תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מה יותר עדיף, לקנות מחשב נורמלי שנועד לוידאו (משהו כמו המפרט הזה): מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB - BOX ¤1257 לוח אם: ASUS P5W DH DELUXE / WIFI - AP ¤1179 כרטיס מסך: XFX PCI-EX GeForce 8800GTS XXX EDITION 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - PV-T80G-GHD9 - RETAIL ¤1881 דיסק קשיח: SEAGATE BARRACUDA ES 500GB 16MB 7200 RPM SATA2 - RAID EDITION - ST3500630NS ¤917 צורב DVD: PIONEER DVDRW DVR-212BK DOUBLE LAYERED X18 - BLACK - SATA ¤245 זיכרון: G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 1066 CL5-5-5-15 - F2-8500CL5D-2GBHK ¤739 מארז: GIGABYTE 3D AURORA 570 - SILVER - GZ-FA1CAASS ¤749 ספק כוח: ENERMAX LIBERTY 400W - ELT400AWT ¤421 מחיר סופי (כולל הרכבה): ¤7339 או…
-
- 2 תגובות
- 694 צפיות
-
-
יש לי שאלה קטנה למי שנתקל בזה , בדקתי את הפריטים המותקנים אצלי במחשב ב " הוספה / הסרה של תוכניות " ושם ראיתי לפחות 6 התקנות של .Net frameworks בכל מיני גרסאות עם כל מיני גרסאות אחרות של SPים , השאלה האם אלו שירותים Relying - נשענים זאת אומרת , האם כל אחת מהתוכנות אמורות להשען אחת על השניה וחייבות להיות ביחד ? או שמדובר בעדכונים של Microsoft לפיצ'ר של ה-.Net frameworks שלהם או שפשוט זה לא זה ולא זה , ואז אני ימחוק את הגרסאות שנראות לי יותר ישנות ואשאיר את הגרסא הכי חדשה שנראית לי , מה דעתכם ?
-
- 0 תגובות
- 694 צפיות
-
-
ראיתי פעם טבלאת השוואה בין פיירוולים שונים... בין כל הפיירוולים החינמיים, הכי הצליח אחד בשם OutPost... לפני שאני מתקין אותו, אציתי לדעת אם מישהו מכיר אותו ויכול להעיד על התוכנה...
-
- 3 תגובות
- 694 צפיות
-
-
התקנתי לא מזמן XP Pro , משום מה ה- windows messenger מפעיל את עצמו כל שתי דקות ומנסה להיתחבר לאינטרנט. אפילו שהלכתי ל- Task Manager ועשיתי לו End Process אחרי כמה רגעים הוא הפעיל את עצמו מחדש. יש למישהו מושג למה זה קורה ואיך אפשר לעצור את זה . תודה מראש , רן.
-
- 2 תגובות
- 694 צפיות
-
-
היי, יש לי נובל קליינט שעד היום שימש רק אותי, כרגע נוסף צורך לשם-משתמש נוסף על אותו מחשב, הבעיה שהוא מ-TREE ו-CONTEXT שונה לגמרי, אני רוצה ליצור 2 משתמשים בקליינט בלי שיפריעו אחד לשני (כמובן שאני אעשה LOG IN לכל אחד מהם בנפרד, אין לי בעיה אפילו לעשות יוזרים שונים במערכת הפעלה עם אותם שמות משתמשים בשביל להפריד אותם לחלוטין). יש למישהו מושג איך אני עושה את זה בקליינט של XP ? אם לא, אתם מכירים אתר שיכול לעזור לי לעשות את זה? ניסיתי דרך ה-KB של נובל אבל כנראה שלא ידעתי את מילות החיפוש הנכונות בשביל למצוא את התשובה (בטוח זה קיים שם איפשהו). תודה רבה מראש.
