עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. עשיתי פירומט למחשב, לפני גיביתי את המועדפים במיקום הזה C:\Documents and Settings\user\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\0y0kk478.default\bookmarkbackups הדבקתי בחזרה ולא מופיע כלום מה עושים ?

    • 4 תגובות
    • 680 צפיות
  2. שלום, אני מחפש דרייברים לכרטיס מסך של הנייד שלי.. פרטים: nVIDIA GeForce Go 7600 256mb Windows XP Home ויש לי נייד HP DV9076ea ניסיתי להוריד מהאתר של nvidia את הדרייבר לגירסאות 7 וזה לא הצליח להתקין.. תודה לעונים.

    • 5 תגובות
    • 680 צפיות
  3. Started by itayze,

    כמו שראיתם בכותרת , אני מחפש תוכנה כמו Kazaa Lite שהייתה נקייה מspyware ופשוטה . הייתי משתמש בה ,אבל הגרסא שיש לי לא הצליחה להתחבר ( גם אחרי אישור בפירוול וגם לאחר ניטרולו ) ולא הצלחתי למצוא גרסא נוספת ברשת . על התוכנה להיות פשוטה - לא מסורבלת . תודה לעוזרים . ( אנא לא להמליץ על ביטורנט ואימיול ) .

  4. Started by yigal33,

    שלום לכולם ברשותי יש את אופיס אנטרפיירז 2007 באנגלית מותקן במחשב וברשותי חבילת התוספות בעברית ולאחר שאני מתקין את חבילת התוספות כשאני נכנס לאופיס אני עדיין רואה אנגלית אייך מסדרים את זה שהאופיס יעבור לעברית? תודה לכולם

    • 4 תגובות
    • 680 צפיות
  5. Started by תימני אסלי,

    לאחרונה התחלתי לעבוד עם פיירפוקס אבל נתקלתי שם בבעייה שלא היתה קיימת כשעבדתי עם האינטרנט אקספלורר. הבעייה שלי היא כזו: כאשר לוחצים על לינק מדף אינטרנט מסויים ועוברים לדף אחר - כאשר רוצים לחזור לדף הקודם יכולות להיות שני אופציות: 1) האופציה "BACK"(מעבר לדף הקודם) פעילה ואז לחיצה על אופציה זו מעבירה אותי לדף הקודם -ופה אין בעייה כי את אותה תוצאה (מעבר לדף הקודם) אני מקבל גם באינטרנט אקספלורר וגם בפיירפוקס 2)האופציה "BACK"אינה פעילה.... ובקטע הזה יש הבדל גדול בין אינרנט אקספלורר לבין פיירפוקס. באינרנט אקספלורר לחיצה על X (סגירת הדף)מעבירה אותיי לדף הקודם כפי שאמור להיות אבל בפייר פוקס לחיצה על X לא מעבירה אותי לדף הקודם אלא סוגרת לי את שני החלונות. תודה מראש לעוזרים.

  6. Started by esharone,

    שלום לכולם, יש לי ויסטה עם המדיה סנטר, אם אני רוצה להשתמש במדיה סנטר כמו ממיר יס מקס (שיאפשר הקלטה של תוכניות מלוח השידורים של יס) כל מה שאני צריך זה כרטיס טלוויזיה שיתחבר לממיר רגיל של יס? או שצריך עוד משהו?

    • 2 תגובות
    • 680 צפיות
  7. אורח ztos--
    Started by אורח ztos--,

    שלום ,אתמול קניתי כרטיס מסך של ATI ,ורציתי לשאול העם יש דרוור בעברית.? תודה.LaZy-©BoY*

    • 1 תגובה
    • 680 צפיות
  8. Started by aldema,

    יש לי בעיה : חיברתי את הוידאו האנלוגי שלי למחשב הביתי שלי וכשאני מנסה לדגום במובי מייקר הוא כותב לי: capture device was not detected" - מה לעשות?? גם כשאני מנסה לעשות CAPTURE בפרימייר פרו הוא לא מראה לי כלום..

    • 3 תגובות
    • 680 צפיות
  9. Started by Em.,

    מישהו יודע לאן נעלם האינטרנט רדיו בוינאמפ ... ??? 10X

    • 0 תגובות
    • 680 צפיות
  10. Started by ניר.,

    מישהו יכול בבקשה לתת לי קישור להורדת תוכנה חינמית לצילום וידאו באיכות טובה אשר הפעלת הצילום דרכה נעשת בלחצה על אחד ממקשי המקלדת וניתן לשמור את הקובץ כ-WMV ?

