תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אוקיי אז ככה אני רוצה שיהיה לי תוכנה שאני קובע לה שעות מסויימות ואז אחרי זה שאני לא ליד המחשב היא תפתח אותם אוטומטית בשבילי תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 688 צפיות
-
-
אני חתימה עם השם WerewolF בידיוק (אותיות קטנות\גדולות) ועם צבע כחול משהו ועם התמונה הזואת http://www.hoothollow.com/February%202006/Animals%20of%20Montana%20images/Gray(Timber)%20Wolf-071040%20RAW.jpg אבל שהשם לא יסתיר את הזאב ושהגודל היה 300X150 תודה רבה מראש
-
- 4 תגובות
- 688 צפיות
-
-
אני מחפש בדחיפות תוכנה אשר יכולה למחוק ולצמצם כביכול למקסימום את מערכת ההפעלה. אני חושב שראיתי פעם תתוכנה הזאת איפשהו אבל אני לא זוכר את שמה הסיבה שאני רוצה אותה היא להאצת מחשב שעליו מופעלת מערכת של win xp כשהמחשב הוא בלי מעבד וזכרונות גדולים, ולמעשה כרגע מפעיל די בכבדות את מערכת ההפעלה. מישהו יכול לעזור לי בבקשה? או שמא יש למישהו פתרון יעיל יותר להפעלת מערכת ווינדוס xp על מערכת חלשה?
-
- 4 תגובות
- 688 צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני כמספר חודשים פתחתי אשכול שבו סיפרתי על בעיה עם ה מדייה פלייר שאיני יכול לראות סרטים אני לא זוכר מי אבל אמר לי לעשות ככה : מדייה פלייר>כלים>אפשרויות>ביצועים>האצת וידאו>מתקדם>ולבטל את כל ה V שיש שם . וזה אכן פתר לי את הבעיה ומאז אני יכול לראות קבצי מדייה במחשב במדייה פלייר תודות לאותו אחד שעזר לי אך התעוררה לאחרונה בעיה נוספת הקשורה לנושא, איני יכול לצפות בסרטים ב powerdvd (כשאני מעונין לצפות בסרטי dvd ) והבנתי שצריך לעשות את אותו דבר שעשיתי במדייה פלייר אבל בפאוור דיוידי עכשיו אני לא מבין בpowerdvd כלכך האם תוכלו בבקשה לעזור לי כיצד לעשות את אותה פעולה שעשיתי שעבר למדייה פלייר בעזרתכם אבל הפעם ב powerdvd ...? תודה מראש לעוזרים (ה…
-
- 3 תגובות
- 688 צפיות
-
-
תשמעו יש לי בעיה רצינית יש לי תוכנה שמוצאת תוכנות זבל ומוחקת אותם הבעיה שהיא מצאה קובץ שהוא באמת זבל אבל שהיא מוחקת אותו אני לא יכול לגלוש יותר באינטרנט אקספלורר מישהו יודע איך אני יכול להתפתר מהתוכנת זבל בלי להרוס את המחשב???
-
- 2 תגובות
- 688 צפיות
-
-
נכנסתי לאתר מסויים.. נגיד שאני רוצה להכנס אליו שוב אחרי כמה דקות אז מספיק שאני מקליד את ה 2/3 אותיות הראשונות של כתובת האתר ואז יש חלון קטן מלמעלה שמראה לי את הכתובת המלאה.. וגם בנוסף לזה,הדף יטען לי יותר מהר כי הוא נשמר ב temporary internet files עכשיו,נגיד שלאותו אתר אני רוצה להכנס אחרי שבוע(ממתי שנכנסתי אליו בפעם הראשונה) אז כשאני רושם את ה 2/3 אותיות ראשונות זה לא מראה לי חלון עם הכתובת המלאה! הוא "שכח" ! .. או מקרה אחר-שנגיד הוא כן זוכר את הכתובת המלאה,אבל אם אני במקרה של לגלוש ofline (אני משתמש בזה לעיתים)אז זה לא ייכנס לאתר,ואני כן רוצה שזה ייכנס! אז במקרה הזה הוא זוכר את הכתובת אבל שוכח את האתר! .. עשיתי 3 דברים שבכל זאת ל א עזרו לי שהם- 1.ב tools-> intern…
-
- 0 תגובות
- 688 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, איפה מגדירים לווינדוס XP שבמקום קריסת המערכת יציג לי את המסך ה"כחול" במקום ויציין את הבעיה??? אני פשוט לא מוצא את הסימון שצריך להוסיף ורציתי שתכוונו אותי..כי כרגע הווינדוס קורס לי פעם בכמה זמן בגלל תוכנית מסויימת או דרייבר מסויים ואני רוצה למיין את הבעיה ובאמת לראות בעזרת המסך הכחול במקום שיקרוס שיציג לי את המסך +הבעיה..פשוט שכחתי איפה הסימון הזה..אודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 688 צפיות
-
-
שלום לכולם . יש לי כרגע FlashGet והוא כל פעם מביא לי את העצבים . למשל אני מוריד קובץ ראר עם תמונות (לא חשוב מה אני מוריד זה עושה את זה לכול קובץ ) זה תמיד נתקע לי על 99% ויש קבצים שאחרי מלא זמן הוא מסיים להוריד ויש קבצים שהוא לא מסיים את האחוז האחרון . אם אני מוחק את ההורדה אז אני לא מצליח לחלץ מהראר . את הקבצים שהוא מסיים להוריד הקובץ נקרא winrar archive ואת הקובץ שהוא לא מסיים נקרא JC file . ובקובץ של ה JC יש בעיה בחילוץ . אז אני מחפש המצלצה למנהל הורדות טוב וחינמי . תודה מראש .
