עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש לי מחשב פנטיום 3 500 MHZ עם וודו 5 ניסיתי להתקין עליו לאחרונה כמה משחקים וגיליתי שיש לי בעיה שדריבר מעודכן יכול לתקן. הווינדוס של המחשב הזה ''כמעט'' קרס חסרים מלא קבצי DLL אין אינטרנט או אפשרות לצפות בסרטים בעזרת DIVX ודרך לוח הבקרה ראיתי שהמחשב לא מזהה את הדריבר של הכרטיס מסך ומצאתי אותו ראיתי שכל המידע שם ריק מה שכנראה גורם למשחקים לא לרוץ על DIRECT3D ורק על SOFTWARE אז השאלה היא אם אני יעדכן את הדריבר זה לא יכול כאילו להרוס יותר ומשחקים לא יפעלו בכלל? אני מנסה להמנע מפירמוט אבל זה די חשוב לי שיהיה את התמיכה הזאת.מה לעשות??

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. תקלה שאני חווה לאחרונה במחשב היא שכל כמה זמן נסגר אחד הדפדפנים ומופיעה כאילו שהקובץ הפעלה שלו הוא corrupted, לאחר אישור של ההודעה מס' פעמים ניתן להפעיל את ה EXE של הדפדפן שוב. תודה לכל העוזרים!

    • 2 תגובות
    • 850 צפיות
  3. הוא מחפש רק בתוך הINBOX. איך משנים שיחפש בכל האמייל??

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  4. Started by roeesnir,

    אבל חינמית. לא צריך הרבה אופציות. פשוט שעם כל איתחול, תחזיר את המחשב למצבו המקורי. תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. אני ממש צריך עזרה בסינכרון תיקיות בעזרת Robocopy או xcopy. יש לי שני כוננים שאני צריך לסנכרן בניהם לפי הלוגיקה הבאה : - מכונן המקור להעביר קבצים שחסרים בכונן היעד. - אם יש תיקיה שקיימת במקור ולא קיימת ביעד - לא להעביר אותה. - העץ בשני הכוננים זהה ומסובך (הרבה תתי תיקיות) תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 709 צפיות
  6. היי, אני מנסה להכין הזמנה לחתונתי הקרובה אבל אין לי ממש ידע בפוטושופ ועם צייר של חלונות המשימה נראית בלתי אפשרית משהו.. רציתי להכין הזמנה בסגנון כרזות הסרטים הישנים דוגמת אלה: http://www.oldsweetsong.com/wp-content/uploads/2009/04/movie_poster_casablanca.jpg או http://www.cinemasterpieces.com/92010/vivapr10.jpg צילום שלי ושל בת זוגי הצלחתי להמיר ל"ציור" באמצעות תוכנה אבל את כל הטקסטים מסביב והרקע - לזה צריך מומחים. יש כאן מישהו שיכול יהיה לעזור לי בנושא?

    • 2 תגובות
    • 3.5k צפיות
  7. שלום לכולם. אני מחובר ל-icq6 והכל בסדר (מבחינת מסירת הודעות). הבעיה היא שאי אפשר למצוא אותי גם אם רושמים את השם המלא שלי (ותאמינו לי שאני יודע איך לחפש). יכול להיות שהבעיה נוצרה בגלל שפעם הייתי רשום רק בשם הפרטי שלי, אבל הקטע זה שגם שעשיתי חשבון חדש שיש בו גם את השם הפרטי וגם את שם המשפחה שלי זה בכל זאת ממשיך להתעלם ולא מוצא אותי בחיפוש לפי השם. אפשר למצוא אותי רק אם רושמים את המספר שלי. למישהו יש מושג מה הבעיה?

    • 3 תגובות
    • 658 צפיות
  8. יש לי BSPLAYER PRO V.1.22 ניסיתי דרך "אודות" אבל אין מקום לרישום SN

    • 6 תגובות
    • 2.3k צפיות
  9. יש לי בעיה שמשחקים ותוכנות ניסגרות סתם בלי קשר. מופיעה חלון של "שלח ואל תשלח" של דוח בעיה של וינדוס אקספי תוכנות כמו איסי ביטורנט ומישחקים למינהם יש למישהו פיתרון?

    • 7 תגובות
    • 671 צפיות
  10. Started by nati87,

    מה אני יכול לעשות בשביל שיתמוך בDivX????... זה DVD נייד של Artech ואני אשמח גם אם מישהו מצא את האתר שלהם...כי אני לא מצאתי..וזה יעזור לי.. ואם יש למישהו איזה אתר עם מדריכים על איך הדברים האלה בנויים..DivX וכל זה..מה ההבדלים ביניהם אני אשמח לקבל..(= תודה Nati87

    • 2 תגובות
    • 644 צפיות
  11. שלום. הורדתי את התוכנה מהאתר PCTOOLS התקנתי אותה הכל עבד טוב ויפה, אבל שאני פותח אותה יש לי הודעת שיגאה: Unicode systems are currently not supported והתוכנה לא נפתחת ונסגרת. אשמח לעזרה תודה 8)

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  12. היי ... עד לפני מספר ימים אני הורדתי עם התוכנה של MEGAUPLOAD אבל היא כנראה לא מתפקדת משהו כי הרבה פעמים היא מציגה לי קצבים לא ריאלים . אשמח לקבל המלצה לתוכנה טובהיותר ...

