עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by max_shifrin,

    שלום לכולם, אני מחפש תוכנה שתוכל להכנס לאתר כלשהו ולהוריד את תוכן בסיס הנתוני הפומבי שלו, כלומר יש למשל באתר טופס שכל בחירה בו מציגה מידע מסוים אזי אני מעוניין שהתוכנה תוריד את כל המידע המוצג בכל האפשרויות) הכוונה היא להוריד מידע שקיים וחוקי להורידו למחשב ולא בשום אופן לפרוץ לאיזה אתר או משהו בסגנון. אשמח לעזרה אם מישהו מכיר תוכנה בסגנון. (או בכלל המלצות על תוכנות שמעתיקות אתרים כולל DB שלהם למחשב)

    • 2 תגובות
    • 694 צפיות
  2. בד"כ, כשהייתי לוחץ על המצג הימני של העכבר על קובץ RAR, והיית מסמן את אחת מאפשרויות ה-rar, הפעולה הייתה מתבצעת. לדוגמא: extract here. פתאום, ללא כל סיבה שנראית לי מובנת, האפשרויות אמנם מופיעות, אך אינן מגיבות. על מנת שפעולה כזאת תפעל, עלי ללחות על file ועל הפעולה הנדרשת מתוך התפריט שנפתח. כדי לחסוך לי שעות של ניסוי וטעיה (trial & eror), אולי מישהו יגיד לי כיצד להחזיר את הנוחיות הזאת שברחה לי.

    • 0 תגובות
    • 694 צפיות
  3. Started by omri_ro,

    כל פעם שאני טוען את אתר YNET אני מקבל הודעה (בתמונה המצורפת) ואז אני צריך ללחוץ על הלינק ע"מ לראות את האתר יש איזושהי הגדרה לREFRESHBLOCKER הזה שפיספסתי? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 694 צפיות
  4. Started by soldier,

    שאלה מצלמה דיגיתלית יכולה לתפקד כמו WEB CAMERA? אולי באזרת איזה תוכנה או משהו כזה?

    • 0 תגובות
    • 694 צפיות
  5. שלום לכם!!! יש לי win xp בעברית, והורדתי לא מזמן את תוכנת האנטי וירוס avg free 8.0. שאני לוחץ ctrl alt delete, ואז הולך לסימנייה תהליכים, אני רואה שם ש- avg מופיעה לי שם פעמיים. כאילו המחשב מנצל פעמיים את תוכנת האנטי וירוס שלי. הראשון זה 40,000k , והשני זה בערך 10,000k. למה זה ככה ? למה היא מנצלת המון משאבים מהמחשב שלי? מישהו מכיר את התופעה הזאת? *** מצורף קובץ תמונה שתראו בדיוק את הניצולים**** בתודה מראש בר לוי!!! [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 694 צפיות
  6. Started by J S Bach,

    נמחק כיוון שנפתר

    • 0 תגובות
    • 694 צפיות
  7. Started by Fenomeno,

    מישהו מצא דרך לגרום לתוכנה ליישר לימין? תודה

    • 0 תגובות
    • 694 צפיות
  8. Started by sagioto,

    שלום, הורדתי KLITE- חבילת קודקים אז אני יכול לשמוע את הקבצים בWMP אבל אי אפשר לראות כמה זמן נקובץ מתנגן ולהעביר אותו, ניסיתי להוריד מפענח צהאתר לש WMP בשם OGG (תומך גם בקבצים אלו) אבל אחרי שאני מתקין אותו אם אני מנסה לנגן FLAC התוכנה פשוט נופלת, למישהו יש פתרון בשבילי? תודה

