תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מנסה לערוך קבצי וידאו בתוכנת Vegas ושמתי לב למשהו מוזר. הוא לא נותן לי לערוך קבצי AVI. למה זה?
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
כאילו שתמיד יעבוד....ויהיה ממוזער לסמל ליד השעון??
-
- 7 תגובות
- 690 צפיות
-
-
בעקרון אני צריך את הדף הורדות של הדרייוורים של הלוח אבל אשמח אם זה לא טירחה גם לקבל את הדרך איך מגיעים לדף הורדות,הרבה זמן הייתי באתר של MSI ולא הצלחתי למצוא תודה רבה רבה ושבוע טוב
-
- 3 תגובות
- 690 צפיות
-
-
קיבלתי משימה להביא לצוות תוכנה חדשה ויעילה היא לא חייבת להיות קשורה לעיסוק הצוות. כעיקרון אני מתעסק בבדיקות תוכנה ותיכנות. יש המלצות לתוכנות שימושיות? שמעתי על resharper חקרתי קצת את התוכנה אבל לא מצאתי בה שום דבר מיוחד... אם מישהו יכול להגיד לי מה מיוחד ושימושי בה אני ישמח תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 690 צפיות
-
-
אני צריך תוכנת הורדה כמו מה שמתואר בכותרת^ DAP=Download Accelerator Perminum תודה!
-
- 1 תגובה
- 690 צפיות
-
-
מקווה שזה קשור לפה... שאני גולש באתר כל הזמן מופיע לי ההודעה הזאת: היא מופיעה הרבה פעמים אז אני מתעלם ממנה. לאחר זמן מסויים מופיע דוח שגיעות. גם אותו אני מזיז הצידה. ואחרי זה מסויים האתר פשוט נתקע ואז אני יוצא. שיש את ההודעה. אם אני לוחץ על מקש מסויים הוא סוגר לי את האקפלורר של האתר הזה בלבד! זה הקטע. שאתרים אחרים הוא לא סוגר. והוא מופיע רק שאני נמצא באתר הזה... מה אפשר לעשות? תודה לעונים!
-
- 4 תגובות
- 690 צפיות
-
-
בזמן האחרון אני נכנס לכונן C ואני רואה 10 GB פנוי אחרי כמה זמן אני נכנס אני רואה 700MB פנוי אני מוריד שירים של 12 MG פתאום הם שוקלים 45 מגה האם הפתרון היחידי הוא להחליף ארד דיסק? הכונן זה samsung 320GB
-
- 4 תגובות
- 690 צפיות
-
-
האמת היא שנראה לי שזה קורה בעיקר בסרטי HD, אבל אני לא בטוח בזה. לדוגמא אם רשום דונטלו צב נינג'ה מדליק אחושילינג אין אין עליו כפרות הוא לפעמים יציג רק ב נינג'ה מדליק אחושילינג אין א סתם ככה חותך משפטים בצדדים... יש משהו לעשות? תודה (:
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
-
והם סתם חופרים עם העזרה הנדיבה שלהם ' תודה מראש לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה פשוטה (ואם אפשר - חינמית) לעריכת וידאו - ליתר דיוק אני פשוט רוצה לקחת קטע קטן מסרט. אשמח לקבל המלצות בנושא. תודה
-
- 1 תגובה
- 690 צפיות
-
-
-
היום קיבלתי את המחשב החדש,ב"ה. המחשב הגיע כאשר הויסטה כבר מותקנת וההארדיסק לא מחולק בכלל, כלומר כל הארדיסק זה מחיצה אחת..אפשר לחלק את ההארדיסק עכשיו? ניסיתי עם פרטישןמג'יק ולא הצלחתי, אולי אני לא בדיוק יודע איך להשתמש.. אשמח אם תוכלו לעזור לי..
-
- 6 תגובות
- 690 צפיות
-
-
שלום אני משתמש בתוכנה BSPLAYER כדי לראות סרטים ושמתי לב שכשאני רואה סרטי HD, עוצמת השמע מאד נמוכה. ומכיוו ןשהרמקולים שלי בטלווזיה לא חזקים, לא שומעים חזק. יש לציין כי סרטים רגילים ומיס אין בעיה. המחשב מחובר מיציאת האוזניות (נייד) לטלוויזיה על בננה רגילה. אני משער לעצמי שזה קשור לקידוד הסרט? נכון? יש מה לעשות?