-
- 1 תגובה
- 694 צפיות
-
-
אז יש לי בעיה שום תוכנה לא רוצה לפעול לי במחשב וזה לא שהם לא מתאימות מבחינה של ביצועים פשוט לא רוצות לא יודע למה חשדתי שזה וירוס אבל האנטיוירוס לא פועל מסיבה כל שהיא ואז אני לא יכול לבדוק האם זה וירוס הדבר היחיד שעוד פועל זה התוכנות זיהוי רוגלות משום מה הם מזהות רוגלות והרבה אני מורה להם למחוק אותם ולהכניס אותם לאיגנור אבל יש קבצים עקשנים שלא מוכנים להימחק. עשיתי לוג פייל עם האג'קטדיס וביטלתי את מה שהוא אמר והוא זיהה לי קובץ אחד שהוא נגוע אני לא יודע מה צריך לעשות והם זה המקור לבעיה אתם יכולים לעזור? הנה תמונה בתקווה שתבינו יותר טוב: http://img125.imageshack.us/img125/6590/prob2dg.jpg תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 694 צפיות
-
-
תקשיבו. אני משתמש בנורטון אנטי ווירוס וגם בנורטון פיירוול. ובזון אלרם. גם כשאני מכבה את שלושתם יש עדיין סממנים שיש לי עדיין פיירוואל. כמו שאני לא מצליח לעדכן את הAll seeng eye אני לא יכול לקבל קבצים באייסיקיו. בדקתי ואין לי את הפיירוואל המובנה בחייגן השאלה שלי האם יש אולי פייוול שאני לא יכול לכבות תוכלו בבקשה לעזור לי? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 694 צפיות
-
-
יש לי שני כרטיסי קול במחשב ואני מנסה לגרום לVNCPLAYER להשתמש בשני (לא זה שמוגדר בDEFAULT של המערכת). יש למישהו מושג איך עושים את זה?
-
- 1 תגובה
- 694 צפיות
-
-
כשאני נכנס בפיירפוקס לתמונה הוא אומר CANNOT BE DISPLAYED BECAUSE IT CONTAINS ERRORS למישהו יש מושג למה ?
-
- 2 תגובות
- 694 צפיות
-
-
בזמן האחרון אני משתמש בתוכנה BITCOMET כדי להוריד קבצים הבעיה היא שהם עם סיומות שאני לא מכיר ואין לי מושג איך לפתוח אותם. משחק אחד ירד בשני קבצים mdf ו- mds משחק אחד ירד כקובץ gcm מישהו יודע איך אני יכול לפתוח אתם?
-
- 1 תגובה
- 694 צפיות
-
-
שלום רב, אני לוכד וידאו ממצלמת וידאו דיגיטלית של סוני למחשב בחיבור USB דרך MOVIE MAKER 2 והסרטון יוצא לי הפוך כל הזמן. יש למישהו מושג איך אני מסדר את זה? בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 694 צפיות
-
-
ושוב סליחה...ותודה מראש לעוזרים..
-
- 4 תגובות
- 694 צפיות
-
-
איך עושים גיבוי ? עם איזה תוכנות ? וכן, אני צריך הסבר ממש מפורט אני ממש לא מבין בשיט בכל התחום הזה. תודה !
-
- 1 תגובה
- 694 צפיות
-
-
היי יש לי שלוש שאלות בקשר למזוילה פיירפוקס 1)אין אפשר להגן על ה Options בעזרת סיסמה,כי אני מעוניין להשתמש באופצייה 'Saves Passwords' ובעצם כל אחד יכול להכנס ולראות את המשתמש והסימה שלי :-\ 2) איך מגיעים לFavorite 3) איך אפשר לבטל את ההודעות שמבקשות להוריד פלאגינים?
-
- 5 תגובות
- 694 צפיות
-
-
יש לי תתוכנה Ad-Aware משנת 04 אני יכול ליצור התקנה שלה עם כל העדכונים של עד היום? הכוונה כמו בווינדוס XP במקום להתקין ווינדוס XP ואז להתקין SP2 יוצרים דיסק אחד של XP SP2 כדי לחסוך בזמן ובנוחות
-
- 4 תגובות
- 694 צפיות
-
-
התקנתי היום את קספרסקי 7 והוא לא נותן לי להיכנס להרבה אתרים, ז"א למשל אני נכנס לHW אז הוא נטען המון זמן [האתר] איך שאני סוגר את קספרסקי האתר פתאום נטען עד הסוף במהירות, נגיד ל VGAMES הוא בכלל לא נותן לי להיכנס [טוען את הדף בלי סוף] איך שאני מכבה את קספרסקי הדף עולה במהירות. מה הבעיה והאם היא רק אצלי?
