עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני אולי הוזה אבל מספר העמודים שמספיקים לטיונר או מכל דיו אחד נמוך משמעותית מהמוצהר, יש לי גם מדפסת קנון דיו וגם OKI לייזר שחור-לבן. אני מחפש איזה תוכנה שאני אוכל לדעת כמה עמודים הודפסו במהלך תקופה מסויימת ואם אפשר גם אחוז דיו בדף אז עוד יותר טוב. מישהו מכיר?

    • 2 תגובות
    • 687 צפיות
  2. Started by Wolf-Net,

    שלום לכולם, אני מחפש תוכנה פשוטה עם אפשרות גילוי תנועה,שליטה מרחוק, שליחת התראות ע"י המחשב פלאפון ואיימלים, כמובן הקלטה וצילום תמונה. אם יש תוכנות חינם אמשך לקבל לינקים. אם התוכנה בתשלום נא לציין תודה.

    • 0 תגובות
    • 687 צפיות
  3. צריך המלצה לחבילת codec, שתומכת תמיכה מלאה בכול הפורמטים.

    • 5 תגובות
    • 687 צפיות
  4. Started by DAVIDD,

    מחקתי תיקייה בערך בגודל של מאה מגה(די חשובה) התקנתי את הNorton GoBack והתוכנה לא מוצאת לי האם התוכנה מוצאת רק דברים שנמחקים אחרי שהיא מותקנת? או שאולי אני לא משתמש בה נכון?? [attachment deleted by admin]

  5. אני צריך עזרה במציאת דריברים לדברים הבאים המסומנים ב-X : תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 687 צפיות
  6. Started by Styx,

    שממירה .msg to .csv יש כזה דבר

    • 1 תגובה
    • 687 צפיות
  7. שאני מתקין את הסרגל כלים של alexa מהאתר של alexa... נוד 32 מזהה וירוס..תמונה בלינק הבא : http://www.img-il.com/up/ekuzv2ztyg2y.bmp ההתקנה מכאן http://www.alexa.com/site/download/ האם זאת הודעת שווא של נוד32 ולהתקין את הסרגל כלים בכל זאת או שלא להתקין ?

    • 2 תגובות
    • 687 צפיות
  8. Started by bennybl,

    שלום לכולם אני מחפש תוכנה שבה אוכל להתנסות עם שרתים, exchange, AD וכו' יש למישהו המלצה על גירסה מסויימת? אם זה חשוב אני עובד עם WIN7 HOME PRE 64BIT מעבד Q6600 זכרון 4GB תודה

    • 3 תגובות
    • 687 צפיות
  9. האם יש תוכנה שיכולה לקחת שידור טלוויזיה ב VIDEO IN ולעשות UP SCALING איכותי כדי שאני יחבר את ה VGA לטלוויזית HD ויראה את השידורים באופן סביל ? (סיכוי לתשובה לעניין שואף לאפס, אני יודע)

    • 0 תגובות
    • 687 צפיות
  10. זאת תוכנה שמבצעת כל מיני ניתוחים על המיילים שמקבלים. ניתוח לפי שעות שולח , זמן תגובה ועוד.... כל מי שעובד באירגון ודי מוצף זאת תוכנה אדירה בשבילו לדעתי http://www.xobni.com/ תנסו

  11. Started by Y-T-M,

    כשהתוכנה מופעלת על real time protection אז אני לא יכול להיכנס לאתרים איך עושים שאני יוכל עדיין להיות בreal time protection ועדיין לגלוש באתרים