    • 2 תגובות
    • 694 צפיות
  9. היי, יש לי דיסק 160GB שהיה מחולק ל-2 Partitions כונן C למערכת ההפעלה והתקנות למינהן (כ-40GB) וכונן D לנתונים וכל השאר (כ-120GB). לאחר ההתקנה (הכ"כ מייגעת והפרטנית) ביצעתי Ghost לכונן C ושמרתי את ה-Image בצד לעת צרה. (כפי שכבר מובן העת צרה הגיעה...) סמוך ובטוח שהנה יש לי Image לעת כזו, "שפכתי" אותו ברוב טיפשותי, כנראה, במקום רק על כונן C - על כל הדיסק (במקום partition from Image - כנראה שביצעתי Disk from Image) , שורה תחתונה מה שקרה לי זה שבסוף הדיסק לא עלה (מודיע בשלבי עלייה ראשונית של המחשב שלא נמצא boot device ומערכת הפעלה) וכשחיברתי את הדיסק למחשב אחר (כ-Secondary) רק על מנת לבדוק מה מצב הנתונים התחוור לי (מה שכבר חשבתי שקרה) שישנו עכשיו רק Partition אחד (בגודל של של כ…

    • 3 תגובות
    • 694 צפיות
  10. Started by nisimm,

    שלום אני מחפש תוכנות עריכה איכותיות לכל מיני דברים,יש המלצות חוץ מAdobe After Effects וvagas? ועוד משהו-יש תוכנות שלא פועלות עם כרטיסי ATI,אתם יודעים איזה?

    • 1 תגובה
    • 694 צפיות
  11. Started by asta,

    שלום amigos משום מה לאחרונה אני מצליח לבצע הורדה אחת בלבד במקביל מיתברר שכול הורדה נוספת שאני מנסה להתחיל אומנם מופיעה ברשימת ה-download queue כהורדה פעילה אולם בפועל היא לא נימצאת בסיפרייה ה-זמנית ( temp ) שמכילה בפועל את הקבצים הזמניים של ההורדות הפעילות אני לא יודע אם זה חשוב לציין אבל אני מוריד דרך חשבון מוגבל (limited account) ובעבר לא הייתה בעייה בהורדות בדרך זו בנוסף עשיתי מספר שינויים ( לא ב-registry ) מומלצים ומקובלים על מנת להעלות את רמת האבטחה ,אולם לצערי אני לא מוצא את הדף שבו רשמתי את השינויים שביצעתי ) אם מישהו ניתקל בבעייה דומה בעבר זה יעזור מאוד לשמוע כאן דרך לפיתרון הבעייה

    • 1 תגובה
    • 694 צפיות
  12. Started by Modan2,

    יש לי בעיה עם הקובץ FLASH.ocx כל פעם שאני נכנס לאתר שיש בו פלאש , האקספלורר קורס ובפרטים הוא כותב את הקובץ הזה עשיתי מחיקה מלאה של פלאש והתקנתי אותו מחדש עדיין לא עובד. מתי שאין לי פלאש האקספלורר עובד מצוין נ.ב : זה גם קורה לפעמים בICQ , שגם שם יש פלאש עזרה!! ???

    • 4 תגובות
    • 693 צפיות
  13. Started by o-s-h-r-i,

    בתוכנה Cubase מדריכים אם אפשר ואם לא אז אפקט רדיו ממ ?

    • 3 תגובות
    • 693 צפיות
  14. Started by Moshiko50,

    קרה לי משהו מאד מוזר בתוכנת סרטים bsplayer הורדתי סרטים והכל היה בסדר איתם עד שפיתאום כאשר ניכנסתי לאיזה כדי לראות אותו המסך פיצל לי את הסרט ל2 חצי חצי ראו אותו הדבר...כשבדקתי לפני כן אם הסרט עובד הכל היה בסדר...ועכשיו פתאום 2 סרטים מתפצלים לי...מה אני עושה ולמה זה קרה בכלל???בדקתי בהגדרות משהו לא מצאתי כלום:embarrassed:

    • 7 תגובות
    • 693 צפיות
  15. Started by oferws,

    תודה, כבר עזרו לי... חשבתי שיש לי בעיה עם ירידת השורה, אבל הבעיה היחידה היא שלא ידעתי שיש הבדל בתפקוד של שני מקשי ה Enter שבמקלדת: ה Enter הגדול והראשי - משמש לירידת שורה בטקסט ה Enter הימני שלצד מקשי הספרות - משמש למעבר לתיבת הטקסט הבאה עופר

    • 0 תגובות
    • 693 צפיות
  16. Started by ShahafH,

    שלום. האם יש אפשרות להאץ את מהירות הביטספיריט? http://img213.imageshack.us/img213/4773/bitspirit9dh.jpg תראו בתמונה זה לא מנצל את כל המקורות שלו. בבקשה תעזרו לי!