-
- 2 תגובות
- 694 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מחפש תוכנה טובה לשליחת פינגים. תוכנה שעובדת אם מישהוא מכיר שמות של תוכנות כאלה זה יעזור לי מאוד...! אם מישהוא יכול להביא קישורים להורדה יעזור עוד יותר. תודה למי שיעזור
-
- 7 תגובות
- 694 צפיות
-
-
היי ממצב אני רציתי לשאול אם מישהו יכול להשקיע קצת ויעשה לי מכו באנר\תמונה מגניבה שנאי יוכל לשים בפורום ובאייסי כינוים: לפורום--------------------Yossik17 לאייסי---------------------- }:-> infected <-:{ תודה רבה רבה למי שעוזר תנסו לעשות משהו מגניב לשתי בכינוים לפי מה שמתאים לכל אחד מהם!!! ושוב תודה רבה מראש למי שעוזר!!!!!
-
- 1 תגובה
- 694 צפיות
-
-
שלום, אני כרגע עושה עבודה ואני צריך לשלב כל מיני חישובים בעבודה ב-Microsoft Word 2003 כמו סיגמה, X גג (ממוצע), שברים וכו'.... יש אפשרות לעשות זאת?
-
- 3 תגובות
- 694 צפיות
-
-
אני די חדש בנושא. הורדתי רובת AVI המרתי לMPEG חתכתי לשניים. וצרבתי עם NERO קובץ בגודל 700MB של MPEG בפורמט VCD . הצריבה הייתה בסדר(הקידוד והכל) אבל שהכנסתי את הדיסק לנגן DVD הסרט לא זז. רק ראיתי תמונה של NERO ולא הצלחתי להתחיל את הסרט. אין לי צורב DVD אבל הבנתי שגם עם רגיל בצריבה ל-VCD אפשר לראות בנגן. אז מה אני עושה לא נכון? תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 694 צפיות
-
-
האם אפשר (ואיך) לנגן מצגת שיוצרה ב power point בעזרת dvd ???
-
- 3 תגובות
- 694 צפיות
-
-
כשאני שומע בווינאמפ 5 אני שומע רק מ2 הרמקולים הקידמיים של המערכת. בווינאמפ היותר ישן שהיה לי (2.81) שמעתי בכולם ובתכונות כמו מדיה פלייר וכו' שומעים גם כן בכל הרמקולים. אני משער שזה משהו בהגדרות אבל אני לא מצאתי.. תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 694 צפיות
-
-
איך אני עושה שיהיה לי כזה פייד? הכוונה שהשיר לא נגמר וכבר יש את ההתחלה של השיר אחריו.. אני זוכר שפעם הם הוסיפו את האפשרות הזאת.
-
- 3 תגובות
- 694 צפיות
-
-
היי בעקבות לא מעט תגובות ובקשות לגבי גירסה 3.5.0, החלטתי לשחרר גירסה 3.5.5 אשר כוללת המון שיפוצים ותוספות מגירסה 3.5.0, לפני שאני ממשיך הלאה לגירסה 3.6.0. רשימת השינויים היא: * צ'יטוט מהיר עכשיו כטולבוקס * מידע רסס מופיע בתוכנה עצמה ולא בדפדפן חיצוני * גישה ישירה לאנשי הקשר דרך כפתור יצירת מכתב חדש * לאיימליה יש רסס משלה * יצוא אנשי קשר * הוספת תמונה לחתימה * לשונית צפיה בתמונות/וידאו גם בזמן יצירת מכתב חדש * סימון מכתב כלא נקרא * חיפוש ברשימת הספאם * גישה מהירה לצבע גופן/רקע האחרון שנבחר * הגדרת תווית למכתבים מסומנים * יבוא ישיר מאאוטלוק אקספרס * יבוא ישיר מספר הכתובות של מערכת ההפעלה * שיפור דרמטי במהירות הסינכון של IMAP * שיפור באינטגרציה עם freepops בעבודה מול דואררשת…
-
- 4 תגובות
- 694 צפיות
-
-
מישהו יודע איפה אני יכול להשיג ??activation key
-
- 7 תגובות
- 694 צפיות
-


