תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה שמשנה את הלוגו של הוינדוס שעולה לתמונות שאני רוצה לשים אני יודע שיש דבר כזה אבל אני לא מוצא אני פרמטתי את המחשב ואז אבדתי את התוכנה הזו אודה למי שימצא לי אותה אז חברה תודה רבה על הכל ושתהיה לכם שנה טובה ומבורכת ;D
-
- 3 תגובות
- 683 צפיות
-
-
אהלן ידידיי המלומדים!!! אני אובד עצות לחלוטין... אני בסה"כ רוצה לצרוב סרט שהורדתי בקאזה (FORMAT- DIVX) על דיסק כדי שאוכל לראותו בDVD. הורדתי FILE CONVERTER מכל הסוגים בערך, ואז גם כל מיני FILE SPLITTER כאילו אין מחר. לבסוף כשהצלחתי להמיר את הקובץ, ה-NERO אומר שזה לא קובץ מוכר (למרות שרשום MPG.) ושהוא ממיר אותו... סבבה. לכשסיים להמיר וגם לצרוב את הסרט, הפעלתי אותו בDVD והנה עולה לי תמונה מזורגגת בלבד... אנא מכם, הושיעו אדם מסכן... אני רוצה לראות את הסרטים בצורה נורמלית, ואין לי מושג מה לעשות... תודה על כל עזרה שתהיה.
-
- 1 תגובה
- 683 צפיות
-
-
אני מחפש איזה מדריך ללמוד גרפיקה בעברית אולי איזה אתר שמסביר טוב
-
- 1 תגובה
- 683 צפיות
-
-
עשיתי חיפוש קטן בפורום וראיתי באמת איך בודקים איזה גרסא יש לי התחל,הפעלה,dxdiag) יש לי גירסא 9C..זו הגרסא החדשה ביותר? והשאלה הכי חשובה..ראיתי שיש דיירקטX כזה גם למוזיקה וגם לוידאו..מזה בדיוק..מזה עושה בכלל למה זה חשוב?
-
- 2 תגובות
- 683 צפיות
-
-
שמתאים ל-PIII 700 עם 128MB זיכרון. המשתמש הוא גם די חסר ידע ולכן רצוי FIREWALL ידידותי.
-
- 1 תגובה
- 683 צפיות
-
-
חבר'ה, אני מנסה להפעיל את התוכנה GPU-Z והיא לא עולה, פשוט לא קורה כלום או שהיא לגמרי תוקעת את המחשב ברמה שצריך לכבות מהכפתור... CPUZ לעומת זאת עובדת כראוי... עזרה? מישהו?
-
- 5 תגובות
- 683 צפיות
-
-
שלום יש לי WIN2000 SP3 והתקנתי את ICQ2002 ושאני מדבר עם אנשים מופיעה לי ההודעה הבאה: אוליי יש לכם רעיון איך לפתור את זה? אתמול זה עבד מצויין רק היום זה התחיל.. ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש זה לא עזר!..
-
- 4 תגובות
- 683 צפיות
-
-
יש לי kazaa vmule 2.8, פתחתי פורטים 1214 והורדתי את החסימה מהפיירואל. הוא םשוט ממשיך לכתוב למטה "מתחבר" במשך שעה. הוא פשוט לא מתחבר. איזה פורטים צריך לפתוח לו?
-
- 4 תגובות
- 683 צפיות
-
-
אני שמתי את פנדה כי זה נראה לי האנטיוירוס הכי פחות זולל משאבים והכי נחמד אבל יש לו לפי הבנתי פיירוול מובנה איך מנתקים אותו ?
-
- 1 תגובה
- 683 צפיות
-
-
ערב טובת בשעה טובה קניתי מדפסת לבית, xerox p3117, התקנתי את התוכנה מהדיסק המצורף (הדרייבר האחרון באתר שלהם הוא מ 2007, כך שזה כנראה עדכני). בcontrol panel - printers המדפסת מזוהה, בפורט של LPT1 (כבל USB), כשאני שולח משהו להדפסה, זה מגיע למשימות הדפסה ופשוט נתקע שם. (כתוב priniting אבל שום דבר לא קורה) הדפסת דף ניסיון בעזרת לחיצה ארוכה על הלחץ פועלת, ניסיתי גם להחליף שקעי USB במחשב אבל כל זה לא עוזר
-
- 4 תגובות
- 683 צפיות
-
-
יש לי צורב DVD, אני היתקנתי תוכנה Nero חדש בגירסה 6.3.1.12 והבעיה היא כשאני רואה התוכנה מזהה דיסק בגודל 4.5GB ולא מזהה גודל של תקליטור מקורי 4.7GB. אני בדקתי הגדרות בתוכנה נרו, נסיתי לשנות מספרים בדקות 80 דקות או 90, 99. שום דבר לא משתנה. עדיין נישאר בגודל 4.5GB. איך פותרים אתהבעיה הזאת? מה עושים? בתודה מראש מיקי
-
- 1 תגובה
- 683 צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 683 צפיות
-
-
ישי לי בעיה עם ה- Remote Administration בתוכנת NetLimiter 2.0.9.1 אני לא מצליח להתחבר אל המחשב השני . אני מקבל הודעת: "Access Denied" . בשני המחשבים מותקנת התוכנה. (מערכת הפעלה Windows XP ). וידאתי את כתובת ה- IP של המחשב השני ואת הסיסמה, הגדרתי את ה firewall בהתאם וגם ניסיתי לסגור אותו לחלוטין. שום דבר לא עוזר. מישהו מכיר את התוכנה ונתקל בבעיה הזו ? מה עושים??