-
- 1 תגובה
- 688 צפיות
-
-
היי, יש לי קליפ של ארבעת העונות של ויולדי ורציתי לחתוך רק את הקול ולהפוך את זה לקובץ WAV [ולהשאיר את הסרטון המקורי] כדי לצרוב את זה על דיסק מוסיקה. בתודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 688 צפיות
-
-
שלום. אם אתם חושבים שהמחשב שלכם איטי מדי ולוקח יותר מדי זמן לעלות תוכנה אחת קטנה ופשוטה ואתם רוצים להביא את המחשב שלכם לשיא חדש של ביצועים זה אפשרי אבל יש מחיר. יש אפשרות בווינדוס XP לשנות את ביצועי המחשב ואת תצוגתו כלומר אפשר להוריד כמה מביצועי המחשב שתצוגה וכך המחשב יעלה את ביצועיו בהעלת תוכנות ומהירות. אז אם אתם מוכנים להמיר את התצוגה היפה והמדהימה של ווינדוס XP לביצועי מחשב נורמלים עשו כך- לחצן ימני על המחשב שלי, אפשרויות. עכשיו יפתח לכם חלון לחצו למעלה בין האפשרויות על מתקדם. עכשיו תלחצו על ביצועים (Preformance) . עכשיו יש לכם אפשרות של לסדר את המחשב לפי הביצועים הכי טובים או לפי התצוגה היפה ביותר. בחרו מה שעדיף לכם. הערה: המחשב אוטומטית בוחר להתאים לפי התצוגה ה…
-
- 1 תגובה
- 688 צפיות
-
-
אפל שיחררה תוכנה שמאפשרת להתקין WINDOWS על מק מבוסס אינטל . כולנו ידענו שהיום הזה יגיע מתישהו - אבל כל כך קרוב ? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3236663,00.html#n http://www.apple.com/macosx/bootcamp/
-
- 3 תגובות
- 688 צפיות
-
-
לאחר התקנת הדרייברים החדשים, נכנסתי להגדרות עשיתי OVERRIDE וזה לא עזר, התקנתי את NV REFRESH TOOL גם זה לא עזר לצערי! האם יש דרך לתקן את בעיית הריצוד במשחקים עם הגרסא הנ"ל ? בתודה, מר. לוץ!
-
- 0 תגובות
- 688 צפיות
-
-
ככל הנראה ההארדיסק שלי מעפן. מה שקרה זה שלפני כמה ימים המחשב נכנס ללופ של ריסטרטים ולא מגיע לווינדוס. כשנכנסתי דרך דיסק ההתקנה של ווינדוס גיליתי שה partition הראשי שלי :C לא מוגדר. (לא NTFS ולא FAT) כך שזה נראה ככה: (partition1 (unknown חיברתי את ההארדיסק ככונן נוסף דרך מחשב אחר עם מערכת הפעלה תקינה, והצלחתי לראות את הקבצים דרך תוכנה בשם "active partition recovery" אבל לא הצלחתי לגשת אליהם ולאחות אותם. אז למי שיש הצעות תוכנות וכו', אודה לכם מאוד!
-
- 6 תגובות
- 688 צפיות
-
-
שלום התקנתי MediaPortal. יש לי כרטיס טלווזיה(פנימי PCI) שמחובר באמצעות כבל s-video לממיר yes. הכרטיס מסוג BT878. כאשר התקנתי את MediaPortal הוא שאל אותי אם אני רוצה לצפות בטלוויזיה, אז סימנתי שכן. לאחר מכן הוא שאלה אותי איזה database להתקין, אז סימנתי שיתקין את Microsoft SQL Server 2005. בסוף ההתקנה, נכנסתי לתוכנה עצמה אבל לא ראיתי שום טלוויזיה, כלומר המסך שחור. נכנסתי לTV-Server Configuration ושם חיפשתי את ההגדרות לטלווזיה אך לא מצאתי משהו מיוחד שם. ההגדרות שחיפשתי הם שיטת שידור(להגידר ל PAL), מקור אות הוידיאו(שאצלי הוא ה S-VIDEO). את ההגדרות האלה לא מצאתי. בקיצור, מה ואיפה אני צריך להגדיר כדי שיהיה לי טלווזייה ב MediaPortal? תודה רבה, זה מאוד חשוב.
