תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום כבר יותר משבוע שהEXPLORER שלי לא שומר COOKIES דיברתי עם התמיכה הטכנית של האינטרנט שלי והם ניסו איתי כל מיני דברים ב INTERNET OPTIONS אבל ניסיונות ללא הצלחה.. אמרו לי לנסות להוריד FIREFOX ולראות אם זה מסתדר.. וכן זה אכן מסתדר אבל זה דפדפן מגעיל ואני לא אוהב אותו אז רציתי לדעת יש לכם אולי משהו להציע לי איך לסדר את הבעייה המחורבנת הזאת שדרך אגב לא הסתדרה גם אחרי פירמוט.. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
-
-
תודה
-
- 3 תגובות
- 693 צפיות
-
-
ערב צך, יש המון אתרים שלא עולים לי כי הם משתמשים בjs כדי להעלות אותם. והמון סקריפטים בשפת הjs לא עולים גם הם... מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 693 צפיות
-
-
אני לא יודע מה קרה לFF שלי אבל כל פעם שאני מוסיף סימניה היא נעלמת אחרי שאני סוגר את הFF למה ? איך אפשר לסדר את זה?
-
- 1 תגובה
- 693 צפיות
-
-
שלום רב יש לי בעיה כאשר אני גולש באינטרנט אני נכנס לאתרים וכאשר אני יורד בדף התמונה לא יורדת חלק והיא יורדת בצורה מקוטעת ולא רציפה מישהו אולי יודע מה הבעיה הנה נתונים על המערכת שלי Q6600 GA-X38-DQ6 2GB OCZ REAPER CL 4 ZALMAN 9700 LEADTEK 8800 ULTRA HD HITACHI 250 GB תודה מראש לעונים
-
- 3 תגובות
- 693 צפיות
-
-
המחשב הנייד הוא של אחי בעצם, הוא של HP דגם nc6120 שמעתי שבמחשבים ניידים מסוימים יש מקום מוקצה מההארדיסק של 500 מגה או משהו כזה רק לדרייברים של המחשב נייד עצמו... איך אני יכול לדעת אם זה קיים במחשב הזה? אם לא קיים איך אני יכול להשיג את הדיסק חזרה?
-
- 4 תגובות
- 693 צפיות
-
-
כשאני מגדיר איזה ספריות אני משתף אז בספריות של התוכנה להגדיר רק את INCOMING ו-TEMP או כל מה שיש פה? ושאלה בקשר לאני וירוס של הקפיי-בנוסף לאייקון של התוכנה יש לי בצד ימין למטה עוד אייקון שנקרא MCAFEE GUARDIANNV,מה זה?
-
- 6 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שלום רב, אני רוצה לדעת כמה דברים על התוכנה מירנדה. התקנתי את התוכנה ואני לא יודע למה הכתב שמה הוא ג'יבריש ולא בעברית כמו באייסיקיו? ועוד שאלה חשובה לשם זאתי התקנתי אותה. איך יודעים מי מסתכל לי באווי. זה יהיה גם טוב אם תתנו לי קישור למדריך לעזרה בקשר לתוכנה הזאתי תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 693 צפיות
-
-
www.macromedia.com מוביל לאתר של adobe :s05: ידוע מה יקרה עם התוכנות של מקרומדיה? ימשיכו פיתוח ל freehand וכו'?
-
- 6 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שלום היום, ברוב טפשותי, פירמטתי את כרטיס הזכרון של ה PSP שלי לפני שהוצאתי משם את השמירות של המשחקים, ומכיוון שממש לא בא לי להתחיל הכל מחדש, רציתי לדעת- האם יש תוכנה שמשחזרת מידע מכונני פלאש? אם יש, בבקשה ציינו את שמה, תודה מראש לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
-
-
בעיקרון זה מיועד לפורום אחר שבו השם משתמש שלי הוא Rontwins אז תגידו איך יצא:
-
- 1 תגובה
- 693 צפיות
-
-
אתרי אינטרנט מזהים כתובות IP של הנכנסים אליהם. אילו סוגי עקבות נוספים מזוהים ע"י אתרי אינטרנט ? באיזה אופן ניתן לצמצם או למנוע השארת עקבות באתרים ? באילו תוכנות אפשר להשתמש למטרה הנ"ל ? אילו הגדרות מומלץ לקבוע בדפדפן ? אילו שרתי Proxy מומלצים ?
