תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום. האם מישהו יכל לעצב לי כרטיס ביקור בישביל אבא שלי. בעיקרון אין הרבה מה להשקיע, צריך משהו פשוט. אבל אין לי ראש מתאים לדברים האלה ויש פה כמה שאני בטוח שיש להם. את הפרטים אני ישלים לבד (פלאפון, איימיל, שני משטים, שם....) השם זה אייל לוי, ולחברה קוראים מעגלים של הצלחה. אם אתם יכולים לעצב לי גם לוגו (שיהיה גם בכרטיס ביקור) הלוגו מורכב מ3 עיגולים שמחוברים אחד בשני (כמו הסמלך של האולמפידה אבל בקו ישר) ירוק, צהוב אדום. אני לא רוצה לרשום הרבה מידי אז אם למישהו יש בעיות שידבר איתי בפרטי. אם מישהו רוצה יש לי הזמנות לTL בתמורה. מקווה שתעזרו לי. ד"א אבא שלי הוא מאמן אישי תודה מראש אביב
-
- 1 תגובה
- 785 צפיות
-
-
אז הבעיה שלי היא כזאת, כאשר אני מריץ את תוכנת האנטי רוגלות lavasoft- ad aware, הוא ניתקע על מקטע מסוים בזמן הסריקה ופשוט ממשיך לסרוק "על ניוטרל". הקטע שעליו הוא ניתקע הוא C:\windows\system32\taskeng.exe כבר הורדתי את התוכנה מחדש והתקנתי אותו אבל הבעיה המשיכה, יש לכם רעיון?
-
- 6 תגובות
- 649 צפיות
-
-
שלום יש לי בבית שתי מחשבים וכל מחשב מחובר לאינטרנט משלו בלי רשת בלי חוטים בלי כלום לכל אחד יש מודם רק למחשב אחד יש מדפסת שמחוברת אליו רציתי לדעת אם יש תוכנה שאני יוכל ללחוץ במחשב על הדפס בוורד וזה ישלח לבד למדפסת וידפיס בלי תוכנה לשליטה מרחוק ובלי שום כבלים אם מישהו מכיר שישלח תודה
-
- 2 תגובות
- 661 צפיות
-
-
שלום נתקלתי בבעיה במספר תוכנות שאני מנסה לפתוח במחשב כשבכל פעם אני מקבל הודעה דומה שאני מנסה להפעיל את התוכנות: http://img510.imageshack.us/my.php?image=qpwnhe0.jpg מה בעצם הבעיה? אולי חסר לי איזה תוסף במחשב שפותח את התוכנות האלו? תודה לעוזרים ושנה טובה
-
- 7 תגובות
- 660 צפיות
-
-
יש לי בעיה בתוכנה, שהחיפוש של ה- utorrent לא מגיב בשום אתר למרות שפעם הוא עבד כמו שצריך. אם מישהו מכיר את הבעיה אשמח לעזרה. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 485 צפיות
-
-
האם בתוכנה הזאת אפשר לסרוק מסמך ולהוציא משם את התוכן לטקסט ? (לשלוף מתמונה את הטקסט הכוונה) אם כן... איך?
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, יש לי 2 תוכנות (xilinx 9.1i ו-modelsim SE 6.4), עד עכשיו הם עבדו כבר כמה פעמים, אבל נכון לעכשיו תמיד שאני לוחץ על קובץ ההפעלה שלהן אני רואה במנהל משימות שהן דווקא מופיעות לאיזה שניה ברשימה ואז נעלמות (נסגרות כזה מעצמן ולא עולות) כל תוכנה כשהיא היתה עולה, היא קודם היתה מעלה חלון כניסה כזה של התוכנה ואז את התוכנה עצמה. באחת התוכנות מצאתי קובץ הפעלה אחר של התוכנה עצמה וזה מעלה אותה איכשהו (לא דרך הקובץ המקורי) אבל לתוכנה השניה לא מצאתי. למה זה פתאום קורה? ואיך אפשר לסדר את זה שיעלה מהקובץ הראשי הרגיל? (זה קרה לי כבר בעבר לא יודע מאיזה סיבה אחרי התקנה זה הסתדר והתוכנות שוב עלו, אבל זה התקנות ארוכות מאוד מאוד ואין לי ראש שוב להתקין) תודה מראש...
-
- 1 תגובה
- 562 צפיות
-
-
יש לי את המכשיר V3X ואני מצליח להעביר את הסרטון מהפלא' למחשב אבל אני לא מצליח לצרוב את הסרטון לדיסק, ניסתי את כל הפורמטים ולא עובד ושאני עושה all file הוא אומר שהפורמט לא טוב, מישהו יודע על איזו דרך לצרוב לדיסק זה סרטונים חשובים.
-
- 3 תגובות
- 855 צפיות
-
-
היי! שלחו לי קובץ(תמונה) בקובץ pif, איך אני פותח אותו? זה קובץ MS DOS כזה. תודה
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
האם ישנה בעיה כולשהי של הדרייוורים 28.32 לג'יפורס עם התוכנה לתיקון קצב הריענון? הבעיה אצלי, שאחרי שהתקנתי את הדרייוורים, שמתי לב שהמסך קצת מהבהב במשחקים. ניסיתי להתקין את התיקון מחדש אבל באמצע ההתקנה נאמר שאי אפשר לזהות את הכרטיס מסך למרות שהוא כן מזהה אותו, ואז צריך לבטל את המשך ההתקנה. הנחתי שזה אולי קשור לדרייוור. מישהו עוד ניתקל בזה?