-
- 2 תגובות
- 688 צפיות
-
-
הגירסה היא 3.1.0.25 תודה רבה לכל העונים! זה דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- 3 תגובות
- 688 צפיות
-
-
נשבר לי מהמסנג'ר החדש 2011, והחלטתי לחזור לגירסה שהכי אהבתי(7.5), אחרי שהתקנתי זה לא נותן לי להשתמש בתוכנה זה מכריח אותי לעדכן. משהו שמע על פתרון?
-
- 0 תגובות
- 688 צפיות
-
-
שלום ! יש לי בעיית lowid ב emule. זאת הפעם הראשונה שזה קורה. התוכנה תמיד עבדה מצויין. אין לי שום פיירוול, והפיירוול של וינדוס מנותק. יש למישהו פיתרון תודה.
-
- 4 תגובות
- 688 צפיות
-
-
אני מנסה להסיר את התוכנה הזו ומקבלת הודעת שגיאה unable to load dll הבעיה נמצאת בכמה מחשבים ניסיתי להתקין מחדש, להסיר בSAFE MODE ולהשתמש בכלים של מיקרוסופט להסרת התוכנה זה לא עזר רק מחיקת קבצים והסרה מהרג'סטרי עזר אבל פה בעבודה לא אוהבים להתעסק עם הרסג'סטרי אז אני מחפשת פתרון אחר.. רעיונות? תודה (:
-
- 3 תגובות
- 688 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי קובץ ראר אשר הורדתי(אל דאגה - חוקי לגמרי) אשר בא בצורה של הרבה רארים קטנים בעלי סיומות .01, .02 וכו'. הקובץ נמצא בתוך כונן NTFS אשר יש בתוכו 11 ג'יגה פנויים(כונן C השני הוא FAT32) אך כאשר אני מנסה לחלץ את הראר מתוך הרארים הקטנים יש לי שגיאה: אין מספיק מקום בדיסק הקשיח קבצים מעל 4 ג'יגה נפתחים רק בכונן NTFS אבל הבעיה היא שגם יש לי מקום בדיסק הקשיח(כאמור 11 לעומת 8 ) וגם הכונן בו אני מנסה לחלץ הוא כונן NTFS יש סיכוי שגם הכונן השני צריך להיות NTFS בשביל שזה יעבוד? יש למישהו פתרון לבעיה? תודה מראש, זז'י בזז'י.
-
- 4 תגובות
- 688 צפיות
-
-
קניתי מחשב נייד חדש של טושיבה מסידרה L300 אשר תומך ב bluetooth המטרה שלי הייתה לחבר עכבר אלחוטי בלוטות' לניידים. בעזרה של ויסטה כתוב שאני אמור להיכנס ללוח בקרה -> התקני קול וחומרה -> bluetooth (לא זוכר כרגע את הקיצור במדוייק אבל אפשר להבין מזה) הבעייה שלי היא שאני לא מוצא את הקיצור ל bluetooth שם. מישהו יודע איפה אני מוצא את זה??
-
- 1 תגובה
- 688 צפיות
-
-
שלום המחשב שלי ניהיה בזמן האחרון איטי מאוד אין לי מושג למה אבל התקנתי כמה תוכנות לניקוי הרגיסטרי וכאלה... יש תוכנות ואנטי וירוסים שאני מנסה להתקין זה מתקין הכול טוב ויפה אבל לא נפתח החלון אני לוחץ מלא ולא נפתח וזה קורה בהרבה תוכנות שאני מתקין.... זה באגים מוזרים כאלה... יש למשהו פיתרון?? תודה,רן
-
- 2 תגובות
- 688 צפיות
-
-
שלום, האם קיימת תוכנה שתאפשר לי לחבר למחשב שני מסכים שני מקלדות ושני עכברים ולפצל את המחשב כך ששני משתמשים יוכלו לעבוד עליו באופן בלתי תלוי אחד בשני? לדוגמא כל אחד יוכל לכתוב מסמך וורד אני יודע שהייתה קיימת בזמנו טכנולוגיה כזו ביוניקס שנקראה multiseat האם ישנה אפשרות כזו עבור חלונות או אפילו חלונות + מכונה וירטואלית? http://en.wikipedia.org/wiki/Multiseat תודה
-
- 1 תגובה
- 688 צפיות
-
-
בערך 2 דקות אחריי שאני מתחבר לאינטרנט אני שם לב שה PROCESS הזה לוקח לי 99 אחוז מהמעבד. איך שאני מסיים את ה תהליך הזה המחשב חוזר לתפקוד רגיל. למישהו יש מושג מה זה? ואיך אני מבטל את התהליך הזה? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 688 צפיות
-
-
יש לי שאלה .. האם צריך להסיר את נורטון אנטי וירוס 2003 לפני שמתקינים את נורטון אני וירוס 2005 .. או שה2005 עולה על ה 2003 ואין צורך בהסרה של ה 2003 ..
-
- 4 תגובות
- 688 צפיות
-