-
- 6 תגובות
- 693 צפיות
-
-
אני צריך עזרה, vCleaner לא עובד, ה- safe mode לא עובד ( משהו מוזר =\ ) המחשב עובד בצורה איטית מאוד ועד שנכנסתי לפה לקח לי 10 דקות אני חייב שתעזרו לי איך אני מוחק את הוירוס! למה הסייף מוד לא עובד (יש לי שם כזה שורה שכתוב SPDT Press Enter) משהו כזה. תודה למי שיעזור, זה מאוד דחוף לי
-
- 5 תגובות
- 693 צפיות
-
-
יש לי מחשב עם כרטיס מסך שיש לו שני יציאות DVI מבית NVIDIA.הורדתי את הדרייבר האחרון המעודכן לכרטיס כמובן.(8800 -640 מגה). ליציאות חיברתי שני מסכים אחד LCD19 והשני פלאזמה.אם אני רוצה לראות סרט במדיה פלייר על המסך הגדול אני פשוט גורר אותו ימינה והוא עובד שם.איך אני מזיז משחק כמו NFS לדוגמא שמשתלט על מסך מלא?תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שלום חברים, אני עובד על LCD 42 של LG לאחרונה התקנתי win7 וכעת כאשר אני מגדיר את רזולוצית המסך על 720*1280 השוליים של על המסך נחתכים כל רזוצלוציה אחרת שניסיתי נראית רע מאוד על המסך. האם ידוע לכם מדוע זה נגרם ואיך ניתו לסידור ? (זה כאילו המסך ב-ZOOM כלשהו ...) תודה
-
- 3 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם אפשר לראות את המפרט של המחשב שברשותי (לוח אם, ספק, וכו'). תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שלום כנראה וירוס השתלט לי על התיקיות ושינה את השמות שלהם לג'יבריש כל נסיון גישה לתיקיות חסום ומתקבלת הודעת שגיאה גם דרך דוס אין גישה מה עושים? האם יש תוכנה שמשחזרת? רוב החיים שלי שם
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
-
-
היי, הבעיה היא די מוזרה ודי ספציפית אז אני אנסה להסביר היטב: פותחים דפדפן של IE ומעלים תחנה של אונליין רדיו דוגמת http://radio.coolsite.co.il ובוחרים תחנה כלשהיא. כעת פותחים מופע אחר של אותו דפדפן וגם שם מעלים את אותו אתר ובוחרים תחנה כלשהיא. כעת יש לנו שני מופעים של אותו דפדפן עם אותה תחנה פועלת. כעת ננסה לבחור אתר אחר באחד הדפדפנים. תוצאה - המחשב נתקע, מופיעים פסים צבעוניים בחלק העליון של המסך, לאחר כמה שניות המסך כבה והמחשב מפסיק לתפקד. אני יודע שזה נשמע מוזר אך זה מה שקורה. הייתי במעבדות IBM בגבעת שמואל, הם התקינו לי אימג' חדש (עם media player 9) והכל היה בסדר. כשהגעתי הביתה שדרגתי כמובן ל MP10 ומובן שלא בדקתי את התופעה כי הייתי בטוח שהיא נפתרה. אך לא, הבעיה שוב מופיע…
-
- 0 תגובות
- 693 צפיות
-
-
מי שהוא שמע על פורמט סרטים חדש אני לא בטוח בשמו משהו כמו xvcd (לא S) מי שהוא יכול להביא לי פרטים על הפורמט הזה?!
-
- 1 תגובה
- 693 צפיות
-
-
האם זה אפשרי לחבר למחשב (לכניסת המיקרופון) גיטרה, ודרך תוכנה כלשהי לקבל את האפקט המתאים ביציאת הרמקולים (עדיף בזמן אמת) אם כן, אז מישהו מכיר תוכנה כזאת?
-
- 1 תגובה
- 693 צפיות
-
-
יש לי בעיה במחשב.. הIE לא מתחבר לאינטרנט ולא נכנס לשום אתר... FF עובד מעולה וגם שאר המחשבים ברשת... זה המחשב שמשתף את האינטרנט
-
- 4 תגובות
- 693 צפיות
-
-
איך זה אפשרי לעשות בflash.. סידרה של תמונות.. כשאתה לוחץ על התמונה הראשונה זה בעצם מתחיל את הסרט ולא ממשיך.. כשאתה לוחץ על התמונה השניה זה עובר לשניה הבאה בסרט.. כשאתה לוחץ על התמונה השלישית זה עובר לשניה השלישית בסרט.. ואם פתאום עכשיו תלחץ על התמונה השניה.. זה יריץ את עצמו מהר לשניה השניה.. (ותראה בהבזקים אחורה מהתמונה הרביעית לשניה..) אם עכשיו תלחץ על התמונה העשירית.. זה יריץ את עצמו לשניה העשירית.. (ותראה בהבזקים מהירים מה שהיה מהשניה השניה עד העשירית..) בעצם ליצור פה סרט שכמו שיש בסרטים להזיז זמן.. ככה שלחיצה על התמונה תזיז את הזמן... אפשרי כזה דבר..? ואיך אם כן?
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
-
-
רציתי להתחיל ללמוד לעצב בפוטושופ אשמח לאתרים עם מדריכים טובים, עדיף לי בעברית .. תודה לכל העוזרים ואל תפחדו לתת כמה שיותר יותר טוב שבת שלום!
-
- 3 תגובות
- 693 צפיות
-
-
היי יש לי על האייקון של אימיול שבשורת המשימות קו שחור על העיניים מה זה? כיצד ניתן לבטלו? תודה
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שלום לכם, התקנתי את ה DAEMON Tools 4.09 וכשאני לוחץ על הסמל בשביל לבחור קבצים מתוך הרשימה, התוכנה לא פותחת את חלון הבחירה ולא מגיבה יותר. זה מוזר מאוד כי לפניכן זה עבד ועכשיו לא... מחקתי והתקנתי שוב משהו כמו 10 פעם ועדיין לא עזר, אפילו ניסיתי עם גרסאות ישנות יותר וגם לא. מישהו יודע מה הבעיה? או מישהו ניתקל בא בעבר? תודה,
-
- 0 תגובות
- 693 צפיות
-