    • 3 תגובות
    • 680 צפיות
  11. Started by tepez,

    אני משתמש בoutlook express ומדי פעם מישהו שולח לי אימייל כשבמקום אותיות בעברית אני רואה ג'יבריש. למה זה קורה?

    • 1 תגובה
    • 680 צפיות
  12. Started by omnius,

    כל תמונה הוא עושה לי איזה סמלונצ'יק של תמונה, ואני צריך לעשות עליו מקש ימני=>show picture. למישהו יש מושג? עכשיו זה קרה גם לאקספלורר! פתרתי את זה! כלים=>אפשרויות אינטרנט=>מתקדם סימנתי כל מה שקשור במולטימדיה וזה עבד...

    • 2 תגובות
    • 680 צפיות
  13. קישור http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3625068,00.html http://download.zonealarm.com/bin/free/sum/index.html?c=W100001

    • 1 תגובה
    • 680 צפיות
  14. Started by groul,

    אז ככה, יש לי כרטיס קול ac97 שבא יחד עם הלוח אם (Ic7), ובערך לפני שבוע כל הקולות במחשב שלי נהיו פתאם עבים, עמוקים וכבדים, אני ינסה להסביר את זה יותר טוב - קול של בנות בשירים נשמע כמו קול של גבר. אז הורדתי דרייבר חדש לכרטיס קול (3.73), התקנתי אותו, ומאז אין לי קול בכלל, שום דבר, יש לי רק צפצופים מעצבנים וחזקים במקום קול. ניסיתי לחזור לדרייבר הישן שבא בדיסק עם הלוח אם אבל גם זה לא עוזר. בינתיים אני בלי קול וזה מאוד מתסכל, אני מאוד יודה לאדם הנחמד שיפתור את הבעיה :-*

    • 10 תגובות
    • 680 צפיות
  15. Started by lm,

    אני צריך תוכנה להורדת המילים בשיר(אני יודע שאפשר לרשום INSTRUMENTAL) אם יש פה מישהו שיודע את השם של התוכנה שירשום!!!

    • 2 תגובות
    • 680 צפיות
  16. Started by neogod,

    מה ההבדל בין הגרסה המקצועית שעולה 500$ לבין הגירסה החינמית?

    • 7 תגובות
    • 680 צפיות
  17. Started by Acrios,

    kazza , shareaza, ובכלל כל תוכנות השיתוף לא מצליחות להתחבר אצלי..כמו כן עוד כמה דברים... לתגובות גולשים באתר ynet אני לא מצליח להתחבר, לא רואה את המבזקים, לא מצליח להיכנס לקישורים מסויימים, בטוח יש מכנה משוף אחד הגורם לכל התקלות האלה. אם מישהו יוכל לעזור לי אודה לו מקרב לב תודה מראש, גיא.

    • 2 תגובות
    • 680 צפיות
  18. יש לי ספיי מוזר במחשב, שכל התוכנות גילו אותו והסירו אותו והוא עדיין חוזר ! 1. קופץ לי כל הזמן הודעת שגיאה כזו משורת ההתחל, וזו הודעת אזהרה שכזו.. בסריקה גיליתי שזה משו מהמסנג'ר.. 2. סרקתי אפילו בhijacjthis וזה הסיר הכל והכל שוב חוזר.. 3. סרקתי ב giant anty spyware וב spy sweeper.. כרגיל: מותא הכל, מוחק, והכל חוזר.. 4. יש לי במנהל המשימות תהליכים בשם: intmonp.exe popuper.exe msole32.exe, כל אלו, הופיעו לי שוב פעם לאחר הסריקה ! אני רוצה להדגיש שניסיתי גם סריקה של אתרים, ועוד תוכנות שהיו פה בסטיקי של הפורום ! שוב דבר לא עוזר.. עוד משהו: הסריקות בוצעו גם במצב בטוח וזה עדיין לא עזר כלום. 5. אי אפשר לסגור את התוכנות האלו שנמצאות במנהל במשימות, מכייוון שהם בשימוש, ואם סוגרים אות…

