עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by niva401,

    שינוי גודל טקסט מתצוגה של internet explorer, אינו משפיע על גודל האותיות איך ניתן לטפל ?

    • 3 תגובות
    • 695 צפיות
  2. Started by dot com,

    אני מחפש תוכנה לבדיקת הזיכרון ממש דחוף!!! תודה רבה לכולם

    • 5 תגובות
    • 695 צפיות
  3. שלום, חשבתי על להפוך מחשב יש שיש לי למחשב הורדות (חוקיות ) עכשיו יש לי את המחשב ואני לא רוצה שיהיה לו מסך (סתם מסך ענקי ומגושם שתופס המון מקום) אז חשבתי על תוכנה שאני יכול לישתלט על המחשב שאני רוצה שמעתי על התוכנה Remote Administrator 2.2 העם התוכנה טובה, היה לכם שימוש איתה? המלצות

  4. Started by nore0,

    התקנתי את הגירסה האחרונה 7.2.0.240 בהפעלה של סרטוני QuickTime באתרים עולה לי האייקון הזה http://img19.imageshack.us/img19/5818/quicktimepk0.jpg צריך להתקין מכאן משהו ? http://www.apple.com/quicktime/resources/components.html יש לי מקודדים של CCCP

    • 0 תגובות
    • 695 צפיות
  5. Started by kisin,

    שלום חברים. יש לי בלאפ-טופ של קומפאק כונן די.וי.די: LG dvd-rom drn8080b הבעיה היא שדיסקים של די.וי.די הוא מנגן אבל דיסקים צרובים די.וי.די הוא לא. הרצתי חיפוש קל בגוגל וראיתי שיש עוד כמה אנשים שמתלוננים על הבעיה וגם מצאתי מקום שמציע דרייבר שפותר את הבעיה אבל לא הצלחתי להתקין את הדרייבר כי הוא טוען בזמן ההתקנה שמשהו חסר. מישהו יכול לעזור לי לפתור את בעיית הדרייברים הזו? תודה.

    • 3 תגובות
    • 695 צפיות
  6. איזה הכי טוב ? אתר הורדות שיש לו הכל ומבחר ומאגר עצום כמו זה של RapidShare במידה ויש כמובן .... גם בתשלום ! תודה :-)

    • 5 תגובות
    • 695 צפיות
  7. Started by darkman,

    אני מחפש תוכנה שעושה בדיוק מה שNETLIMITER עושה אבל דומה לה כי אני רוצה לשנות... לנסות...

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  8. Started by VerdineR,

    שלום לכולם, כבר תקופה ארוכה שאני מחפש תוכנה לחיפוש, סאריאלים, קראקים וכו'. למיטב ידעתי "Craagle" התוכנה האולטימטיבית לשאיפותיי. יש לי אנטי וירוס "נוד 32" וכול פעם שאני מוריד אחת מגירסאות ה-Craagle אני ניתקל בוירוסים (לפי האנטי וירוס) עכשיו אם אני מכבה אותו בזמן העבודה התוכנה פועלת מצויין. השאלה עם באמת מדובר בוירוסים או שמה האנטי וירוס מתריאה לשווא. אודה לעזרתכם בנושא. נ.ב אשמח עם תמליצו לי על תוכנות נוספות כגון ה- Craggle - ובמידה ויש אנטי וירוס מתקדם ואמין אשמח להשתדרג תודה מראש. עמית