-
- 0 תגובות
- 683 צפיות
-
-
לדוגמה יש לי סרטון אך אני יכול לשפר את האיכות שלו? בינתיים כל תוכנה שמצאתי שיפרה את הרזולוציה אבל האיכות ירדה מישהו יודע מה אפשר לעשות? מכיר תוכנה טובה אולי?
-
- 2 תגובות
- 683 צפיות
-
-
באימיול הישן היה אופציה במקש ימני בעכבר ואפשרות לזרוק מקורות עם תור מלא , אין חלקים וכו' באימיול החדש זה לא מופיע , או שזה אחרת מישהו יודע ? תודה
-
- 0 תגובות
- 683 צפיות
-
-
יש לי בעיה באי מיול שכל פעם שאני נינכס הוא ניכנס למצב של low id ולוקח לו משו כמו 5 דקות להיתחבר קיצר אני צריך עזרה דחוף הוא מוריד לי על 0.5 help me plesaseeeee
-
- 1 תגובה
- 683 צפיות
-
-
שלום כאשר אני יוצר גיבוי בעזרת Norton Ghost ומשחזר מתישהו את הכונן אותו גיביתי: האם יכולות להישאר שאריות של קבצים מלפני השחזור? האם זה רק מחליף את הקבצים הקיימים על ההארד דיסק או שזה מוחק הכל ואז משחזר? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 683 צפיות
-
-
כאשר אני מבצע הקלטה עם התוכנה היא מכניסה לי להקלטה כל פרק זמן מסויים ( דקה וחמש שניות) רעש. נסיתי להוריד גירסה אחרת של התוכנה אבל הבעייה נשארה. האם מישהו מכיר את הבעייה הזו? וכיצד פותרים אותה?[br]פורסם בתאריך: 11.10.2008 בשעה 18:07:13 הכוונה היתה כמובן לתוכנת Total Recorder
-
- 3 תגובות
- 683 צפיות
-
-
מישהו יודע איך קוראים לתוכנה הזאת שיש בה הרבה כאלה פאנלים לווינדוס אקס פי ??פאנלים= את הצבעים של ההתחל וכל הצבעים...
-
- 1 תגובה
- 683 צפיות
-
-
אני צריך בבקשה תוכנה פשוטה להפעלה , תוכנה טובה, (כמו שאמרתי בכותרת עדיף חינמית), לקידוד קבצי rmvb ל avi . (אלו קבצי מדייה) ובבקשה לא את התוכנה winavi כי היא לא תמיד מתאימה כמו שצריך את הסינכרון בין הקול לתמונה לאחר הקידוד.
-
- 1 תגובה
- 682 צפיות
-
-
הכי חשוב שהציור יהיה אמין מבחינת היחס בין החלקים ולא שרבוט כמו שעושים על דף נייר (אני לא רוצה לקחת סרגל ולהתחיל ללמדוד ואז לעשות טעות קטנה וצריך להתחיל את הציור מחדש)
-
- 1 תגובה
- 682 צפיות
-
-
יו, מישהו יכול להדריך אותי איך אני יכול להגדיר ל-TB להוריד מהשרת רק מיילים שהגיעו ביום האחרון למשל, גם אם יש על השרת מיילים ישנים יותר שלא קראתי?
-
- 3 תגובות
- 682 צפיות
-
-
יש לי win xp pro עם דיסק של 80 שמחולק ל 20 ו60. ומחשב חזק. מה עדיף לעשות?
-
- 3 תגובות
- 682 צפיות
-
-
אם אפשר, רק דברים שניסיתם בעצמכם לא סתם ניחושים או שמועות, מה שבוודאות בדקתם וכל הפונקציות עובדות פרפקט כמו ב XP. תודה! (:
-
- 0 תגובות
- 682 צפיות
-
-
היי חברה לשעבר של אחי השתמשה פעם באיסי על המחשב שלי ולא סימנה את עצמה כאורחת איך אני מוחק אותה מהמניו של החלפת משתמשים. ואת ההיסטוריה וכו'. דרך אגב הסיסמה שלה לא מוכנסת אוטומטית כך שאני לא יכול להיכנס לה למשתמש ומשם למחוק אותה אם כך צריך.
-
- 3 תגובות
- 682 צפיות
-