    • 1 תגובה
    • 687 צפיות
  12. שלום... אני התקנתי OUTLOOK EXPRESS 6 על המחשב שלי... ועכשיו כל פעם שאני מפעיל אותו לוקח לו הרבה מאד זמן עד שהוא עולה. בהתחלה חשבתי שזה בגלל שהוא בודק את תיבת הדואר ברגע שאני פותח את התוכנה אז ביטלתי את האפשרות הזו ועכשיו אני מפעיל את זה ידני, אבל זה לא עזר כי עדיין כשאני מעוניין להפעיל את התוכנה ואני מפעיל אותה לוקח לו יותר מידי זמן עד שהוא נפתח. אחרי זה חשבתי אולי שזה בגלל שיש עוד תוכנות פתוחות כמו ICQ MSN ועוד כמה קטנות כאלו, אז סגרתי הכל. וגם זה לא עזר. עם מישהו יכול לעזור לי אני מאד יודה לכם. תודה מראש Some THing,,,

    • 1 תגובה
    • 687 צפיות
  13. Started by sasith2,

    שלום אתמול עשיתי פירמוט למחשב של אח שלי ויש לו כרטיס רשת אלחוטי וה windows לא מזהה אותו רשום לו בלוח התקנים ethernet controller וליד זה יס שמן שאלה ואני לא יודע מה השם של הכרטיס רשת האלחוטי שלו איך אני בודק קת מה הוא כדי להוריד לו את ה driver

  14. אוקיי שלום לכולם... אני מחפש תוסף או משהו כזה שיאפשר לי לשמור את כל המילים שחיפשתי בבילון כאילו כל מילה שאני מקליד והתוכנה מפרשת שהיא תשמור את המילה והפרוש במסד נתונים ואז אוכל להדפיס את המילים וללמוד אותם אז האם יש תוכנה כזו? ואם אין, אז יש בו מוכשר שיוכל לבנות דבר כזה... כי הקטע בזה זה שיתוף פעולה עם הבבילון בקשר לכל השאר זה קל... אז אני מודה לכולכם על העזרה

    • 5 תגובות
    • 687 צפיות
  15. שלום לכולם , יש לי מחשב נייד של compaq מסדרת EVO , אחי מחק כמה קבצים ועכשיו המחשב לא עולה , מופיעה ההודעה NTLDR is missing אני יודע מה עושה הקובץ הזה ואני יודע שבלי הקובץ הזה הווינדוס לא יעלה. לכן אני מנסה לפרמט את המחשב ולהתקין בו ווינדוס מחדש (בכל מקרה רצינו לפרמט) . הבעיה היא שאני מכניס לכונן CD דיסק של ווינדוס , אומר למחשב לעלות מה CD (זה נקרא משום מה multybay) וההתקנה של הווינדוס לא פועלת... ניסיתי לפרמט דיסק פלופי עם וסימנתי את ה MS-BOOT כדי שאולי זה יעלה את המחשב , בחרתי בהפעלה מחדש של המחשב שיעלה מכונן הפלופי וגם אז הוא לא עולה. מישהו יודע איך מפעילים את ההתקנה של הווינדוס על המחשב הזה? או לחילופין יכול לייעץ לי איך להגיע למצב של DOS שמשם אני כבר אוכל להפעיל את ה…

    • 4 תגובות
    • 687 צפיות
  16. שלום. יש לי בעיה עם התוכנה הנ"ל, אני לא מצליח למצוא את הגירסא המלאה שלו. הורדתי את המסור 3 בפורמט הבא: Saw.III.UNRATED.DVDRip.XviD.Heb-Sub.By.MovieMaker.www.ILPD.us ואני הרי רוצה לצרוב את זה שיהיה אפשר לראות את זה בדי.וי.די. אני צריך להמיר את זה בתוכנה הנ"ל והעניין הוא שאני צריך את הגירסא המלאה. בבקשה תעזרו לי. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 687 צפיות
  17. לאחר כל סיום של סריקה עם הנורטון אני מקבל הודעת error שהנורטון לא סורק איזור בכתובת מסויימת. 1)למה הוא לא מצליח להכנס לשם, האם זה משהוא שאני יכול לשנות או שזה בא מבחוץ (וירוס וכדו') וסגר לי את האיזור בכתובת 2)מה נמצא בטווח הכתובת הזו אני מצרף את ההודעה שאני מקבל כדי להמחיש טוב יותר תודה לכם

    • 4 תגובות
    • 687 צפיות
  18. Started by yotam360,

    לא יודע איך להגדיר אותה אבל תראו: http://img363.imageshack.us/img363/1056/11sq.jpg איך אני יכול לפתור את זה???

