תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אהלן אהלן אהלן!!!! לפי בקשת הקהל הנה נושא חדש לגמרי עם פירוט מדויק אז ככה.... יש לי כרטיס טלווזיה: Zoltrix Genie TV (VP-8790 rev 2.3) כבר כמה זמן שאני מנסה למצוא לו דרייברים WDM אבל הם ממש נדירים ויעני אין לי מושג איפה למצוא אותם.... והרוב לא תומכים בXP מצאתי איזה שהוא משהו אבל עכשיו הווינדוס מודיע על חומרה חדשה אחרת שהוא מוצא.... משהו CONXENT API משהו לאדע... אבל נראה לי שהכרטיס מותקן כבר... (למרות שאני לא אתנגד לדרייבירם WDM ...) בנוסף הייתי רוצה לשאול על המלצות\קישורים לתוכנות צפייה והקלטה בטלווזיה בPC ומה בדיוק הפרוצדוה של לחבר את הכרטיס לממיר הדיגיטאלי????? ובקיצור אם משהו יכול פשוט להגיד לי איך להתקין את המדרפאקר הקטן זה יעזור מאוד! בתודה מראש, יונתן....
-
- 4 תגובות
- 696 צפיות
-
-
משום מה לינקים חיצוניים(מתוכנות אחרות) לא נפתחים לי בFF למרות שהגדרתי אותו כדפדפן ברירת המחדל, למשל כל מיני לינקים בקבצי עזרה מתוכנות שונות מעדיפים להפתח במקסתון אצלי ולא בFF תודה מראש לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 696 צפיות
-
-
אני מנסה להגדיר את החיבור של הטלוויזיה למחשב ונתקלתי בבעיה, כשאני מגדיר שהטלוויזיה תציג את מה שמופיע על המסך של המחשב(במקום להרחיב את שולחן העבודה) זה מגביל לי את הרזולוציה של המסך ל1024X768. מישהו יודע איך אני יכול להגדיר ככה שהמסך והטלוויזיה יציגו את אותה תמונה אבל כל אחד ברזולוציה שונה? במידה וזה רלוונטי הכרטיס מסך שלי הוא 9800GT ואני משתמש בחיבור קומפוזיט. תודה.
-
- 1 תגובה
- 695 צפיות
-
-
??[table][tr][td][table][tr][td][table][tr][td][table][tr][td][table][tr][td][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table]
-
- 2 תגובות
- 695 צפיות
-
-
-
היי אתמול עשיתי שחזור מערכת עם acronis true image ושחכתי לגבות קובץ מסויים בכונן C רציתי המלצה לתוכנה שאני יכול לשחזר את הקובץ הזה , ניסיתי עם הכלי שי tune up אבל לא מצא יש איזה תוכנה מקצועית לדבר הזה ? הקובץ נמחק לפני 14 שעות בערך הסתכלתי בהמלצות לתוכנות אבל אני צריך של 14 שעות אז אני לא יודע אם כולם טובות לזה עריכה: טוב get databack נשמעת לי טובה אבל אני לא יודע באיזה אפשרויות לבחור ואיך לתפעל אותה מישהו יכול לעזור לי ?
-
- 0 תגובות
- 695 צפיות
-
-
-
שלום לכולם וחג שמח... לפני חודש פירמטתי את המחשב והתקנתי windows xp pro מקורי. כעת, כאשר אני רוצה לגשת למנהל המשימות ע"י לחיצה על ctrl + alt +del במקום שיופיע מנהל המשימות מופיע לי חלון שקוראים לו Windows Security שבו אני בוחר את האופצייה של מנהל המשימות, כאשר החלון עולה הוא מעלים לי את כל הדסקטופ וזה דיי מעצבן. רציתי לדעת אם יש אפשרות לנטרל אותו ולגרום למנהל המשימות להופיע מייד כמו פעם. בנוסף, כאשר אני מדליק את המחשב, מגיע לי מסך הלוגון של windows (לא המעוצב, אלא זה הישן). מכיוון שיש לי רק משתמש אחד, אני מעוניין שהמחשב יעלה מייד ובלי המסך הנ"ל, איך אפשר לעשות זאת? תודה רבה ,דוד.
-
- 5 תגובות
- 695 צפיות
-
-
יש לי צורב DVD ואני לא יודע איך לצרוב יש לי שני תיקיות AUDIO_TS ו VIDEO_TS ואני לא יודע באיזה תיקיה אני שם את התרגום XXX.sub \ XXX.txt אני צריך לפתוח תיקיה חדשה לתרגום או שאני זורק את זה באחת התיקיות שיש לי וידיאו אידיו?
