תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
שלום, יש לי כבר כמה זמן בעיה במסנג'ר 8.5 שיש לי. אני פשוט לא מצליח להוסיף את כל האייקונים האלה שאתה כותב משהו וזה מראה איזה סיימלי. כל הסמלים האלה שעוברים מאחד לשני כזה... בקיצור הוא כותב לי את ההודעה הבאה שאני מנסה להוסיף: The image you choose is already being used for another emoticon. Please choose another image. זה כותב את זה על כולם ובכלל אין לי שום דבר שהוספתי. תודה מראש..
-
- 4 תגובות
- 686 צפיות
-
-
-
בעבר הורדתי תוכנה שאפשר דרכה לראות את כל המיילים ולמחוק מה שצריך אשמח לקבל עזרה יש לי WIN 7 תודה, בני.
-
- 0 תגובות
- 686 צפיות
-
-
אני רוצה תוכנה כמו זאת : http://software.nana.co.il/Software/?SoftwareID=5057 אך איני רוצה שתסתיר את כל החלונות ושתהיה מאחורי כל דבר ,שלא תסתיר אייקונים וכו' .. תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 686 צפיות
-
-
חברה,אני צריך מדריך ממצא לNorton Internet Security... ופורטים של תוכנות (נגיד דף אינטרנט עם כל הפורטים של התוכנות,טוב נו ,רוב התוכנות) בעיקר אני צריך- MyIE2 ICQ כולל שליחה\קבלה של קבצים ושאלה אחרונה... איך אני חוסם תוכנה שלא תעלה (נגיד לחסום את Microsoft Word שלא תעלה בעת לחיצה עליה) -תודה NeoNe
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
הרעיון עלה לי מאחר וראיתי תוכנה נחדה בשם "Volary" או משהו כזה, עדיין בגרסאת בטא, שמאפשרת לבחור מרשימה של תוכנות באתר שלה וליצור מכולם התקנה אחת ויחידה. מאחר ואני מדי פעם מתקן מחשבים של אחרים ומתקין הרבה תוכנות, חשבתי שאני גם רוצה לעשות מכל מיני תוכנות "התקנה אחת" אבל מהתוכנות שלי, שאני בוחר. האם הדבר אפשרי בכלל? אם כן אשמח לדעת איך (ואם יש דרך יחסית קלה, עוד יותר טוב). אשמח אם יהיה אפשר לשים את זה על DOK למשל
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
שלום יש ברשותי מחשב בעל מערכת הפעלה XP ולאחרונה הIE הפסיק להגיב לשינוי שפה כול המחשב עובר בסדר בין עברית לאנגלית ורק שם זה מסרב חשבתי שאולי הבעיה נובעת מהגדרה שנהרסה אז עברתי לIE8 אבל זה עדין ממשיך אשמח אם משהוא נתקל בזה ויכול לעזור?
-
- 2 תגובות
- 686 צפיות
-
-
-
- 8 תגובות
- 686 צפיות
-
-
שלום רב. התוכלו בבקשה להמליץ לי על תוכנה טובה שמגבילה את הגישה לאתרי סקס אלימות וכדומה? ותוכנת Fire Wall טובה שתחליף את ה Fire Wall של XP SP2? תודה מראש L.A
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שיכולה לתרגם מסמכים מאנגלית לעברית עדיף שתיהיה חינמית
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
יש לי מחשב חדש שנדבק בוירוס - סימנטק מזהה וירוס ולא מצליח להוריד אותו אני מחפש אתר שיבצע סריקה וישמיד את הוירוס הזה מי שממכיר אתר אנא תן לי קישור בתודה מראש קובי
-
- 2 תגובות
- 686 צפיות
-
-
התקנתי את הגירסה המינימלית התוכנה (בסביבות 35 מגה), אבל עכשיו שאני רוצה להסיר אותה, אני לא יודע איך. התוכנה לא מופיעה בתפריט ההוספה.הסרה של WINDOWS וגם בתפריט של התוכנה לא מופיעה אופציה של UNINSTALL. אני עובד עם WIN XP PRO SP1. מה עושים? ???
-
- 4 תגובות
- 686 צפיות
-
-
הורדתי תכנה ettercap-NG-0.7.3.tar.gz ואני רוצה לדעת כיצד מתקינים!
