תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
להלן קוד: % I is a matrix [row;column] parfor k=1:row % can also be 'for' loop, row = 180,000! m=I(k,; % Extract a vector of the matrix x=0:(length(m)-1); % Form new vector from 0 to ... f=fittype('a+b*exp(c*x)','independent','x'); [cfun,gof,output]=fit(x',m',f,'startpoint',[3 7-0.1]); y(k)=cfun.c; % Extract the result end חלק מהוקטורים אינם מתאימים למודל או לנקודה ההתחלתית ומתקבלת הודעת שגיאה: ??? Error using ==> parallel_function at 587 Error in ==> fit at 437 Inf computed by model function. הבעיה שהלולאה נפסקת ויוצאת כאשר היא מגיעה לוקטור בעייתי כזה. א. איך ניתן לכפות על המטלב להמשיך את הלולאה? ב. כיצד ניתן לקבוע y(k)=NaN במקרה של וקטור כזה?
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
הנגן הוא E280 תיאורתית אפשר לסנכרן אותו מול WMP10 או להעביר קבצים כרגיל, אבל שום דבר לא עוזר כשאני מנסה להעביר כרגיל על כל טראק הוא טוען שיש פרט אחד או יותר שמעבר ליכולות הממשק להציג אותו ובסופו של דבר לא רואים את שם השיר בכלל כשאני מנסה להעביר דרך WMP10 הטמטום חוגג, ככה למשל יש לי עשרה אמנים דוגמת:guns N' Roses,Guns and Roses, guns n roses... אז ניסיתי לעבוד עליו קצת ידנית, אם נגיד טראק היה [שם אמן] - [מספר טראק] - [שם טראק] וכו', השארתי רק את שם הטראק, ועדיין אותה הבעייה. כמו כן בתיקייה של אמן מסויים העברתי את כל הטראקים כך שבID3 שלהם יופיע ~אותו~ שם אומן, ז'אנר, בטלתי שמות אלבומים וכו'. שום דבר לא עוזר. אותן שטויות עוד פעם ועוד פעם. מישהו יכול להמליץ על תכנה שע…
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
http://img396.imageshack.us/img396/9224/virtualdubmodpi5.jpg איזה תוכנה תוכל לחתוך לי ללא הבעיה הזאת ?
-
- 2 תגובות
- 684 צפיות
-
-
יש לי סרט DVD-R במחשב בפורמט של קבצי VIDEO_TS ואני מעוניין לצרוב אותו בנרו בצורה כזו שאוכל לראות אותו עם תפריט וכו"....כמו שצריך במכשיר ה- DVD ....איך אני עושה זאת בנרו....ואם אפשר את הדרך המלאה כי זה נראה לי מסובך......תודה
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
זה התחיל לפני כשבועיים, שיחזרתי את המע', עדכנתי דרייברים, הורדתי קודקים חדשים. ועדיין בטלוויזיה רואים שחור לבן. (גם שאני הופך אותה לצג ראשי..) אני ממש חסר אונים - מה אפשר לעשות?? תודה מראש..
-
- 6 תגובות
- 684 צפיות
-
-
כשאני מקבל הודעות בפייסבוק או פותח לינקים ישירים של סרטים, אני מקבל את ההודעה המצורפת איך מסדרים את זה?[br]פורסם בתאריך: 4.07.2009 בשעה 16:19:54 קבלו עדכון - חקרתי קצת ומסתבר שזה ה VLCהכל פסדר עכשיו [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 684 צפיות
-
-
כששיר מסתיים אפשר ע"י הפלאג-אין לעשות כמה שניות יותר או פחות רוצים, כדי שהשיר שלאחריו יתנגן ישר. שכחתי את השם. multicore אתה יודע. אני זוכר שהיה בעבר ת'ראד על זה. תודה.
-
- 2 תגובות
- 684 צפיות
-
-
-
רציתי לדעת עם אני יכול לעשות שמהOutlook שלי אני יראה הודעות ששלחו לי לדואל באנטרנט לחשבון של השרת שלי אני חושב שאפשאר אבל אני לא מצליח לעשות את זה אם אפשר אז בקשה לתת הסבר קצר תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 684 צפיות
-
-
מחפש איזו גירסא של itunes מגיעה עם quicktime 7.1.0 ? חייב את הגירסא הזו של הquick time לעבודה שקטה עם אוויד בבקשה עזרה תודה.
