עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by dimkin,

    שלום חברים. יש לי רעיון משוגע אבל אני רואה בו פוטנציאל. אני סטודנט במכללת סלע, לקראת סוף קורס בן שנתיים בכל החשור ל-.net MCPD. אני מקווה להתמחות בנושאים כגון ASP.NET, WCF, SILVERLIGHT. אני מחפש מעצב גרפי שגם הוא לומד או לא מזמן סיים את הלימודים בעיצוב גרפי לסביבת האינטרנט אשר לומד/למד HTML,CSS,XHTML,Action Script, Flash וכו'... יש לי כמה מקורות לפרוייקטים (לא בתשלום) שאפשר לעשות ובכך לרשום שורה או שתים לתיק העבודות. בין הפרוייקטים: 1. אתר עבור המחלקה לפרהיסטוריה - אוניברסיטת תל אביב. 2. יכול להיות אתר אינפורמטיבי ואולי בעתיד מכירתי עבור חברה לציורי אילוטרציה - אוקראינה. 3. אתר אישי לכל אחד מאיתנו - קו"ח וכו'... עם הזמן (ועם צבירת נסיון ותיק עבודות) אפשר יהיה…

    • 0 תגובות
    • 690 צפיות
  2. Started by Rafi921,

    בתוכנה יש אפשרות לעשות גיבוי של System state שאלתי: מה זה בדיוק? ומה ההבדל בין זה לבין שחזור המערכת של windows xp home edition אשמח אם תפנו אותי למשמח שמפרט את ההבדלים (ניסיתי לחפש ולא מצאתי ??? ???) תודה

    • 0 תגובות
    • 690 צפיות
  3. Started by ADIR_M,

    בדרך מוזרה כולשהי שהעתקתי ספריית מוזיקה מהארד דיסק אחד לאחר כל השירים הסתדרו בתיקיות עפ"י שם אומן. אני מחפש תוכנה שתחלץ את הקבצים שיש באלפי התיקיות לתיקיה אחת. תודה

  4. Started by icebreak,

    https://addons.mozilla.org/messages/307259.html במקום להוציא גרסא חדשה, אפשר להשתמש בעדכון שם (או לעשות את השינוי לבד), גרסאות עתידיות יכילו פתרון יותר טוב כנגד ה BUG

    • 0 תגובות
    • 690 צפיות
  5. Started by civic,

    כל פעם שאני מפעיל את WINRAR כדי לחלץ קובץ כל המחשב נייד כמעט ונעצר הכל נהייה איטי ברמות ! השאלה האם זה צריך להיות ככה? יש לי מחשב נייד HP DV6-3130 I7 עם 4 גיגה זכרון

  6. אני צריך רוצה ליצור אפשרות לעשות חיפוש עבור מחרוזת במספר מחשבים ברשת. האם למישהו יש תוכנה שיכולה לעשות את זה ולזרוק את התוצאה לקובץ לוג, או אולי תוכנה שעובדת דרך command line?

    • 2 תגובות
    • 690 צפיות
  7. Started by rotman,

    שלום , התקנתי אקספלורר 7 על המחשב החדש במשרד של אמא שלי , משום מה , למרות שהאופציה של הטאבים היא enable הוא לא פותח טאבים... ניסיתי לעשות להם disable וגם , הוא לא פותח טאבים... הצעות?

    • 4 תגובות
    • 690 צפיות
  8. Started by KF,

    שלום כל פעם שאני לוחץ על המשפט באתר: "יש לך 2 הודעות חדשות 2 מהם חדשות " אז פשוט האינטרנט אקספלורר נתקע.... וזה קורה רק שאני לוחץ על הדבר הזה וגם אני לא יכול לשלוח הודעות פרטיות כי אחרי שזה שולח הודעה פרטית זה מגיע אוטומטית למסך של ההודעות הפרטיות וזה נתקע.... מה עושים ? אין לי וירוסים ואין לי ספייוורים עשיתי עכשיו בדיקה.... וזה התחיל לי רק היום.... מה עושים ?

    • 1 תגובה
    • 690 צפיות
  9. אני חושב שזה וירוס כן? אבל רק היום פירמטתי את המחשב זה מוזר. מה עושים? יש לי אנטי וירוס קראפרסקי 07 וAd-Watch 2007

    • 5 תגובות
    • 690 צפיות
  10. Started by TimoTy,

    טוב יש לי משחקים ישנים ומקוריים ואני רוצה לעשות ניקוי אז אני מחפש תוכנה "שתוריד" לי את הדיסק לHD וכשאני ארצה אני אוכל לפתוח את הקבצים ב-Daemon Tolls

  11. Started by gollbi,

    מחפש תוכנה לאיחוי הדיסק , יש הצעות? תודה לעוזרים !

    • 6 תגובות
    • 690 צפיות
  12. שמעו אני צריך מעצבים שיודעים לעצב לוגו ועיצוב אתר מי שיודע לעשות את זה ויש לו ידע בפוטושופ או מה שהוא רוצה שישאיר לי הודעה בפרטי. תודה. מי שלא מכיר האתר הוא על המישחק החדש - age of empires 3

    • 1 תגובה
    • 690 צפיות
  13. אמרו לי נורטון אבל אני יודע שיש גם את Nod32 ו Avg ומהחומות אש יש גם את zone alarm מה תמליצו? משהוא שלא אוכל מלא זיכרון

    • 1 תגובה
    • 690 צפיות
  14. Started by VL,

    מתי יוצאת הגירסה החדשה? שמעתי שהיא עומדת לצאת בקרוב.