-
- 2 תגובות
- 695 צפיות
-
-
אני לוחץ על לשונית Phone ואז נפתח תפריט ובו Load file to phone וכשאני לוחץ שם נפתח תפריט להעלות קובץ לפלאפון וההודעה הבאה היא: (התמונה המצורפת). ואני מצליח להעלות קובץ לפלאפון אבל, לא לכרטיס הזכרון שלי (יש לי נוקיה 6230) ואני לא מוצא את הקובץ שהעליתי. מה עושים ? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 1 תגובה
- 695 צפיות
-
-
יש לי microsoft outlook ויש לי כתובת וסיסמה של האימייל אבל אני לא כלכך יודע מה אני עושה פה? כמו שאתם רואים את הניק שלי אזז אל תתפלאו מהשאלה...
-
- 5 תגובות
- 695 צפיות
-
-
ידידותית למשתמש מצד אחד מצד שני באנרים איכותיים
-
- 0 תגובות
- 695 צפיות
-
-
היי חברים ברשותי רשימה של 3000 שירים, וברצוני להוסיף לכולם בגורף album art. אני לאו דווקא משתמש באייטונס. יש תוכנה שאתם מכירים שעושה את זה טוב, ובצורה אוטומאטית ? תודה!
-
- 2 תגובות
- 695 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה Pirates Facebook Hack והיא מציגה לי בשלב מסויים - שהתוכנה צריכה לשנות IP את השגיאה הבאה.... מה עושים? THEN CHANGE THE IP ADDRESS BECAUSE IT IS DISABLES הנה תמונות :
-
- 1 תגובה
- 695 צפיות
-
-
אני נכנס לאתרים כמו טורנטליץ' ומתי שאני רוצה log in אז הוא לא נכנס הוא פשוט כותב לי תפעיל קוקי והפעלתי קוקי וגם ביטלתי חוסם פרסומות ,אני פשוט לוחת לוג אין הדפף נטען וזהו הוא נשאר באותו שלב של בקשת סיסמא ושם משתמש וגם הסיסמא שם המשתמש לי תקינים מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 695 צפיות
-
-
שלומות ? יש לי בעיה...אני לא רואה שום מלל או תמונה או תוכן באף מייל שאני מקבל.. בימעתי בדיקה של וירוסים וspy ...וכלום. תומנה : ??? ניסיתי להגדיר חשבון מחדש וגם פרופיל משהוא יודע על הבעיה ?
-
- 1 תגובה
- 695 צפיות
-
-
-
-
יש לי בעיה באימיול שכשאחרי כמה זמן שהוא פתוח - בערך 5 דקות הוא הופך ל-not responding וכשאני פותח את ה-task manager אז אני רואה שהאימיול לוקח מהמעבד 99% (נראה לי שזה באחוזים) ו-20 מגה זיכרון. עשיתי אתמול ghost כדי להחזיר את המערכת לאיך שהיא אחרי פורמט והתקנות רק של תוכנות חשובות ופיקסים לווינדוס (XP) ועדין יש לי את אותה תופעה. אני משתמש ב-EMULE 42g עם המוד sivka ועם אותה תיקיית קונפיג, כמו שרשמתי לפני זה, אני עובד עם XP עם כל העידכונים כולל SP1, יש לי 512 מגה זיכרון ומעבד 2.4GHZ של INTEL. ד.א- בפעם הראשונה שהפעלתי את התוכנה היא עבדה לי כל הלילה בלי להיתקע אבל בבוקר כשעשיתי ריסטרט ופתחתי את האימיול הוא התחיל להיתקע שוב. תודה מראש, דור לוי.
-
- 5 תגובות
- 695 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש במסנג'ר 7.5.0324 לאחרונה יש בו בעיה מוזרה: במהלך שיחה, כשאני שולח הודעה למישהו, ההודעה בעצם לא נשלחת, ומוצגת ההודעה הבאה: The following message could not be delivered to all recipients: <תוכן ההודעה שניסיתי לשלוח> הבעיה הזאת קרתה לי גם במחשב שעבר (מחשב פנטיום 2 ישן) ובמחשב הנוכחי, זה לא קרהה, עד היום. מישהו יודע מה יכול לגרום לזה? איך אפשר למנוע את זה?
-
- 0 תגובות
- 695 צפיות
-
-
איך משתמשים בביטורנט?!?!?! מה כבר רציתי?! להוריד שיר!? אני לא מבין איך אני לא מצליח להשתלט על זה... הורדתי את התוכנה מהאתר שלהם, אבל אני ממש לא מבין איך מורידים קבצים. תודה!
-
- 4 תגובות
- 695 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה להגביל מהירות שימוש בפס בתוכנות מסוימות כמו NET LIMITER , רק יותר טובה , חינמית עדיף יותר תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 695 צפיות
-
-
מישהו מכיר אתר טוב עם סקינים לVS? רצוי סקינים שנוטים לצד השחור
-
- 1 תגובה
- 695 צפיות
-
-
-
הכנתי מצגת עם מוסיקה ותמונות ב-power point. ואני רוצה לצרוב אותה שיוכלו לראות אותה ב-DVD. איך עושים את זה?
-
- 1 תגובה
- 695 צפיות
-