-
למי שלא מכיר DRIVER DETECTIVE זה תוכנה שסורקת את הדרייברים שנימצאים במחשב ומראה איזה דרייברים לא מעודקנים(ישנים) ואיזה בסדר ונותנת מידע לינקים לעידכון הדרייברים וכו'... אז כמו שאני אמרתי אני מחפש תוכנה דומה, למישהו יש המלצה?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכם! הפעם הבעיה היא במחשב של חברה שלי (נעמה המאמי, לפי החתימה!). הבעיה התחילה כאשר היא רצתה לראות איזשהו קטע מפירסומת (ככול הנראה קובץ WMV או ASF, בStreaming Video), מחשב חדש - פעם ראשונה שמריץ וידאו מסוג כלשהו - במקום להציג את הוידאו ראינו בליל של צבעים - כמו מין תצוגה של אינפרא אדום... ניתן לראות קווי מיתאר של מה שמוצג בסרט, אבל זו לא צורה לצפות בסרט... הבעיה המשיכה עם קובץ AVI שהורדנו מהאינטרנט - אותה בעיה.חשבתי שזו בעיה של קודקים, הורדתי את ה LionNetwork Codecs Pack, לא עבד. ניסיתי את הK-Lite Pack עם תוכנת GSPOT, שהודיע לי שהקודק לסרט הוא DivX וישנם 4 קודקים מותקנים שאמורים "לטפל" בסוג קובץ/קודק זה. משהו פה נראה לי חשוד. ניסיתי מס' סוגים של קבצי וידאו (בינהם MP…
-
- 5 תגובות
- 812 צפיות
-
-
-
1)מה יותר עדיף להשיתמש בנורטון אנטי וירוס 2005 של סימנטק או ב Mcafee 2005 ?? 2)ועוד דבר קטן יש תוכנה שאני יכול לינהול תיקייה עם סיסמא ??
-
- 3 תגובות
- 929 צפיות
-
-
ערב טוב ככה סתם לפתע פתאום הופיעה לי בעיה מוזרה באינטרנט אקספלורר 11 כאשר מנסים לכתוב בעברית בכל אתר שהוא (גוגל, וויינט, פייסבוק) מופיעות אותיות או בגיבריש, או סימנים מוזרים, או אותיות עבריות שלא תואמות את מקשי המקלדת. זה קרה לפתע פתאום (לא אני הייתי ליד המחשב אז אין לי מושג עם אשתי לחצה על משהו בטעות). עבודה בדפדפן אחר מתנהלת באופן תקין. כמו גם כאשר מעלים מקלדת על המסך בגוגל ניתן להדפיס באופן תקין. למישהו יש מושג מה גרם לתקלה זו ואיך אפשר לתקנה? תודה שרון
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
:s05:
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-
-
התקנתי שלשום את הפייירול ZoneAlarm Pro ועדכנתי אותו לגרסא העכשווית. מאז אני שם לב לאיטיות בגלישה, ואיטיות בתוכנה Azurues (ביטורנט). האם יש איזה מדריך שמסביר איך לקנפג את התכונה וכו', כמו לתת לו רשות לביטורנט שלא יחסופ אותה? האם האנטיספיוור שבתוכנה שווה? כדאי להשאיר אותה? כי אני כבר משתמש בתוכנה אחרת לאנטיספייור. תודה
-
- 0 תגובות
- 452 צפיות
-
-
-
איזה תוכנה אני צריך בשביל שאני אוכל לשנות קבצי ISO לפני צריבתם? הורדתי אימג' של תוכנה שכשאני צורב אותה על דיסק היא תופסת בדיסק רק 596 מגה (למרות שהיא מראה שיש בדיסק 1.1 GB) ואני רוצה להוסיף לה איזה משהו של 50 מגה לדיסק ואז לצרוב.. זה אפשרי? עם נרו לא הצלחתי..
-
- 4 תגובות
- 918 צפיות
-
-
עד עכשיו אף אחד לא יכול לעזור לי בכל הפורומים ביקרתי .. אי צריך דרייבר למצלמה שלי אין לי את הדיסק זיהיתי את הדגם של המצלמה באתר זאפ http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=137747 דגם: Silver Line 330PC אבל יש שתי דגמים במצלמה הזאת אחת כולל כפתור למעלה + מצלמה ואחת ללא כפתור למעלה וללא מצלמה לי יש ללא מצלמה ומה שיש בזאפ זה עם מצלמה בבקשה תעזרו לי ..
-
- 3 תגובות
- 748 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שתראה לי מה הווליום שאני משנה מהמקלדת כי עכשיו אני לא רואה כמה נשאר לי להגביר ולהנמיך וזה מרגיז... אז אם למישהו יש תוכנה ורצוי שהיא תהיה חינמית תביאו כאן שמות, לינקים והמלצות. תודה!
-
- 7 תגובות
- 728 צפיות
-
-
-
http://www.gmail-backup.com/download חובה למי שמחזיק מידע שלא רוצה שימחק.
-
- 0 תגובות
- 523 צפיות
-
-
גירסה 2.05, מישהו יודע אם יצאה כבר גירסה חדשה שמזהה את C2D כמו שצריך? האם ניתן להסתמך על המדידות בגירסה הזאת לגבי C2D? תודה.
-
- 0 תגובות
- 591 צפיות
-
-
הגיע לרשותי סרט BR לא על דיסק. מכיוון שאף פעם לא התעסקתי עם נגני BR במחשב, לא יצא לי לראות את מבנה הספריות הסטנדרטי, אבל נראה לי שזה הדיסק המלא. איך אני יכול לנגן דבר כזה?
-
- 1 תגובה
- 782 צפיות
-


