תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
שלום! אני צריך שמישהו להביא לי איזו תוכנה.או דרך לתרגם ולהפוך דף אינטרנט שכתוב באנגלית,לעברית.... אני ראיתי שצישהו עשה דבר כזה לאתר בגרמנית(הפך אותו לאנגלית)דרך משהו כזה שקשור לגוגל... אם יש דבר כזה בבקשה תביאו לי!!! תודה!
-
- 4 תגובות
- 692 צפיות
-
-
היי! יש לאשתי אתר פרטי (עיצוב תכשיטים), שאני רוצה להכניס בו קצת "חיים", בעיקר בעמוד הראשי: http://www.ofri-jewelry.com/index.htm כמו ששמתם לב העמוד הראשי די "מת" מבחינת עיצוב... לא סגור מה אני רוצה לשנות/להוסיף בדיוק, כנראה תמונה שלה כשהיא עובדת בסטודיו או משהו בסגנון. אם יש רעיונות יצירתיים אני פתוח לאפשרויות. יש לי את קובץ ה-PSD המקורי. מוכן גם לשלם תשלום סמלי בהתאם. מישהו פנוי למשימונת? תודה.
-
- 1 תגובה
- 692 צפיות
-
-
הכוונה היא לקבצי ה-COOCKIE וכו'. אני מחפש תוכנה חינמית שתעשה את זה בשבילי, במקום שאני אעשה את זה ידנית דרך הדפדפן. ובבקשה תמליצו על תוכנה חינמית טובה, ולא סתם משהו שחיפשתם אותו בגוגל...
-
- 2 תגובות
- 692 צפיות
-
-
שלום איפה אני יכולץ למצוא אץ הרובץ של אנשי רשר ב-OUTLOO EXPRESS של WINXP PRO? תןדה
-
- 2 תגובות
- 692 צפיות
-
-
מרוב הנמענים שלי אני מקבל ג'יבריש, כשהם כותבים בעברית, אם אני רושם אליהם הם רואים את מה שאני רושם, למישהו יש מושג איך לפתור את זה?
-
- 0 תגובות
- 692 צפיות
-
-
האם משהו מכיר את התוכנה הזו שמשמשת לניקוי שאריות במחשב של תוכנות לאחר הסרה וניקוי רג'יסטרי השאלה עד כמה היא אמינה ? תודה
-
- 2 תגובות
- 692 צפיות
-
-
האם צריך לפתוח פורט מסויים אם אני משתמש באימיול ? או אם אני נותן לתוכנה את כל האישורים המתאימים זה מספיק ? אם אני צריך לפתוח פורט,איך אני עושה את זה ? תודה.
-
- 2 תגובות
- 692 צפיות
-
-
http://vi9ati.deviantart.com/art/Sunrise-135250316
-
- 0 תגובות
- 692 צפיות
-
-
התוכנות Jdownloader ו FreeRapid החליטו פתאום שהם לא רוצות להפתח לי ואני לא יודע למה, ניסיתי לעשות הפעלה מחדש לתת להם אישורים מיוחדים באנטי - וירוס (AVG פרימיום) ,כמובן למחוק אותם והתקין שוב וזה לא עוזר בבקשה עזרה :-\
-
- 1 תגובה
- 692 צפיות
-
-
שלום רב, אני זקוק נואשות לעזרתכם פתחתי ATACHMENT של מסמך WORD חשוב ולאחר שעבדתי עליו שמרתי אותו ככורח ההרגל בעזרת ctl. s מה שגרם לקובץ להישמר בספריית ה Temporary files. אם אני לא טועה לאחר מכן פתחתי שוב את הגרסא הישנה של הקובץ מהATACHMENT ואני מניח שמה שקרה זה שאוטמטית המחשב שמר את הגרסא הישנה במקום החדשה, ולכן כשגיליתי ששמרתי בטעות את הקובץ ב-TEMPORARY במקום תחת שם אחר נפתחה לי הגרסא הישנה, האם קיימת אפשרות כלשהי לחזור או לשחזר לקובץ ששמרתי אני בראשונה. אני מודה לכם מאוד אור :'(
-
- 4 תגובות
- 692 צפיות
-
-
אז ככה - אני עובד עם win xp ועם outlook express אני רוצה לפרמט את המחשב אבל רוצה שכל המייליים שכרגע שומרים בזיכרון יופיעו גם לאחר הפירמוט מה אני אמור לעשות ? איך מבצעים ???? תודה רבה לכל העוזרים ....
