תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
אוקי אני גולש כבר המון זמן עם פיירפוקס ולאחרונה יש לי בעיות בפיירפוקס. לדוגמא שאני נכנס לאתר שיש בו סרטון נגיד youtube פשוט אין את הסרטון. או שנגיד שאני לוחץ סתם דוגמא בפורום לוחץ על פורום מקינשוט זה פשוט לא נכנס זו בעייה ממש מעצבנת ודרך אגב, יש לי IE Tab ושאני עובר ל-IE זה עובד.. בבקשה עזרה..
-
- 7 תגובות
- 680 צפיות
-
-
שלום לכולם.. הורדתי כמה סרטים למחשב.. אבל כשאני מנסה לצפות בהם אז רואים כאלה ריבועים ירוקים על גבי הסרט או שזה נתקע מידי פעם.. וניסיתי את זה על כמה וכמה סרטים... האם זה בעיה של מקודדים?? או דברים אחרים?? מי יכול לעזור??
-
- 3 תגובות
- 680 צפיות
-
-
יש לי אינטל 8400 ו4 ג"ב זיכרון. מערכת הפעלה vista ultimate אני מריץ רק אקספלורר והCPU עומד על 100%. המחשב בקושי זז! מישהו יכול לעזור?
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
כל ההורדות נעלמו מאיפה שרואים את כל ההורדות אבל יש את אותן הורדות ב תיקקית ה TEMP רק פתאום הם נעלמו מה אימיול מה לעשות?
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
לדעתי זה בגלל שFF קורס לפעמים אבל לא מופיעה לי שום הודעה קריסה... כל האקסטנסנס למיניהם שלי עובדים בסדר וזה בדוק (אתמול פרמטתי ואני עם אותם (אולי אפילו פחות) תוספים משהייתי אז) השאלה היא איך אני יכול להיות בטוח שFF לא קורס?
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
-
שלום. אני משתמש במירנדה לייט כבר דיי הרבה זמן ועכשיו שניסיתי לשלב בה מסנג'ר ראיתי שהיא עושה קצת בעיות...בכל מקרה אני מחפש תוכנה אחרת שתשמש לי גם ICQ וגם מסנג'ר ויש לי קצת דרישות חובה- טאבים, וכמובן כמו שכבר ציינתי שיהיה אפשר להתחבר גם לאייסי וגם למסנג'ר אפשר- ממשק יפה ונוח כל השאר לא ממש חשוב לי מצדי שלא יהיה בתוכנה שום אופציה חוץ מהתחברות לשתי הרשתות ושליחה וקבלת הודעות העיקר שיהיה טאבים ואם אפשר ממשק יפה גם עריכה: אגב עכשיו נזכרתי שפעם עברתי מאייסי למירנדה או הפוך לא זוכר בדיוק ואחרי שסידרתי קצת את הרשימה העפתי כמה עשרות משתמשים הכל חזר להיות כמו מקודם...אם אפשר לדעת איך אפשר להימנע ממצב כזה(אם יש סיבות מיוחדות שזה קורה או משו) בכל מקרה גם אז שלא הסרתי את הת…
-
- 5 תגובות
- 680 צפיות
-
-
התקנתי את תוכנת O&O Defrag - ששמעתי שהיא תוכנת איחוי דיסק מצויינת, אבל יש לי בעיה קטנה. לתוכנה יש כמה סוגי איחוי - ולמרות שקראתי את ההגדרות של כל אחת מהן - אני לא כל כך יודע מה הכי ממולץ. אז למי שמכיר את התוכנה, הייתי שמח אם הוא היה אומר לי באיזה שיטה הכי טוב להשתמש. יש לי שני דיסקים: אחד של 10 ג' שהוא מלא כמעט לגמרי (יש 300 מגה פנויים) ועוד אחד של 30 שמחולק ל-3 כשבפרטישן אחד יש את מערכת ההפעלה והתוכנות המותקנות ובשניים האחרים יש בעיקר קבצי מדיה גדולים. בתודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 680 צפיות
-
-
שלום. ברשותי 2 מחשבים ואני מעוניין לחבר אותם ברשת המחוברת באמצעות כבל מתאים בין כרטיסי רשת. התקנתי את הרשת והיא עבדה לי עד לפני זמן מה , אך נאלצתי להתחיל מחדש את התהליך מכוון שפירמטתי את המחשב. להלן הבעיה : חיברתי 2 מחשבים בעלי כרטיס רשת עם כבל רשת, והגדרתי את הרשת. במחשב אחד יש את סמל "כבל רשת מנותק" (ובנורית הבקרה של הכרטיס רשת- אור אדום) ובמחשב האחר יש את סמל קישוריות מוגבלת או חסרה (נורית בקרה ירוקה) כיצד ניתן לסדר זאת ?
