עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by aerosmith,

    שלום, יש לי אימיול רגיל מ EMULE-PROJECT 0.47 או 0.48 ויש לי בו קרדיט ממש טוב כי שיתפתי המון.. לא מזמן הורדתי אימיול דיב DIV EMULE , וזה עובד על קרדיט חדש כי ההתקנה חדשה, השאלה שלי היא כזאת, האם אני יכול להביא את הקרדיט החדש שיפעל מהאימיול של הפרוג'קט אימיול לאימיול דיב? תודה ענקית לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 689 צפיות
  2. Started by HaEsrimVeArba,

    אני יוצר משחק תלת מימדי. כדי ליצור את המפה אני קורא קובץ BMP כאשר מיקום הפיקסל קובע את נקודת הציון רמת הצבע האדום קובעת גובה רמת הירוק קובעת את סוג המרקם ורמת הכחול את סוג הבניין שנצא באותה נקודה. השאלה היא איך אני יכול להכין את שלושת השכבות בנפרד ואז לשלב אותן ל BMP אחד. חשבתי על photoshop. אז איך אני עושה שאם בנקודה מסויימת הצבע: בשכבה אחת (100,0,0) בשכבה השניה (0,110,0) בשלישית (0,0,50) יצא לי בתמונה הסופית (100,110,50)

  3. הכותרת אומרת כבר הכל אני חייב איזה תוכנה או כל הסבר איך להפטר מהספייוור . תודה!

    • 7 תגובות
    • 689 צפיות
  4. אני מצלם עם הכפתור הרגיל של ווינדוס על המקלדת, ברגע שאני מדביק על צייר זה מראה לי את התמונה שיש נכון לעכשיו בסירטון. (לדוגמא הרצתי אותו קדימה, התמונה שצילמתי ממקודם אוטומטית משתנה) תודה.

    • 0 תגובות
    • 689 צפיות
  5. Started by popololo,

    Hi I downloaded something from emule that should have helped me to be "genuine" the problem is that now windows doesnot even open and I get the next message a problem is preventing windows from accurately cheching the license of this computer error code 0x80004005 PLEASE HELP!!!!!

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  6. אני משתמש בווינדאוס XP SP3, ובזמן האחרון קורים דברים מוזרים: הגלישה מפסיקה לפעול, המסך נכבה ומקבל הודעה כאילו שהכבל שלו לא מחובר למחשב או שהוא נהיה לגמרי אפור, כשהמחשב עולה הוא לפעמים פשוט נתקע וכו'. אני לא יודע עד כמה יעיל להתקין אנטי ווירוס כשהמחשב כבר נגוע, אז עדיף להתקין אחד ב-safemod? ועל איזה אתם ממליצים? אני מכיר רק את AVG, אבל לפי נסיון הוא לא מוצא כלום.

    • 1 תגובה
    • 689 צפיות
  7. Started by Real_Me,

    יש לי תוכנה בשם CUTOFF שמקצצת מסוף קובץ וכמובן יש SPLITTERS אבל אלה לא נוחים למטרה הזו כך שאני צריך תוכנה שמקצצת קטע בגודל כלשהו מתחילת קובץ כלשהו. בתודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 689 צפיות
  8. ^^^^^^^^^^^^^^^^ THX [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 689 צפיות
  9. Started by Numi1989,

    מאז הפירמוט שעשיתי יש לי כמה בעיות שצצו, אחת מהם זה בכול פעם שאני מכבה את המחשב כרגיל דרך התחל, המחשב כאילו נכבה ואז נעצר על דף שחור, כמו הדף התחלה של win xp רק שבמקום לטעון, כתוב: "לחץ על כיבוי, על מנת לכבות את המחשב", ואז אני צריך ללחוץ על כפתור הכיבוי, ורק אז המחשב כובה. איך אני מחזיר את זה להגדרות הרגילות, שברגע שאני לוחץ כיבוי דרך התחל, המחשב נכבה בלי עוד שאלות ? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 689 צפיות
  10. Started by kikkler,

    האיקון שלו מופיע לי למטה (עם כל המשתמע מכך - אפשר לסגור אותו, להעביר בין מצבים, להחליף בין יוזרים וכולי), ואני מקבל הודעות, אבל דאבל קליק שמאלי עליו, שאמור בדר"כ לפתוח את החלון שלו לא עושה כלום ניסיתי לסגור ולפתוח מחדש, לעשות ריסט, להתקין מחדש, כלום כמובן שאם פותחים משתמש חדש הכל בסדר, אבל אני רוצה להשאר עם הישן שלי

    • 4 תגובות
    • 689 צפיות
  11. Started by orninyo,

    שלום לפני כמה ימים נדבק לי לאקספלורר סרגל כלים בשם netadv נסתי להסיר אותו עם ad-aware spyware doctor spybot search and destrooy חיפשתי בהסרה התקנה חיפשתי קבצים בשם netadv עשיתי את כל אלה ^ והוא עדיין שם מישהו יודע איך נפתרים מזה ?

    • 6 תגובות
    • 689 צפיות
  12. אני צריך רוצה ליצור אפשרות לעשות חיפוש עבור מחרוזת במספר מחשבים ברשת. האם למישהו יש תוכנה שיכולה לעשות את זה ולזרוק את התוצאה לקובץ לוג, או אולי תוכנה שעובדת דרך command line?

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  13. Started by shahar07,

    בכל פעם שאני פותח את תוכנת הדואר, היא מושכת את אותה הודעה מס' פעמים ואז קורסת מישהו נתכל בזה בעבר ?