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  9. היי יש לי בעייה כזאת,שאני ניגש לסרטים רק עצם זה שאני ניגש לתיקייה שבה נימצא הסרט יש מופיע לי הודעת השגיאה של ווינדוס (ראה תמונה מצורפת). יש לציין שישנם המון סרטים שזה לא קורה לי. זאת בעייה ספציפית, ויש לציין שהקובץ כנראה טוב. סרט אחד כבר מחקתי כי לא ידעתי מה לעשות סרט אחד השארתי כדי לראות אם אפשר לסדר את זה. תמונה פה בתגובה ולא באתר חיצוני יש פה תמונה למטה של הבעייה. עכשיו כן תגיבו אין פה שום דבר שקשור להורדה, זה סרט שלי פרטי בסדר מלשין ??? תודה מראש לכל תגובה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 695 צפיות
  10. אני מחפש דחוף תוכנה שמאפשרת לצפות במה שמחובר ליציאת ה video in בכרטיס מסך שלי זאת שאני יכול לראות בחלון קטן או להגדיל לחלון גדול וכ"ד. בכרטיס הקודם שלי את ati multimedia center ועכשיו בכרטיס החדש שלי אין לי תוכנה כזאת והישנה של הכרטיס הקודם לא עובדת לי עם הכרטיס החדש (redeaon 9200vivo 128mb ddr). אודה לעזרתם בנידון.

    • 6 תגובות
    • 695 צפיות
  11. Started by Born2Kill,

    תנו לי הצעות לאנטי וירוס חינמי... ואל תגידו לי לחפש בפורום, יותר קל לי יהיה שתכתבו רק את השם של האנטי וירוס וזהו...

    • 3 תגובות
    • 695 צפיות
  12. Started by MeTaLhAmMeR,

    3 שאלות לי אליכם... מאיפה אפשר להוריד פונטים בעברית לפוטושופ 7 ואיך אני יכול להשתמש בהם? יש לי בבית פוטושופ אבל אני לא יכול לכתוב בעברית בכלל, למה? למה כשאני כותב בעברית, מספר אחרי אות המספרים מתבלבלים? ואיך אפשר לסדר את זה?

  13. Started by BandiT,

    עשיתי פורמט למחשב, התקנתי הכל מחדש, ועכשיו יש בעיה מוזרה, כל פעם שאני פותח קבצים ב WINRAR קבצים גדולים ושומע במקביל WINAMP אז השיר נשמע כאילו הוא נתקע לשניה כל כמה זמן, וגם כשאני רואה סרטים אז זה קורא לי כמה פעמים בזמן הסרט, שיש סאונד כאילו זה נתקע לשניה ומשתחרר. בדקתי הזכרון פנוי יותר ממחצית וגם ה CPU לא מתאמץ יותר מ 40%, החומרה לא השתנתה מאז הפורמט, ולפני הפורמט לא היה את הבעיה.. יש למישהו מושג?

    • 6 תגובות
    • 695 צפיות
  14. Started by Milk-Inc,

    יש לי נורטון אנטי וירוס ומדי פעם קופצת לי הודעת שגיאה: "cannot read subscription data. you may need administrator privileges" אני לוחץ על אוקיי וזהו... הכוונה הנורטון פועל והכל, אין שום בעיה חוץ מזה שההודעה הזאת קופצת מדי פעם.

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  15. היי עם אזו תוכנת ריפ טובה כדאי לעבוד? ואחרי זה = עם איזו תוכנה אפשר ליצרוב את זה בהתאמה לDVD קונבנציונאלי (4.7G ) תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 695 צפיות
  16. שלום לכולם. קניתי סיסמא מVIP-FILE ויש לי את התוכנה INTERNET DOWNLAOD MANAGER. קיצר אצל חבר שלי יש את אותו הדבר ואצלו מתי שהוא מוריד איזה משחק או סרט או כל קובץ זה מוריד מ7 שרתים מהVIP-FILE על מנת שתהיה מקסימום מהירות הורדה. יענו לVIP-FILE יש 7 שרתים שמהם אתם מורידים ואם הסיסמא יש אפשרות להוריד מכל ה7 בבת אחת כדי שתהיה מקסימום מהירות. קיצר אני אני מנסה להוריד אצלי וזה מוריד לי רק משרת אחד בלבד, לא מכל ה7 ביחד אלא רק מאחד וזאת מהירות מעפנה רצח.. יענו מוריד לי על איזה 200-250 ואני רוצה שזה יוריד לי על 370 שזה המקסימום בערך של 2.5MB אינטרנט. קיצר השאלה שלי היא איך אני עושה שזה יוריד מכל השרתים בבת אחת? תודה לעוזרים. למי שלא יודע מה זה VIP-FILE, זה אתר כמו ראפידשייר רק ששם אפש…