    • 10 תגובות
    • 690 צפיות
  15. מה שכמובן לא נכון אני Admin מלא עם כל ההרשאות שצריך ואין לי אף יוזר מוגבל, מה יכולה להיות הסיבה שהמחשב מגביל התקנה והאם ישנה דרך לעקוף את זה כמובן שניסיתי את גל האפשרויות דרך לוח-הבקרה וכן דרך control userpasswords2 ובכל המקומות אני מוגדר כADMIN ומשויך ל-ADMINISTRATORS [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 690 צפיות
  16. Started by eliau21071981,

    חברה בזמן האחרון הגלישה שלי נהייתה איטית לאחר שאני מפעיל אימיול תמיד האימיול שלי היה דלוק והייתי גולש חופשי אבל בזמן האחרון הגלישה איטית בזמן שאימיול מופעל חומת האש מאופשרת ואני משתמשת בקספסקי 7 האימיול שלי לא מגיע למהירויות גבוהות בכלל ובכל זאת איטית

    • 2 תגובות
    • 690 צפיות
  17. משהו עם אפשרות להכניס סאונד ואולי קטעי מעבר. (חוץ מ-adobe premier).

    • 1 תגובה
    • 690 צפיות
  18. Started by 10GaZ,

    אני מפעיל את Nero 7, ושם בוחר ביצירת וידאו DVD. הנרו פותח את תוכנת Nero Vision 4 (האשף שבעזרתו יוצרים וידאו DVD). אני בוחר סרט, בוחר באפשרות שהדיסק יהיה ללא תפריט, לאחר מכן צופה בתצוגה מקדימה של הסרט (ורואים את הסרט), ואז בשלב האחרון, לאחר שאני לוחץ Burn הוא טוען את הסרט ונותן הודעת שגיאה: Unable to prepare data from recording: Prepare session failed: Transcoding of videos failed את הודעת השגיאה הזאת הוא נותן בכל סרט שאני מנסה לצרוב, לא חשוב באיזה קידוד הוא. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 690 צפיות
  19. Started by a-gold,

    הורדתי את EVEREST Ultimate Edition אבל זה לא מראה את הכל כי צריך להירשם לתוכנה אם יש למישהו קראק לתוכנה או גרסא יותר ישנה אבל מלאה אשמח לקבל. תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 690 צפיות
  20. Started by Run-Ma,

    זה קרה לי עם כמה תוכנות ועכשיו זה קורה לי בגדול עם האייסיקיו. יום אחד סתם פתאום כשניסיתי לפתוח את התוכנה היא לא נפתחה, ניסיתי כמה פעמים וזה עדיין לא עבד אז נסיתי לעשות uninstall וזה כל הזמן אמר לי שהuninstaller כבר פועל ולנסות מחדש. בקיצור זה לא עשה uninstall אז ניסיתי למחוק את כל הקבצים של האייסיקיו אבל משום מה חלק מהם מוגנים. ניסיתי להתקין את התוכנה מחדש אבל ההתקנה פשוט לא עולה. ניסיתי הכל ואין לי מושג מה הבעיה מישהו יכול לעזור לי?? תודה

    • 4 תגובות
    • 690 צפיות
  21. Started by kira,

    טוב AS2 גודל קובץ ה SWF 7K לינק http://flashtest.000space.com/myGallery/ בעיצוב אני לא הכי חזק.... אבל הגלרייה דינאמית תודה ויום טוב

    • 1 תגובה
    • 690 צפיות
  22. Started by zik125,

    שלום לכולם רציתי לדעת אם יש תוכנה לניטור חום של המארז ושל הרכיבים?כדי לוודא שהכל תקין

    • 5 תגובות
    • 690 צפיות
  23. Started by deathil93,

    שלום, יש לי בעיה שמחרפנת אותי כבר יומיים. הורדתי דרייבר חדש לכרטיס שלי (ATI HD2400PRO עם חיבור AGP) אבל אחרי שהוא מחלץ את הקבצים ההתקנה פשוט רצה ברקע ולא עושה כלום, לא מעדכנת, שום דבר. ניסיתי את הדרייבר עם ה-AGP HOTFIX וגם זה לא עזר וגם ניסיתי להתקין דרך SAFEMODE אבל זה גם לא עזר. מישהו יכול לעזור לי? זה דחוף מאוד כי אני עכשיו בלי דרייבר והלאגים האלו מחרפנים אותי. תודה מראש :-\

    • 1 תגובה
    • 690 צפיות
  24. Started by Make_Party,

    שבת שלום לכולם יש לי בעייה באתר revolutiontt אני מחובר אלהם כבר שנה ועכשיו בגלל הצבא לא הייתי חודש בבית ושאני מנסה להיכנס או אומר לי This account has been disabled. בבקשה עם מישהו יודע איך אני מחזיר אותו או מה אני יכול לעשות זה היה ממש ממש נחמד תודה רבה!!

    • 1 תגובה
    • 690 צפיות
  25. מה יותר טוב אופיס אקס פי או אופיס 2003? והאם אופיס 2003 עובד רק על וינדוז 2003 או שאני יכול להתקין אותו גם על אקס פי

    • 2 תגובות
    • 690 צפיות

דיונים חדשים בפורומים