עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by shai_ka,

    שלום לכולם לאחרונה רכשתי 4870X2 , התקנתי windows sp3 heb הכל בסדר עד כה.... התקנתי את הדרייברים של לוח אם ( X48-DQ6 ) גם כאן הכל בסדר.... ברגע שהתקנתי את הדרייבר של כרטיס המסך - לאחר הפעלה מחדש אני מקבל מסך כחול שאומר שהדרייבר נכנס "ללופ אינסופי". ניסיתי דריברים שהגיעו עם כרטיס המסך וגם דרייברים שהורדתי מ PALIT וגם את הדרייבר האחרון מ ATI . חשבתי לנסות Windows sp2 .... יש למישהו רעיון ? או אפילו היכן ניתן להשיג דרייברים ישנים של 4870X2 ? (מפרט מחשב : Q6600,ספק TAGAN 900W ,זכרונות 2GB של Geil )

    • 0 תגובות
    • 690 צפיות
  2. Started by natang,

    שלום רב לכולם, אני מתכוון לפרמט את המחשב באופן סופי כדי ליצור מחיצות (partitions) חדשים. אני רוצה שתוכנת הגיבוי תיצור גיבוי רק לספריות נבחרות שקיימות אצלי. למשל ב- nero ניתן ליצור גיבוי רק ל- partitions שלמים. והבעיה עם זה, שאם ארצה לשחזר אז אוכל לשחזר רק לאותו סוג/גודל של partition. ואילו בתוכנת הגיבוי של win xp ניתן לבחור ספריות אבל לא הצלחתי לצרוב על דיסקים. כמו כן, אני מעוניין שהתוכנה תדע בעצמה לחלק את הגיבוי לגדלים המתאימים לכל דיסק. תודה על ההיענות שלכם, נתן.

    • 6 תגובות
    • 690 צפיות
  3. אני מחפש תוכנה שבה ארשום את שם הזמר בערבית והתוכנה תמצא לי שירים של אותו זמר (משהו בסיגנון אימיול או קאזה). משום מה שני התוכנות הנ"ל לא מכירות בחיפוש בשפה הערבית. תודה מראש לעוזרים

  4. Started by hopa,

    למה משתמשים בסקיצה 3D בתוכנה זו?

    • 1 תגובה
    • 690 צפיות
  5. Started by RayZ,

    בבקשה,למי שיודע איך להעלות משחקים ישנים ב DOSBox שיסביר! אני (ועוד כמה שמחפשים את זה) כבר נואשים.

    • 2 תגובות
    • 690 צפיות
  6. Started by dad11223,

    מכירים דבר כזה כשאתם לוחצים על קיצור דרך ונכנסים ל PROPERTIES יש שם כל מני אפרויות כמו TARGEN , START IN, SHORTCUT KEY וכ'ו אז האפשרות SHORTCUT KEY עושה לי בעיות אם נגיד אני מגדיר שם שאם לוחצים F10 נגיד, אז הקיצור דרך יפעל יענו הקיצור דרך של התוכנה תפעל דרך לחיצה אחת במקלדת אז מה הבעיה שאחרי שאני מגדיר את זה , זה עובד הכל טוב ויפה עד שאני עושה ריסטארט למחשב ואז הכפתור F10 שהגדרתי אותו כבר לא עובד למרות שאם להכנס למאפיינים של הקיצור דרך הזה אז זה עדיין מוגדר שם הכפתור F10. מה אפשר לעשות איך אפשר לתקן את זה? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 690 צפיות
  7. Started by Moty_p,

    לא מצאתי כותרת יותר טובה מזו יש לי סרטים במחשב (ישנים מאוד) ששומעים בהם רק בצד ימין \ צד שמאל רציתי לדעת אם יש איזה שהיא תוכנה שיכולה להשמיע לי את סאונד של צד ימין של הסרט גם לצד שמאל (במקרה שרק ימין עובד) וכנ"ל לגבי פעולה הפוכה. יש חיה כזו?

    • 2 תגובות
    • 690 צפיות
  8. היי לכולם, לפני משהו כמו חודשיים קניתי מחשב חדש, הנה תמונה של המפרט שלי, http://up44.siz.co.il/up3/ow2yz3tguymy.jpg הוא מריץ את כל המשחקים עד עכשיו ברמות הכי גבוהות ומשום מה לפעמים בזמן משחק במיוחד במשחק RED ALERT 3 הוא מרבה להתקע, מה זאת אומרת להתקע? זאת אומרת לעשות מסך שחור וזה משמיע צליל כזה כמו הרבה תיקתוקים בדלת . אשמח לעזרה.. טל.