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
כל פעם שאני מפעיל תרשמקול ונניח עוד להקליט או עושה סטופ או כל פעולה ברשמקול הוא עושה לי תהודעה הבאה ויש לי מחשב מאוד חזק מעבד e8400 כרטיס 9800gtx+ 4gb ram ובמחשב הישן שלי זה אפילו לא קרה ובשתי המחשבים יש XP 32 BIT
-
- 2 תגובות
- 684 צפיות
-
-
איך אני מוסיף ב FF אופציה שיפצח לי 2 עמודי HOME PAGE באותו דפדפן ? בIE פשוט מוסיפים עוד אחד,ב FF אני לא מצליח
-
- 4 תגובות
- 684 צפיות
-
-
אני מנסה לפתוח קובץ מכווץ והוא לא נפתח לי וידוע לי שהקובץ הזה בסדר גמור ולא נפגם כי כל קובץ כזה אני שולח לחבר שלי והוא פותח אותו בלי כל בעיה מה אפשר לעשות לגבי זה ? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 684 צפיות
-
-
שלום אני משתמש ב FF 3.6 ויש לי שתי בעיות איתו 1.התקנתי FOXYTUNES ועלתי אותו לסרגל הניוט ואני לא מצליח להוריד אותו למטה 2.כשאני מנסה להכינס לפורום של גימר FF לא מפסיק לרענן את הדף ונישאר דף לבן זה גם קרה לי ב 3.5 וניסיתי לעשות את זה ב SAFE MODE של FF לא עזר
-
- 4 תגובות
- 684 צפיות
-
-
אנשים יקרים! בטיפשותי הרבה מחקתי קובץ SYSTEM חשוב השייך לכרטיס קול שלי.. בדיעבד. כרגע מופיע לי שהתקן שמע אינו מוגדר.. ושחסר דרייבר.. ברשותי כרטיס קול מסוג- C-Media AC97 Audio Device והקובץ שחסר הוא- ALCXWDM.SYS בנוסף לכל הצרות- לא מוצאת את הדיסק התקנה של הכרטיס שלי.. ולא מבינה כל כך בתחום. כל עזרה תתקבל בברכה! בתודה מראש- עינת.
-
- 9 תגובות
- 684 צפיות
-
-
האימיול לא מוריד!....גם אם יש מלא מקורות..זה פשוט לא מוריד...אבל להעלות אין לו בעיה.... יש דרך להמהיר ת'אימיול?? ...מוד מסויים אוליי או מדריך שיכול לעזור....? (זה מרגיז בטרוף ) ..בבקשה עזרה..
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
אני משחק במשחק, פתאום מופיעה ההודעה הזאת ואי אפשר להמשיך מה לעשות? צריך להוריד משהו? איך מתקנים את זה?
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
התוכנות הבעייתיות: ICQ 7 SKYPE (הכי עדכני) MESSENGER הן מופיעות ב- TASKBAR על אף שאני לוחץ על X... תמונה למטה... [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 684 צפיות
-
-
שלום הורדתי adobe flash player10 יחד עם הplugin שלו.רואים אותו בתוכניות אך בהרחבות לא.הוא עובד אבל ב.flv הוא נתקע כל 2 שניות וטוען את עצמו.האם זה אמור להיות ככה?גם מטרידה אותי העובדה שהוא לא מופיע בהרחבות.האם זה בעיה של המחשב או של חלונות או שאולי זה תקין?לעומת זאת את הshock wave 11 של אדובי רואים בשני המקומות
-
- 2 תגובות
- 684 צפיות
-
-
לי יש על הFF 1.0.4 את : FlashGot- ממשק בין FF לתוכנות הורדה שונות Adblok - חוסם כל POPUP ושטות אחרת Tabbrowser Preferences - שינוי הגדרות הטאבים IE view - מפעיל את העמוד הנוכחי בIE DownLoad maneger tweak - שינוי ממשק ההורדה המובנה בFF Gmail Notifier - בודק את הGMAIL שלכם CuteManus 2 - מוסיף איקונים לתפריטים Translate - מתרגם עמודים לאנגלית מכל מני שפות Disable Targets For Downloads - מונע מאתרים לפתוח סתם עמודים ריקים כשאתם מתחילים בהורדה ChatZilla - הIRC המובנה ל FF my IP tool - מראה לכם את הIP שלכם wizz RSS news reader - קורא RSS, רק עכשיו הורדתי. יש לכם במקרה המלצות לRSS אחר?
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
אהלן אני צריך המלצה לסורק ANTI VIRUS במצב ONLINE... כמו שיש ל PANDA לדוגמא www.pandasoftware.com יש שם סריקה מלאה של כל הכונן הקשיח. אני צריך כל חברה שאתם מכירים שנותנים שירות כזה, סריקה מלאה לכל הכונן הקשיח... לא סתם לשלוח להם קובץ קטן לבדיקה. תודה מראש יניב
-
- 3 תגובות
- 684 צפיות
-
-
היי, לאחרונה המחשב שלי קורס ללא כל התרעה בפתאומיות. אני חושד שהמעבד מתחמם יותר מידי או שמא דווקא הכרטיס מסך הוא זה שמתחמם. מישהו מכיר תוכנה שבעזרתה אפשר לברר את הטמפרטורה של הן של המעבד והן של הכרטיס מסך. בבקשה תציינו מהיכן אפשר להוריד את התוכנה.
-
- 2 תגובות
- 684 צפיות
-
-
יש לי אימיול, והיום התחלתי לקבל LOW ID הפורטים שלי פתוחים, אין לי פיירוול, וניסיתי כמה גירסאות ואני לא מפסיק לקבל LOW ID מה אפשר לעשות?
-
- 2 תגובות
- 684 צפיות
-
-
אני מדבר על תוכנה ,שנגיד אני עושה פורמט אז בעזרת הגיבוי הזה אני מעלה הכול בחזרה את כול התוכנות??
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
אמרו לי שזו תוכנה בשם sysmetrix אבל הורדתי אותה והתקנתי וזה הופיע לי בצורה אחרת ולא על הרקע כמו שבתמונה... אם זה אכן נעשה עם אותה תוכנה אז בבקשה תסבירו לי איך אני משנה את זה לכמו שבתמונה
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-