    • 3 תגובות
    • 695 צפיות
  17. בסה"כ המטרה שלי היא לגזור חלקים מסוימים מכמה סרטים שצולמו ולצרף הכל לסרט אחד רצוף. אני מחפש תוכנה פשוטה מאוד שתוכל לעשות את זה, לא צריך שום עריכה נוספת מעבר לזה. ככל שיהיה פשוט יותר - כך טוב.

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  18. Started by x-boy_24,

    שלום . יש לי בעיה נורא מעצבנת שכול כמה שניות האינטרנט נתקע לאיזה שנייה ואני לא יכול ללחוץ על כלום . וגם כשאני רושם משהו כשזה נתקע (למשל עכשיו) אז אני לא רואה שאני רושם משהו ופתאום המילה מופיעה . איך אפשר לסדר את זה . תודה מראש לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 695 צפיות
  19. אז ככה רץ ברקע אקספלורר+קרום והוא על 100 אחוז קורה מצב במקביל שאני בסקייפ, ובוינאמפ ומתחילים לשמוע גרוע כאילו הוא משתמש בכל החומרה שלו וגם המסנג'ר מה עושים ? מפרט מחשב: Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz 4Mb Box + THERMALTAKE BIGTYPHOON ASUS P5W DH Deluxe 2X G.Skill DDR2 800MHZ DUAL CHANNEL 2048MB CL 5-5-5-15 WD 250GB 7200RPM 16MB SATAII RAID WD 200GBJS 7200RPM SATAII CONNECT3D Radeon® X1950 XT 256MB GDDRIII GIGABYTE 3D AURORA ENERMAX LIBERTY 500W ZALMAN ZM-F3 120MM NEC ND-4571 LABELFLASH WHITE/BLACK כונן דיסקטים שחור Creative X-Fi Fatal1ty Champion Series WD 250GB + WD 200GB + SEAGATE 500GB מערכת הפעלה : VISTA 64 BIT

    • 4 תגובות
    • 695 צפיות
  20. Started by אבי11,

    האם מישהו מכיר/ יכול להמליץ על תוכנה חינמית יעילה לניקוי הרג'יסטרי עבור XP ?

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  21. איך ניתן לצרוב דיסק למערכת ולבטל לחלוטין את ההפסקה של השתי שניות בין השירים בנירו? הבעיה קיימת רק בין השיר הראשון והשיר השני.

    • 3 תגובות
    • 695 צפיות
  22. Started by dor_20,

    שלום לכולם! מישהו מכיר איזושהי תוכנה שניתן בעזרתה להקליט שירים מהרדיו של המדיה פלייר? תודה מראש דור

    • 2 תגובות
    • 695 צפיות
  23. אני רוצה לגבות אותם, כדי שאם בטעות נמחק לי משהו או סתם יש בעיה, לא אצטרך לחפש אותם ולהתקין מחדש אחד אחד אני יודע שיש PLUGIN שעושה את זה, אבל אני רוצה לעשות את זה ידנית. איך עושים את זה?

    • 3 תגובות
    • 695 צפיות
  24. Started by ali_baba,

    איך אני מסיר את windows media player באופן סופי ומוחלט ?? (ואל תשלחו אותי ל start,setting ,control panel,add or remove program) זה לא באמת מסיר את התוכנה הספציפית הזאת

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  25. שלום! כל פעם שאני מקבל אימייל ממקור שלא נמצא ברשימת תפוצה שלי, אז כתובת הדוא"ל שלו מתוספת ישר לרשימת תפוצה שלי. איך אני מבטל את זה? זה מציק משהו לא רגיל!!! תודה L.A

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות

דיונים חדשים בפורומים