אפשר לחסום אתרים בדפדפן גוגל?

    • 0 תגובות
    • 679 צפיות
  12. Started by imac,

    אני מחפש מדריכים לעיצוב מתקדם של מצגות, אני מנסה למצוא באינטרנט אבל לא ממש בהצלחה... יש לי טוב ב-PowerPoint אבל אני רוצה לחדד אותו עוד יותר... מקווה שתוכלו לעזור חג שמח

    • 0 תגובות
    • 679 צפיות
  13. שלום לכם, יש לי שיר ואני רוצה להוציא את הקול של הזמרת ממנו...איך עושים זאת? הייתי מעוניין באותו זמן גם לשמור על איכות כמה שיותר גבוהה! אשמח אם תוכלו לתת טיפים, תוכנות או שיטות לעשות מקובץ שמע רגיל שיר קריוקי.. בתודה ניר

    • 1 תגובה
    • 679 צפיות
  14. Started by Nahum2,

    רכשתי כרטיס טלוויזיה לפני כמה זמן.... אבל תוכנת WINFASTPVR לא מסכימה להקליט קול אלא רק תמונה. האם יש תוכנה שתאפשר לי להקליט תוכניות ביעילות?

    • 0 תגובות
    • 679 צפיות
  15. איזו תוכנה חינמית מאפשרת לי להעתיק למחשב שלי סרטונים (לא יו-טיוב) שניתן לראות בYNET או אתרי החדשות השונים?

    • 3 תגובות
    • 679 צפיות
  16. כל פעם שאני גולש באינטנרנט אחרי כמה דקות קופצת לי הודעת שגיאה , ויוצאת לי מכל הדפים שהייתי ומחזירה אותי לשולחן העבודה..הנה ההודעה: ההוראה ב"0x772791bf" ביצעה הפניה לזיכרון ב"0x000000008" לזיכרון לא הייתה אפשרות להיות read. מישהו יכול עזור ???? אני כבר משתגע עם זה .....

    • 6 תגובות
    • 679 צפיות
  17. Started by waizman,

    לאחר קריסות רבות שהופיעו לאחרונה נאלצתי להחליף את האייסיקיו שלי מגרסה 2001 לגרסה 2003... מיד זיהיתי מלא אופציות חדשות (אם כי לא תמיד טובות) שלא הצלחתי להתרגל אליהן ואני רוצה לשנות אותם... 1. למה איקס ממזער ולא סוגר? ואיך אני משנה את זה שיסגור עם איקס? 2. מה זה הסמיילים המכוערים האלה? איך אני חוזר לקודמים (היה פה פעם איזו הודעה עם לינק ל DLL עם התמונות אבל לא מצאתי אותה)? 3. למה כשמישהו מתחבר ואני לוחץ על הפרח הוא לא מראה לי תיבה עם הודעה מי זה כמו מקודם? תודה

    • 4 תגובות
    • 679 צפיות
  18. Started by mci10mat,

    אהלן לכולם!! יש לי חיבור של 'הוט' במחשב.אין לי טלפון בבית ואני רוצה לשלוח פקסים דרך המחשב. א.איך אני עושה זאת? ב. האם זה נכון שwinfax זה רק למי שיש טלפון בבית? ג. אני מבקש תוכנה חינמית, ולא פרוצה, יש דבר כזה? ד. האם יש גם משהו שתומך בעברית? ה. תודה רבה!!!

    • 0 תגובות
    • 679 צפיות
  19. ולא אני לא מעוניין להשתמש בנעילה שקיימת בלוח בקרה.. אני מחפש תוכנה טובה בשביל זה, אילו יש? תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 679 צפיות
  20. Started by Rule The Pc,

    שלום, מקווה שזה פורום המתאים. אני מנסה להמיר וידאו מMKV לAVI ולהוריד לו קצת את האיכות כדי שיכנס לדיסק אחד, הוידאו הוא עם כתוביות מובנות ואחרי ההמרה הכתוביות (בעברית) משתבשות ולא מופיעות כמו שצריך. אני משתמש בFORMAT FACTORY וניסיתי בהגדרות לשחק עם סוג הכתוביות (יש שתי אופציות לכתוביות בעברית) ובשני ההגדרות יש את אותה בעיה. למישהו יש פיתרון?

  21. Started by MATOK,

    אני מנסה למצוא תוכנה שנועלת את מקשים,בעיקר את מקשי ה-windows. תודה לעוזרים. עריכה: מצאתי תוכנה שנקראת I HATE THIS KEY . אפשר לנעול תודה.

    • 0 תגובות
    • 679 צפיות
  22. Started by matizami,

    אני רוצה שהפיירוול יאפשר את האימיול, יש יש לי LOW-ID. שאני מבטל את הפיירוול, אז אין בעיה.

    • 2 תגובות
    • 679 צפיות
  23. הורדתי סרטים, הסרטים עובדים, שומעים סאונד, אך לא רואים תמונה, מה עושים??? תודה.

    • 8 תגובות
    • 679 צפיות
  24. שלום לכולם. לאחרונה הותקפתי באחמדינאג'אד חדש שטוחן לי את המעבד על 100% ואינו מניח לי לעבוד עד שאני מעלה task manager וסוגר את ה-service. אני מודע לעובדה שהתהליכים שנקראים svchost (ויש לי 4-5 תהליכים כאלה בו זמנית) הם תהליכים של מעאכת ההפעלה וחיוניים למערכת, אבל עד שאני לא מכבה בברוטליות את השירות אינני יכול להמשיך בעבודה. מותקן אצלי כדרך קבע אנטי וירוס NOD-32 מעודכן, כמו כן הייתי מחובר לפיירוול של windows עד שקיבלתי הודעה (מצ"ב קובץ תמונה). כמו כן הרצתי אין ספור פעמים avg anty spywear ו- search & destroy ולא נמצא שם ממצא מחשיד. הרצתי גם סריקות מאתרים און-ליין ונאדה. גם מעקב אחרי תהליכים ב- msconfig ו-regedit לא העלו ממצאים מלבד אולי הקובץ נווידיה nvcpl.dll ש…

    • 1 תגובה
    • 679 צפיות
  25. Started by WarNet,

    היי כל פעם שאני יוצא ממנו אז הוא מתנתק לי מכל המשתמשים שלי בכל פורום. לדוג':פה. אם אני אסגור עכשיו את הדף הזה,אז הוא יתנתק לי מ-HWZONE. איך אני מסדר את זה?

    • 3 תגובות
    • 679 צפיות

דיונים חדשים בפורומים