-
- 2 תגובות
- 690 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה עם הפלאש במחשב.. אני משתמש גם בIE7 (דפדפן איטי וחרא) ובפיירפוקס (סבבה אבל לא עולים עליו כל הדברים) בכל מקרה אני גם מתחיל ללמוד פסיכומטרי בהיי קיו... האתר שלהם הוא אתר פלאש...והוא מחייב גירסה של IE7 (אי אפשר פיירפוקס או משהו אחר) בכל מקרה עד לא מזמן הכל היה בסדר אבל פתאום האתר אומר לי שאני צריך להתקין פלאש... מוזר כי בכל שאר האתרים כמו יטיוב הכל עבד כרגיל...אמרתי בסדר, נתקין...התקנתי וזה עדיין מראה לי את השגיאה... ניסיתי למחוק ולהתקין מחדש את הפלאש, לא עזר ניסתי למחוק את IE7 ולהתקין מחדש גם לא עזר אולי אם אני אנסה להחזיר לIE6 זה יהיה בסדר אבל אני לא ממש מצליח לעשות את זה... זה ממש ממש מעצבן כי אני מפסיד על זה ימי לימוד בעע קורס לא זול עזרתכם...
-
- 4 תגובות
- 690 צפיות
-
-
אפל שיחררה תוכנה שמאפשרת להתקין WINDOWS על מק מבוסס אינטל . כולנו ידענו שהיום הזה יגיע מתישהו - אבל כל כך קרוב ? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3236663,00.html#n http://www.apple.com/macosx/bootcamp/
-
- 3 תגובות
- 690 צפיות
-
-
-
- 4 תגובות
- 690 צפיות
-
-
ניסיתי לעשות חיפוש על pink floyd (להקה מוכרת - בכל שאר תוכנות השיתוף יש מלא תוצאות) רק פה אין אפילו תוצאה אחת וגם בכל מיני להקות אחרות מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 690 צפיות
-
-
אני לא מצליח למצוא DRIVER מתאים ל HD 3850 ! יש לי מערכת XP HOME EDITION ומעבד P4. הורדתי כמעט מכול מקור אפשרי, וההתקנה של הדיסק שמצורף עם הכרטיס לא עובדת! תודה לעוזרים!
-
- 3 תגובות
- 690 צפיות
-
-
הקאזאה שלי מסרבת להיתחבר כבר חודשיים (גם אחרי פירמוט גם אחרי 1000 גירסאות שונות והוצאות שונות של קאזאה ) ואני מחפש תוכנת P2P עם קבצים וחיפוש בעיברית ... (בינגוד לביטורנט למשל ) יש המלצות ?
-
- 5 תגובות
- 690 צפיות
-
-
אני גרגע משתמש בנורטון ובmcafee שניהם משגעים אותי ולא יעילים כלל וגם מעמיסים על המערכת! מישהו אולי יכול להמליץ לי בבקשה על אחד חינמי וטוב?? תודה רבה מראש!
-
- 1 תגובה
- 690 צפיות
-
-
יש לי בעיה- כאשר אני סוגר את פיירפוקס והוא באמצע הורדת קובץ- הוא נסגר ישירות ולא שואל אותי מה לעשות עם ההורדה כמו שבדרך כלל קורה אני חושב שהבעיה היא בגלל שיש לי all in one sidebar חיפשתי באפשרויות ולא מצאתי פתרון
-
- 0 תגובות
- 690 צפיות
-
-
כאשר אני מפעיל את התוכנה כתוב שאפשרות הoc וטלה למה אני לא יודע זה קשור לקובץ כל שהוא
-
- 0 תגובות
- 690 צפיות
-
-
שלום לכולם, זמן רב לא כתבתי כאן בפורום, אני מקווה שהתחלפו קצת האנשים יש לחבר שלי שגיאה כאשר הוא פעיל את הWINDOWS רשום לו שאין תקליטור בכוננן A כל פעם מחדש ניסיתי למצוא פיתרון באינטרנט ברם לא הצלחתי מישהו יודע כיצד ניתן לבטל את ההודעה הזאת? (אין צורך בתמונה לדעתי, פשוט רשום "אין דיסקט בכונן A אישור או ביטול" משהו בסיגנון תודה מראש, ערב טוב.
-
- 7 תגובות
- 690 צפיות
-
-
אהלן רציתי לדעת מה התפקיד של התוכנה הזאת והאם אפשר להשתמש בה במקום TMPGEnc DVD Author תודה יניב
-
- 1 תגובה
- 690 צפיות
-