-
- 7 תגובות
- 680 צפיות
-
-
ישנם הרבה מקרים שאני נתקל בתופעה שכאשר אני מנסה להפעיל סרטון וידאו מהאינטרנט התמונה מוצגת בצעבים מעוותים כמו צילום אינפרא אדום מוצגת התמונה או בוא נגיד צילום נגטיב !! מה עושים ! ?? האם הבעיה היא קודיקס או שיש משהו שקשור ל FFDSHOW
-
- 3 תגובות
- 680 צפיות
-
-
היי חברים יש לי בעיה שיש לי וירוס במחשב של אבא שלי וכל תוכנת אנטיוירוס/אנטיספאייור שאני מנסה להתקין זה לא נותן לי להתקין ורושם שיש שגיאת WIN32 ,עשיתי סריקה למחשב עם הדיסק של קאספארסקי והוא כיויכול ניקה וירוסים אבל עדיין לא הסתדר המחשב, יש אולי המלצה לתוכנה כל שהיא שיכולה להציל אותי או אולי להכנס לחלונות ממצב בטוח ושם להתקין אשמח לשמוע על פתרונות מקוריים תודה
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
מהדיסק ששכפלתי אליו אי אפשר לעלות את המערכת, רק מדיסק המקור. הדיסק תקין וכל הקבצים עברו יפה מה יכולה להיות הסיבה? רשום לי disk boot failure insert system disk bla bla bla תודה
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
-
-
אם אני עושה Print Screen עושה לזה הדבק בצייר ופשוט שומר התמונה יוצאת גדולה מדי אני לא יכול להעלות אותה לפרום... באיזה פורמט הכי טוב לשמור אותה? או מה כדאי לעשות?
-
- 3 תגובות
- 679 צפיות
-
-
בעיה עם הדפדפן MOZILLA FIREFOX עד עכשיו הייה לי MAXTHON 2 אי פעלה בלי בעיות בכלל רק איטית ביותר הFRIFOX פועל מהיר ביותררררררררררר אבל יש בעיות פה ושם בכול מיני אתרים שחבוים לי האתר לא מסודר טוב איך אפשר לפתור את זה ?? ועם לא אין איזה דפדפן נורמלי בלי כול הבעיות האלו אבל מהירררר
-
- 8 תגובות
- 679 צפיות
-
-
-
אני מדבר על אופיס כזה שאפשר לעבוד איתו בדפדפן , עורך תמונות ועוד כאלה ... מי שמכיר כמה אשמח לכמה ללינקים
-
- 2 תגובות
- 679 צפיות
-
-
1.התקנתי לפני 4 חודשים nod32 גרסא 2.7 . 2. לאחרונה יצאה גרסא 3.0.642 3. האם ניתן להתקין את הגרסא החדשה על ה nod32 גרסא 2.7 ? או שהתקנת גרסא חדשה מחייבת הסרת גרסא 2.7 וקניית רשיון מחדש ?
-
- 3 תגובות
- 679 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לשאול אותכם,יש איזושהי תוכנה שיכולה למחוק את רשימת החיפוש באימיול? ככה שכל פעם שאני מחפש משהו שלא יקפצו לי מילות חיפוש אחרות שמתחילות באותה אות... תודה
-
- 2 תגובות
- 679 צפיות
-
-
אני מקבל את ה EROR הבא: DVD-Video playback graph could not be built due to insufficient decoders. על איזה דקודרים מדובר???
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
צריך תוכנה\PLAYER לניגון קבצי אודיו בפורמט UMT או להמרה של הקובץ
-
- 5 תגובות
- 679 צפיות
-
-
היי בעיה..... אני רוצה לצפות בקליפים הנמצאים באתרי אינטרנט, אבל אני יכול לראות אותם רק בלי סאונד מה הבעיה?!
-
- 2 תגובות
- 679 צפיות
-
-
חברים אבדה לי הסיסמא למספר האיסיקיו שלי ואני ממש צריך אותו@#!$%! מישהו יכול לתת לי עצות\תוכנות בשביל איך להחזיר ? וכבר ניסיתי את האתר ואני יודע רק תשובה אחת תשנייה שכחתי@! חברים עזרה בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
היי, יש לי ICQ LITE ושאני מנסה להתחבר למספר ICQ שלי התוכנה פשוט יוצאת החוצה... לכל מספר אחר היא מצליחה להתחבר אבל לשלי לא.... ב-ICQ PRO זה גם לא מצליח להתחבר אבל התוכנה נשארת פתוחה... אין לי בעיה להעביר את כל המספרים שיש שם למספר חדש אבל כבר התרגלתי למספר הזה {אני איתו כבר איזה שנתיים...} וכולם יודעים שאני במספר הזה ולהתחיל לשלוח הודעות לכולם שאני במספר חדש זו בעיה... אז תודה מראש, מתן.
-
- 1 תגובה
- 679 צפיות
-
-
חבר שלי הלווה לי את הכרטיס טלוויזיה שלו ותמיד שאני "לוכד" וידאו נגיד מממיר / מצלמה אני לא יכול יותר מ 750X570 משהו כזה. אני "לוכד" דרך הMovie Maker, יש לי גם את ה Sony Vegas אבל היא לא קולטת שמחברים. יכול להיות שזה הגבלה של הכרטיס או של התוכנה? או בכלל ה Output של הוידאו? למרות שלא נראה לי, כי גם דרך המממיר וגם דרך המצלמה היה לי מקס' אותה רזולוציה. תודה מראש לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 679 צפיות
-


