עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by sagosh,

    הקמתי רשת אאלחוטית בבית ומאז האאוטלוק שלי לא מקבל ולאא שולח מיילים .... תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 682 צפיות
  2. Started by h_yoav,

    יש לי שני מחשבים בבית מאחד אני מצליח להכנס לאתר ומחשב אחד מעלה את האתר אבל אומר שיש שגיאה בדף ואי אפשר ללחוץ על שום קישור המחשב עם הבעיה גם לא מפעיל את המשחקים בוואלה.. יכול שחסר לי משהו שצריך להתקין? יואב

    • 2 תגובות
    • 682 צפיות
  3. Started by Master-Chipsets,

    כאשר אני פותח את הfirefox אז מופיעה לי ההודעה הבאה http://img106.echo.cx/my.php?image=148915061497149214891491150814.png ניסיתי למחוק אותו ולהתקין מחדש איך עדיין הבעיה לא נפתרה גם יש לי בעיה בחלק העליון של הדפדפן בשורת החיפוש (גוגל ויקפדיה) נעלמו לי הסימנים של גוגל וויקפדיה ושאר מנועי החיפוש ונשאר לי רק סמל של זכוכית מגדלת תודה לעוזרים

  4. Started by ShayGTi,

    יש לי GEFORCE 6150, שמחובר לטלויזיה. עכשיו יש אפשרות דרך האייקון בטסקבר להחליף בין התצוגות, אבל אני מעוניין שיהיה HOTKEY שיעשה את זה...איך מגדירים דבר כזה? דבר שני, אני מעוניין שהתמונה תוצג על מסך המחשב והטלויזיה בו זמנית...אבל בהגדרות יש לי רק SINGLE DISPLAY :\

    • 4 תגובות
    • 682 צפיות
  5. למה שאני מתקין IE8 או מדיה פליאר 10 ההתקנה ארוכה ושאני מתקין FF לדוגמא זה קצר ? למה ההתקנות של מיקרוסופט ארוכות כ"כ?

    • 3 תגובות
    • 682 צפיות
  6. שלום רציתי לדעת אם מישהו יכול להפנות אותי לאתר או להסביר לי מה המשמעות של המילים הבאות (שמופיעים ליד קבצי וידאו), 1. DVDR/DVD-R 2. DVD SCREENER 3. INTERNAL CAM 4. HD-XVID 5. PC-DVD 6. DVD-RIP האם הכוונה לאיכות של סרט? תודה

    • 3 תגובות
    • 682 צפיות
  7. הרצתי סריקה ב-נוד 4 וגיליתי שני וירוסים מגעילים שהוא לא מוכן להוריד HTML/Iframe.B.Gen virus Win32/Toolbar.AskSBar מישו יודע אולי איך אפשר לטפל בהם?

    • 0 תגובות
    • 682 צפיות
  8. תודה מראש !

    • 4 תגובות
    • 682 צפיות
  9. שלום יש לי בעיה מוזרה מאוד שכאשר אני פותח את האאוטלוק 2010 שלי השפת כתיבה משתנה לעברית ואין שום דרך לשנות אתה לאנגלית עד שיוצאים מהאאוטלוק ואז כאילו כלום לא קרה מישהו נתקל בבעיה הזו?

    • 2 תגובות
    • 682 צפיות
  10. Started by Ghtm,

    היי קניתי היום כרטיס טלויזיה של לידטק [TV2000XP RM]שהגיע עם תוכנת הצפיה שלהם, Winfast PVR. כשאני לוחץ בשלט על כפתור ההקלטה התוכנה קורסת ואני לא יודע למה או איך לסדר את זה. חיפשתי ולא מצאתי תשובות. למישהו יש נסיון עם התוכנה? מישהו יודע איך פותרים את הבעיה? וחוץ מזה, עם הכרטיס הגיע שלט ששולט בתוכנה: - יש על השלט כפתורי Play, Pause, FF, Stop וכו'... כשאני לוחץ עליהם אין השפעה על התוכנה. איך אני מסדר שיעבדו? - עם איזו תוכנה אני יכול לתכנת אותו שישלוט על עוד תוכנות? תודה מראש גיא

    • 1 תגובה
    • 682 צפיות
  11. Started by alextomin,

    אהלן בא לי להחליף חתימה.... אני רוצה על בסיס של התמונה של GTX... יש הצעות לשיפור? גם ה AVATAR וגם החתימה כל הצעה תתקבל האם אפשר ב http://imageshack.us/ שהתמונה לא תיהיה קישור?

  12. שלום אני מחפש תוכנה שתעשה לי גיבויי אוטומטי של סיפריות מוגדרות מראש כאשר הספריות נמצאות על מחשבים שונים ברשת במשרד, אני רוצה שהתוכנה תעשה את הגיבויי אוטומטי בזמנים מוגדרים מראש לכונן גיבויי חיצוני, כמו כן אני רוצה שהתוכנה תמחוק גיבויים ישנים של מעל זמן מוגדר כדי לפנות מקום בהארד דיסק. האם משהו פה יכול להמליץ לי על תוכנה כזאת? משהו בעל ניסיון אם תוכנה כזאת?

    • 2 תגובות
    • 682 צפיות
  13. אני צריך להגיש עבודה לשבוע הבא ואני צריך להתחיל אותה אז ככה הבעיה היא אני יכול לפתוח מסמכים ולקרוא אותם אבל אני לא יכול לערוך אני לא יכול לכתוב מסמך חדש לא כלום האפשרויות שיש לי בחלונות של האפשרויות קובץ כלים עריכה וכל זה ממש ממש מצומצמות משמע נעולות חלקם ניסיתי למחוק את התוכנה מחקתי את הפרופיל שלה את הכל התקנתי מחדש עדיין לא עוזר נכנסתי לאתר תמיכה של מיקרוסופט וניסיתי את מה שמתאים לבעיה ועדיין לא עוזר ליי חבר'ה זה ממש דחוף תודהה לעוזרייםםם ???