    • 1 תגובה
    • 693 צפיות
  17. Started by someone,

    הבעיה היא כזאת: שאני פותח קבצים בעברית זה פותח אותם כמו שצריך, אבל לאחר שאני שומר אותם לרשימת השמעה ויוצא מהתוכנה, ברגע שאני פותח את הרשימה הם מופיעים בתור סימני שאלה, והבעיה היא שגם בשם קובץ שלהם הם מופיעים בתור סימני שאלה ולכן התוכנה פשוט לא מנגנת אותם.. הקטע זה שאני פותח את אותם קבצים אחד אחד שוב אין את הבעיה הזאת, וקבצים באנגלית באותה הרשימה הוא מנגן כמו שצריך. מישהו יכול לעזור ? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 693 צפיות
  18. תראו עשיתי סריקה אונליין של פנדה וזה מצא 4.. עכשיו אני לא יודע איזה אנטיוירוס יסיר אותם כי המחשב התחלש...שמים לב לזה אז תביאו קישור לאנטיוירוס או תציעו... תודה!

    • 2 תגובות
    • 693 צפיות
  19. כל פעם שאני מוריד משהו גדול מביטורנט של כמה גי'גות חייב תמיד להיות לפחות קובץ אחד פגום שם... ניסתי כמה מודים של ביטורנט ובהכל זה חוזר הבעיה היא שאני לא יכול להוריד שוב רק את הקובץ הפגום אלה את הכל מחדש [ד"א יש מקום שאני יכול להוריד חלק ספציפי ולא תמיד את הכל ?( חוץ מ FTP)] ואני עוד מוריד את זה מאתרים סגורים ... באימיול היה לוקח יותר זמן אבל לפחות היתי יודע שזה יעבוד בסופו של דבר למישהו יש מושג איפה הבעיה ? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 693 צפיות
  20. פונקציות JS לדוגמא <a href="javascript:("")> וכאלה.. הדפדפן שלי לא מגיב לזה.. ראיתי שלעוד כמה יש את הבעיה הזו. מה לעשות?

  21. Started by Dan1919,

    הי, הזון אלארם בזמן האחרון כל כמה זמן מראה לי הודעה כזאת: מה זה אומר? מישהו מנסה לפרוץ לי? זה כל כמה דקות אותה הודעה.. כדי לראות בגדול: http://www.up2.co.il/pics1/1/t0ybhh6qw.jpg

    • 1 תגובה
    • 693 צפיות
  22. שלום, אני מחפש דרייבר כמה שיותר עדכני לכרטיס רשת מסוג realtek 8169/8110 family gigabit חיפשתי בגוגל ולא כל כך מצאתי.. זה דיי דחוף.. תודה, דניאל.

    • 5 תגובות
    • 693 צפיות
  23. רוב השאלה בכותרת, יש לי דיסק שמכיל מוזיקה (בפורמט אודיו סידי) ומכיל גם סרטים יש לי מקודד FLAC ופחות או יותר זהו, איזה תוכנות אני צריך כדי לבצע את זה? בנוסף חשוב שהפורמט יהיה לוסלסס, יש אפשרות מוגבלת לעשות את זה דרך הנרו בפורמט שהוא לוסי ואני לא מעוניין בכך

    • 1 תגובה
    • 693 צפיות
  24. טוב לא ידעתי איך לנסח תכותרת בידיוק יש לי בעיקרון תוכנה שנותנת לי ליצפות קצת בקיבצי וידיאו בהורדה ומה שאני רוצה זה תוכנה שתיתן לי ליצפות גם בוידיאו וגם בקיבצי קול לפני שהם יורדים(רק ליבדוק שהקבצים בסדר) על איזה תוכנה אתם ממליצים ובמיקרה שיש הורדות ישירות לתוכנות שלכם(במיקרה שזה חוקי) לינקים יעזרו בתודה STONE

    • 2 תגובות
    • 693 צפיות
  25. איך היא מה אתם אומרים עליה ?? תוכנה טובה ??

    • 4 תגובות
    • 693 צפיות

דיונים חדשים בפורומים