תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
כמו שהכותרת אומרת... אם יש לכם המלצות על תוכנות לעיצוב הדסקטופ (צלמיות,THEME וכו') ,המליצו כאן. תודה
-
- 1 תגובה
- 842 צפיות
-
-
שמעתי על התוכנה Micro Pc-Cillin Internet Security 2006 ,האם מישהו יכול לתת לי חוות דעת לגביה ,חסרונתיה והתרונתיה ?
-
- 9 תגובות
- 895 צפיות
-
-
שלום, כאשר אני מנסה לבצע clone לסרט כאשר האנלייז פועל לאחר כמה % (כל פעם במקום אחר) מתקבלת ההודעה שבגלל אי יכולת קריאה מהכונן המשימה לא תבוצע בגלל שגיאה ב i\o device . מה לעשות?? יש קשר לתוכנה dvd decrypter (שאגב לא קיימת)??
-
- 0 תגובות
- 527 צפיות
-
-
-
נתקלתי בצריבת ה-SVCD. אני ניסיתי להבין את זה בעצמי, וממה שהבנתי- קובץ סרט של 70MB בפורמט SVCD מגיע ל700MB ניסיתי לצרוב סרט של 70MB ו500KB בפורמט SVCD ושנייה לפני הסוף- בעיה: הדיסק חורג ב5MB האם זה נכון שכל 1MB הופך ל10MB בפורמט SVCD? וגם, האם שווה SVCD לטלוויזיות LCD?
-
- 8 תגובות
- 632 צפיות
-
-
אני אסביר את עצמי. סרקתי תמונה ישנה ישנה של משפחה בשחור לבן והצבעים לא משהו למרות שזה על המקסימום של האיכות שסרקתי. איך אני עושה אותה יותר טובה.כאילו לתת יותר צבע כזה. אם הבנתם למה התכוונתי. תודה
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
שלום חברים, התקנתי את הקודקים של KLITE CODECS 2.71 וכשאני פותח סרט ופותח אותו על מסך מלא הסרט מתחיל להיות מוקרן במהירות מדיי פעם ולא ניתן להחזיר את הסקט למצב הנורמלי בלי ריסט למחשב. אני לא יודע ממה נובעת הבעייה הזו,אני תמיד השתמשתי בקודקים האלו. בבקשה תעזרו לי. תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 548 צפיות
-
-
בתרגומים שעשו לעונה ה-4 של הסופרנוס לדוגמא {8612}{8669}מה,אני צריך להסביר לך|למה אני רוצה אותך איתי השבוע? {8675}{8726}-חס וחלילה,שאתה תסביר.|-בדיוק. {8731}{8831}-אתה עומד לעשות לי קטעים ?|-אני רק אומר.אני שמח לנהוג. {8837}{8887}אני שמח שאתה שמח. הכל הפוך במקום שהנקודה תהיה בסוף המשפט היא בתחילתו וככה זה בכל הסימני פיסוק (? . , : ' ") יש דרך לסדר את זה ? יש לי ת'תוכנה Subtitle Workshop
-
- 5 תגובות
- 9.4k צפיות
-
-
-
אתמול הוא כתב לי שמקסימום הלימיט שלי להוריד זה 3, אז שיניתי. מיד לאחר מכן הוא רושם ש-20 טורנטים זה די והותר, אבל אני מוריד טורנט אחד בלבד ולפני זה הורדתי רק טורנט אחד. הרטיו שלי גדול מ-1 ואני לא מבין מה הבעיה פה. תודה על כל עזרה שמקבלת.
-
- 10 תגובות
- 782 צפיות
-
-
אני רוצה תוכנה כמו זאת : http://software.nana.co.il/Software/?SoftwareID=5057 אך איני רוצה שתסתיר את כל החלונות ושתהיה מאחורי כל דבר ,שלא תסתיר אייקונים וכו' .. תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 687 צפיות
-
-
עדיף מMOV אבל גם מAVI יהיה טוב תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
אתמול בלילה פרמטתי את המחשב והכל היה סבבה סוף סוף בקיצור התחילה לי בעיה ראשונה עכשיו איך שאני מפעיל את המחשב האקספלורר תקוע ואני צריך לסגור אותו ואז לעשות לו פתיחה מחדש דרך הtask manager למה לעזאזל זה קורה? יש נגישות או משהו?
-
- 3 תגובות
- 750 צפיות
-
-
נארו לא מזהה את הצורב NEC ולא כל אחד אחר הוא רואה אותו ככונן רגיל אבל תוכנות אחרות ואפילו ה MICRO 20 מזהה וגם צורב בהצלחה הסרתי והתקנתי את הנרו נאדה יש רעיון
-
- 8 תגובות
- 731 צפיות
-
-
הדריבר של ess לא עובד והם מפנים ליצרנית של הכרטיס, הבעיה היא שאין מושג למי שייך הכרטיס הזה.
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
באתר של http://www.yes.co.il בכפתור של מדריך מישדרים למעלה כל לחיצה עליו היתה פותחה טב מימין עכשיו כבר לא הדף מישנה איך מוגדר אצלכם באופציות המקסטון תחת הגדרות טב
-
- 1 תגובה
- 531 צפיות
-
-
יש לי בעיה, פתאום מתי שאני מנסה להכנס למצב בטוח הוא לא נכנס. אני לוחץ F8 בזמן הבוט, נכנס ל-SAFE MODE , ואז הוא מתחיל לטעון ולרשום את כל הדברים האלה על כל המסך ואז הוא נתקע, חיכיתי הרבה זמן והוא לא זז. מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 499 צפיות
-
-
איך אני יכול לגלות איזה קובץ זה? יש תוכנה שתמחק לי את הקובץ הזה ? (הווינדוס אומר שיש לי קובץ לא מוכר וזה עושה בעיות ...)
-
- 1 תגובה
- 537 צפיות
-
-
מדובר בגרסא 7.5 של MSN, לאחר פרמוט של המחשב המסנג'ר מסרב להתחבר. יש לציין שנתקתי כל אנטי-וירוס פיירוואל שהיה על המחשב מה לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
-
מה הם שתי הקבצים האלו ? איך אני מעיף אותם אם צריך ? (כי לשלוח לסל מיחזור לא ניתן) [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 567 צפיות
-
-
-
אפשר להכנס למחשב שלכם (לתיקייה שבחרתם) ולהוריד קבצים מהתיקייה ..(דרך הדפדפן) זה לא שרת FTP http://software.nana.co.il/Software/?SoftwareID=3418 מומלץ
-
- 1 תגובה
- 735 צפיות
-
-
שלום, אני תמיד רואה אנשים שמכינים חתימות יפות ואני ממש מקנא בהם,אני מבקש אם מישהו יכול בבקשה להסביר לי על קצה המזלג על זה. TNX
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-