    • 3 תגובות
    • 682 צפיות
  14. שלום לכולם. בזמן האחרון התחלתי לימצוא יותר ויותר דיסקים עם מוסיקה ישנה וטובה, אבל שמתי לב שהמערכת לא קוראת את כל השירים כמו שצריך יש מעין תעיקות כאלו~ אז חשבתי לעצמי, הממ.. בטח יש איזו תוכנת פלא שיכולה לקרוא את הפורמט של השירים בדיסקים של מערכת הסטריאו שלי, שהם בפורמט WAV (תקנו אותי אם אני טועה) ואז להפוך אותם לשירים בפורמט MP3 כך שאוכל לגבות אותם גם על הHD שלי וגם על דיסקים חדשים (ובכמות רבה יותר) ובכן, אם ישנה תוכנת פלא שכזו אשמח לדעת. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 682 צפיות
  15. Started by gshhar,

    אפשר לתת לי בבקשה את כל סוגי הקודקים עלמנת שאוכל לצפות בכל הסרטים ב כ ל הפורמטים שיש?

  16. Started by Radeon38,

    שלום. נתתי לחבר שלי 2 דקות את המחשב והחכמולוג התקין לי תוסף שהפך לי את הפיירפוקס למלא פרסומות כמו האקספלורר.קיימת תוכנה שמוחקת כליל את הפלש מהמחשב אבל הרבה אתרים לא עובדים אחר כך.כיצד "רוקדים בין הטיפות" ומסירים את הפגע הרע הזה????? היה לי לפני כן במקום הפרסומות תמונה של חלק פזל ירוק...כיצד אפשר לחזור אחורה??? אשמח לסיוע.

    • 1 תגובה
    • 682 צפיות
  17. נדבקתי מאיזה מייל כנראה..וירוס tanatos.m הוא מתפשט לכל קובץ EXE שרץ. נועל TASK MANAGER ועוד המון דברים.. יש לי AVG והAVG כל כמה זמן מתריע על קבצים נגועים אך הוא לא מצליח לנקות אותם... בנוסף ניסיתי להכנס לSAFEMODE ומשם לבצע סריקה אך הSAFEMODE לא עולה...בזמן שהוא טוען את הקבצים הוא נתקע ומאתחל.. רציתי לדעת אם למישהו יש ניסיון עם הוירוס, חיפשתי בגוגל ומצאתי שם כמה דפים אבל שום דבר משם לא עוזר.. יש איזשהי דרך לעשות BOOT עם אנטיוירוס לפני שהווינדוס עולה? מישהו מכיר איזה תוכנה כזאת? תודה מראש

  18. Started by Mario14,

    שלום, לפני המון זמן קראתי איפשהו, שישנה תוכנה שמקום האיקסים בסיסמאות היא מציגה את המספרים. כלומר: שאתה מתחבר לפורום, תוכנה, אימייל וכד' אז אתה מכניס username וסיסמא, שמוצגת באיקסים או נקודות. אז התוכנה ההיא מציגה את המספרים של הסיסמא עצמה במקום את האיקסים\כוכביות\נקודות. חיפשתי ולא מצאתי אבל אני בטוח במאה אחוז שהיא קיימת, אני זוכר שהיה אותה למישוה אבל זה היה עוד ב- windows 98. בבקשה תעזרו לי זה מאוד חשוב לי אני לא סתם צריך את זה. תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 682 צפיות
  19. Started by Wiz01,

    בבקשה אם מישהו יכול , אפשר לינק לתוכנה שתיצור לי התקנה בסיסית של קובץ אחד בלבד מכמה קבצים, ואם אפשר שתהיה פשוטה ואת אתר הבית שלה. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 682 צפיות
  20. Started by lidorosh,

    חברה אני צריך תוכנה שאפשר להכין איתה פאב! בתודה לידור

    • 5 תגובות
    • 682 צפיות
  21. מערכת הפעלה שלי זה VISTA ניסיתי בOPTIONS EXTERNAL TOOL אבל כנראה אנני עושה נכון (ב COMMAND הפניתי ל WINDOS MAIL.EXE אך ללא הועיל תודה

    • 2 תגובות
    • 682 צפיות
  22. אני משתמש בתוכנת אנטי ווירוס AVAST ואני לא מוצא את האפשרות של לכבות את המחשב אוטומטי אחרי הסריקה מישהו יכול לעזור לי? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 682 צפיות
  23. שמתי בכל מקום על הכי חזק וזה וסרט מסוים עדיין נשמע חלש. דברים אחרים הם סבבה, אני יודע שהבעיה היא בסרט אך אני רוצה להגביר את העוצמה שלו. איזה תוכנה יכולה לעשות את זה לקובץ AVI? תודה!

    • 1 תגובה
    • 682 צפיות
  24. Started by ran19,

    אני רוצה ליראות במה חברי הפורום ממליצים/מישתמשים ככה יהיה יותר קל ליבחור אנטי וירוס וככה אנשים לא יפתחו דיונים בנושא.

    • 5 תגובות
    • 682 צפיות
  25. Started by therealgti,

    אז ככה אני עובד עם ווינדוס XP ואני לא מצליח לשמוע סאונד מהאינטרנט ומהמחשב כן... ניסיתי להתקין גוגל כרום גם לא משתנה ניסיתי להתקין עוד פעם את הפלאש לא עזר ... מישהו נתקל בבעיה כזאת??

    • 4 תגובות
    • 682 צפיות

דיונים חדשים בפורומים