    • 4 תגובות
    • 680 צפיות
  19. Started by Spootnik,

    טוב אז ככה המחשב לא נותן לי להתחבר למסנג'ר וגם לונטרילו (תוכנת דיבור באינטרנט) הפירוואל של הוידנוס מכובה התסכלו בתמונה למטה תראו אולי זה יעזור תודה לעוזרים מראש. [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 680 צפיות
  20. Started by Sdisign,

    הבוקר הדלקתי את המחשב ואין צליל, אין אפשרות לשמוע כלום, אפילו הרמקול למטה נעלם ניסיתי לעדכן דרייבר, אך ללא הצלחה מה עלי לעשות? :-\ מבקש עזרה, תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 680 צפיות
  21. זה אתר שצריך להיות רשום בו כדי לקבל גישה לקבצים אבל כולם שם משתפים וההורדה מהירה 100+... מחפש עוד אתרים כאלה תודה

    • 4 תגובות
    • 680 צפיות
  22. בוקר (?) טוב! במחשב שלי יש XFX GeForce 6500 על PCI-e והוא מחובר ב-DVI למסך. שמתי לב שהדרייברים של כרטיס המסך ישנים לאללה (2005) אז הורדתי את המעודכנים מהאתר של nVidia והתקנתי - אחרי ההתקנה, הכל עובד טוב מלבד העניין הקטן של התצוגה - אחרי מסך ה-loading של חלונות (XP) המסך נכנס למצב "Power saving". יענו - אין לו ריינג' יותר. הפתרון היחידי שמצאתי בינתיים היה לעלות את חלונות במצב בטוח ולעשות Roll Back, או פשוט להעלות את חלונות ב-last good configuration. מטריף לי את השכל, העניין הזה. מראש, אני עובד ב-60Hz ולא יותר... אין לי מושג למה זה קורה ואיך אני יכול לגרום לדרייברים החדשים לעבוד כמו שצריך. אשמח לכל עזרה. כבר הייתם תותחים בעבר אז חזרתי. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 680 צפיות
  23. אהלן רציתי לדעת אם מישהו שם לב לבעיה שנוצרת כאשר מתקינים את הגרסא החדשה 77.72 ל כל סוגי ה GEFORCE למיניהם... הבעיה היא בניגון קובץ DIVX הצבעים נמרחים לגמרי... פשוט איאפשר לראות את הסרט חזרתי אחורה לגרסא 71 הכל עובד יופי! עוד מישהו ניתקל בזה? אולי יש CODEC חדש שמתקן את זה? תודה יניב

    • 2 תגובות
    • 680 צפיות
  24. היי יש לי מחשב לנובו נייד שלא מצליח לזהות רשתות אלחוטיות. ניסיתי עם התוכנה סנדרה למצוא איזה דרייבר חסר לי. יש לי כרטיס רשת intel pro wireless 3945bg network connection אני לא מצליח למצוא את הדרייבר המתאים לוינדוס קס פי. מודהלכם על עזסרה במצאית הדרייבר המתאים או בפתרון הבעיה בדרכים אחרות. תודה

    • 1 תגובה
    • 680 צפיות
  25. יש לי 9 תיבות דוא"ל שהצטברו לי במשך השנים ואני מקבל דואר לכולן. הדואר שלי ממויין לתוך כמה עשרות תת- תיקיות ב-Outlook ע"י סט של חוקים. מאז ההתקנה האחרונה שלי (לפני שלושה- ארבעה שבועות על המחשב החדש שלי), החוקים עובדים מדי פעם ובאופן חלקי. למשל, חוק שאומר שכל מייל שמגיע מהכתובת webmaster@hwzone.co.il עובר אוטומטית לתיקייה מסויימת. לפעמים הוא עובד מצויין, לפעמים הוא לא עובד בכלל (כל המיילים שמגיעים מהכתובת הזאת נשארים ב-inbox), ולפעמים הוא עובד חלקית, וזה מה שהכי מוזר... לפעמים אני מקבל חמישה מיילים מהכתובת הזאת וחלק מהם מעובדים ומועברים לתיקיה הנכונה וחלק לא. כמובן שיצרתי את ה-rules\ profile מחדש. זה לא זה. יש רעיונות?

    • 0 תגובות
    • 680 צפיות

דיונים חדשים בפורומים