-
- 2 תגובות
- 692 צפיות
-
-
שלום לכולם! ביומיים האחרונים אני תוך כדי גלישה מקבל את ההודעה הבאה: avant.exe-Apllication error The exeception illegal instruction An attempt was made to execute an illegal instruction (0xc000001d) occured in the application at location 0x771bea0. הדפדפן פשוט מת בלי סיבה...לא התקנתי שום תוכנית חדשה וכבר בדקתי ספייוורס וכאלה...למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה??? נ.ב-אם כבר אז אני אזכיר עוד בעיה-כשאני מריץ קטעי וידאו (באינטרנט בלבד-לא סרטים רגילים) כמו נגיד קטעים של ארץ נהדרת אז רואים את הסרט כמו בראייה טרמית-משהו כמו הטורף..לא צוחק-אבל שומעים בסדר.יש לי את ה-ace mege codec pack .למישהו יש רעיון?? תודה לכל מי שהתעניין וקרא-וקצת יותר תודה למי שיעזור! ;D
-
- 3 תגובות
- 692 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתהפוך קליק על גלגלת העכבר ללחיצה כפולה כמו בעכבר עם לחצן אצעי [שאיננו בעכבר שלי, רק גלגלת ושמאלי וימני]. מצאתי תוכנה קטנה בשם DUBLECLICK, אבל היא לא ממש פועלת היטב, האם למישהו יש מידע על תוכנה נוספת או פעולה בחלונות עצמה [XP] שיודעת לבצע זאת? בתודה מראש אילן
-
- 2 תגובות
- 692 צפיות
-
-
אני רוצה להתקין את הגירסא הזאתי אבל יש לי היסטוריה ארוכה מאוד וחשובה עם כמה משתמשים ואני רוצה להעביר אותה לicq 4.0 כשאני יתקין אותו האם זה אפשרי? תודה
-
- 0 תגובות
- 692 צפיות
-
-
הייייייייייייייי יש לי בעיה כזאת אני צריך לעבוד עם כמה קיבצי אייקונים של תוכנות אבל הבעיה היא שהם כולם נמצאים בקבצי EXE או DLL ואין לי איך להפוך אותם לJPG עכשיו אני זוכר משו על תוכנה שעושה את זה אבל אין לי מושג איך קוראים לה או איפה אני מביא אותה כי לפי מה שאני זוכר היא לא כזאת מוכרת אז אם מישו יכול בבקשה להמליץ לי על תוכנה...... בתודה עידו
-
- 4 תגובות
- 692 צפיות
-
-
תוכנה שנועל את האפשרות למחוק או להעביר קבצים לדיסק און קי אבל שהפשר להיכנס לקבצים שבו לwin 7 אבל שהנעילה תעבוד בכל מערכת הפעלה תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 692 צפיות
-
-
אתמול התקנתי את התוכנה ו מאז הפינגים שלי ירדו בצורה דרסטית בהתחלה לא האמנתי ועכשיו אני קולט שכל שניה התוכנה חוסמת מישהו והמחשב אחרי פירמוט ואין לי ספייוור או וירוסים כי בדקתי ואני לא מוריד שום דבר ובנתיים רק גלשתי באתרים כמו גיימר ויינט... אז יש הסבר כלשהו לזה: ? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 692 צפיות
-
-
התקנתי את הגרסא החדשה של SANSA UPDATER ועכשיו זה לא עולה מופיעה הודעת שגיאה SANSA UPDATER CANNOT START SYSTEM EROR
-
- 0 תגובות
- 692 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה נתקלתי בבעיה מטרידה: Nero 8 / 9, פשוט החליטה להתעלם מקיומו של הצורב שלי. הצורב עדיין מזוהה ע"י ווינדוס וכל תוכנות הצריבה האחרות, אבל נרו פשוט מתכחשת אליו. החשד העיקרי שלי הוא שזה קשור איכשהו ל- Nero BurnRight, אבל כל הנסיונות שלי לתת לעצמי גישה בתור האדמין של המערכת (עד כמה שזה נשמע אירוני...) עלו בתוהו... מישהו יכול לשפוך אור על הנושא?
-
- 4 תגובות
- 692 צפיות
-
-
גלשתי בכמה אתרים והורדתי כמה תוכנות כדי לפתור בעיה כלשהי, וכנראה שהורדתי משהו בעייתי בדרך, ומאז כל פעם הרקע משתנה לזה שבתמונה http://www.zix.co.il/viewer.php?id=1272732352.JPG מה עושים? אין לי אנטיוירוס, או תוכנה כלשהי שמסדרת את זה.
-
- 3 תגובות
- 692 צפיות
-
-
טוב אז ככה יש לי 50 סרטים של 350-400M ואני רוצה לצרוב אותם ל4 דיסקים (14G כולם ביחד) אני רוצה לדעת באיזה תוכנה הכי טוב לעשות קידוד לMPEG4 (הDVD שלי לא קורא DIVX ) ואיך אני עושה לדיסק MENU בשביל הסרטים שיש בדיסק וגם באיזה תוכנה יותר כדי לצרוב את זה.
-
- 2 תגובות
- 692 צפיות
-
-
נניח ויש אתר...שיש בו לינקים....הרבה לינקים...במקום להוריד את כל הלינקים אחד אחד אפשר להוריד את כל האתר למחשב וזה יעבוד? יענו הלינקים והקבצים שמקושרים ללינקים יירדו יחד עם האתר? ואם כן אז איזה תוכנות טובות כאלה יש שאתם ממליצים לי עליהן
-
- 5 תגובות
- 692 צפיות
-
-
שלום, יש לי במייל כל מיני הודעות שאני רוצה לשמור על ההארד דיסק אבל אין לי כוח לפתוח כל אחת ולעשות save אז מישהו מכיר איזה תוכנה (כמו למשל זאתי ששומרת אתר שלם) שיכולה לשמור לי את כל המיילים בבת אחת?
-
- 0 תגובות
- 692 צפיות
-
-
Generic Host Process for Win32 Services נתקל בבעיה ועליו להיסגר. אנו מתנצלים על אי-הנוחות. מהי השגיאה ובאיזה הקשר?
-
- 1 תגובה
- 692 צפיות
-