    • 1 תגובה
    • 815 צפיות
  13. Started by benyben,

    שלום. אני מצרף תמונה מה Device Manager שלי. אשמח אם תעזרו לי להבין מה פשר ה Other Devices החסרים. תודה [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. לאחר חיפוש בפורום ולאחר שקראתי את המדריך הזה נראה שהתוכנה Synctoy יכולה להתאים ,אך יש לי שאלה... האם אני יכול להגדיר שהיא תגבה לי מממספר מקורות שונים? כלומר משני HDD שונים + קובץ או תקייה ספציפית שהיא חשובה לי? או להגדיר תדירות גיבוי שונות עבור קבצים/תקיות שונות? לפי מה שראיתי צריכים להגדיר לה יעד אחד וזה לא עוזר לי , אני לא צריך שהיא תגבה לי את כל המחשב. אם יש תוכנה נוספת שמתאימה .... עריכה: אחרי חיפוש נוסף, למשהו יש נסיון עם התוכנה הזו Backup4all Professional/Standard ?

    • 0 תגובות
    • 807 צפיות
  15. Started by Googleness,

    חיפשתי דפדפן חדש כי יש לי איזה באג בפיירפוקס ורציתי לנסות משהו חדש ותשעמו האופרה הזה דפדפן משהו משהו... הקיצר מישהו משתמש בזה ורוצה לתת לי המלצות או משהו?

    • 0 תגובות
    • 478 צפיות
  16. נורטון מודיע לי כי התגלה אצלי סוס טרויאני ב- windows/system32/winBJT32.dll כמובן שהנורטון נכשל בהסרתו גם במצב בטוח הורדתי את קספרסקי אנטי וירוס אבל הוא לא מזהה אותו בכלל איך אני יכול להסיר את הנגע פרט לפירמוט שבת שלום!

    • 8 תגובות
    • 835 צפיות
  17. Started by LM10,

    שלום. חיברתי אתמול לראשונה את המחשב לטלוויזיה עם HDMI בשביל לראות סרטים, ויש לי בעיה מוזרה שאחרי איזה 40-50 דקות (לא קבוע) הסרט נתקע ואיתו כל המחשב. אי אפשר להזיז את העכבר וללחוץ על שום כפתור, רק RESET מציל את המצב. אני משתמש בBS PLAYER והכרטיס מסך שלי GTX460. החבילת קודקים שניסיתי הייתה גם של הBSPLAYER וגם K-LITE (כל חבילה הותקנה בנפרד ולא במקביל אחת לשנייה). מה יכולה להיות הבעיה?

  18. Started by arnoNz,

    לא ידעתי אם עדיף להקפיץ או לפתוח חדש בכל אופן הייתי מעוניין לקבל הזמנה arnonzspam @gmail.com . תודה, למי שיבוא לו לבזבז עליי .

    • 11 תגובות
    • 910 צפיות
  19. Started by AmitDanan,

    מחפש תוכנה שיודעת לטפל בקבצי MKV כמו הוספת כתוביות לשנות פונט גודל שתוצג הכתובית, אם היא יודעת לעשות דברים נוספים זה פלוס.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. אני מחפש תוכנה שתוכל להפוך לי קבצי MPG לVCD או DVD ושאני יוכל גם לצרף לMPG מוסיקה בנוסף, מישהו מכיר? שמע?

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  21. שלום, ברשותי כרגע מערכת הפעלה של XP PRO, מעוניין כבר השבוע לשדרג ל- WINDOWS 7 גרסאת הבטא שכב אמורה להיות בין הסופיות. השאלה שלי היא, לאיזה דרייברים אני אזדקק? האם דרייברים של ויסטה? או דרייירים רגילים של אקספי? מכיוון שבאתר היצרן אין אזכור למערכת החדשה. אודה לכם מאוד על העזרה . *** הלוח אם של GIGABYTE, מסוג AM2.

    • 2 תגובות
    • 590 צפיות
  22. Started by IG,

    שמעתי שיש תוספות כמו שעון מעורר ותוספת shat doun... מישהו יכול לתת קישור?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  23. אני מנסה ולא מצליח.. מישהו יודע איך אפשר להוריד בכל זאת ? ולמה בכלל אי אפשר ? תודה.

    • 7 תגובות
    • 747 צפיות
  24. התחילה לי הבעיה הזאת לפני יום-יומיים- כל פעם שאני מנסה להפעיל קובץ וידאו, אני מקבל מסך שחור (אבל יש סאונד וכתוביות) יש לי קודקים (ניסיתי להפעיל גם עם k-lite וגם עם ace) וניסיתי בדי הרבה נגנים (Windows Media Played/Classic, MV2Player, Winamp, RealPlayer, VLC) למישהו יש פיתרון? או אולי קודקים רק לוידאו? X: תודה עריכה: לא משנה, הסתדר אחרי ריסטארט X:

    • 0 תגובות
    • 643 צפיות
  25. Started by nir007,

    אז ככה אני מחפש דרך לשלוח פקס דרך המחשב.. ושהמדריך עובד מאה אחוז.. תודה לעוזרים.. אם זה לא מתאים לפה אז בבקשה.. תעבירו את זה למקום המתאים..

    • 5 תגובות
    • 957 צפיות

דיונים חדשים בפורומים