    • 5 תגובות
    • 690 צפיות
  9. שלום כולם ! אני אפתח ואומר שאני שואל את השאלה הזאת בשביל חבר הוא קנה היום צורב די וי די פאיוניר 06 עכשיו גם אני וגם הוא לא הכי מבינים בקטע של תוכנות צריבה מדיות וכ'ו הייתי רוצה לקבל המלצות למידיות לצריבה וכן גם גדלים מומלצים (אם ש גדלים שונים) למדיות אמממ תוכנות מומלצות וכן מקודדים אם צריך ובאופן כללי כל מה שצריך לצריבה טוב ואיכותית עד כמה שאפשר בתודה מראש לירן

    • 0 תגובות
    • 690 צפיות
  10. Started by dd7,

    <p>הגעתי לשלב שהוא שואל אותי מה שם השרת הנכנס שלך, ומתחת מה שם השרת היוצא (smtp) מה זה אומר?</p><p>דבר שני האם אני יכול לשים 2-3 תיבות דואר בתוכנה הזאת האם יש תוכנה כזאת?</p>

  11. Started by djhenrya,

    אני מחפש המלצות (+לינקים) לחבילות של קודקים. אני צריך שיהיו חבילות כמה-שיותר-מקיפות, וללא SPYWARE . פעם היה את The Codecs של תיאורטיקה סופט, אבל הוא עושה טיפה בושות. תודה

    • 6 תגובות
    • 689 צפיות
  12. אני מסתכל על הלוח ורשום לי רק IBM בגדול ולא רשום לי איזה דגם זה,איך אני יכול לדעת על מנת שאוכל למצוא דרייוור SATA ללוח? תודה רבה לכל מי שיעזור

    • 1 תגובה
    • 689 צפיות
  13. Started by miim17,

    מידע על המערכת ועל מצב הרשת?

    • 0 תגובות
    • 689 צפיות
  14. שלום לכם יש לי בעיה כל פעם שאני מחבר תפלא שלי שהוא מסוג W910I סוני אריקסון אז הוא רושם לי שהתקן לא זוהה מה לעשות ?? נ.ב פעם זה עבד עכשיו התחיל הסיפור הזה לפני כמה חודשים התוכנה לא עובדת ופעם לא היה לי תוכנה היתי ניכנס דרך המחשב שלי

    • 3 תגובות
    • 689 צפיות
  15. Started by t,

    מישהו יכול להגיד לי מה זאת התוכנה הזאת ואיך אני מפעיל אותה?

    • 0 תגובות
    • 689 צפיות
  16. הורדתי דריברים מעודכנים ללוח של ג'יגה בייט 965 P S-3

    • 3 תגובות
    • 689 צפיות
  17. Started by Dj_CooL,

    יש לי בעיה שכל הזמן שאני מתקין דברים וזה זה עושה לי סימני שאלה וגם שאני רואה סרטים בכל נגן התרגום הוא באותיות מוזרות כן יש לי ויסטה והוספתי עליו עברית אבל זה היה לפני שהתקנתי את העברית תודה רבה לעוזרים אני מאוד ישמח אם תעזרו לי כי זה בעיה ממש מעצבנת הנה תמונה : http://www.zix.co.il/images/175956058.jpg

    • 4 תגובות
    • 689 צפיות
  18. הי אני מנסה ליצור קובץ הפעלה batch file אשר יבצע סגירה של תוכנת האוטלוק גיבוי הקובץ PST שלה והפעלה מחדש של ה Outlook. מה שקורה זה שהכל עובד לי עד לשלב של ההפעלה מחדש של הOutlook משום מה הוא לא מפעיל לי אותה. להלן הקוד של הקובץ bat שיצרתי : Echo off Echo Backuping your mailbox please wait... wscript closeoutlook.vbs Copy C:\MailBox\MailBox.pst G:\MailBox\MailBox.pst /V /Y C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE עריכה: הבעיה נפתרה לי אבקש למחוק את הודעתי.

    • 0 תגובות
    • 689 צפיות
  19. Started by tom123,

    שלום, במהלך הגלישה באתרים שיש בהם פרסומות פלאש מחורבנות כמו באתר הזה.. (לא הגזמתם!??!?) האתר עצמו לא נתקע ואפשר לגלוש באתר אבל הכפתורים שלמעלה (הבא הקודם וכו') אי אפשר ללחוץ עליהם הם נתקעים ורק אחרי כמה שניות זה משתחרר וחוזר חלילה. מה הבעיה יכולה להיות? עידכנתי את הפלאש לא עזר..

    • 1 תגובה
    • 689 צפיות
  20. Started by aviel570,

    שלום יש לי דיסק די וידי 4.7 ויש לי משחק מקובץ בראר ששוקל 5 וחצי גיגה...איך אני יכול לעשות שהקובץ ישקול פחות מ4 גיגה?אם אני יקבץ שוב זה ישנה משו??

    • 4 תגובות
    • 689 צפיות
  21. היי לכולם!!! אני צריך תוכנה חינם אשר משחזרת טוב תמונות מכרטיס SD אשר פורמט תודה

    • 5 תגובות
    • 689 צפיות
  22. Started by galgalgal2001,

    אני רוצה לקוד את הצלV ל DVDHD ואז לצרוב אותו כדי שאוכל לראות אותו בDVD באיכות של HD תודה לעוזרים!

    • 6 תגובות
    • 689 צפיות
  23. Started by FatherBoard,

    לאחר הפרמוט האחרון הורדתי את ה-JVM של סאן. הבעיה היא, שבכל פעם שזה פועל ברקע, המסך משתבש... נהייה מטושטש או נמתח... מה זה?! ???

    • 0 תגובות
    • 689 צפיות
  24. כמו שכתוב בכותרת

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות
  25. Started by yarl,

    למה System Mechanic לפני שהיא מתקינה היא רוצה שאני יסיר את אנטי וירוס ואם אני עושה הסרה לנורטון 2004 אני יוכל להתקין מחדש אותו ? כי היה לי בעיות פעם עם הסרה והתקנה של נורטון בסוף לא רצה לעדכן את עצמו מוזר

    • 2 תגובות
    • 689 צפיות

דיונים חדשים בפורומים