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  14. Started by hagay21,

    שאני מגבה מחיצה שלמה לקובץ הוא יוצר לי שני קבצים קובץ אחד image וקובץ אחד spanned מה זה הקובץ השני הוא פשוט לא מאפשר לי לעשות restore כאשר יש שני קבצים מה ניתן לעשות או אם מישהוא יודע לעשות restore דרך שני הקבצים?

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  15. אהלן ששון שאלה לי קטנה ואני מקווה שאני בםורום הנכון האם יש איזו תוכנה שדרכה אני יכול להעביר שידור ולעצב לה מעטפת משלי והכל ואת זה להעביר לשידור של המצלמה. וכל זה בחי. לדוגמה: נגיד ואני רוצה לשדר בתפוז (סתם לדוגמה בבלוג TV שלהם) אז הבנתי שהוא משתמש בשידור של המצלמת אינטרנט שיש לי. אז יש מצב שיש איזה תוכנה שתאפשר לי להלביש על השידור הזה מעטפת שאני אצור (מבוסס על המסך הכחול אם מישהו מכיר), ובמעטפת הזאת אני יוכללשנות דברים כמו טקסט, למשל, ובשידור שלי בתפוז יראו את כל זה ואת כל השינויים בזמן אמת. אם מישהו הבין אותי ויכול לעזור לי אני מאוד אודה לו. תודה רבה לעוזרים, לקוראים ולהורי שהביאוני עד הלום.

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  16. הי, עכשיו פתרתי למישהו את הבעיה לפי האתר של מיקרוסופט. מסתבר שכל מה שצריך לעשות זה לרשום DLL דרך start>run. הפקודה regsvr32 wmnetmgr.dll. למקרה שתצטרכו מתישהו

    • 0 תגובות
    • 689 צפיות
  17. הורדתי סרט חדש והוא ב קובץ OGM איך אני פותח אותו ואם איזה תוכנה תודה לעוזרים..

    • 3 תגובות
    • 689 צפיות
  18. Started by euler,

    שלום לכולם ! אני מחפש תוכנה שאפשר לצייר באמצעותה ציורים בגאומטריה, כמו הציורים שמופיעים בספרים של גאומטריה בתיכון. קוים ישרים, זויות, מעגל, אולי קצת תלת-מימד, לא דברים מסובכים מדי... אשמח לעזרה !

    • 1 תגובה
    • 689 צפיות
  19. Started by nirt,

    יש לי מסך LCD רחב 900*1440 ואני עובד ברזולוציה הטבעית שלו. הבעיה היא שהטקסט מאוד קטן ולא נוח לקריאה. את הבעיה הזו בוינדוס פתרתי ע"י קביעת 140DPI לטקסט ואכן כל הטקסט בוינדוס עבר לגודל נוח. הבעיה הגדולה שלי היא באתרים בעברית כמו YNET ששם אני לא מצליח לשנות את הגודל. ניסיתי לשנות ב- VIEW<TEXT SIZE אבל זה לא משנה שם כלום ( באתר הזה זה כן שינה) מישהו יודע על פתרון לבעיה (התקנת פונטים אחרים או משהו כזה) או שפשוט לא קיים ???

  20. Started by assaf972,

    שלום לכולם עשיתי פרמוט למחשב והתקנתי את vista ultimate השאלה שלי אך אני עושה מחיצות יש תוכנה פנימית או שאני צריך להשתמש במשהו כמו partition magic

    • 4 תגובות
    • 689 צפיות
  21. שלום! יש לי דיסק מסוים שצרבתי לפני זמן מה אצל חבר שכאשר אני מביא אותו הביתה הכונן שלי מתקשה לקרוא חלק מהמידע(הוא רושם לי שגיאה כאשר אני מנסה להעתיק חלק מהדברים למחשב),אצל אנשים אחרים דווקא אותו הדיסק עובד,לכן אני מניח שפשוט הכונן שלי צריך לקרוא במהירות קצת יותר איטית. אשמח לתוכנה ששולטת במהירות הקריאה של הCD ROM. תודה רבה!!!

    • 4 תגובות
    • 689 צפיות
  22. Started by oronab,

    שלום לכולם אני לא יודע אם זה הפורום הנכון אבל בכל זאת אני אשאל מהיום בבוקר המחשב לא מפסיק לעשות לי ריסטרט בלופ בלי הפסקה כביתי והדלקתי אבל זה לא עוזר דרך אגב שניה לפני שהוא עושה את הריסטרט הוא מראה איזה מסך כחול לשניה אבל אי אפשר לראות מה כתוב שם תודה לעוזרים. זה די מלחיץ אותי

    • 1 תגובה
    • 689 צפיות
  23. Started by -AKEL-,

    שלום אני ממש חייב עזרה ביצירת גרף עם עקום דרוג אבל אני לא יודע איך אני עושה את זה באקסל אני צריך שציר Y יראה לי זמן וציר X יראה לי את כמות הגידול ולפי זה העקום יעלה או ירד... איך אני עושה את זה ? תודה מראש עידן

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  24. Started by fish123,

    מצאתי כמה וירוסים על המחשב שלי, אבל מעניין אותי אם באמת פרצו וגנבו קבצים מהמחשב שלי יש תוכנה או כל דבר שעוזר לי לדעת אם גנבו לי בעבר קבצים ואילו?

  25. רציתי להוריד את נרו, אבל ראיתי שיש 2 גרסאות: Nero 7 Premium Reloaded - Trial Version ו- Nero 7 Premium Reloaded - Full Installer. מה ההבדל בניהם?

    • 4 תגובות
    • 689 צפיות

דיונים חדשים בפורומים