    • 1 תגובה
    • 687 צפיות
  19. Started by Do As Infinity,

    כרגע אני משתמש ב-Agnitum Outpost, הוא מגן עלי בצורה טובה אבל אני לא יודע עד כמה. יש פיירוולים אחרים שאתם ממליצים עליהם? אל תמליצו לי על ZoneAlarm כי הוא מסובך ומסורבל נורא ולקנפג אותו זה סיוט.

    • 4 תגובות
    • 687 צפיות
  20. היי, אני מחפש דרייבר למצלמת רשת Samsung Trution TWC-1200 למערכת הפעלה ויסטה... אני לא מצליח למצוא בשום מקום! בבקשה תעזרו לי! תודה!

    • 1 תגובה
    • 687 צפיות
  21. Started by IG,

    לפני שחצי פורום קופץ עלי, ממה שהבנתי צריבת גיבוי של דיסק מקורי זה חוקי! לעניין: יש לי משחק מסויים שדורש את דיסק ההפעלה כדי לעבוד. הדיסק המקורי די ישן ושרוט בערך כמו צופית גרנט. בנוסף, אני רוצה לשחק בו על שני מחשבים שיש לי (ברשת...). העתקתי את תוכן הדיסק המקורי אל המחשב שלי וצרבתי אותו בנירו 6 (נראה לי... קיבלתי אותו עם הצורב שקניתי לפני שנה בערך... אם זה משנה אז זה צורב LG פשוט...) כדיסק דאטה. הבעייה היא שהמחשב לא מזה את הדיסק הצרוב כדיסק ההפעלה, ואני לא יכול לשחק איתו. אני כן יכול להתקין את המשחק מהדיסק הצרוב... כשאני מכניס אותו מופיע לי התפריט של הכניסה למשחק (יענו זה שאפשר לבחור בו בין כניסה למשחק, צפייה בטריילרים של החברה, התקנה של הDX... לא התפריט על האפשרויות של…

    • 6 תגובות
    • 687 צפיות
  22. Started by niva401,

    במחשב שלי מותקן WIN XP ו IE7 העלאת דפי האינטרנט איטית- האם תוכנת FIREFOX תשפר את זמן התגובה?

    • 5 תגובות
    • 687 צפיות
  23. Started by EyalNem,

    בעת הפעלת סירטוני ווידאו הם מוצגים בגוון אדום (קורה בנגן WMP) ובנגנים אחרים הם לא מוצגים לא בכלל, רק שומעים מוזיקה. זה קורה בכל פורמט שאני מפעיל. הורדתי Codec וזה לא עזר. אשמח אם תעזרו לי, אייל.

    • 6 תגובות
    • 687 צפיות
  24. Started by dyn,

    שלום, כבר הרבה זמן אני מחפש דרייבר לכרטיס ATI Radeon Xpress 200 ואני לא מוצא. אני לא בטוח אם זה הגרסה של ה onboard או שלא. תודה רבה לכל מי שיוכל להביא לי קישורים לדרייבר

    • 2 תגובות
    • 687 צפיות
  25. אוקי תקשיבו משגע אותי... לפני זה יש לציין שאני משתמש בwindows vista ultimate האנטי וירוס לא מוכן להפעיל לי סקאנים והוא לא מוכן לעשות לי update אין לי מושג מה לעשות.... זה אנטי וירוס תומך vista Symantec Antivirus V.10.2 Build#276 בבקשה עזרה ואם אתם לא יודעים תנו לי שם של גירסאת אנטי וירוס טובה שאני יכול להשתמש בה על ויסטה תודה רבה למי שיעזור

    • 4 תגובות
    • 687 צפיות

דיונים חדשים בפורומים