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה מוזרה מאוד שהתחילה לאחרונה, בעת גלישה לאתרים מסוימים(אני לא בטוח, אבל אני חושב כאשר יש בהם Flash לא קטן) המסך פשוט הופך שחור(כל המסך! לא רק האיזור של הדפדפן...) בהתחלה חששתי אולי זה וירוס(למרות שמותקן אנטי..), אז עברתי לXP שמותקנת במקביל, אך גם שם זה קרה! המ.הפעלה שלי היא WIN7 64BIT, דרייברים של כ.מסך מעודכנים(HD4850) וכמו כן של כל השאר.. מישהו נתקל בבעיה מוזרה כזאת? אגב אם זה עוזר, אחד האתרים שזה קורה לי באופן קבוע כאשר אני נכנס אליו הוא http://my.lachman.co.il
-
- 1 תגובה
- 685 צפיות
-
-
שלום כאשר אני מנסה להיכנס לאתרים / פורומים שיש איזה סקריפט דוגמה http://www.fresh.co.il/dcforum/dcboard.cgi?az=login אני לא מקבל את מסך ההתחברות. מערכת ההפעלה שלי WINDOWS 98SE מוגן עם ZoneAlarm Pro. סגירת התוכנה מאפשרת התחברות. מישהו יודע איך לאפשר גם כאשר התוכנה פתוחה התחברויות כאלה. בעבר זה עבד לי. סגירת התוכנה מיד שולח לי וירוסים דוגמת BRASIL למחשב תוך שניות.
-
- 1 תגובה
- 685 צפיות
-
-
מישהו יכול להמליץ על איזשהיא תוכנה ליצירת התקנה? יצרתי תוכנה ואני צריך עכשיו ליצור קובץ התקנה שיתקין לי כמה קבצים לתיקיות שונות + יכתוב ערך מסויים ברגיסטרי עריכה.. מצאתי אחת טובה..Smart Install Maker עריכה 2.. משהו היא לא עובד כל כך... חוזר לבקשה...
-
- 4 תגובות
- 685 צפיות
-
-
-
ZONE ALARM pro has blocked what appears to be VPN traffic ואחרי זה יש לי כתובת איי פי. מה זה בדיוק?
-
- 2 תגובות
- 685 צפיות
-
-
ברצוני לצרוב את תיקיית המעודפים שלי ואינני מוצא היכן היא. ברשותי מערכת הפעלה XP בעברית.
-
- 3 תגובות
- 685 צפיות
-
-
אחותי כנראה בטעות התקינה FlashPlayer דרך הבועה הקופצת הזאת של 'Missing codec' או משהו כזה בפיירפוקס עכשיו למרות שפיירפוקס מוגדר לחסום פרסומות רוב הפרסומות עולות, הפלאשפלאייר הזה לא נמצא ב Add\Remove ואני לא מוצא אותו גם בProgram Files מה עלי לעשות?
-
- 3 תגובות
- 685 צפיות
-
-
מחפש תוכנה חזקה לשיחזור קבצים שנמחקו לסביבת DOS (ההתקנה של WINDOWS נדפקה) ניסתי להישתמש בתוכנות שיש ב Hiren_s_BootCD_8.4 למי שמכיר ושתיים מהם מצאו את הקבצים אך לא הצליחו לשחזר מדובר בקבצי תמונות אם זה משנה תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 685 צפיות
-
-
-
שלום, בימים האחרונים התקנתי את הגרסה החינמית של התוכנה avast וביצעתי איתה סריקת וירוסים והתוכנה לא מצאה שום דבר. לאחר שהוספתי סריקה ב PUP(לא יודע מזה) פתאום התוכנה מצאה 5 וירוסים(מצורפת תמונה). מחקתי את הוירוסים ולאחר בחינה נוספת של הקבצים שנמצאו ולאחר שהמחשב הפך להיות איטי יותר (אולי בגלל התוכנה?), אני דואג שאולי מחקתי קבצי מערכת חשובים. השאלה שלי היא האם מחקתי קבצים חשובים או וירוסים? ואם מחקתי קבצי מערכת, מה כדאי לעשות כדי לתקן את הבעיה? מצטער על ההסבר הקצר והלא מפורט אך אין באפשרותי לפרט יותר כרגע. תודה *המחשב הוא מחשב גיימרים (4 ליבות וכו') והוינדוס הוא ויסטה 64 ביט
-
- 1 תגובה
- 685 צפיות
-
-
Hi everybody?(נראה אם זה מצלצל מוכר למישהו ) יש לי שאלה. לאחרונה הורדתי ממקום מסוים 2 קבצי BIN ואיתם כמובן את הCUE המתאימים,עכשיו כאשר אני מנסה לפתוח אותם בDAEMON TOOLS אני מקבל הודעה של "Unable to mount image:Cue sheet:line 1 -file not accesible". עד כמה שדוע לי הCUE הזה הוא חלק של הBIN הזה,אז אני מניח שאולי התפקשש אצלו איזה משהו בכתובת,איפה אני יכול לערוך את זה? תודה!
-
- 2 תגובות
- 685 צפיות
-


